Biden ja Lapid allekirjoittivat Jerusalem-julistuksen Israelissa vahvistaakseen sitoumuksensa Kahden valtion ratkaisulle

Keskustele Israel aiheesta
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Biden ja Lapid allekirjoittivat Jerusalem-julistuksen Israelissa vahvistaakseen sitoumuksensa Kahden valtion ratkaisulle

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Biden ja Lapid allekirjoittivat Jerusalem -julistuksen Israelissa vahvistaakseen sitoumuksensa Kahden valtion ratkaisulle.

President Biden signs to confirm a 2 STATE SOLUTION for the Land of Israel - July 14, 2022

https://www.youtube.com/watch?v=7OyPT22t5VI (eilen)

Yks kommentti videoon:

Follower of Jesus, 1 tunti sitten (muokattu)

AMERICA will be JUDGED SOON!!! The word of GOD makes it CRYSTAL CLEAR that whoever divides the land of GOD. GOD will bring judgment to that nation!!!

AMERIKKA TUOMITAAN PIAN!!! JUMALAN sana tekee KRISTALLINKIRKKAAKSI SEN, että kuka tahansa jakaa JUMALAN maan niin JUMALA tuo tuomion tälle kansakunnalle!!!

Ollaanko täällä hereillä??!!
...
Näin eräs blogisti
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Biden ja Lapid allekirjoittivat Jerusalem-julistuksen Israelissa vahvistaakseen sitoumuksensa Kahden valtion ratkais

Viesti Kirjoittaja Ella »

1 Mooses 17:7 - 9
Minä teen liiton sinun kanssasi ja sinun jälkeläistesi kanssa, sukupolvesta sukupolveen, iankaikkisen liiton,
ollakseni sinun ja sinun jälkeläistesi Jumala.
ja minä annan sinulle ja sinun jälkeläisillesi sen maan, jossa sinä muukalaisena asut, koko Kanaanin maan
ikuiseksi omaisuudeksesi; ja minä olen heidän Jumalansa.
Ja Jumala sanoi Aabrahamille: "Mutta sinä pidä minun liittoni, sinä ja sinun jälkeläisesi, sukupolvesta sukupolveen.

PS 105 8 - 11
Hän muistaa liittonsa iankaikkisesti, säätämänsä sanan hamaan tuhansiin polviin.
liittonsa, jonka hän teki Aabrahamin kanssa, ja Iisakille vannomansa valan.
Hän vahvisti sen käskyksi Jaakobille, Israelille iankaikkiseksi liitoksi.
Hän sanoi: "Sinulle minä annan Kanaanin maan, se olkoon teidän perintöosanne"

RK 1938
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Vastaa Viestiin