Avatar elikkä nimimerkkikuvake

Keskustele palstaa koskevista asioista
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Avatar elikkä nimimerkkikuvake

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

TIEDOITUS: Mikäli haluat avattaren, etkä osaa itse sellaista tehdä, niin teen sen puolestasi ja liitän sen profiiliisi. En luonnollisesti peri siitä mitään, en edes kiitollisuuttasi, koska avatar on kiva asia sivuillamme ja luo mukavan lisäkuvauksen kullekin käyttäjälle.

Ota yhteyttä joko yksityisviestillä tai maililla: info@pelastussanoma.fi
Sinettisormus

Re: Avatar elikkä nimimerkkikuvake

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... totta ja miettikää kuvaa joka kuvaa juuri teitä parhaiten tai yhteyttänne Herraan, ehkä on jokin asia johon teillä on kutsumus Herralta tai jonka hän on teille vahvasti elämäänne näyttänyt, ne kuvaavat teitä parhaiten. :D
... esim. tuo Pigeonin kyyhkynen kuvastaa ihanasti sitä kyyhkysnäkyä jonka hän juuri meille jakoi. Kyyhkynen joka levittää yllemme sitä valkoista pulveria ja saamme yllemme nuo valkoiset vaatteet.
Salome1972

Re: Avatar elikkä nimimerkkikuvake

Viesti Kirjoittaja Salome1972 »

Huomenta!
Vastaan Jarmolle näin ihan julkisesti. Tämä mun avatar on ihan täydellinen! Siinä on lammas, joka on mulle tärkeä eläin
ihan senkin takia, että meillä oli muutamia vuosia sitten lampaita. Oli hevosiakin, mutta se on toinen juttu. :)
Jeesus käytti lammasta vertauksissaan, enkä yhtään ihmettele miksi! Lammas on ihana eläin, mutta onhan se tyhmä, täytyy myöntää.
Jos joku eläin kuvastaa minua se on juuri lammas. Olen lammas Hänen laumassaan ja kuulen Hänen äänensä. Tähän on myös pakko sanoa: Halleluja! :D
Eniten mua kuitenkin riemastuttaa Suomen lippu tuolla takana. Lippu ja samalla risti. Se on kyllä ihan Pyhän Hengen johdatusta, että laitoit sinne sen! Se lohduttaa mua suuresti. Et voi kuvitellakaan kuinka paljon!
Kiitos!!!
Sinettisormus

Re: Avatar elikkä nimimerkkikuvake

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

.... ihania Avattaria .... :roll:
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Avatar elikkä nimimerkkikuvake

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Samaa mieltä. Näitä on oikein ilo katsella :)
Salome1972 Avattaressasi on kyllä mahtavaa symboliikkaa!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Avatar elikkä nimimerkkikuvake

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kiitos Salome sanoistasi. Joo, siis mä löysin yhestä -80 luvun clipparista ton M&V lampaan pohjan joka on ilmeisesti graafista aineistoa jostain -50 luvulta. Melko klassista siis... anyway. Sitten mä mietin että siihen pitäs laittaa paimen mutta sitten mietin että tekisinkö ristin siihen sen sijasta ja aloin muotoilla. Sitten ajattelin että hei, Suomen lippu vois toimia. Ja siinä se... olin itsekin hiukan yllättyny sen hyvän ulkoasun takia.

Lammas ristin juurella! (kuitenkin Suomen lippu)
Salome1972

Re: Avatar elikkä nimimerkkikuvake

Viesti Kirjoittaja Salome1972 »

Ollaan vietetty isänpäivää, enkä ole aikaisemmin ehtinyt tänne.
Toi on hauskaa, että löysit aineistoa 50-luvulta. Mäkin olen sellaista 50-luvun aineistoa! Hyvin klassista! :D
Pitkin päivää olen muistanut tämän lampaani ja se tuottaa minulle todella paljon iloa. :D
Olen samaa mieltä Pigeon kanssasi - mahtavaa symboliikkaa!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Avatar elikkä nimimerkkikuvake

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kaikille uusille tiedoksi että pyynnöstä teen teille avattaren, kun siltä tuntuu. Se tuo väriä ja imagoa jokaiselle henkilökohtaisesti.
Laittakaa vaan mulle yksityisviesti ja esim. linkki johonkin sivustolle jossa on mieleisenne kuva.

Mikäli halauatte tehdä sen itse, niin koko pitää olla 90x90 pix eikä saa olla 6kb isompi. Hyväksyy ainakin GIF formaatissa.
Birge

Re: Avatar elikkä nimimerkkikuvake

Viesti Kirjoittaja Birge »

Hienoja kuvakkeita! Minä valitsin omani siksi, että tämä on lempipaikkojani Raamatussa: Job 39: 5-8: "Kuka on laskenut villiaasin vapaaksi, kuka irroittanut metsäaasin siteet, sen, jolle minä annoin aavikon asunnoksi ja suola-aron asuinsijaksi? Se nauraa kaupungin kohinalle, ajajan huutoa se ei kuule; se tähystelee vuorilta laiduntansa ja etsii kaikkea vihantaa."
Sinettisormus

Re: Avatar elikkä nimimerkkikuvake

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... tää on hauska kuvake ja ihana sanan paikka, kuvanneeko luonettasi? :D
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Avatar elikkä nimimerkkikuvake

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Olipa oiva kuvake ja sananpaikat :D Terveyuloa joukkoon Birge
näkymätön ninni

Re: Avatar elikkä nimimerkkikuvake

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Samoin sanoin kuin rakkaat siskot tuossa yläpuolellani.

Mainio avatar ja vielä mainiompi Sananpaikka. Tervetuloa "sekalaiseen" seurakuntaan Birge! :D
Birge

Re: Avatar elikkä nimimerkkikuvake

Viesti Kirjoittaja Birge »

Sinettisormus kirjoitti:... tää on hauska kuvake ja ihana sanan paikka, kuvanneeko luonettasi? :D
Kyllä kuvaa, olen vähän hassu aasinen.
Birge

Re: Avatar elikkä nimimerkkikuvake

Viesti Kirjoittaja Birge »

Pigeon kirjoitti:Olipa oiva kuvake ja sananpaikat :D Terveyuloa joukkoon Birge
Kiitos lämpimästä vastaanotosta. Pidetään täällä hauskaa(kin).
Birge

Re: Avatar elikkä nimimerkkikuvake

Viesti Kirjoittaja Birge »

näkymätön ninni kirjoitti:Samoin sanoin kuin rakkaat siskot tuossa yläpuolellani.

Mainio avatar ja vielä mainiompi Sananpaikka. Tervetuloa "sekalaiseen" seurakuntaan Birge! :D
Kiitos lämpimästä vastaanotosta sullekin. Kiva tällaisena vähän hassahtaneena aasina liittyä sekalaiseen seurakuntaan.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Avatar elikkä nimimerkkikuvake

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Juu, mä arvaan että viihdyt :D
Tervetuloa Birge ja ole siunattu!
Sinettisormus

Re: Avatar elikkä nimimerkkikuvake

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Raamattu kehoittaa, monessa paikassa. iloitkaa:

"Iloitkaa aina Herrassa! Sanon vielä kerran: iloitkaa! Tulkoon teidän lempeytenne kaikkien ihmisten tietoon. Herra on jo lähellä.
Älkää olko mistään huolissanne, vaan saattakaa aina se, mitä tarvitsette, rukoillen, anoen ja kiittäen Jumalan tietoon.
Silloin Jumalan rauha, joka ylittää kaiken ymmärryksen, varjelee teidän sydämenne ja ajatuksenne, niin että pysytte Kristuksessa Jeesuksessa."
Fil. 4:4-7 [kr92] [kr38]
Sinettisormus

Re: Avatar elikkä nimimerkkikuvake

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jarmolta lainattua, tuolta alusta, teille uusille, jos haluatte tuollaisen profiili kuvan itsellenne:

TIEDOITUS: Mikäli haluat avattaren, etkä osaa itse sellaista tehdä, niin teen sen puolestasi ja liitän sen profiiliisi. En luonnollisesti peri siitä mitään, en edes kiitollisuuttasi, koska avatar on kiva asia sivuillamme ja luo mukavan lisäkuvauksen kullekin käyttäjälle.

Ota yhteyttä joko yksityisviestillä tai maililla: info@pelastussanoma.fi
Ota siis Jarmo on tai Eeroon yhteyttä jos tuollaista haluat. 🤗
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Avatar elikkä nimimerkkikuvake

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Kuva

Voisinko saada tuosta kuvasta itselleni avattaren? Onko liian iso? Jos ei onnistu niin voi olla jokin muukin kuva Esteri Hadassasta. :P
Esteri on minulle tärkeä, sillä Jumala on puhunut vahvasti minulle hänen kauttaan.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Avatar elikkä nimimerkkikuvake

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Kiitos Eero, että teit minulle ainutlaatuisen ja Herralle hyväksi nähdyn avattaren.
💜👑💜
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Vastaa Viestiin