Pelastussanoma 3.0

Keskustele palstaa koskevista asioista
-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Pelastussanoma 3.0

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Hei kaikki rakkaat uskonveljet ja -sisaret, rahaa Herrassa Jeesuksessa!
Mitä olette mieltä uusista pelastussanoman sivuista? Minä sössin sen nurin ja kun sitten pyysin apua, en saanut Eeron kiireiden takia ja käännyin erään vanhan ystävän puoleen Vaasasta, jossa Mikko Talso otti asian tehtväkseen ja nyt sivusto alkaa muotoutua. Paljon vielä puuttuu mutta alkaa ruko olla kasassa.
Näkymätön Ninni

Re: Pelastussanoma 3.0

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Hyvältä näyttää uudet sivut! 🕊️🙏✝️🙏
Etusivu on nyt kutsuva, herkkä ja kaunis! ❤️
"Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni." Psalmi 91:14
AOAOAOAOAO
Site Admin

Re: Pelastussanoma 3.0

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

-jarmo- kirjoitti: Eilen, 09:39 Hei kaikki rakkaat uskonveljet ja -sisaret, rahaa Herrassa Jeesuksessa!
Mitä olette mieltä uusista pelastussanoman sivuista? Minä sössin sen nurin ja kun sitten pyysin apua, en saanut Eeron kiireiden takia ja käännyin erään vanhan ystävän puoleen Vaasasta, jossa Mikko Talso otti asian tehtväkseen ja nyt sivusto alkaa muotoutua. Paljon vielä puuttuu mutta alkaa ruko olla kasassa.
Foorumin etusivu on nyt siisti, rauhallinen. Hyvin onnistunut uudistus julkisivuun. Kiitokset tekijöille.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Vastaa Viestiin