totuus

Keskustele palstaa koskevista asioista
Mauri
Viestit: 11
Liittynyt: 17 Maalis 2022, 20:36

totuus

Viesti Kirjoittaja Mauri »

Minkä takia kristitylle on mahdoton ymmärtää että viimeisen vuosiviikon puolivälissä KRISTUS VAHVISTI LIITON KUOLEMALLA RISTILLÄ. antikristus tulee mutta hänen aikansa on 1260-pv=3.5-vuotta.
Vuosikymmeniä opetettu harhaoppia viimeisestä vuosiviikosta vaikka raamattu sanoo aivan muuta. LUKEKAA RAAMATTUNNE kRISTITYT?? . todistakaa se!. Seuraavat vuodet näyttävät mikä meni oikein.
Mauri
Viestit: 11
Liittynyt: 17 Maalis 2022, 20:36

Re: siipirikko

Viesti Kirjoittaja Mauri »

Jos joku haluaa ns. siipirikkona Jeesuksen luo tulla, mitä tekee pyhä kristitty? Kristuksen ruumis???. ensi töikseen teilaa "kaveripiiriin" pyrkijän niin maanrakoon että sieltä on erittäin paha nousta. mitä teen?. kristityllä ei ole auktoriteettia, vain sanalla päähän lyöminen on hänen aseensa mutta voima puuttuu. Tulisi yksikin Kristitty minun eteeni ja sanoisi ne sanat että mä tietäisin että hän on todella kristitty. Tulisi vasten kasvoja sanoen AUKTORITEETILLÄ: mikä minua vaivaa?.
Raamatun osaatte?. Taivaaseen haluatte vaan voima ja auktoriteetti teiltä puuttuu.
Kristuksen ruumis joka temmataan, tulee olemaan jotain muuta.
Ei pahalla mutta nykyisyys on lähinnä se kolmas joukko sielä kaukana takana joka riiteli oppi riidoista lainkaan kuuntelematta mitä pää tahtoi sanoa.
Niinpä seuraavaa en halua lausua. Vai mitä Jeesus sanoi....Ja MINUN NIMESSÄNI TE TEETTE....Jatka itse lausetta jos olet raamattusi lukenut.
Mauri
Viestit: 11
Liittynyt: 17 Maalis 2022, 20:36

Re: totuus

Viesti Kirjoittaja Mauri »

Jeesuksen aikana oli kirjan "oppineita" fariseuksia, Fanaattista väkee joka ei tunnistanut Häntä vaikka käyskenteli heidän keskellään. jokainen kRISTITTY katsokoon Tänäpäivänä peiliin, kerro mitä sielä näät????
On Lampaat ja vuohet....katso kRISTITTY kummalla puolen seisot!?,
Viimeksi muokannut Mauri, 17 Huhti 2022, 01:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: totuus

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Foorumin säännöt ; 5.luku § 2

Jokainen saa rekisteröidä vain yhden nimimerkin. Jos nimimerkkiä vaihtaa, on asiasta tiedotettava julkisesti. Nimimerkin vaihto tapahtuu lähettämällä vaihtopyyntö perusteluineen ylläpitäjille tai moderaattoreille. Anonyymipalvelimien käyttö on kielletty, mikäli tarkoituksena on usean nimimerkin yhtäaikainen käyttö ja/tai kirjoituskiellon kiertäminen.


Mauri, olenko käsittänyt oikein että sinulla on foorumilla toinenkin nimimerkki , eli "mautsa" ? :geek:
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Mauri
Viestit: 11
Liittynyt: 17 Maalis 2022, 20:36

Re: totuus

Viesti Kirjoittaja Mauri »

Mautsa on edellinen nimimerkkini joka on ns "kuollut", sitä edellinen oli paamat,. ainoa ja oikea on nyt Mauri. eikä koskaan enää muuta tule.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: totuus

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Mauri kirjoitti: 17 Huhti 2022, 01:51 Mautsa on edellinen nimimerkkini joka on ns "kuollut", sitä edellinen oli paamat,. ainoa ja oikea on nyt Mauri. eikä koskaan enää muuta tule.
OK. Mutta, ei se nyt kovin "kuollut" ole kun löytyy tuolta nimimerkkilistalta edelleen. Säännöissä kielletään useammat nimimerkit samalla kirjoittajalla.

Eli, teen nyt tuon vanhan nimimerkkisi poiston, on sitten oikeasti "kuollut".

Jatkossa jos haluat vaihtaa nimimerkkiä niin ilmoita siitä foorumilla, että muutkin tietävät, ja ettei vanhat nimimerkit jää kummittelemaan.... :geek:
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Mauri
Viestit: 11
Liittynyt: 17 Maalis 2022, 20:36

Re: totuus

Viesti Kirjoittaja Mauri »

OK. täytyy tään olla julkista, ihan oikein. poista se. Tämä nimimerkki on oikea nimeni eikä se muuksi muutu.
Ps. poista se paamat nimimerkki saman tien. Pahoitteluni.
Pistän tarinan tähän: viimeinen pasuna soi..eri kristityt suunnat riensivät vastaan ottamaan sitä joka valona laskeutuu. Oi nyt Jeesus saapuu.....Mutta.. Jeesus laskeutuikin sinne missä oli vähäinen ihminen, sinne minne kirkkokunnat ja uskonnollisuus ei päässyt hapattamaan "taikinaa". sinne missä ihminen oli aito itsessään ilman hapatusta.
Hapatus on "kristilliset eri seurat".
Kaikki eriseurat/kirkkokunnat=vuohet vasemmalla puolella ja Jeesuksen jäätävät sanat: EN OLE KOSKAAN TUNTENUT TEITÄ.....
Omistakaa se kristuksen teille lupaama käskyvalta. Ryöstäkää helvetti sen sijaan että haikailette kruunua ja nopeaa tempausta.
Tempaus tulee.. mutta ei ihan vielä..
Kulkija
Viestit: 187
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: totuus

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

.. Hyljeksitty hän oli, ihmisten torjuma, kipujen mies, sairauden tuttava, josta kaikki käänsivät katseensa pois.
Halveksittu hän oli, me emme häntä minään pitäneet.

.. Me harhailimme eksyneinä kuin lampaat, kukin kääntyi omalle tielleen.

.. Hän pyysi pahantekijöilleen armoa.

Ymmärrän kipuasi, tämä viikko ollut erityisen vaikea kestää, eilen illalla Jesajan 53 luku lohdutti.

Sinulle sydämestäni siunaava tervehdys, vaellus täällä on vaivaista mutta kerran kaikki on hyvin.
Avatar
Tuija
Viestit: 2791
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: totuus

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Matt.16:1. Ja fariseukset ja saddukeukset tulivat hänen luoksensa ja kiusasivat häntä pyytäen häntä näyttämään heille merkin taivaasta.
2. Mutta hän vastasi ja sanoi heille: "Kun ilta tulee, sanotte te: 'Tulee selkeä ilma, sillä taivas ruskottaa',
3. ja aamulla: 'Tänään tulee rajuilma, sillä taivas ruskottaa ja on synkkä'. Taivaan muodon te osaatte arvioida, mutta aikain merkkejä ette osaa.
4. Tämä paha ja avionrikkoja sukupolvi tavoittelee merkkiä, mutta sille ei anneta muuta merkkiä kuin Joonaan merkki." Ja hän jätti heidät ja meni pois.
5. Kun opetuslapset saapuivat toiselle rannalle, olivat he unhottaneet ottaa leipää mukaansa.
6. Ja Jeesus sanoi heille: "Varokaa ja kavahtakaa fariseusten ja saddukeusten hapatusta".

Niinpä, kukapa meistä tietää ajat tahi merkit? Kuka on se joka osaa tulkita kaiken oikein? Ei meissä ole yhtään totuuden torvea.
Ainut totuus on Jumalan ja onko meissä yhtään, jotka tulkitsemme Hänen totuutensa oikein? Onko yhtään joka täydellisesti voi toistaan opettaa?
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2791
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: totuus

Viesti Kirjoittaja Tuija »

1.Kor.!3:1. Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.
2. Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi.

Niinpä ... Rakkaus on tärkein ja siinä meidän tulee kulkea. Se on Suuri Lahja Jumalan.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: siipirikko

Viesti Kirjoittaja Maria »

Mauri kirjoitti: 16 Huhti 2022, 21:51 Jos joku haluaa ns. siipirikkona Jeesuksen luo tulla, mitä tekee pyhä kristitty? Kristuksen ruumis???. ensi töikseen teilaa "kaveripiiriin" pyrkijän niin maanrakoon että sieltä on erittäin paha nousta. mitä teen?. kristityllä ei ole auktoriteettia, vain sanalla päähän lyöminen on hänen aseensa mutta voima puuttuu. Tulisi yksikin Kristitty minun eteeni ja sanoisi ne sanat että mä tietäisin että hän on todella kristitty. Tulisi vasten kasvoja sanoen AUKTORITEETILLÄ: mikä minua vaivaa?.
Raamatun osaatte?. Taivaaseen haluatte vaan voima ja auktoriteetti teiltä puuttuu.
Kristuksen ruumis joka temmataan, tulee olemaan jotain muuta.
Ei pahalla mutta nykyisyys on lähinnä se kolmas joukko sielä kaukana takana joka riiteli oppi riidoista lainkaan kuuntelematta mitä pää tahtoi sanoa.
Niinpä seuraavaa en halua lausua. Vai mitä Jeesus sanoi....Ja MINUN NIMESSÄNI TE TEETTE....Jatka itse lausetta jos olet raamattusi lukenut.
Rauhaa veli. En tiedä mitä sanoa, enhän tiedä mitä on tapahtunut. En halua sanalla satuttaa. Vaikka sanoisin mitä, en voi poistaa pettymystä, joka on tehnyt sinun sydämesi surulliseksi. Onko meillä kenelläkään oikeita sanoja silloin toisiamme varten?
Kun kaiken kivun keskellä elämäänsä elää, harvoin saa kuulla, että Jeesus Kristus on voimallinen. Sen kanssa elämme usein, vaikka Jeesus Kristus on siinä hetkessä yhtä voimallinen kuin ennenkin. Mikään sana ei sitä totuutta voi poistaa. Tuli, joka on nyt syttynyt, leviää yksin Jumalan tavalla. Sitä tulta Toivomme jokaisen sisimpään tänään, että rakastaisimme toinen toistamme yhä enemmän.

Jeesus siunatkoon sinua 🙏
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Mauri
Viestit: 11
Liittynyt: 17 Maalis 2022, 20:36

Re: totuus

Viesti Kirjoittaja Mauri »

Kiva että tänne tulee uutta väkee, ihan senkin takia ettei tää läävä ummehdu vallan tyystin.
Anteeksi lievästi karkea kielen käyttö.
Mauri
Viestit: 11
Liittynyt: 17 Maalis 2022, 20:36

Re: totuus

Viesti Kirjoittaja Mauri »

vaan mitä tekee ruumis , odottaa että pää hoitaa kaiken. Niin tietysti..vaan mitä tekee pää jos ei ole toimivaa ruumista.
Täähän on patti tilanne. eripura kristikansa eriseuroineen odottaa lähinnä odottaen: voi tempaa nyt minut äkkiä pois, niin sanotusti tallaten veljensä maanrakoon odottaen Kristukselta Kruunua..nyt en jatka kuvaelmaa eteenpäin...Sinä menet peilin eteen kaikessa hiljaisuudessa.. ja sen jälkeen..Mitä näet sinä kristitty???.
Nämä ei ole vihalla sanottuja sanoja. siispä kaunis laulu.
www.youtube.com/watch?v=EC-DC3U1C5A&ab_ ... Huuhahtaja
Viimeksi muokannut Mauri, 10 Touko 2022, 10:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kulkija
Viestit: 187
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: totuus

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Haluan viipyä parhaan peilin, Kristuksen kasvojen edessä.. Hän tuntee kaiken heikkouden ja myös veljeni maanraossa, ilman Kristuksen Henkeä eivät kuolleet luuni liiku ja osaa olla avuksi, rukoilen itseni ja veljeni puolesta yhteisesti, että Jeesus nostaa meidät molemmat jaloillemme ja antaa kaiken sen, mitä tarvitsemme palvellaksemme toinen toistamme. Ja että saamme kaikki kohdata iloiten Jeesuksen luona. Alkaen jo täällä maan päällä! Jumalan rauhaa ja läsnäoloa, johdatusta tähän päivään, Jeesuksen nimessä❤️🙏
Kulkija
Viestit: 187
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: totuus

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Kiitos❤️ laulusta, jonka liitit. Taivaan Isä pitää huolta meistä kaikista, rakkaista lapsistaan❤️ Jää kirjoittelemaan kanssamme, sinulla on ajatusta tuotavana!
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: totuus

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Mauri kirjoitti: 10 Touko 2022, 10:20 vaan mitä tekee ruumis , odottaa että pää hoitaa kaiken. Niin tietysti..vaan mitä tekee pää jos ei ole toimivaa ruumista.
Täähän on patti tilanne. eripura kristikansa eriseuroineen odottaa lähinnä odottaen: voi tempaa nyt minut äkkiä pois, niin sanotusti tallaten veljensä maanrakoon odottaen Kristukselta Kruunua..nyt en jatka kuvaelmaa eteenpäin...Sinä menet peilin eteen kaikessa hiljaisuudessa.. ja sen jälkeen..Mitä näet sinä kristitty???.
Nämä ei ole vihalla sanottuja sanoja. siispä kaunis laulu.
www.youtube.com/watch?v=EC-DC3U1C5A&ab_ ... Huuhahtaja
Totta, peilistä usein totuus löytyy jos sinne vilpittömin silmin uskaltaa katsoa. Ei pidä odottaa että pää hoitaa kaiken kun Manulle illallisen. Meillä on vastuu kaikkien veljien ja sisarien pelastumisesta. Kaunis laulu 😊
Ette te valinneet minua, vaan minä valitsin teidät, ja minun tahtoni on, että te lähdette liikkeelle ja tuotatte hedelmää, sitä hedelmää joka pysyy. Kun niin teette, Isä antaa teille kaiken, mitä minun nimessäni häneltä pyydätte.
Johannes 15:16
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2791
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: totuus

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen ... niin totta, meillä on kaikilla peiliin katsomisen paikka ja sitä on hyvä päivittää lyhyin välein.
Minulla on ollut tässä muutama päivä tuota peiliin katsomista ja olen siinä kohtaa hyvin kriittinen ja ankara itselleni. Siitä on hyvä mennä Herran kasvojen eteen, puhdistautuen.
Olenkin nyt pari viikkoa ottanut käytäntöön, kun alan rukokseen ja menen Herran kasvojen eteen, pyydän että Jeesus puhdistaa minut siinä hetkessä, että olen kelvollinen Hänen edessään ja rukouksessa.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Vastaa Viestiin