Israel uutisissa

Keskustele Israel aiheesta
Sanna
Site Admin

Israel uutisissa

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Sodan ja antiseminismismin kasvun myötä varjoilmiöt lisääntyvät siviilejä kohtaan

Amsterdamin juutalaiskoulussa tapahtunut räjähdys – pormestarin mukaan kyseessä on "kohdennettu hyökkäys" juutalaisyhteisöä vastaan
https://edition.cnn.com/2026/03/14/euro ... s-hnk-intl

Rukousta väestölle kaikkialla 🙏🏼
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Raamattu - ainoa historiallinen teos, jonka tapahtumia yritetään jatkuvasti selittää pois tai korvata vaihtoehtoisella, nykyaikaan sopivammalla katsantokannalla.
Rutger
Site Admin

Re: Israel uutisissa

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Suomen poliisikin varoittaa Suomessa asuvia juutalaisia mahdollisista tulevista antisemitistisistä iskuista.
Aletaan niittämään sitä mitä on kauan kylvetty, korvausteologian ja muiden saatanan oppien kautta.
Idän valloitusideologiaa ei saa kritisoida mutta kohta maalaillaan tähtiä liikkeiden ikkunoihin.
Jeesus Kristus ole heille armollinen sillä he eivät tiedä mitä he tekevät..
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Näkymätön Ninni

Re: Israel uutisissa

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Rutger kirjoitti: Tänään, 19:40 Suomen poliisikin varoittaa Suomessa asuvia juutalaisia mahdollisista tulevista antisemitistisistä iskuista.
Aletaan niittämään sitä mitä on kauan kylvetty, korvausteologian ja muiden saatanan oppien kautta.
Idän valloitusideologiaa ei saa kritisoida mutta kohta maalaillaan tähtiä liikkeiden ikkunoihin.
Jeesus Kristus ole heille armollinen sillä he eivät tiedä mitä he tekevät..
😢
Aamen! 🙏✝️🙏
Vastaa Viestiin