Siunausta foorumille!

Keskustele palstaa koskevista asioista
Uusiluomus

Re: Siunausta foorumille!

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Unet pitää tuoda esille sellaisenaan kun ne ovat nähty
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Siunausta foorumille!

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Josko jo annettaisiin asian olla ?

Ihminen ei useinkaan itse voi sille yhtään mitään minkälaisia unia hän yöllä näkee. Unissahan lisäksi tuo symboliikka todella kukoistaa, niitä ei todellakaan pidä automaattisesti tulkita kirjaimellisesti, silloinkaan kun ovat Jumalalta saatuja.

Minusta on ainakin mukava/mielenkiintoista lukea toisten ihmisten saamia unia, vaikka ei sitten ymmärtäisikään niitä. Raamatussa Jumala antoi unia niin omilleen kuin vihollisillekin.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Uusiluomus

Re: Siunausta foorumille!

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

armonlapsi kirjoitti: 07 Joulu 2020, 16:16 Olen oppinut erottamaan sen mukaan kun olen saanut kasvaa Jumalan armossa. Osa unet eivät olleet Herrasta vaan itsestäni ja taas osa on ollut Herrasta, niin ne voi tuoda esille. Osaan itse tunnistaa turvautuen Herraan kokosydämisesti.
Tässä nyt ei ole kuitenkaan kyse sinun unistasi ystävä hyvä
Uusiluomus

Re: Siunausta foorumille!

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

armonlapsi kirjoitti: 07 Joulu 2020, 15:10 Hyvä lähimmäinen, älä lausu väärää todistusta lähimmäisestä. Tapani ei ole sellainen. Olen tuntenut häntä. Herran siunausta sinulle!
Ja edelleen kyse on unesta eikä se ole näin ollen väärä todistus , jos esimerkiksi väittäisin että olen nähnyt että hän tekee noin niin kyseessä olisi silloin väärää todistusta ja siihen yhteyteen tämä Raamatun paikka kävisi
Uusiluomus

Re: Siunausta foorumille!

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

armonlapsi kirjoitti: 07 Joulu 2020, 16:20 Tiedän. Olisi hyvä oppia erottamaan unet siksi ne on Sanalla koettelemista varten niin pääsee kasvamaan terveessä uskossa. :)
Koettelemista vartenhan niitä jaetaan
Sinettisormus

Re: Siunausta foorumille!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Uusiluomus.
Solissa on vasta Herrassa kasvava lapsi. Älkäämme tuhotko sitä työtä. Hän tarvitsee tukea eikä hajaannusta ja sortoa.
Hän on Herrassa kasvava sisaremme.
Uusiluomus

Re: Siunausta foorumille!

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

armonlapsi kirjoitti: 07 Joulu 2020, 16:25 Niin, Sanalla koetteleminen on erittäin tärkeintä tässä ajassa niin sen kautta opitaan kasvamaan ja erottamaan. Haluaisin kertoa eräästä asiasta, jonka olen tavannut. En yleistä enkä mene kenenkään henkilökohtaisuuksiin. Uni voi tulla siitä, että alitajuntainen havainto voi kulkeutua unen kautta ja siitä luullaan Herralta tulleeksi. Niin olisi hyvä tutkia itseään rukoillen, tuliko se itsestään. Kun itsetutkiskelun kautta pääsee kasvamaan terveessä uskossa ja kykenee erottamaan. :)
Totta on se että valtaosa unista tulee muualta kuin Jumalalta ja jokaisella meillä on varaa kasvaa uskossa ja koetella myös itseämme ja se on terveen ihmisen merkki , ja unetkin voi jakaa koeteltavaksi niinkuin profetiat jos ei ihminen ole itse varma että onko se Herralta vai ei ja tässä ei pitäisi olla mitään väärää
Uusiluomus

Re: Siunausta foorumille!

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

armonlapsi kirjoitti: 07 Joulu 2020, 16:29 Niin, yleensä unien koettelemisessa pysyttelen neutraalina koska joskus mukana on lihan mukaista seosta. Mutta Tapani on eri asia niin katsoin hyväksi puuttua asiaan. :)
Onko Tapani sinusta arvostelun ja koettelun yläpuolella ? Julkinen saarnamies joka julkisesti puhuu ?
Sinettisormus

Re: Siunausta foorumille!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tapani on mielestäni ok. Katselen one way mission ohjelmia, mutta tämä keskustelu ei ole enää ok, tässä on hajaannuksen henki.
Sisaret, me hengitämme samaa ilmaa, Kristus ilmaa! Ei anneta sen saastua!
Uusiluomus

Re: Siunausta foorumille!

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Tässähän tuotiin esille sellaisenaan uni mitä on nähty ja tuotu esiin että se voi olla oman mielen tuotos , unet pitää tuoda esille sellaisenaan kun ne on nähty
Sinettisormus

Re: Siunausta foorumille!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

NÄÖN MUKAAN... jos tuossa unessa olisi ollut kyse esim. Riikka Halosta, olisiko tilanne ollut toinen?
Uusiluomus

Re: Siunausta foorumille!

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

armonlapsi kirjoitti: 07 Joulu 2020, 16:54 Niin, mutta tukeminen ei ole kovin terveellistä.
Eihän tässä ole mistään muusta kyse kuin siitä että uni on nähty ja kerrottu sellaisenaan jättämättä mitään pois niinkö kuuluukin , ei olla suontoa haukuttu
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Siunausta foorumille!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Musta tuntuu hyvältä tää uus serveri. En osaa sanoa miks tää tuntuu hyvältä mut tavallaan ihan ku uus maailma olis nyt tässä edessä.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Siunausta foorumille!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tiätteks vuonna 2006 kun jouduin hullujenhuoneelle ajatuksistani ylösotoista ja kirjoitettuani niistä. Silloin mietin että miksi Jumala minua halusi käyttää, maailmassa on miljoonia ihmisiä ja minua paljon parempia ja etevämpiä. Silti Pyhä Henki kehotti minua ja puski rakkaudella eteenpäin.
Kävin avioeroni jälkeen psykiatrilla ja asuin setäni luona koska suljettu osasto Peijaksessa vaati omat traumansa.
Sitten vasta marraskuussa 2006 kun sain tavata ensimmäistä kertaa omat lapseni, niin sitten aloin tervehtymään. Sitä ennen kaikki oli yhtä usvaa ja painajaista, joka varmasti söi sydämeni terveyttä paljon.

No sitten 15.12.2006 hommasin oman kämpän ja muutin siihen, otin kaksi ihanaa kissaa ittelle, Aapo ja Kiti, jotka molemmat kuolivat sitten tässä pari vuotta sitten ihan samana vuonna. No mutta tuossa uudessa kämpässä yksin asuessani 2007 alkua, Herra puhutti minua erityisen paljon ja halusi, että laitan pystyyn verkkosivut, enkä saisi yhtään välittää kuka niitä lukee, enkä välittä siitä, mihin ne leviää. Herra Jeesus piti minut tästä suosionhausta kaukana.

Sitten 28.2.2007 sivut oli tilattu Nebulalta ja syntyi www.pelastussanoma.fi

Sitten vuonna 2015 minä ja Sinetti ollaan kaksistaan mietitty, kun Suomi24 on niin täynnä pilkkaajia, että ei siellä ole kivaa olla. Niinpä tyttäreni teki pelastussanomaan tämän palstan, johon voimme nyt kirjoitella. Eero sittemmin on päivittänyt tätä ja suojannut meitä uhilta.

Tämä palsta aukesi muistaakseni 9.2.2016

Tässä historia pähiknänkuoressa!
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Siunausta foorumille!

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Tämä uniketju antaakin pituudessaan hyvät yöunet tähän aikaan.😑
Vastaa Viestiin