PERUSTUS JOKA KESTÄÄ

Keskustele luomakunnasta, sen synnystä ja Jumalan suunnitelmasta
Ariel7

PERUSTUS JOKA KESTÄÄ

Viesti Kirjoittaja Ariel7 »

PERUSTUS , JOKA KESTÄÄ

Oletko laittanut kaiken elämääsi liittyvän katoavan materiaalin ja omaisuuden varaan, kadottaen itsesi tässä juoksussa. Tunnenko oikeasti kuka minä olen.
Ovatko ajatukseni ja kaipaukseni omiani.

Mitä tarvitset, jotta voisit olla tasapainossa. Oletko lopen väsynyt. Jatkuva häirintä mielemme alueella, kiihtyvän tietotulvan taholta saa meidät unohtamaan perimmäisen, KUKA MINÄ OLEN . Kuka oikeasti ohjaa minua.
Ohjaako median virrat ajatuksiani niin, että olen ikäänkuin kierrevirrassa, joka imee minua yhä syvemmälle johonkin, joka vie voimani, aidon iloni ja vaatii yhä enemmän. Saa MINUSSA aikaan PELON . Tämä on tuhon voima, pimeyden voima, tuhoten kaikkein tärkeimmän.. Yhteyden.
Sielunvihollinen haluaa eristää ihmisen yhteydestä ja napsia yksi kerrallaan. Aivan kuten luonto opettaa. Saalistaja etsii kaikkein heikoimman ja iskee, tappaen. Nyky-yhteiskunta toimii osin tämän ohjauksessa, ilman ymmärrystä Luojasta ja eristää. Aikojen lopulla vihollinen tekee kaikkensa, jotta sinut TODELLA eristettäisiin.

NYT KUITENKIN ON OLEMASSA VAPAUTUS JEESUKSESSA

Ihminen on luotu yhteyteen. Ensisijaisesti Luojaansa, sitten lähimmäisiinsä. Näin oli jo aivan alussa, kun ihminen luotiin. Oli Luoja ja Adam. Sitten Jumala näki, että Adamin ei ollut hyvä yksin. Tarvittiin kumppani, joka täydensi liittoa, Eva. Raamattu kuvaa myös tuota liittoa. Avioliitto miehen ja naisen välillä kuvaa Kristuksen seurakuntaa, jossa Jeesus on pää. Tässä on siis kysymys yhteydestä, joka on tärkeää, jotta voisimme tuntea olevamme kokonaisia.
Jos tunnistit jotakin edellä kirjoittamastani todeksi elämässäsi, suosittelen. Tee ainut järkevä valinta. Nyt päätän tänään riuhtoa itseni oravanpyörän orjuuttavista kahleista, kaikesta kaiken määrävästä otteesta ja antaudun Todelliseen Vapauteen.
Ihmisessä on ikäänkuin Jumalan kokoinen aukko, jonka voi tyydyttää vain Jumala Itse. Jeesuksessa on KAIKKI. Hän on TIE, TOTUUS JA ELÄMÄ. Hän on turvasi JA lohtusi, antaen sinulle ja perheellesi kaiken tarvittavan, nyt kun kaikki on murenemassa maailmassa.
Olet Rakastettu sellaisenaan, mutta tarvitset Muutoksen eheytyäksesi ja Pelastuaksesi. Jeesus itse on Rauha ja antaa Rauhansa jokaiselle, joka niin todesti haluaa. On vain valittava. ONLY ONE STEP... ANTAUDUN USKOMAAN SINUN SANAASI, JEESUS

Siunaten Sinua Ariel7
Sinettisormus

Re: PERUSTUS JOKA KESTÄÄ

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen.
Kiitos että toit tämän ja jaoit tämän, veljeni. Niin monen elämässä näen juuri tätä tänä päivänä.
Tapahtukoon Sinun tahtosi Jumala, minun elämässäni.
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: PERUSTUS JOKA KESTÄÄ

Viesti Kirjoittaja Ella »

5.Moos:33:27 Sinun turvasi on ikiaikojen Jumala, sinua kannattavat iankaikkiset käsivarret. Myös minun turvani on Jumala.
Ps 90:1. Herra sinä olet meidän turvamme polvesta polveen.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Vastaa Viestiin