Loistelias ja loppumaton hetki Herrassa

Keskustele luomakunnasta, sen synnystä ja Jumalan suunnitelmasta
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Loistelias ja loppumaton hetki Herrassa

Viesti Kirjoittaja Eero »

"Kaikella ajassa olevaisella on alkunsa ja loppunsa, ja se on alamainen enenemisen ja vähenemisen laille, tulemiselle ja menemiselle.

Iankaikkisella ei ole alkua, eikä loppua. Se on muuttumaton, eikä heikkene, sillä se itsessään kantaa elämää, joka on riippumaton ajasta. Siinä mikä on ikuista - sillä ei ole mennyttä, joka jo aikaa sitten on unohdettu, eikä tulevaa, joka vielä pitäisi saavuttaa.

Se on aina läsnä loisteliaassa ja loppumattomassa nykyhetkessä!"

- Andrew Murray

in-the-now.png
in-the-now.png (123.74 KiB) Katsottu 5910 kertaa
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Loistelias ja loppumaton hetki Herrassa

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Aika on käsitteenä käsittämätön. Meillä on maallinen syntymä ja kuolema. Meillä on iankaikkinen Taivaan Isän lähde, josta tulemme ja johon palaamme.Täällä maan päällä mittaamme aikaa janana. Ajattelemme aikaa suureena, joka ei muutu. Silti välillä se kulkee nopeasti, jopa liian nopeasti. Toisinaan hitaasti, jopa liian hitaasti. Nyt aika on tuntunut jopa nopeutetummalta kuin aiemmin. Asiat tapahtuvat vyörynä. Muistan Jarmon puhuneen jäätiköiden sulamisteoriasta. Siitä, kun tietty kriittinen piste ylitetään, sulaminen nopeutuu. Tunnen sitä samaa tapahtuvan myös ajassa. Ajattelen ajan olevan kerroksia, jossa tieto kulkee kerrosten välillä joka suuntaan. Sillä ei ole ihmisen mallia vaan iankaikkisuuden malli.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Uusiluomus

Re: Loistelias ja loppumaton hetki Herrassa

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Samaa olen miettinyt että meneekö tämä aika nopeampaa kuin mitä ennen siltä se ainakin tuntuu ja kaikki pahuus kasvaa loppua kohden kokoajan lisääntyy nopeammin
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Loistelias ja loppumaton hetki Herrassa

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Uusiluomus kirjoitti: 17 Joulu 2019, 11:04 Samaa olen miettinyt että meneekö tämä aika nopeampaa kuin mitä ennen siltä se ainakin tuntuu ja kaikki pahuus kasvaa loppua kohden kokoajan lisääntyy nopeammin
Meneekö aika todellakin nopeammin, sitä samaa olen kokenut. Tuntuu että on aina perjantai ja jotain ripelosta niiden välissä. Onhan se mahdollista, että.aika nopeutuu.
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Loistelias ja loppumaton hetki Herrassa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Oon miettinyt myös sitä, että Herra on jo edeltäkäsin tiennyt ne, jotka turvautuvat Häneen tai jotenkin niin se Raamatunkohta meni. Mutta Herra on paikassa, jossa ei ole aikaa, niin tämän voi jotenkin ymmärtää.

Sellaisia viestejä on maailmaltakin tullut jo muutaman vuoden ajan, että ihmiset kokevat ajan nopeutuneen tai tapahtumien välin kiihtyneen. Ja onhan maalliselta kannaltakin huomattavissa, että maailma on aivan erilainen kuin se oli vuonna 2010. Oon ajatellut, että kiepumme ”sitä yhtä” pistettä kohti eli Tempausta ja siksi maailma on niin sekaisin, koska vihollinen joutuu olemaan koko ajan valmiina, että milloin se tapahtuu ja tietää että sillä on vain vähän aikaa.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Uusiluomus

Re: Loistelias ja loppumaton hetki Herrassa

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Aamen Eero näin se varmasti on , jokapuolella nousee epäjärjestys ja jumalattomat ihmiset tietävät kans että kaikki on hullusti ja hullumpaan suuntaan menee
Vastaa Viestiin