Israelissa uusi vuosi vaihtui

Keskustele Israel aiheesta
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Israelissa uusi vuosi vaihtui

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Markku mailas mulle aamulla:
Kuvattu Jerusalemissa 1.10. katso noita pilviä. Lueskelin kommentteja tuossa alhaalla ja se on alunperin facebookista
(the original video is by Carlos R. On Facebook) siinä vannotetaan, että video on aito

https://www.youtube.com/watch?v=QIznTEo6fAk
Sinettisormus

Re: Israelissa uusi vuosi vaihtui

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Eipä voi muuta sanoa kuin; WAU!!!! Halleluja!!!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Israelissa uusi vuosi vaihtui

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Pasuunat soi kuin orkesterissa ja valtava kehä ympäröi Jerusalemia, kuin varoittaakseen että kohta tapahtuu.
sisar

Re: Israelissa uusi vuosi vaihtui

Viesti Kirjoittaja sisar »

-jarmo- kirjoitti:Pasuunat soi kuin orkesterissa ja valtava kehä ympäröi Jerusalemia, kuin varoittaakseen että kohta tapahtuu.
Minulla on ollut taas tänään "jännä" olo. Koko ajan olen odottanut, että jotain tapahtuu. Vähän väliä on pitänyt polvistua sanattomiin rukoushuokauksiin. Voi Jeesus tule pian. Tule jo tänään!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Israelissa uusi vuosi vaihtui

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

AMEN! Amen sisar! Tule heti Herra Jeesus, jo tänään!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Israelissa uusi vuosi vaihtui

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Jos tuo video on aito, niin onpa aikamoinen näky. Koko ajan todella tuntuu "jotakin väreilyä". Tule Herra tänään, tule pian!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
tuula

Re: Israelissa uusi vuosi vaihtui

Viesti Kirjoittaja tuula »

Aamen. totisesti hienot näkymät. tule Jeesus AAMEN.
näkymätön ninni

Re: Israelissa uusi vuosi vaihtui

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Vaikuttava näkymä tosiaan!

Tule pian Herra Jeesus!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Israelissa uusi vuosi vaihtui

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Joo, siis toi tosiaan on niin vaikuttava, että nyt totisesti olemme siinä Israelin vuodessa, jossa kaikki se profetia tapahtuu, jotka ovat kirjoitettu Herran päivän ensimmäisistä hetkistä. Aika on tullut!
Sinettisormus

Re: Israelissa uusi vuosi vaihtui

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen! Aivan pari minuuttia sitten avasin Raamatun summamutikassa, ja siinä avautui juuri tähän sopivaa sanaa:

JESAJA 11
1. Mutta Iisain kannosta puhkeaa virpi, ja vesa versoo hänen
juuristansa.
2. Ja hänen päällänsä lepää Herran Henki, viisauden ja ymmärryksen henki, neuvon ja voiman henki, tiedon ja Herran pelon henki.
3. Hän halajaa Herran pelkoa; ei hän tuomitse silmän näöltä eikä jaa oikeutta korvan kuulolta,
4. vaan tuomitsee vaivaiset vanhurskaasti ja jakaa oikein oikeutta maan nöyrille; suunsa sauvalla hän lyö maata, surmaa jumalattomat huultensa henkäyksellä.
5. Vanhurskaus on hänen kupeittensa vyö ja totuus hänen lanteittensa side.
6. Silloin susi asuu karitsan kanssa, ja pantteri makaa vohlan vieressä; vasikka ja nuori leijona ja syöttöhärkä ovat yhdessä, ja pieni poikanen niitä paimentaa.
7. Lehmä ja karhu käyvät laitumella, niiden vasikat ja pennut yhdessä makaavat, ja jalopeura syö rehua kuin raavas.
8. Imeväinen leikittelee kyykäärmeen kololla, ja vieroitettu kurottaa kätensä myrkkyliskon luolaan.
9. Ei missään minun pyhällä vuorellani tehdä pahaa eikä vahinkoa, sillä maa on täynnä Herran tuntemusta, niinkuin vedet peittävät meren.
10. Sinä päivänä pakanat etsivät Iisain juurta, joka on kansojen lippuna, ja hänen asumuksensa on oleva kunniata täynnä.
11. Ja sinä päivänä Herra vielä toisen kerran ojentaa kätensä hankkiakseen itselleen kansansa jäännöksen, joka on jäljellä Assurissa, Egyptissä, Patroksessa, Etiopiassa, Eelamissa, Sinearissa, Hamatissa ja merensaarilla.
12. Hän nostaa viirin pakanakansoille ja kokoaa Israelin karkoitetut miehet; ja Juudan hajoitetut naiset hän kerää maan neljästä äärestä.
13. Silloin katoaa Efraimin kateus, ja Juudan vihat häviävät. Efraim ei kadehdi Juudaa, eikä Juuda vihaa Efraimia.
14. Ja he lentävät länteen päin filistealaisten niskaan, yhdessä he ryöstävät Idän miehiä. Edom ja Mooab joutuvat heidän käsiinsä, ammonilaiset heidän alamaisikseen.
15. Ja Herra vihkii tuhon omaksi Egyptin merenlahden ja vihansa hehkussa kohottaa kätensä Eufrat-virtaa vastaan, lyö sen hajalle seitsemäksi puroksi ja tekee sen kengin kuljettavaksi.
16. Siitä tulee valtatie hänen kansansa jäännökselle, joka on jäljellä Assurissa, niinkuin tuli Israelille silloin, kun se Egyptin maasta lähti.
näkymätön ninni

Re: Israelissa uusi vuosi vaihtui

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Kiitos Herralle Jeesukselle tästä väkevästä Sanasta!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Israelissa uusi vuosi vaihtui

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tuo Jerusalemissa kuvattu video on käsittääkseni sittenkin kuvamanipulaatio. Siitä ei ole kukaan tuonut muuta videota toisesta näkökulmasta, eri kameralla, eikä siitä ole mitään mainintaa valtamediassa. Se pistää ajattelmaan.
No mä sitten olin yhteydessä tyttäreni mieheen ja kysyin häneltä mikä ilmiö tämä ylipäätään on, koska ilmavoimien ihmiset takuulla tietää nämä.
Hän sanoi suoraan että kyse ei ole muusta kuin kuvamanipulaatiosta. Jokaisessa isommassa kaupungissa olisi useista näkökulmista lisää huomioita ilmiöstä ja virallinen taho kyllä reagoisi näin voimakkaaseen ilmiöön ja se olisi saavuttanut uutiskynnystä ulkomiallakin.
Mutta kun kuvia ei ole, kuin yksi video, niin se tekee siitä äärimmäisen heikon vahvistettavaksi aitona. Lisäksi videoin tekijällä on kuulemma vastaavanlaisia juttuja ollut ennekin, jotka ovat olleet enemmän tai vähemmän kyseenalaisia. Se vahvistaa lopun epäilyn, koska yhdelle ei voi sattua niin paljon erikoisuuksia kameraansa.
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Israelissa uusi vuosi vaihtui

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Kiitos Jarmo, taustatyöstä. :!:
näkymätön ninni

Re: Israelissa uusi vuosi vaihtui

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Tosiaan kiitos Jarmo kun selvitit asian! :)

Nämä eivät olekkaan ihan vain olankohautuksella ohitettavia asioita. Ikävää että joku toimii näin epärehellisesti, ja ilmeisesti hän väittää vielä olevansa uskossa??? :(

No mutta meidän tehtävä onkin koetella kaikki ja pitää se mikä hyvää on :!:
Samuli

Re: Israelissa uusi vuosi vaihtui

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Mikä on totuus? Hassua kirjoitin eilen kommentin nimen omaan totuudesta faceen, aihe oli tosin usan presidenttipeli. Mutta sama koskee tätä.
Kun Rakkaus Totuuteen puuttuu, niin tapahtuu kaikkea tälläistä. Ja kysehän on myös siitä ettei monikaan ole kiinnostunut edes totuudesta tai vaikka olisikin ei sitä etsitä vilpittömästi, vaan kuten Pilates.

joh. 18. 33-38
Niin Pilatus meni taas sisälle palatsiin ja kutsui Jeesuksen ja sanoi hänelle: "Oletko sinä juutalaisten kuningas?"
Jeesus vastasi hänelle: "Itsestäsikö sen sanot, vai ovatko muut sen sinulle minusta sanoneet?"
Pilatus vastasi: "Olenko minä juutalainen? Oma kansasi ja ylipapit ovat antaneet sinut minun käsiini. Mitä olet tehnyt?"
Jeesus vastasi: "Minun kuninkuuteni ei ole tästä maailmasta; jos minun kuninkuuteni olisi tästä maailmasta, niin minun palvelijani olisivat taistelleet, ettei minua olisi annettu juutalaisten käsiin; mutta nyt minun kuninkuuteni ei ole täältä."
Niin Pilatus sanoi hänelle: "Sinä siis kuitenkin olet kuningas?" Jeesus vastasi: "Sinäpä sen sanot, että minä olen kuningas. Sitä varten minä olen syntynyt ja sitä varten maailmaan tullut, että minä todistaisin totuuden puolesta. Jokainen, joka on totuudesta, kuulee minun ääneni."
Pilatus sanoi hänelle: "Mikä on totuus?" Ja sen sanottuaan hän taas meni ulos juutalaisten luo ja sanoi heille: "Minä en löydä hänessä yhtäkään syytä.
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Israelissa uusi vuosi vaihtui

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Jarmo kirjoitti:
Tuo Jerusalemissa kuvattu video on käsittääkseni sittenkin kuvamanipulaatio
Niin näyttäisi olevan, kun lukee nuo todisteet. Harmittavaa, että tällaisia ihmisiä on jotka hakee vain
julkisuutta väärentämällä "asioita". Onko sitten rahasta kysymys, youtubessahan on mahdollista tienata noilla "klikkauksilla"?!
Yksi asia myös kertoo jotain, miksi hän kuvasi vain 20 sekuntia?! Itse ainakin kuvaisin niin kauan kun ilmiö
kestää, tai kunnes kameran akku loppuu.
näkymätön ninni

Re: Israelissa uusi vuosi vaihtui

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Minulla kävi myös eilen sama ajatus kuin Markulla;

Miksi hän kuvasi vain niin lyhyen aikaa tuota ilmiötä? Minäkin olisin kuvannut niin pitkään kuin mahdollista.
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Israelissa uusi vuosi vaihtui

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aivan samoin ajatuksin. Teki mieli napata kamera kädestä ja kuvata vähän laajemmalta alueelta ja pitempään.. jotain tuntui jäävän näkemättä! :?
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Israelissa uusi vuosi vaihtui

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Niin, vaikka minäkin reagoin aidosti heti innokkaana ottamaan ihmeet vastaan ja käsittelemään niitä hengellisesti, niin täytyy aina käydä kuitenkin maan pinnalla ja objektiivisesti suhtautua tosiasioihin. Maailmassa on tällaisia ihmisiä, jotka alävät valheiden ympärillä ja nauttivat ilmeisesti saadessaan tehdä onnistuneesti aidon näköisiä huijauksia. Se on heidän sydämestään ja sielustaan pois, joka tietenkin harmittaa tällaisen ihmisen puolesta. Toisaalta säälittää niiden ihmisten puolesta, jota vahingoittavat itseään uskomalla näihin tietyllä tavalla.

Minua harmitti kauheasti silloin vuonna 2011-2012 kun se yksi jenkkilahkon vissin jo 80 vuotias vanha pastori sai ihmiset myymään omaisuuttaan kun tämä väitti ylösoton tapahtuvan, olikos se joskus toukokuussa 2012 ja kun se ei sitten tullutkaan, niin se siirsi sitä vielä 21.12.2012 aikaan, johon ladattiin kovaa silloin Maya kalenterin "maailmanloppua".

ÄLKÄÄ ANTAKO ITSEÄNNE MINKÄÄN PÄIVÄMÄÄRÄN KOSKAAN JÄRKYTTÄÄ! Ei minun laskelmani eikä kenenkään muunkaan. Minä olen ensimmäisen laskelmani epäonnistuttua ymmärtänyt etten enää sano ainakaan että "se tapahtuu" vaan "laskin mahdoliseksi voivan tapahtua". Tässä on vissi ero!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Israelissa uusi vuosi vaihtui

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mä luulen että peruspilvi oli sinällään aito, pyöreä jne. jossa ei ole mitään ihmeellistä mutta sen keltaiset "värisevät tulet" oli väärennös, sekä sen äänet oli kerätty monista "strange sound" ääniraidoista yhdeksi moniraitaiseksi sinfoniaksi.
Vastaa Viestiin