Hyvän mielen kuvat

Keskustele palstaa koskevista asioista
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1212
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Hyvän mielen kuvat

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Jokainen postatkoon näkemyksensä mukaan. Tietenkin hyvän maun mukaisesti 😊

Onko Jarmo/Eero/adminit toiveita maksimi kuvan koosta että pysyy ketju luettavana eikä lagaa selatessa?

En saanut eilistä kuvaa vielä pienennettyä mutta jaan vastineeksi
Screenshot_20220404-160626_Instagram.jpg
viime kesältä kuvan. Meillä on takapihalla 1.5x1.5m iso kivi mitä ei saatu takapihan remontissa siirrettyä. Itse olen täysi tunari kukkien kanssa ja onnistun ne kaikki tappamaaan ja ehkä siksi koen ihmeenä että jo kaksi kesää yksinäinen orvokki kasvaa tuossa kivessä vaikka siinä ei ole multaa eikä sammalta 😇
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Hyvän mielen kuvat

Viesti Kirjoittaja Eero »

Muistaakseni kuvan ”maksimipaino” palstan asetuksissa on 1 mt eli megatavu (englanniksi mb), palsta pitää siis itse huolen ettei tule liian isoja kuvia.

Jos tarvitsee saada kuvia pienennettyä niin esimerkiksi täällä voi helposti optimoida:

https://imagecompressor.com/
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Hyvän mielen kuvat

Viesti Kirjoittaja Maria »

Kaunis kuva Rosita ❤️
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1212
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Hyvän mielen kuvat

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Huoh. Kirjautumisongelmat jatkuu. 5 kerta tämän viestin kirjoittamisen aikana. No laitan tämän huumorikuvana kuitenkin jakoon vaikka teksti hävisi
Polish_20220410_143753759.jpg
Itseäni on tälläkin viikolla huvittanut kauramaidon käytös kahvissa. Jokainen tietysti näkee mitä haluaa mutta tuo soppakauha tuntuu ilmestyvän joka suunnalta(kirkko)🙄😄
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Hyvän mielen kuvat

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Olen huomannut saman. Kun olen ollut täällä kirjoittamassa, pudottaa yks kaks pois ja pitää kirjautuu uudelleen.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1212
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Hyvän mielen kuvat

Viesti Kirjoittaja Sanna »

No ei liity suoranaisesti luontoon, mutta jaan tänne tuolta somen puolelta, kun en keksinyt parempaakaan ketjua. Tekstit Taivasta maan päälle kirjasta ( Juha Vähäsarja). Niin ihania tekstejä tuossa kirjassa 🥰



Polish_20220728_202700524.jpg
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Vastaa Viestiin