Kaikenlaista jutustelua 10

Keskustele palstaa koskevista asioista
Avatar
Rutger
Site Admin
Viestit: 1140
Liittynyt: 14 Loka 2023, 14:13

Re: Kaikenlaista jutustelua 10

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Tänään klo 20 live Toni Torpalta. Raamattu ei ole satukirja. Tervetuloa.
https://www.youtube.com/live/cut5G9F7ey ... XfN2Dq38lD
Joh 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Avatar
Rutger
Site Admin
Viestit: 1140
Liittynyt: 14 Loka 2023, 14:13

Re: Kaikenlaista jutustelua 10

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Joh 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Avatar
Marie
Viestit: 359
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Kaikenlaista jutustelua 10

Viesti Kirjoittaja Marie »

Hyvää huomenta ja rauhaa siskot jaa veljet. Haluaisin niin katsella Jarmon päivittäistä palstan lähetyksiä ja kirjotuksia mutta en pääse osioon. Päivittäin osio aukeaa aina v. 2017 kohdalta ja alla on aina vanhempaa ja vanhempia kirjoituksia. Toki niitäkin on kiva lukea uudelleen. Näkyykö muilla nykyhetken kirjoitukset? Minulla alkoi tämä reilu viikko sitten enkä löydä mitään linkkiä mistä vaihtaa vuoteen 2024
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2206
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kaikenlaista jutustelua 10

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Marie kirjoitti: 27 Maalis 2024, 06:37 Hyvää huomenta ja rauhaa siskot jaa veljet. Haluaisin niin katsella Jarmon päivittäistä palstan lähetyksiä ja kirjotuksia mutta en pääse osioon. Päivittäin osio aukeaa aina v. 2017 kohdalta ja alla on aina vanhempaa ja vanhempia kirjoituksia. Toki niitäkin on kiva lukea uudelleen. Näkyykö muilla nykyhetken kirjoitukset? Minulla alkoi tämä reilu viikko sitten enkä löydä mitään linkkiä mistä vaihtaa vuoteen 2024
Ei näy. Tulee aina aloitussivuksi tuo vanhempi Pelastussanomien etusivu kun Googlen antaman linkin kautta tulee tänne. :geek:
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Pigeon
Viestit: 891
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Kaikenlaista jutustelua 10

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Minulle aukeaa uudet.. viimeisin 25.3.2024🤔
Avatar
Tuija
Viestit: 2833
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 10

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Kyllä minullakin aukeaa noi uudet 🤔
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2833
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 10

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Tiedoksi. Ota vastaan:
Äsken kun herättyä rukoilin, niin kuvan jossa liukuhihnalta tuli paljon ehtoollis maljoja. Mietin miksi tuo kuva ja ymmärsin että oli nyt päivän selvää nauttia ehtoollinen. Jumala näytti sen tärkeäksi. Sen voi jokainen tehdä kotonakin jos ei mihinkään pääse. Kiitos Jeesus Sovitus työstäsi, meidän tähtemme.
Amen. ❤‍🔥👑❤‍🔥
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2833
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 10

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Ehtoollisen asetussanat
Herramme Jeesus Kristus,
sinä yönä, jona hänet kavallettiin,
otti leivän, siunasi, mursi
ja antoi sen opetuslapsilleen sanoen:
Ottakaa ja syökää,
tämä on minun ruumiini,
joka annetaan teidän puolestanne.
Tehkää se minun muistokseni.
Samoin hän otti maljan,
kiitti ja sanoi:
Ottakaa ja juokaa tästä, te kaikki.
Tämä malja on uusi liitto minun veressäni,
joka vuodatetaan teidän puolestanne
syntien anteeksiantamiseksi.
Niin usein kuin te siitä juotte,
tehkää se minun muistokseni.

(Matt. 26:26-29; Mark. 14:22-25;
Luuk. 22:14-20; 1. Kor. 11:23-25)
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Eleonora

Re: Kaikenlaista jutustelua 10

Viesti Kirjoittaja Eleonora »

Rakastettu ota nämä Tuijan sanat vastaan.
Ella
Viestit: 747
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Kaikenlaista jutustelua 10

Viesti Kirjoittaja Ella »

Käy yrttitarhasta polku. Vie Golgatalle se. On Hengen viitoittama Sen joka askele. Se tie vie viimein taivaaseen, Mutta tie se on tuskien.

2. Sen tien niin raskahan Jeesus On käynyt armossaan, Kun meidän kurjain tähden. Hän kulki kuolemaan. Se tie vie viimein taivaaseen,
Mutta tie se on tuskien.
3. Oi, rakkautta niin suurta. Kun meitä sääli Hän. Synteimme tähden kuolee. Tuo meille elämän! Se tie vie viimein taivaaseen,
Mutta tie se on tuskien.
4. Nyt sinne ristille riennä, Sä köyhä syntinen! Suo sulle lohdutuksen! Vain haavat Kristuksen. Se tie vie viimein taivaaseen
Mutta tie se on tuskien.
5.Näin laulun oppia uuden. Saat siellä armahan. Se kuorossa jo taivaan. Soi eessä Karitsan. Hän täytti kaiken eestämme.
Mutta tie se on tuskien.

Siunattua Pääsiäistä kaikille!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Vastaa Viestiin