Lastemme identiteetti

Keskustele seksuaali- tasa-arvo ja moraalisista kysymyksistä
Tuija

Lastemme identiteetti

Viesti Kirjoittaja Tuija »

" Äiti, en uskalla enää mennä nukkumaan "
https://youtube.com/watch?v=mAPhx7l9btQ&feature=shared

Pieni tyttö ei uskaltanut mennä nukkumaan, kun tarhassa oli kerrottu, että hän voi muuttua pojaksi.
😥😢😭

Itku tuli tätä kuunnellessa 😭 Jumala auta! 🙏😭
Tuija

Re: Lastemme identiteetti

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Sain tämän äsken. Jakakaa eteenpäin:

Hei, olemme menossa huomenaamulla luovuttamaan sosiaali- ja terveysministeri, Kaisa Juusolle nettiadressin: "Lapsille ja nuorille on taattava oikeus olla valitsematta Setan ideologiaa."
Tämä on tärkeä tapaaminen, koska adressista syntyi virallisempi Kansalaisaloite:" Laki lasten ja nuorten seksuaalikasvatuksesta - lapsile ja nuorille on taattava kehitysrauha."
www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/12978.
Sen aika umpeutuu 6.6.2024. Rukousta ja allekirjoituksia!🙏
Tarvitaan 38 966 ääntä, että 50 000 menee täyteen ja että asia etenee. Nyt tarvitaan todellista tahtotilaa lasten ja nuorten puolesta!🙏
Mirjami

Viesti Kirjoittaja Mirjami »

Aina vaan menee hullummaksi. Minnesotassa on valmistettu transnukkeja, joita lähdetään esittelemään niinkin nuorille kuin 4-vuotiaille. Takana oikein yliopiston tutkimusprojekti (veronmaksajien rahoittama).

Artikkeli löytyi tästä vaihtoehtoisesta mediasta (lienee hollantilainen?) mutta kääntyy ainakin itsellä automaattisesti suomeksi:
https://www.frontnieuws.com/belastingbe ... -te-leren/

Oksettavaa.
Marie

Viesti Kirjoittaja Marie »

Täysin sairasta, Herra Jeesus, varjele meidän lapset Suomessa ja ympäri maailmaa. Vapauta meiät tällaisesta maipuloinnista. Poista tällaiset ihmiset pois tärkeiltä paikoiltansa ja anna tilalle Sinun Sanaasi kunnioittaville ja noudattaville hekilöille.
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Marie kirjoitti: Tänään, 08:03 Täysin sairasta, Herra Jeesus, varjele meidän lapset Suomessa ja ympäri maailmaa. Vapauta meiät tällaisesta maipuloinnista. Poista tällaiset ihmiset pois tärkeiltä paikoiltansa ja anna tilalle Sinun Sanaasi kunnioittaville ja noudattaville hekilöille.
Amen 🙏
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Rutger
Site Admin

Mirjami kirjoitti: Tänään, 06:12 Aina vaan menee hullummaksi. Minnesotassa on valmistettu transnukkeja, joita lähdetään esittelemään niinkin nuorille kuin 4-vuotiaille. Takana oikein yliopiston tutkimusprojekti (veronmaksajien rahoittama).

Artikkeli löytyi tästä vaihtoehtoisesta mediasta (lienee hollantilainen?) mutta kääntyy ainakin itsellä automaattisesti suomeksi:
https://www.frontnieuws.com/belastingbe ... -te-leren/

Oksettavaa.
Aivan. Minnesotan täysin läpimätä demokraatti kuvernööri Tim Walz, joka oli pyrkimässä Kamalan aisaparina Yhdysvaltain Varapresidenttiyteen, hyväksyi tuon sairaan manipuloinnin osavaltiossaan.
Rukoillaan, että Mike Lindell voittaa kuvernöörin vaalit. Hän on uudestisyntynyt kristitty ja republikaani.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Rutger
Site Admin

Samaan kategoriaan sijoittuu tämäkin. Director of the National Museum of American History Smithsonian Institution eli Amerikkalaisen Museoviraston johtaja oli juuri kuultavana kongressin edessä miksi Museoissa pidetään "seksuaalista materiaalia" näytillä lapsille.
Tuntuu aika vieraalta ajatukselta tervejärkisessä yhteiskunnassa että museoissakin saattaisi olla pervopumppu soittamassa tai koiranaamarisia homoja konttaamassa, mutta itseasiassa tällä hetkellä en ole ollenkaan varma etteikö näin juurikin tapahtuisi. 🤔
Näkymätön Ninni

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Marie kirjoitti: Tänään, 08:03 Täysin sairasta, Herra Jeesus, varjele meidän lapset Suomessa ja ympäri maailmaa. Vapauta meiät tällaisesta maipuloinnista. Poista tällaiset ihmiset pois tärkeiltä paikoiltansa ja anna tilalle Sinun Sanaasi kunnioittaville ja noudattaville hekilöille.
Aamen! 🙏✝️🙏
Vastaa Viestiin