Nebulan lasku vuodelle 2017

Keskustele palstaa koskevista asioista
Samuli

Re: Nebulan lasku vuodelle 2017

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Kiitos Jeesukselle.
Kannatan tuota ykkösvaihtoehtoa eli jos mahdollista voisi maksaa eteenpäin laskua.
jos ei, mielestäni rahat on kuitenkin tarkoitettu pelastussanomiin eli jos on jotain tarpeita siihen liittyen, niin se olisi varmasti hyvä käyttötarkoitus ja luotan täysin siihen minkä katsotte parhaaksi.
olli

Re: Nebulan lasku vuodelle 2017

Viesti Kirjoittaja olli »

On se toki kohteliasta kysyä, mutta ei Nebula pysty sitä kieltämäänkään. Jos olisi ihan pikkusumma niin olisin lätkäyttänyt sen heti sinne Nebulalle, jolloin he eivät sitä pysty palauttamaankaan, koska eivät voi Pelastussanoman rahoja minulle maksaa.

Mutta se selkeä toinen vaihtoehto on palauttaa ylijääneet rahat maksajille. Kysyin kuitenkin niitä ajatuksia muista vaihtoehdoista, koska jos kaikki lahjoittajat sen hyväksyvät, ylijäänyt raha voidaan käyttää toiseen, yhteisesti sovittuun tarkoitukseen.

Jokainen voi toki antaa minulle myöskin vaikka yksärinä ohjeen oman osuutensa käytöstä tai ylijäämän palautuksesta - jokaisella lahjoittajalla olkoon se veto-oikeus.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Nebulan lasku vuodelle 2017

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Samuli kirjoitti:Kiitos Jeesukselle.
Kannatan tuota ykkösvaihtoehtoa eli jos mahdollista voisi maksaa eteenpäin laskua.
jos ei, mielestäni rahat on kuitenkin tarkoitettu pelastussanomiin eli jos on jotain tarpeita siihen liittyen, niin se olisi varmasti hyvä käyttötarkoitus ja luotan täysin siihen minkä katsotte parhaaksi.
Niin, no en tiedä mitä pelastussanoman ylläpito voisi pitää sisällään, ns. rahallista tarvetta koska tää nyt on vaan tällanen verkkosivu, emmekä me mitään mainosta, emmekä tee muuta kuin levitämme niin puhdasta Jumalan sanaa kuin kykenemme ja suojelemme palstaa hyökkäyksiltä.
Hyvä asia tässä on se että vaikka raha jäsikin joksikin aikaa haltuumme, niin tiedämme että se on sellaisissa käsissä johon voimme luottaa. Jumalna pelko on se kauhun tasapaino jokaisen meidän kohdallamme. En siis itse näe mitään siinä että säilytämme tuota rahaa jos vaikka joku meistä joutuisi jossain vaiheessa pahaan tilanteeseen ja sitten voisimme auttaa.
Samuli

Re: Nebulan lasku vuodelle 2017

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Tämä on vähän offtopic.

Video matkasta Orionin vyöhön Nebulaan ja takaisin. Ilmeisesti on uskomusta siihen, että taivas olis siellä. Joka tapuksessa kaunis video. Tuli tosta alphavillen videosta tämä mieleen.
https://www.youtube.com/watch?v=k20rnAaNqCQ

Job
9:8 hän yksinänsä levittää taivaat ja tallaa meren kuohun kukkuloita;
9:9 hän loi Seulaset ja Kalevanmiekan, Otavan ja eteläiset tähtitarhat;
Which maketh Arcturus, Orion, and Pleiades, and the chambers of the south.
Aamos 5:8 Hän, joka on tehnyt Otavan ja Kalevanmiekan ja muuttaa synkeyden aamuksi ja pimentää päivän yöksi ja kutsuu kokoon meren vedet ja vuodattaa ne maan pinnalle - Herra on hänen nimensä,
Sinettisormus

Re: Nebulan lasku vuodelle 2017

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Samuli! Aivan ihokarvat nousi pystyyn ja kyyneleet silmiin! Tule Jeesus PIAN!!!!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Nebulan lasku vuodelle 2017

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Nebula vastaa:
15.11.2016 11:51:43 EET - Esa Väyrynen
Asiakasviesti
Hei, ja kiitos yhteydenotostanne.
Voidaan tietysti laittaa lasku jo tuosta 2018 - 2019 jaksosta.
Avoimena teillä on tällä hetkellä laskulla 993696 292,98euroa sis.alv.24% ja tämän lisäksi tuosta Webhotel Prosta ja MySQL-tietokannasta tulisi uusi 12kk lasku 234,24euroa sis.alv.24%.
Eli yhteensä olisi sitten maksettavana 527,22€ sis.alv.24%.

Kuittaathan että tämä ok niin laitan laskun matkaan.
Miten on, maksammeko ???
olli

Re: Nebulan lasku vuodelle 2017

Viesti Kirjoittaja olli »

No tuo avoimena näkyvä osa on jo maksettu, eli kun tuo uusi lasku 234,24 vähennetään tuosta 402,02:sta, joten silti vielä jää plussalle €167,78.

Joten kaiketi siis maksamme sen ja sitten voidaan miettiä tuota loppua.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Nebulan lasku vuodelle 2017

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

OK! Mä vastaan siihen ja annan sulle Olli myös Nebulaan ns. valtuutukset laskujen hoidossa. Eiks oo kivaa... (musta ei ainakaan olis yhtään)
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2203
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Nebulan lasku vuodelle 2017

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

:) Kiitos kaikille lahjoittajille, ja myös palstan aktiiveille, erityisesti Jarmolle ja Olllille vaivannäöstä. :)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Nebulan lasku vuodelle 2017

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mukava kuulla että olette ottaneet tämän omaksenne :D ...iloitsen tosiaan siitä erityisen paljon.
Kiitos teille kaikille että tämä on tullut näiden kaikkien vuosien arvoista ja joka kantaa selvästi hyvää hedelmää.
olli

Re: Nebulan lasku vuodelle 2017

Viesti Kirjoittaja olli »

Minusta se, että tämä sai monet liikkeelle, osoittaa että ihmisten sydämissä Herran tulo on tärkeä asia.

Loppujen lopuksi, kenelläkään ei ole täällä velvollisuutta mihinkään; palstalle rekisteröityminen on vapaaehtoista, samoin kuin sen käyttäminen, ja tietysti kirjoittelukin. Toki on toivottavaa että kirjoittelette, koska uusia kirjoituksia on aina ilo lukea (no, rekisteröitymispakon jälkeen siis :roll: ).

Ja mitä sitten tulee rahaan, niin se on nyt vähän sellainen juttu että ei kukaan taida uskoa sitä täältä pois kantavansa; ja kun meillä kerran on turvamme Hänessä, niin jokainen sitten antaa tarpeeseen sen minkä kohtuudella voi ja katsoo oikeaksi. Niinhän se oli silloinkin kun Paavali pyysi rahankeräystä Jerusalemin pyhille.

Nyt olemme sitten siinä tilanteessa että maksamme tosiaan Nebulalle vielä seuraavankin vuoden, kun siihen on mahdollisuus. Mutta silti vielä jää yli hieman, joten jos jollakin on ehdotuksia miten sitä käytettäisiin niin olen pelkkänä korvana. Yksi konkreettinen ehdotus on jo yksityisviestein annettu, ja se kuulostaa aika hyvältä. Jaettavaa on nyt sitten (Nebulan korjatun laskelman mukaan seuraava vuosimaksu on 290.46€, olivat siis tehneet ALV-laskuvirheeen, aiemmin laskemansa 234,24 onkin korjattuna 290.46) ... 402.02-290.46 = 111.56€.

Ykstyisviestinä en ole saanut keneltäkään mitään infoa tai ohjetta, joten jos joku haluaa vaikuttaa omaan osuuteensa, niin sitten vaikka yksäriä minulle.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Nebulan lasku vuodelle 2017

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Ilmoitan tässä nyt samalla kaikille että nyt Ollilla on yhtäläiset oikeudet www.pelatussanoma.fi domainiin kuin minulla.
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Nebulan lasku vuodelle 2017

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Kylläpä tämä laskun maksu hoitui hyvin! Jos on ystäviä, kaikki on mahdollista.
Paras Ystävämme sanoi näin:

Joh. 15:15
En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Nebulan lasku vuodelle 2017

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sanos muuta Markku! Vuosia kun on saanu hoidella itte ja kun tasan 10 vuotta tuli täyteen, niin sitten Jumala sanoi että nyt hoitakoon joku toinen ;)
sisar

Re: Nebulan lasku vuodelle 2017

Viesti Kirjoittaja sisar »

-jarmo- kirjoitti:Sanos muuta Markku! Vuosia kun on saanu hoidella itte ja kun tasan 10 vuotta tuli täyteen, niin sitten Jumala sanoi että nyt hoitakoon joku toinen ;)
En voi olla kommentoimatta, mutta onkohan Jarmon lähdön hetki lähellä? (tavalla tai toisella). (Tuli vaan sellainen olo, kun luin Jarmon tästä ja Sinetin aloittamasta Kärsivä Jeesus -ketjusta).

Minun sanoillani ei ole merkitystä, Herran yksin tietäköön ja Hänen tahtonsa tapahtukoon.
Sinettisormus

Re: Nebulan lasku vuodelle 2017

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... uskon, että pian lähtee koko morsius seurakunta ... tämä pian tapahtukoon! Olkoon se Herran Tahto!
Sinettisormus

Re: Nebulan lasku vuodelle 2017

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... ja kun laskukin on maksettu pidemmälle ajalle, se toimii, vaikka olemmekin pois... niin toivon, eli laskun maksutavallakin saattaa olla suunnitelmallisuutensa.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Nebulan lasku vuodelle 2017

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

No sanokaas muuta kun lasku on maksettu 2-vuodeksi, niin sitähän ei voi kukaan sulkea ja kun "rahastonhoitajammekin" Olli on messissä, niin eipä sitä enää kukaan ole hoitamassa. Tänne jäävillehän nämä kaikki on tarkoitettu lopulta. Mehän olemme jo Jeesuksen omat!
Vastaa Viestiin