Maailman mätä bisnes

Keskustele seksuaali- tasa-arvo ja moraalisista kysymyksistä
Maaret

Re: Maailman mätä bisnes

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Tuo mies näköjään kuoli pian haastattelujen jälkeen, kuulemma "eksyi" erämaahan. Mutta onneksi se sanoo tässä esittelyvideossa uskoneensa Jeesukseen. 💖

https://www.youtube.com/c/RonaldBernard
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Maailman mätä bisnes

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Olen itse katsonut kovin paljon videoita ja nyt ymmärrän, että ainoa apu ja rauha tulee Jeesukselta ja Raamatusta.
Tuo video on tärkeä huomio siitä mitä maailmassa tapahtuu. Kommenteista huomasin, että kyseisessä videossa
oleva haastateltava on edesmennyt ja oletuksena oli jo etukäteen, että näin tulisi käymään paljastusten jälkeen.
Eli hänet siirrettiin ajasta ikuisuuteen jonkun tahon toimesta.

https://www.openbible.info/topics/business
Valitettavasti englanninkielisiä jakeita, koska jos Koivuniemen Raamattuhakuun laittaa vaikkapa hakusanaksi
"raha", tulee kymmeniä jakeita, joissa on nimi Aabraham
Sinettisormus

Re: Maailman mätä bisnes

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Varmasti häntä autettiin kuoleman rajan taa.
Puhui liian paljon ja oli jollekkin taholle todella vaarallinen.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Maailman mätä bisnes

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Hän ei olekaan kuollut!?
Sinettisormus

Re: Maailman mätä bisnes

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Oliko yritetty hiljentää?
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Maailman mätä bisnes

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Oli joku toinen samaniminen, mutta tästä oikeasta oli tehty tarkoituksella ilmoitus, kuten näistä FB:n linkeistä ymmärsin.
Harmi, etten heti selvittänyt miten asianlaita on; tosin virheellinen uutinen väitti kuvan kera hänen edesmenneen. Face-
book-tilillään paljastuksia lisää. itse en jaksa niitä lukea, koska olen ollut tietoinen niistä.

Hyvää yötä ja siunattua varjelusta Jeesuksen nimessä.

(Juuri lähettäessäni näin kysymyksen hiljentämisestä; sitä en tullut selvittäneeksi)
Sinettisormus

Re: Maailman mätä bisnes

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kävin juuri katsomassa hänen nimellään YouTubessa ja siellä hänellä on paljon videoita.
Maaret

Re: Maailman mätä bisnes

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Eihän nykyään voi luottaa sen enempää uutisiin kuin faceenkaan mutta tärkeintä on että hän sanoi uskovansa Jeesukseen ja oli hän sitten kuollut tai elossa niin Jeesus on hänen Pelastajansa.
Toki jos hän vielä elää niin tarvitsee rukousta kuten muutkin, jotka vielä voisi pelastua noiden saatananpalvojien käsistä.
Jo se on suuri ihme että heidän joukoissaan ollut henkilö on voinut ymmärtää totuuden ja pelastua!
Avatar
Marie
Viestit: 344
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Maailman mätä bisnes

Viesti Kirjoittaja Marie »

Aamen, totisesti tärkeintä on pelastua. Toivottavasti hänellä on esirukoilijoita. Minä olen suvussani ainut joka on tullut uskoon. Kaikilla ihmisillä menisi paremmin kun olisi joku joka rukoilee puolestasi jatkuvasti. Rukouksen voima kantaa. Onko olemassa uutiskannavaa joka ei ole median vallassa siis sisältää väärentämättömiä totuudenmukaisia uutisia, Meille valehdellaan, manipuloidaan ja pelotellaan normiuutisten kautta. Jatkuva rukousaheeni on että Vapahtajamme Jeesus Kristus näyttäytyisi Sauli Niinistölle että tämä heräisi ja alkaisi ajamaan suomalaisten asioita.
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Maailman mätä bisnes

Viesti Kirjoittaja Ella »

Yksi uutissivusto oikeamedia.com
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
Marie
Viestit: 344
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Maailman mätä bisnes

Viesti Kirjoittaja Marie »

Kiitos Ella sisko. Kävin kurkkaamassa ja näytti asialliselta ja mielenkiintoiselta sivustolta. Täytyypä mennä lukemaan,
Maaret

Re: Maailman mätä bisnes

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Miten luulette rahan pelastavan suuryrityksiä kilpailussa Kiinaa vastaan?

-- raha menee yhä lisääntyvään raaka-aineen ostoon?
-- raha menee työntekijöiden palkkoihin estämään irtisanomisia?
-- raha menee osakkeiden arvon virtuaaliseen ylläpitoon?
-- raha menee osakkaille maksettaviin voittoihin?

Miten Raha pelastaa?
Angelicus
Viestit: 402
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Maailman mätä bisnes

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Mammonan palvonta lopettaa tämän meidän nykyisen elämisen muotomme kokonaan. Itse asiassa on jo lopettanut, jotain rippeitä on vielä jäljellä. Eihän tuo tule toimimaan mitenkään, että valtio päästetään velkaantumaan tuollaisella mittakaavalla. Talous tulee sakkaamaan ennenpitkää yleismaailmallisesti. Maamme ja sen päättäjät ovat tiukasti savijaloilla seisovan maailmanvallan talutusnuorassa.
Vastaa Viestiin