Gazan sota

Keskustele Israel aiheesta
Maaret

Gazan sota

Viesti Kirjoittaja Maaret »

CBN Kertoi juuri että palautetuista ruumiista nainen ei ollut se joka väitettiin. Jotenkin arvasin että terroristieläimet tekee jotain tällaista. En olisi ihmetellyt jos ne olis lähettäneet pommeja ruumiiden tilalla.

Toinen uutinen jossa bussi räjähti varikolla tyhjänä. Pommi oli ajastettu iltaan pm eikä aamuun am muutoin se olisi räjähtänyt ruuhka-aikaan. Eli oikea ihme varjelus!
Maaret

Re: Gazan sota

Kaiken keskellä Israelissa on suvakkeja, jotka osoittaa mieltään terroristien puolesta.
Järkyttävää.
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Bibasin perheen isä vapautettiin tässä noin kk sitten. Nyt oli puhe palauttaa lopun perheen ruumiit.
Pienin poika, 8 kk ja veljensä 4 v olivat kuulemma murhattu erittäin brutaalilla tavalla.
Bibasin perheen äidin ruumiin tilalle olivat "vahingossa" laittaneet jonkun terroristisympatisoijan ruumiin.
Voimme vain arvailla miksei Bibasin rouvan ruumista palautettu. Taitaa olla niin karu kuva mikä siitä välittyisi maailmalle.
Vaikka koko maailman mediat toitottavat Hamasin napanneen Bibasit, se on täysi valhe.
Bibasit nappasivat ne "tavalliset" "palestiinalaiset" ja antoivat Hamasille. Ne samat "tavalliset palestiinalaiset" jotka äänestivät Hamasin valtaan ja joista 86% kannattaa Hamasia. Loput kannattavat Abbasin palestiinalaishallintoa (terroristeja joita johtaa pukuun pukeutuva terroristi) tai Islamilaista Jihadia (terroristijärjestö).
Vastuuvapauslausekkeena todettakoon etteivät kaikki lähi-idässä kannata terroristeja.
Hyvin moni kuitenkin kannattaa. Kyseisiä "palestiinalaisia" eivät maahansa halua edes ympäröivien maiden arabit.
He tuntevat tuon sakin ajatusmaailman.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Rutger
Site Admin

Olen aika vakuuttunut, että Gassaan (nyk. Gazaan) ei jää kiveä kiven päälle kun Israelin sotakone pannaan liikkeelle.
Eikä sinne päästetä takaisin yhtään ainutta sympatisoijaa.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Maaret

Täysin samaa mieltä. Nehän ovat kaikki kasvatetut vihaamaan juutalaisia ja niiden uskontoon kuuluu että korkein arvo on kuolla marttyyrina joka tappaa juutalaisia. Niinpä tietenkin myös "tavalliset" nuoret miehet käyttää tilaisuutta hyväkseen jos näkevät että nyt lähti terroristijengi aidan läpi.
Meille ei ole selkeästi kerrottu että ne hyökkäsivät moniin kaupunkeihin ja tappoivat tuhansia. Meille on annettu kuva vain niistä muutamasta videosta joiden mukaan yleinen luulo lienee että hyökkäsivät vain pariin kylään.
Niiden toimtatapaa on seurattu jo vuosia. Aina on suuri "yleisö" hurraamassa ja valmiina liittymään hamasin jengiin jos liikkeelle lähtevät.
Maaret

Eilinen video oli kuitenkin erikoinen. Siellä satoi vettä!
Myös terroristien käytös on muuttunut. Ne taipuu helpommin vaatimuksiin. Voisiko olla että Jumala on tarjonnut niille armoa?

Myös se yksi panttivanki suuteli kaappaajiaan päälaelle. Kaappaajat kumarsi vangille niin että se sai suudella niitä päälaelle. Eikö se ole muslimeilla jokin kunnioituksen ja alistumisen merkki? Ainakin mitä on uutisissa nähnyt niiden johtajien käytöksestä. Tosi erikoista.
Sanna
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Katoin just lyhyen pätkän jostain panttivankien vapauttamisesta ja tuli sama tunne. Keskellä kurjuutta on Jumalan näpit on pelissä. Jäädään seuraamaan. Ehkäpä käy niinkuin Nebukadnesarin kanssa, vastustajan silmät avautuvat, kun näkevät keiden kanssa Israelin Jumala on 🤔
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Uskon Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Nyt Gazan tilanteeseen muutos...

Breaking - Netanjahu saattaa ilmoittaa sotilaallisen operaation aloittamisesta Gazan kaistalla.
Update - Netanyahu sanoo että he ovat umpikujassa tulitauon suhteen
Breaking – Israelin ja Hamasin välinen tulitauko päättyy neljän tunnin kuluttua

BREAKING - Netanyahu could announce the start of military operation in the Gaza Strip.
UPDATE - Netanyahu says they are at a dead end regarding the ceasefire
BREAKING - The Ceasefire between Israel & Hamas ends in 4 hours.

Telegramista kolme lyhyttä viestiä yllä

Raamatullinen rukous Israelin puolesta, sen siunaaminen ja rauhan toivottaminen Jerusalemiin. Sotatoimet olkoot siis Herran käsissä.

Kaikissa tämän ajan tilanteissa tulee olla Jumalan Sanan ja hänen suunnitelmiensa puolella.
Rutger
Site Admin

Egypti pullistelee myös Gazan eteläreunalla. Kokoajan kytee ison sodan aloitus.
Jumala Israelia siunatkoon 🙏
Rutger
Site Admin

Israel on mobilisoinut yli 400 000 reserviläistä!
Kohta alkaa tapahtua.
Jumala Israelia siunatkoon.
Am Yisrael Chai.
Mirjami

Viesti Kirjoittaja Mirjami »

'Törmäsinpä' juuri Amir Tsarfati-nimisen henkilön YouTube-kanavaan, vrk:n takaisessa videossaan kertoo tästä samasta asiasta, ja valaisee vielä hieman lisää tätä nykyistä tilannetta. Ilmeisesti pian ollaan katkaisemassa Gazan alueelta sähköt ja vesi...siellä on kuitenkin niin paljon ruokaa ja lääkkeitä, että riittävät kuukausiksi eteenpäin - valtamedia vain vääristää tämänkin asian aivan toiseksi :(
Egypti ja Qatar tukevat tanakasti Hamasia.
Rutger
Site Admin

Olen seurannut Amirin kanavaa jo pidemmän aikaa. Sieltä saa totuudenmukaista tietoa tilanteesta.
Länsimaiden mediat on valjastettu agendaan joten niiden välityksellä tulee pelkkää Israel vastaista propagandaa.
Mirjami

Viesti Kirjoittaja Mirjami »

Löysin tällaisen Israelia tukevan yhdistyksen kuin Gesher-Hajetsia ry sivuston.
Siellä on mielenkiintoinen juttu muutama viikko sitten tapahtuneista tyhjien bussien räjähdyksistä, josta ei meidän medioissa paljoa muuta kerrottukaan... no täältäpä selvisi miten siellä todellisuudessa kävikään!

https://www.gesherhajetsia.fi/israel/ha ... -busseihi/

Kyllä vain Jumala suojelee omaa kansaansa :)
Sanna
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Aamen 🙏
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Vastaa Viestiin