Temppeli hanke etenee

Keskustele Israel aiheesta
Tuija

Re: Temppeli hanke etenee

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Varoituksen sanaa meille:

Raamatun mukaan itseriittoisuus (luottaminen omiin kykyihin, voimiin tai viisauteen Jumalasta riippumisen sijaan) on uskovalle hengellinen vaara, joka johtaa ylpeyteen ja eroon Jumalan tahdosta. Uskovien on tarkoitus elää riippuvuussuhteessa Jumalaan, ei itsenäisinä toimijoina.
Tässä on keskeisiä Raamatun opetuksia itseriittoisuudesta:

1. Itseriittoisuus on hengellinen ansa
Raamattu kuvaa itseriittoisuuden ylpeydeksi, joka edeltää lankeemusta. Se on asenne, joka estää uskovaa näkemästä todellista tarvettaan Jumalan armolle.
Sananlaskut 3:5-6: "Turvaa Herraan kaikesta sydämestäsi äläkä nojaa omaan ymmärrykseesi. Tunne hänet kaikilla teilläsi, niin hän sinun polkusi suoristaa."
Sananlaskut 16:18: "Ylpeys käy ennen lankeemusta, ylpeä mieli ennen kaatumista."
Jaakob 4:6: "Jumala vastustaa ylpeitä, mutta nöyrille hän antaa armon."

2. Jeesus on todellinen voimanlähde
Raamattu opettaa, että uskova on riittämätön ilman Kristusta. "Itseriittoisuus" kristitylle tarkoittaa itse asiassa Kristuksen riittävyyden varassa elämistä (ks. Fil. 4:13).
Johannes 15:5: Jeesus sanoo: "Minä olen viinipuu, te olette oksat. [...] ilman minua te ette voi tehdä mitään."
2. Korinttolaiskirje 3:5: "Ei niin, että meillä itsellämme olisi kykyä ajatella jotakin, mikä tulisi meistä itsestämme, vaan se kyky, mikä meillä on, on Jumalalta."

3. Raamatun vastakohta: Nöyryys ja luottamus
Uskovan ei tule luottaa omaan voimaansa, vaan "kasvaa" riippuvaisemmaksi Jumalasta. Tämä ilmenee rukouksena, sanan lukemisena ja yhteisön tukeen turvautumisena.
1. Pietari 5:6: "Nöyrtykää siis Jumalan väkevän käden alle, niin hän korottaa teidät ajallansa."
2. Korinttolaiskirje 12:9: "Minun armoni on sinulle riittävä, sillä minun voimani täydellistyy heikkoudessa."

4. Esimerkkejä ja varoituksia
Laodikean seurakunta (Ilm. 3:17): Seurakunta luuli olevansa rikas ja itseriittoinen, mutta Raamattu kutsuu heitä "kurjaksi, surkeaksi, köyhäksi, sokeaksi ja alastomaksi", koska he eivät tajunneet tarvitsevansa Jeesusta.
Paavalin asenne (Fil. 4:11-13): Paavali oppi olemaan tyytyväinen kaikissa oloissa – ei omien voimiensa ansiosta, vaan siksi, että hän voi "kaikki hänessä [Kristuksessa], joka minua vahvistaa".

Yhteenveto: Raamattu kehottaa uskovia hylkäämään itseriittoisuuden ja omaksumaan nöyrän riippuvuuden Jumalasta, joka on todellisen hengellisen voiman ja viisauden lähde.
Tuija

Tämä nousi äsken tästä kaikesta sydämelle, kuin Jumalan kuiskauksena:

1. Korinttilaiskirje 13:1-13 FB38
Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen. Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi. Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi. Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa; kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii. Rakkaus ei koskaan häviä; mutta profetoiminen, se katoaa, ja kielillä puhuminen lakkaa, ja tieto katoaa. Sillä tietomme on vajavaista, ja profetoimisemme on vajavaista. Mutta kun tulee se, mikä täydellistä on, katoaa se, mikä on vajavaista. Kun minä olin lapsi, niin minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli, ja minä ajattelin kuin lapsi; kun tulin mieheksi, hylkäsin minä sen, mikä lapsen on. Sillä nyt me näemme kuin kuvastimessa, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin; nyt minä tunnen vajavaisesti, mutta silloin minä olen tunteva täydellisesti, niinkuin minut itsenikin täydellisesti tunnetaan. Niin pysyvät nyt usko, toivo, rakkaus, nämä kolme; mutta suurin niistä on rakkaus.
Sanna
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Eero kirjoitti: Tänään, 01:42 Kysyin siis Raamatunkohtaa, joka kertoo kolmannen temppelin rakentamisesta Jerusalemiin, niin ettei sen voi katsoa saaneen täyttymyksensä jo Jerusalemin Toisessa Temppelissä tai tarkoita Uuden Liiton mukaisesta Jumalan Temppeliä eli Jumalan asuinsijaa joko Taivaassa tai maan päällä uskovaisissa ihmisissä?
Pyydetyt asiat on tuotu jo useampaan kertaan. Keskustelussa auttaisi jos lukisi vastapuolen vastaukset. Kukaan ketjussa tai aiemmassa ketjussa ei ole väittänyt että Jeesuksen ristintyön ja hengellisen temppelin perustaminen olisi valetta.

Asiasta keskusteltiin kun sanoit Eero AK:n astuvan ihmiseen ja julistautuvan Jumalaksi.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Raamattu - ainoa historiallinen teos, jonka tapahtumia yritetään jatkuvasti selittää pois tai korvata vaihtoehtoisella, nykyaikaan sopivammalla katsantokannalla.
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

No, mitkä ne Raamatun kohdat siis olisivat, jossa kolmannen temppelin rakentamisesta Jerusalemiin puhutaan, koska ei tosiaan ainakaan tässä ketjussa oleviissa Raamatun kohdissa puhuta siitä mitään?
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Tuija

Löysin tällaisen:

raamatunpaikat joissa kerrotaan kolmannen temppelin rakentamisesta

Raamatussa ei mainita suoraan "kolmatta temppeliä" nimellä, mutta useat Vanhan ja Uuden testamentin profetiat viittaavat siihen, että Jerusalemissa rakennetaan temppeli lopun aikoina (viimeisinä aikoina) ennen Messiaan paluuta.
Tässä ovat keskeiset raamatunpaikat, joihin kolmannen temppelin rakentamisen odotus perustuu:

1. Uuden testamentin profetiat

2. Tessalonikalaiskirje 2:3-4: Apostoli Paavali puhuu "laittomuuden ihmisestä" (antikristuksesta), joka menee Jumalan temppeliin ja istuutuu sinne väittäen itseään Jumalaksi. Tämän profetian toteutuminen vaatii fyysisen temppelin olemassaolon Jerusalemissa.

Ilmestyskirja 11:1-2: Johannes saa tehtäväkseen mitata Jumalan temppelin, alttarin ja siellä rukoilevat. Samalla mainitaan, että temppelin ulkopuolinen esipiha on annettu pakanakansoille, jotka tallaavat pyhää kaupunkia.

Matteus 24:15: Jeesus viittaa Danielin profetiaan "pyhässä paikassa" seisovasta "autiuden kauhistuksesta", mikä viittaa siihen, että temppeli on toiminnassa ahdistuksen aikana.

2. Vanhan testamentin profetiat

Daniel 9:27: Daniel ennustaa tulevan hallitsijan, joka tekee sopimuksen monien kanssa yhdeksi viikoksi (seitsemäksi vuodeksi) ja puolivälissä viikkoa lopettaa uhritoimitukset. Tämä edellyttää, että temppeli on rakennettu ja uhritoiminta aloitettu uudelleen.

Daniel 11:31 & 12:11: Näissä jakeissa puhutaan pyhäkön saastuttamisesta ja jokapäiväisen uhrin poistamisesta.

Hesekiel 40-48: Nämä luvut kuvaavat hyvin yksityiskohtaisesti tulevan, suuren temppelin (ns. Hesekielin temppeli) mitat ja rakenteen. Vaikka jotkut tulkitsevat tämän vertauskuvallisena, monet näkevät sen profetiana Millenniumin (tuhatvuotisen valtakunnan) temppelistä.

Sakaria 14:20-21: Viittaa aikaan, jolloin Jerusalemissa uhraavat ottavat temppelin astioita ja jopa arkiset esineet ovat pyhiä Herralle, mikä viittaa fyysiseen temppeliin.

Yhteenveto tulkinnoista

Eskatologinen näkemys: Kolmas temppeli rakennetaan juuri ennen antikristuksen valtaannousua (ahdistuksen ajan alussa/keskivaiheilla).

Juutalainen näkemys: Perinteisen juutalaisen uskon mukaan Messias rakentaa kolmannen temppelin.

Kristillinen teologia: Uusi testamentti (esim. 1. Kor. 3:16) opettaa myös, että uskovien seurakunta on Jumalan temppeli, mutta monet tulkitsevat yllä olevat jakeet kirjaimellisesti tulevasta fyysisestä rakennuksesta.

Huom: Esra 3-6 kertoo toisen temppelin rakentamisesta, ei tulevasta kolmannesta.
Tuija

Mutta kuten jo tuolla edellä kerroin, minulla on oma uskoni tähän ja aika yhtäläinen Eeron kanssa. Perustuen tämän ketjun kommenteihin .🙏✝️
Näkymätön Ninni

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Aamen Tuija! 🙏✝️🙏

Vähän ihmeissäni olen seurannut näitä "väittelyitä" tästä temppeli asiasta ja tuosta maa on pyöreä tai litteä... Aika moista "vääntöä"... 🧐🤔
Ajattelin tässä ääneen vaan...🫣
Tämän enempää en näihin aio kommentoida!
Ja en tiedä olisiko pitänyt tätäkään laittaa... 🙏✝️🙏
Tuija

RAAMATUN SEITSEMÄN TEMPPELIÄ

Ilmestysmaja 2000 eKr.
Jumala antoi Moosekselle ilmestysmajan ja jumalanpalveluksen ohjeet. Ilmestysmaja oli telttamaja, jota kuljetettiin mukana. Lopulta Daavid toi sen Jerusalemiin temppelivuorelle.
Salomon temppeli 1000 – 586 eKr.
Kuningas Salomo rakensi ensimmäisen kiinteän temppelin Jerusalemin temppelivuorelle. Temppeli oli loistelias. Tämä temppeli tuhoutui vuonna 586 eKr., kun babylonialaiset hyökkäsivät ja veivät kansan pakkosiirtolaisuuteen.
Toinen temppeli 516 eKr – 70 jKr.
Tämä on pakkosiirtolaisuuden jälkeen rakennettu uusi, toinen temppeli tuhoutuneen tilalle. Se oli melko vaatimaton, mutta kuningas Herodes laajensi sitä merkittävästi Jeesuksen aikana. Roomalaiset tuhosivat tämän temppelin vuonna 70 jKr.
Seurakunta Jumalan temppelinä 30 jKr. – – – – ?
Jeesus lupasi rakentaa uudelleen temppelin kolmessa päivässä. Tällä hän tarkoitti omaa ristinkuolemaa ja ylösnousemusta, jonka myötä Jeesuksesta tuli elävä temppeli, Jumalan kohtaamisen paikka. Kristillinen seurakunta on Pyhässä Hengessä Kristuksen ruumis ja Jumalan temppeli maan päällä. Tänä aikana Jerusalemissa ei ole temppeliä vaan muslimien kalliomoskeija.
Kolmas temppeli ?
Juutalaisten suurin unelma on rakentaa uudelleen pyhä temppeli Jerusalemiin. Tuota temppeliä varten on kaikki tarvittava jo olemassa. Vain kalliomoskeija on tiellä. Tuleeko temppelin rakentaminen olemaan Lähi-idän rauhansopimuksen ehto ja johtaako se laajaan sotaan muslimien kanssa? Raamattu antaa viitteitä, että tällainen temppeli rakennetaan.
1000 vuotisen valtakunnan temppeli
Profeetta Hesekiel näkee kuvan uudesta temppelistä, jonka alta virtaa elävän veden virta. Näky liittynee tulevaan tuhatvuotiseen valtakuntaan, jolloin Israel, Jerusalem ja sen temppeli on kaiken keskus.
Karitsa (Kristus)
Uudessa luomakunnassa ei ole muuta temppeliä kuin Karitsa, Vapahtaja Jeesus Kristus.
Tuija

Näkymätön Ninni kirjoitti: Tänään, 19:37 Aamen Tuija! 🙏✝️🙏

Vähän ihmeissäni olen seurannut näitä "väittelyitä" tästä temppeli asiasta ja tuosta maa on pyöreä tai litteä... Aika moista "vääntöä"... 🧐🤔

AAAMEN Ninni, ymmärrän, täällä varmaan samankaltaiset ajatukset? Mietin tätä hengeä mikä palstalle on noussut? Pyhä Henki ? Ei tunnusta sen merkkejä. Ehkä sanoin liikaa, mutta koen että jotain korjaus liikettä olisi tarvis. Hommat lähtenyt vähän sivuluisuun.
Näkymätön Ninni

Tuija kirjoitti: Tänään, 19:41

AAAMEN Ninni, täällä varmaan samankaltaiset ajatukset? Mietin tätä hengeä mikä palstalle on noussut? Pyhä Henki ? Ei tunnusta sen merkkejä. Ehkä sanoin liikaa, mutta koen että jotain korjaus liikettä olisi tarvis. Hommat lähtenyt vähän sivuluisuun.
Ihan samoilla ajatuksilla täällä! Et sanonut liikaa!
Haluaako Taivaan Isä oikeasti, että näistä asioista väännetään täällä näin paljon ja käytetään aikaa tähän?
Sitä mä vaan kysyn? 🙏✝️🙏
Tuija

Samoin! Meillä olisi tärkeämpiäkin asioita uskovina. Tällaisessa unohtuu se valmistautuminen ja valvominen, mutta sehän onkin vihollisen tarkoitus. Älkäämme jääkö sen ansaan.
POISTU! SINUT ON TUNNISTETTU! ME OLEMME HERRAN, JEESUKSEN KRISTUKSEN OMAT !
JEESUKSEN KRISTUKSEN NIMESSÄ!
Eero
Viesti:

Joo, no siksi mä tätä asiaa kyselenkin, koska ei Raamattu suoraan kerro mitään kolmannen temppelin rakentamisesta Jerusalemiin, vaan se kertoo Jeesuksen olevan sen, joka Jumalan Temppelin rakentaa.

Jos ei Jeesus olisi tullut sovittamaan meidön kaikkien syntejä ja rakentamaan Jumalalle otollista temppeliä, niin silloin olisimme kaikki edelleen lain alaisia ja ehkä ilman Pelastustakin ja tällöin varmasti myös Temppeli seisoisi Jerusalemissa, mutta onneksi näin ei ole, eikä sitä sitä enää tarvita Raamatun profetoiden täytymtymiseen:
2:q11 Muistakaa sentähden, että te ennen, te lihanne puolesta pakanat, jotka olette saaneet ympärileikkaamattomien nimen niiltä, joita, lihaan käsillä tehdyn ympärileikkauksen mukaisesti, sanotaan ympärileikatuiksi -
2:12 että te siihen aikaan olitte ilman Kristusta, olitte vailla Israelin kansalaisoikeutta ja vieraat lupauksen liitoille, ilman toivoa ja ilman Jumalaa maailmassa;
2:13 mutta nyt, kun olette Kristuksessa Jeesuksessa, olette te, jotka ennen olitte kaukana, päässeet lähelle Kristuksen veressä.
2:14 Sillä hän on meidän rauhamme, hän, joka teki molemmat yhdeksi ja purki erottavan väliseinän, nimittäin vihollisuuden,
2:15 kun hän omassa lihassaan teki tehottomaksi käskyjen lain säädöksinensä, luodakseen itsessänsä nuo kaksi yhdeksi uudeksi ihmiseksi, tehden rauhan,

Ef.
Tää on siis se asia mitä yritän tuoda Sanasta esille, että ei tarvita enää mitään muuta kuin Jeesus, Hän on tehnyt kaiken!
Viimeksi muokannut Eero, 15 Helmi 2026, 20:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Pidän itsestäänselvyytenä että jokainen palstalainen ymmärtää Jeesus-temppelin ja olevansa osa sitä.
Keskustelu käydään kontekstissa miten juutalainen maailman kokee.
He eivät vielä ymmärrä Jeesus-temppeliä.
Missään kohdassa Raamattua ei mainita nimeltä Kolmannen temppelin rakentamista, koska temppelin nimi ei ole kolmas temppeli ja Eerokin sen tietää.
Kun puhutaan toimista temppelissä, kuvattu ajanjakso kertoo Raamattunsa lukeneelle ja historiankirjansa ymmärtäneelle kuinka monennesta temppelistä on kyse.
Kun puhutaan temppelistä johon viimeinen Antikristus eli AC asettuu (33_38) tai istuutuu (KJV), tulee Jeesus-temppelin pylvään, sinun lukija, ymmärtää, että Raamattu puhuu silloin fyysisestä kivisestä rakennuksesta, ei vertauskuvasta, että temppeli tarkoittaakin nyt lukuisaa kansanjoukkoa uskovia ihmisiä.
Kun puhutaan maallisesta temppelistä ilman tarkennetta, Raamattu puhuu aina Jerusalemin temppelistä.
Nämä asiat kuuluvat Jeesus-temppelien oppivelvollisuuden piiriin.

Kertauksena. AC on heikompi kuin PH, aina ja iankaikkisesti.
AC ei voi väkisin ottaa Jeesus-temppeliä haltuunsa, ei edes vähäisistä vähäisintä pikkupylvästä.
AC tulee astumaan kolmanteen temppeliin, Jerusalemin temppeliin, ja tässä Pyhässä paikassa ( Pyhä paikka on temppeli joka sisältää Kaikkein Pyhimmän). Tämäkin temppeli vaikkei olekaan paikka jossa Jumala tulee asumaan, käsittää fyysisesti tilat joiden nimitykset aiemmissa temppeleissäkin on ollut vaikkakaan Jumala ei siellä tule ilmestymään kuten edellä totesin.

Raamatun paikka, Ilmestyskirjassa, missä tästä AC:n Jumalaksijulistautumisesta puhutaan, on paikka jossa me temmattavat emme enää ole huudeilla. Uskoton ei ole Jeesus-temppeli.
Jos AC miehittää uskottoman ruumiin, kuten varmasti tekeekin, tästä ei voida puhua asettumisesta tai istuutumisesta temppeliin.

Se miksi useammasti peräänkuulutin vastausta Jeesuksen ja AC: fokuksiin Ilmestyskirjassa, on se, että tässä vaiheessa ilmestyskirjaa kerronta on lähes yksinomaan juutalaisille suunnattua, konteksti on juutalainen.
Kreikkalaisia on lähes täysi luku, juutalaiset pelastetaan koetuksen kautta nyt.
AC taas keskittyy juutalaisiin juuri päinvastaisesta motiivista. Lisäksi on muistettava, että sielunvihollinen haluaa olla Korkeimman kaltainen.
Korkeimmalla on ollut Jerusalemissa temppeli ja sielunvihollinen tietää, että Korkeimmalla tulee olemaan Jerusalem temppeli.
Korkeimmalla on Poika, tämänkin sielunvihollinen yrittää toteuttaa AC:ssa.
Sielunvihollinen on matkija. Sen on vähän pakko olla, kun se itsekin tietää että Jumala on standardi Kaikkein Korkeimmasta.
Häntä ei voi ylittää. Hänen kaltaisekseen pääsy olisi absoluuttinen maksimi.

Mitä tulee Eeron tutkimuslinjaan kuolemattomuuden lupauksesta AC:n toimesta, näinhän se varmasti yrittää lupailla.
Raamattu kuitenkin kertoo, että ainoastaan Jumala on aidosti kuolematon.
Kaikki luodut, enkelit ja mekin sitten Taivaassa, nautimme ehdollista kuolemattomuutta. Kuolemattomuutemme lakkaa siihen jos Jumala-yhteytemme katkeaa.
Muistattehan psalmeista miten Jumala sanoo korkeille enkeleilleen, että tuon töppäyksen tähden tulette kuolemaan kuin miehet.
Ehdollista kuolemattomuutta kerran nauttineen kuoleminen Raamattu evidenssin valossa kestänee vähintäänkin tuhansia vuosia, mutta kuolevainen yhtä kaikki. Jumalalle se ei ole kuin päiviä "kalenterissa".

Enpä tiedä mitä tähän enää lisätä. Suhtaudun näihin seurakunta on korvannut Israelin hypoteeseihin aina kovalla varauksella ja jos Luoja suo, tulen aina suhtautumaan, koska minä uskon Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumalaan, Jeesukseen Kristukseen.

Rauhaa, Shalom Shalom.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Eero
Viesti:

Joo, kyllä, mutta kolmannen temppelin rakentaminen Jerusalemin ei tee siitä Raamatun mukaista Jumalan Temppeliä eli jos Raamatusta ei löydy suoraa viittausta siihen, että tällainen Temppeli tullaan rakentamaan, niin ei siitä silloin Jumalan Temppeliä tule, vaan Jeesus on se, joka tämän Temppelin rakentaa.

Tuija

Pitää muistaa että täällä on niitä jotka ovat uusia uskossaan ja hakevat vielä paikkaansa ja myös ne jotka eivät ole tulleet palstalle, vaan miettivät olisiko tämä hyvä ja turvallinen paikka? Emme saa olla itsekeskeisiä. Minä todella jäin ihmettelemään, MITÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU?
Enkä ollut yksin näissä ajatuksissa.
Nyt ojentautumista Jeesusta kohti, etsien Hänen armoaan ja anteeksiantoa.
Anteeksi tämä väliintulo.
Tuija

Eero kirjoitti: Tänään, 20:20 Joo, kyllä, mutta kolmannen temppelin rakentaminen Jerusalemin ei tee siitä Raamatun mukaista Jumalan Temppeliä eli jos Raamatusta ei löydy suoraa viittausta siihen, että tällainen Temppeli tullaan rakentamaan, niin ei siitä silloin Jumalan Temppeliä tule, vaan Jeesus on se, joka tämän Temppelin rakentaa.
AAAMEN Eero! Sitä kohti kuljemme ja tähtäämme, siinä piilee myös kysymys pelastuksesta, sitä ei saa unohtaa. Asioiden painopisteet tärkeysjärjestykseen.
Näkymätön Ninni

Tuija kirjoitti: Tänään, 20:20 Pitää muistaa että täällä on niitä jotka ovat uusia uskossaan ja hakevat vielä paikkaansa ja myös ne jotka eivät ole tulleet palstalle, vaan miettivät olisiko tämä hyvä ja turvallinen paikka? Emme saa olla itsekeskeisiä. Minä todella jäin ihmettelemään, MITÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU?
Aamen Tuija! 🙏✝️🙏
Tuija

Ninni! Aikuisen oikeesti, kiitos että olet täällä. 💖🙏
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

AAAMEN Ninni, ymmärrän, täällä varmaan samankaltaiset ajatukset? Mietin tätä hengeä mikä palstalle on noussut? Pyhä Henki ? Ei tunnusta sen merkkejä. Ehkä sanoin liikaa, mutta koen että jotain korjaus liikettä olisi tarvis. Hommat lähtenyt vähän sivuluisuun.
Näkymätön Ninni kirjoitti: Tänään, 19:54

AAAMEN Ninni, täällä varmaan samankaltaiset ajatukset? Mietin tätä hengeä mikä palstalle on noussut? Pyhä Henki ? Ei tunnusta sen merkkejä. Ehkä sanoin liikaa, mutta koen että jotain korjaus liikettä olisi tarvis. Hommat lähtenyt vähän sivuluisuun.
Ihan samoilla ajatuksilla täällä! Et sanonut liikaa!
Haluaako Taivaan Isä oikeasti, että näistä asioista väännetään täällä näin paljon ja käytetään aikaa tähän?
Sitä mä vaan kysyn? 🙏✝️🙏
Tuija kirjoitti: Tänään, 20:00 Samoin! Meillä olisi tärkeämpiäkin asioita uskovina. Tällaisessa unohtuu se valmistautuminen ja valvominen, mutta sehän onkin vihollisen tarkoitus. Älkäämme jääkö sen ansaan.
POISTU! SINUT ON TUNNISTETTU! ME OLEMME HERRAN, JEESUKSEN KRISTUKSEN OMAT !
JEESUKSEN KRISTUKSEN NIMESSÄ!
Tuija kirjoitti: Tänään, 20:20 Pitää muistaa että täällä on niitä jotka ovat uusia uskossaan ja hakevat vielä paikkaansa ja myös ne jotka eivät ole tulleet palstalle, vaan miettivät olisiko tämä hyvä ja turvallinen paikka? Emme saa olla itsekeskeisiä. Minä todella jäin ihmettelemään, MITÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU?
No niin.
Parin henkilön mielestä Israel, Jumalan kansa ketjussa, aiheessa Temppelihanke etenee, ei saa keskustella tulevasta Jerusalemin temppelistä.
Keskustelu keskustelupalstalla tarkoittaa näköjään sitä, että palstalle on ilmestynyt Antikristuksen henki jota ajetaan nähtävästi HUUTOTEKSTILLÄ Jeesuksen nimessä ulos, kuten yllä olevista lainauksista kaikki voivat lukea.
Eri kuin Pyhän Hengen havaitseminen eli siis AC:n hengen havaitseminen keskustelussa sai komppaavan kommentin, kuten yltä kaikki voivat lukea.
Tajuatteko edes mitä teitte? Syytitte ketjussa keskustelevia, teidän kanssa eri mieltä olevia tai mielestänne vääristä aiheista keskustelevia Antikristuksen hengen vallassa oleviksi.
Olkoon Jeesus Kristus teille armollinen.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Tuija

Ei, vaan se on tullut sekoittamaan keskusteluja, se on ulkopuolinen meistä ja siellä se tulee pitää. Pyhän Hengen omaavat tunnistavat tilanteen, ei anneta sille valtaa. Aiheet ovat sille sellaisia jossa se tietää pystyvänsä sekoittamaan.
Puhuin henkivaloille, että ne on tunnistettu.
Eikös meillä ole auktoriteettia Jeesuksessa Kristuksessa nuhdella sitä?
Vastaa Viestiin