Avioliittolaki voimaan 2017

Keskustele seksuaali- tasa-arvo ja moraalisista kysymyksistä
witness

Re: Avioliittolaki voimaan 2017

Viesti Kirjoittaja witness »

Jo jonkin aikaa on ollut vallalla myös piilopainostus, josta yhtenä esimerkkinä tämän kevään muotiväri miehille: pinkki. Myös naisten ulkonäköä ei sovi enää ruotia uutisotsikoissa edes positiiviseen sävyyn, henkilöitä kun olemme. Historiaan jäänee myös mainokset kohdennettuina vain naisille.

Tämä sukupuolettomuusihannointi on jotakin sukua Jumalan muuttamiselle Isästä Äidiksi, johon on uskallettu viitata eräällä heprealaisella ilmaisulla (el Shaddai) Jumalan kaikkiriittävyydestä (sanakäännös: Jumala, jolla on äidin rinnat).

Sana puhuu valheen isästä, jonka juonet eivät ole uskovalle tuntemattomat.

Oma mielipiteeni on puhtaasti biologinen: niin kauan kuin nainen ei voi siittää eikä mies synnyttää, pysykööt asiat ennallaan.
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Avioliittolaki voimaan 2017

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Lopettakaa toi kauhistelu ja tehkää se tehtävä joka meile on annettu. Olemme todistajia. Ompele suu kiinni niin ei tarvi puhua enää yhtään mitään. Kyllä on ihmeellinen asenne. Sitä ei näköjään tarvin edes ommella se pysyy näköjään kiinni jo ilman ompelua! Jeesus sanoi jo eläessään etttä maailma on pahan vallassa . Miten tämmönen kauhistelu rakentaa. Jos se herättäs meissä hädän sieluissa ymmärtäisin.En ole nähnyt yhtäkään rukouspuyyntöä näiden ihmisten puolesta saaanko kysyä miksi. Ovatko he armon ulkopuolella ja sinulle on taivaspaikka varatttu.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Avioliittolaki voimaan 2017

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Eli kaikki jotka allekirjoititte aito avioliitto adresssin nyt on armon ja totuuden vuoro. rukoile että edes yhden kerran elämässäsi kohtaan homon jolle voit evankelioida. se on meidän perimmäinen tehtävä. olisko asia ollut selvä jos laki ei olisi tullut voimaan. haureus on synti ruumista vastaan ja se koskee ihan kaikkia se on tarkoitettu vain avioiliittoon. Ikuiseen liittoon. kaikki muu synti on ruumiin ulkokopuolella mutta haureudenn harjottaja tekee syntiä omaa ruumista vastaan.
Suola estää mätänemisen mutta jos suola käy mauttomaksi se ei kelpaa kuin maahan tallatavaksi ja se NÄKYY MIsää tiedät sen. Meissä itsessämme.joten etsikäämme todellista suolaa joka on Jumalan sana.
Ettekö vois edes sekunnin ajatella äitiä jonka tunnen jonka ppoika itkien kysi 15 v miksi hänen pitää olla homo . 5v sitten hän teki itsemurhan. itken näiden inmisten puolesta. itkekää itkevien kanssa emme voi vain nauraa kun toinen tulee helvetin kauuhuista! Mieti jos itselläsi olisi lapsi joka tämän kohtalon teksisi. eräs nainen kerotoi kuinka joku sisar jatkuvasti itki sitä että hänen poikansa on homo. voisimmeko asettautua jeesuksen rakakudella saatanan viettelimiin ihmisiin eikä olla välittämättä heistä. rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi. Joosua aktio menee ymäri suomen kaikki hefifestarit ja sit on osoittmassa lakanan kanssa kirkojitettuna jotakin syyllistämistä homoille ainakin joskus. . Miten voimme erotella syntejä . Mistä raamtusta tämä läytyy. Jumala voi enalleenasettaa elikkä lunastaa hengen sielun ja ruumiin vaikka ihminen olisi langennut joka tasolla! jokun aviopuoliso menee naimisiin 3 kertaa koska hylkää aina toisen miksi siitä ei kukaan puhu mitään. ettei suuri yleisö loukkaanu. raamatun mukaan avioon ei mennä himon takia niin kuin pakanat vaan kun se tapahtuu Herassa. jos sanomme että olemme vajavaisia miksi ihmettelemme että maailma on tässä tilassa. En kiellä että se olisi ollut väärin se ardessi juttu mutta haluaisin että näkisimme ihmisten iankaikkisuuskohtalon. me voimme vaikuttaa siihen todistuksen sanan kautta ja Jeesuksen veren kautta!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Avioliittolaki voimaan 2017

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Kirjoitin pitkät pätkät..ja se hävisi :oops:
No, mutta lyhyesti virsi kaunis.
En kokenut edellistä kommenttia kauhisteluksi.
Minun mielestä on tärkeää pointata muutokset maailman menossa ja arvioida oma suhteensa niihin. Haluaako olla mukana muutoksessa vai ei ja miksi.
Sekin voi herättää jonkun, joka on menossa virran mukana vikasuuntaan ja näin ollen antaa mahdollisuuden pelastua.

Tässä homo keskustelussa, jos jotain kauhistelen(en tiedä onko toi sana kauhistella se oikea) niin sitä sirkusta, mikä sen ympärillä on. Kulkueita, sateenkaarilippuja ja valoja, karnevaaleja, mielenosoituksia, lakimuutoksia.. tämä jokseenkin sama ilmiö on muuten minun mielestäni pakolaisten ympärillä. Hädänalaisten ihmisten kustannuksella haetaan nostetta..esim. omalle poliittiselle uralle?? ollaan trendikkäitä, ei rasisteja!

Se, mikä laittaa päivittelemään näitä asioita/ muutoksia on huoli lapsista, kun päiväkodit ja koulut alkavat kertomaan, että tämä kaikki on ok. Huoli heidän tulevaisuudestaan, kun he alkavat etsimään omaa identiteettiään.
Huoli tulevaisuudesta, joka on jo joidenkin tätä päivää.. Olet oikeassa katso7 enemmän auttaa rukous ja usko heidän puolesta kuin päivittely!

Mutta silti näistä asioista on hyvä saada puhua!

Siunausta kaikille ja anteeksi! :roll:
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Avioliittolaki voimaan 2017

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Sanoin yhelle homoravintolan pitäjälle Jeesus kutsuu sinua vaihtamaan sateenkaarilipun ristinlippuun. Vain näin tämä saatanallinenpropaganda muuttuu Jeesus muutta ja sovitustuksen virka ei kauhistelu tai puhuminen pahasta. Ihmiset muuttuu vain kirkkautta katselemalla ei sillä että osoitamme kuinka spitaalisia olette. Olemme kaikki olleet yhtä spitaalisia kuin pahin syntinen vai onko joku joka on tarvinnut vähemmän armoa ja totuutta kuin joku toinen.Keroppa kuinka vähän tarvitsit Jeesusken verta niin tiedetään jo mittakin. Tarviikohan ne homot 1000 litraa sovitusta siltä vähän vaikutaa. Tottkai saamme puhua mitä maailmassa tapahtuu hyvä tietää totuus mutta hyvä on myös tietää myös lääke siihen. Ei auta jos lääkäri kertoo kaikki sairaudet mutta lääkettä häenellä ei ole mihinkään. Olen minäkin kertonut totuutta tästä elämästä mutta annan ihmisille paremman vaihtoehdon homoille Jeshuan joka on sovittanut koko maailman ja haluaa ettei YKSIKÄÄN HUKKUISI. Minua ei ole ainakaan vastuusta vapautettu. Ja se on minulle vain ilo. Jos se on sinulle taakka kohdata spitaalisia kysy miksi se on Jumalalta. El Sheliltä Adonai Ecahadilta!
Kutsutkin teidät kaikki uskovat ensi viikonloppuna DTM salapyydystäjiksi.Eli kalastajiksi hesaan mennään sinne salaa kalaan niitä siellä on. synnin repiä ihmisä mulle voi ilmoittautua. 106000 ei löytynyt yhtäkään nettisivua joilla nää ihmiset sais apua he haluavat sitä vaikka eivät tunnusta. ysk sano ei me uskalleta. no ei ihme ettei oo herätystystä kun ollaan pelkureita. ilmoittautukaa mulle!Pigeon tietysti haluaa ensimmäisenä!Tää on mun luulo!
Nyt on aika Gay aktion hesas! ilmoittautua voi mulle oon valmis. ei auta sanoa herra auta tätä poloista maailmaa!
Jos sulla on Hengen voima ollut allekirjoittaa adressi vielä enemmän sulla on voimaa ojentaa pelastusrengas hukkuville. Et voi määrätä mitä Jumala tekee. emme ole Jumalia. Hän haluaa palvelijoita ja ihmisten kalastajia kaikki ihmiset ovat imis joskus kyllä vailuttaa ettei uskovien mielestä ole tiedän ite sen!!!!!!!!!?????==========77777777777777777777 tuliko seiskoja tarpeeks
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Avioliittolaki voimaan 2017

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Kun heidi Bakerista on videoita joka paikassa katsokaam ensin jumalattomia kohdassa 31:20 koko videoo ei kannata katsoa jos joku lähtis evankiloimaan siinä homot tanssii esitanssijat isot pirunsavet päässä pyhässä Israelissa pitäs lähettää kaikille isarel ystävyysjärjestöille!
https://www.youtube.com/watch?v=eGABGr1SClQ
Herrako hoitaa ei todellakaan se on suuri haraha se on meidän tehtävä! Jakom Damkani evankelio tel avivissa mahtava tyyppi!
Viimeksi muokannut katso7, 18 Maalis 2017, 18:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Avioliittolaki voimaan 2017

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... no joo, just viikolla puhuttii ystäväni kanssa tuosta tel avivin tapahtumasta, jossa todella ylistetään sitä vihulaista itseään ... tulee kylmät väreet.
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Avioliittolaki voimaan 2017

Viesti Kirjoittaja katso7 »

mä en halua saastuttaa teitä mutta on turha lentää israeliin ja vaan siunata Jeesus sanoi kääntykää ja tehkää parannus mutta he eivät kääny ennekuin sanovat ja katsovat bhäneen jonka ovat lävistäneet!sen takia laitoin tän videon että me todella tajuaisimme misssätilassa ihmiset ovat. tämä onkutsuhuuto méille jokaiselle sovituksen virka
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Avioliittolaki voimaan 2017

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Muuten keskutelu 24 poistaa kaikki viestini mitä laitan sinne vaikka ne olisivat nettisivultani www.joh832.fi tai vain kirjoituksiani miten se on mahdollista en ymmärrä onko piru täs takana?
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Avioliittolaki voimaan 2017

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, katso7! Koen ja olen kokenut jo jonkin aikaa että nyt on taistelun aika ja minunkin tehtäväni muuttuu ja se on jo alkanut muuttumaan, siksi kait näytkin ovat vähenneet ja edelleen teen puhditus työtä myös itsessäni.
Sinettisormus

Re: Avioliittolaki voimaan 2017

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Totta, katso7, mitä vahvemmaksi tulemme Herrassa, sitä enempi paha hyökkää, esim. juuri noin, poistamalla viestejäsi. Se yrittää estää työmme kaikin keinoin, mutta on hyvä kun tunnistamme sen, sillä sen hedelmä on niin MÄTÄ!
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Avioliittolaki voimaan 2017

Viesti Kirjoittaja katso7 »

en saanut vastausta kuka siitä keskustelu 24 vastaa
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Avioliittolaki voimaan 2017

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Kiitos kutsusta katso7, mutta minun pitänee harjoitella kalastusta vähän pienemmillä vesillä ennen kuin siirryn suuremmille.. ;)
Uskon, jotta, jos sinne lähden niin tunnen asiaan voimakkaan kutsun.. :)
Siihen asti teen töitä täällä lähiympyröissä, jossa myös riittää työsarkaa.. enkä hyökkäyksiltä ole välttynyt minäkään!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Avioliittolaki voimaan 2017

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Eihän noilta välty. Täytyy vaan elää hyvässä uskonvahvuudessa luottaen että Jeesus on aina kanssamme.
kiitosvirsi
Viestit: 106
Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:05

Re: Avioliittolaki voimaan 2017

Viesti Kirjoittaja kiitosvirsi »

katso7 oliko tuo puheesi suun kiinnineulomisesta nyt aivan harkittua.Et tunne sisarta joka on juuri liittynyt palstalle.Mielestäni olet anteeksipyynnön velkaa.
olli

Re: Avioliittolaki voimaan 2017

Viesti Kirjoittaja olli »

katso7 kirjoitti:Kutsutkin teidät kaikki uskovat ensi viikonloppuna DTM salapyydystäjiksi.Eli kalastajiksi hesaan mennään sinne salaa kalaan niitä siellä on. synnin repiä ihmisä mulle voi ilmoittautua.
Katso7, otapa yhteys siihen Mattiin, jonka tiedot laitoin sinulle taannoin yksityisviestinä. Heillä on myös ollut säännöllistä evankeliointia kadulla niin Tampereella kuin toisella porukalla Helsingissäkin, kolmannella Turussa, ...
olli

Re: Avioliittolaki voimaan 2017

Viesti Kirjoittaja olli »

kiitosvirsi kirjoitti:katso7 oliko tuo puheesi suun kiinnineulomisesta nyt aivan harkittua.Et tunne sisarta joka on juuri liittynyt palstalle.Mielestäni olet anteeksipyynnön velkaa.
Joo, katselin tuota Katso7:n viestiä hetken jos toisenkin heti kun se oli kirjoitettu, mutta en silloin päätynyt laittamaan asiasta sinistä kommenttia. Mutta kun siitä nyt on toisen käyttäjänkin puolesta huomautettu, niin totean nyt "viran puolesta" että aika rajalle meni tuo viesti, joten lienee syytä muistuttaa että säännöissä lukee:

"Käyttäjät olkoon kohteliaita toisilleen..."
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Avioliittolaki voimaan 2017

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

kiitosvirsi kirjoitti:katso7 oliko tuo puheesi suun kiinnineulomisesta nyt aivan harkittua.Et tunne sisarta joka on juuri liittynyt palstalle.Mielestäni olet anteeksipyynnön velkaa.
Tästä olen samaa mieltä.
Pitää pystyä hillitsemään, vaikka asia liippaisi läheltä.
Meillä kaikilla on kipupisteemme. Aamen.
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Avioliittolaki voimaan 2017

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Niin eikö minulla ole kipupisteitä mulle huudettiin että turpa kiinnni täällä toimii pyhä henki annoin heti anteeksi en kaipaa hänen anteeksiantoaan. daavid sanoi sinua ainoaa vastaan olen syntiä tehnyt.Ymmärrän että meidän täytyy pyyttää anteeksi jos olemme sanoneet pahasti toiselle . siunasin witnessiä tooisessa viestissä en ollut lukenut tätä . puhun minesti niin vertauskuvallisesti että kukaan ei ymmärrä siltä tuntuu välillä en minä sitä kirjailmellisesti tarkoittanut anteeksi witness en halunnut loukata anna anteeksi.
Olin huppelissa koska en ole vielä täydelline se ei tarkoita ettekö Jumala voisi käyttää mutta huppelissa Jumala ei käytä . se näkyy viesteissä anteeksi!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Avioliittolaki voimaan 2017

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Jumalattomat ovat kuin kuohuva meri joka ei voi tyyntyä joka kuohuaa mutaa ja muraa. Olemme aina myrkyävällä merellä. Se ei tyynny. <oli sit pieni tai iso todistusalue.Emme voi tyynnyttää jumalatonta merta.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Vastaa Viestiin