Iso isku Iraniin.

Keskustele Israel aiheesta
Rutger
Site Admin

Re: Iso isku Iraniin.

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Operaation nimi on Rising Lion eli Nouseva Leijona.
Am Yisrael Chai 💙🤍💙🎗️
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Shalom!

Aamen, rukousta Israelin puolesta ja kaikkien kansojen puolesta, sillä jos tämä lähtee nyt leviämään, niin saatamme olla tässä tilanteessa, jossa Herra itse puuttuu tapahtumiin:
25:29 Sillä katso, siitä kaupungista alkaen, joka on otettu minun nimiini, minä alotan onnettomuuden tuottamisen; ja tekö jäisitte rankaisematta! Te ette jää rankaisematta, sillä minä kutsun miekan kaikkia maan asukkaita vastaan, sanoo Herra Sebaot.
25:30 Mutta sinä, ennusta heille kaikki nämä sanat ja sano heille: Herra ärjyy korkeudesta, antaa äänensä kaikua pyhästä asunnostansa. Hän ärjyy väkevästi yli laitumensa. Hän nostaa kuin viinikuurnan polkijat huudon kaikkia maan asukkaita vastaan.
25:31 Pauhina käy maan ääriin asti, sillä Herralla on riita-asia kansoja vastaan, hän käy oikeutta kaiken lihan kanssa: jumalattomat hän antaa miekalle alttiiksi, sanoo Herra.
25:32 Näin sanoo Herra Sebaot: Katso, onnettomuus kulkee kansasta kansaan, ja suuri myrsky nousee maan perimmäisistä ääristä.
...
25:36 Kuule paimenten huutoa, lauman valtiaitten valitusta! Sillä Herra hävittää heidän laumansa;
25:37 heidän rauhaisat laitumensa ovat tuhoutuneet Herran vihan hehkusta.
25:38 Hän on lähtenyt niinkuin nuori leijona pensaikostaan: heidän maansa on tullut autioksi hävittäjän vihan hehkusta, Herran vihan hehkusta."

Jer.
Tule Herra Jeesus!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Ihmeitä tapahtuu Israelissa.
200 rakettia ja kuka ties kuinka monta dronea (tämä Iranin drone pystyy kantamaan lähes 50 kg taistelukärjen) on lähetetty Israeliin.
Tähän mennessä "vasta" 3 kuollutta ja 80 loukkaantunutta joka on jo itsessään ihme, ottaen huomioon, että Iran oikein tähtää siviili kohteisiin.
Jumalan käsi suojelee omaisuuskansaa.

Amen, Maranatha Jeesus Kristus 🙏

https://youtu.be/s07FYv7OGYc?si=NAhYohZdtg8-kOAf
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Vastaa Viestiin