Tietokilpailu 22.
Tietokilpailu 22.
Sen lehvät olivat kauniit ja sen hedelmät suuret, ja siinä oli ravintoa kaikille. Sen alla etsivät varjoa kedon eläimet, ja sen oksilla asuivat taivaan linnut, ja kaikki liha sai siitä ravintonsa.
Mistä taikka kenestä tässä puhutaan?
Pyydän huomioimaan kommenteissanne, että kisan ollessa käynnissä, teidän kommenteistanne ei voi päätellä oikeaa vastausta, kiitos.
Mistä taikka kenestä tässä puhutaan?
Pyydän huomioimaan kommenteissanne, että kisan ollessa käynnissä, teidän kommenteistanne ei voi päätellä oikeaa vastausta, kiitos.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
-
Re: Tietokilpailu 22.
Mielenkiintoinen. Nää virkistää jotenkin. Oppii katsomaan eri kantilta lukemaansa.
... juoskaamme kestävinä edessämme olevassa kilvoituksessa, silmät luotuina uskon alkajaan ja täyttäjään, Jeesukseen... Hepr.12:1,2
Taisi tulla väärä vastaus, mutta mitäs en kuunnelut mitä Henki sanoi. Kiitos Rutgerille minultakin!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
Kiitos teille. Kiva, että tykkäätte. 

Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Joo nää on kyllä pahoja jos erehtyy nopeeta vastaan niin kostautuu 

Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.
Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Sori, mulla on aamulla vielä uni silmissä ja luen ja ymmärrän väärin kysymukset enkä aina hoksaaa lukea alapuolelta ohjeita kun etusormi jo kiirehtii "painamaan nappia".
Tässälin on minulla mahdollisuus oppia; kääersivällisyyttä, ei kiireellä tehtyä päätöstä, pyytää Herralta Jeesukselta apua, lisätä tarkkuutta ja lukea koko juttu, olla välittämättä vaikka useimmiten menee pieleen, ja tietenkin oppia oikeista vastauksista.
Tässälin on minulla mahdollisuus oppia; kääersivällisyyttä, ei kiireellä tehtyä päätöstä, pyytää Herralta Jeesukselta apua, lisätä tarkkuutta ja lukea koko juttu, olla välittämättä vaikka useimmiten menee pieleen, ja tietenkin oppia oikeista vastauksista.
Kaikki mukaan. Jos ei veikkaa, ei voi voittaa. 
Oikea vastaus on Nebukadnessar.