Kaikenlaista jutustelua 9

Keskustele palstaa koskevista asioista
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Kuva


Tervetuloa Sandel. Ole Siunattu joukossamme ja Jeesuksessa Kristuksessa.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Tuija »

HYVÄÄ JA SIUNATTUA KEVÄTTÄ MEILLE KAIKILLE !!!
https://sinettisormus.blogspot.com/2022 ... nkuin.html

... nostin tuon blogi tekstin kun sopi niin täydellisesti tuohon kuvaan. :P
Viimeksi muokannut Tuija, 27 Huhti 2022, 10:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tervetuloa nimimerkki Sandel ja siunausta kaikissa asioissasi, Herrassamme Jeesuksessa Kristuksessa!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Tervetuloa Deboraih, Jeesus Kristus olkoon täällä kanssasi.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Uusiluomus

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Tuija kirjoitti: 25 Huhti 2022, 12:02 Yritän myös jatkossa olla puhumatta/ julki tuomatta seurakuntien tai julistajien ym. nimiä. Tuon ne vain joinain paikkoina ja veljinä ja siskoina, kanssa ihmisinä.
Hyvä ne olisi tuoda esille kun julkisesti toimivat ja julkisesti opettavat ja saarnaavat niin voi koetella myöskin helpommin mistä on kyse , kun totuus kestää koettelun ja julkisuuden , valhe ei kestä

27. Minkä minä sanon teille pimeässä, se puhukaa päivän valossa. Ja minkä kuulette kuiskattavan korvaanne, se julistakaa katoilta.
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Tässä sanaa joka on nyt puhuttanut eilisen uneni jälkeen:

Evankeliumi Matteuksen mukaan 7
1. "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi;
2. sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan.
3. Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa malkaa omassa silmässäsi?
4. Taikka kuinka saatat sanoa veljellesi: 'Annas, minä otan rikan silmästäsi', ja katso, malka on omassa silmässäsi?
5. Sinä ulkokullattu, ota ensin malka omasta silmästäsi, ja sitten sinä näet ottaa rikan veljesi silmästä.
6. Älkää antako pyhää koirille, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, etteivät ne tallaisi niitä jalkoihinsa ja kääntyisi ja repisi teitä.
7. Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.
8. Sillä jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan.
9. Vai kuka teistä on se ihminen, joka antaa pojallensa kiven, kun tämä pyytää häneltä leipää,
10. taikka, kun hän pyytää kalaa, antaa hänelle käärmeen?
11. Jos siis te, jotka olette pahoja, osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja, kuinka paljoa ennemmin teidän Isänne, joka on taivaissa, antaa sitä, mikä hyvää on, niille, jotka sitä häneltä anovat!
12. Sentähden, kaikki, mitä te tahdotte ihmisten teille tekevän, tehkää myös te samoin heille; sillä tämä on laki ja profeetat.
13. Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;
14. mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.
15. Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
16. Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?
17. Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä.
18. Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä.
19. Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.
20. Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.
21. Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
24. Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä minun sanani ja tekee niiden mukaan, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi.
25. Ja rankkasade lankesi, ja virrat tulvivat, ja tuulet puhalsivat ja syöksyivät sitä huonetta vastaan, mutta se ei sortunut, sillä se oli kalliolle perustettu.
26. Ja jokainen, joka kuulee nämä minun sanani eikä tee niiden mukaan, on verrattava tyhmään mieheen, joka huoneensa hiekalle rakensi.
27. Ja rankkasade lankesi, ja virrat tulvivat, ja tuulet puhalsivat ja syöksähtivät sitä huonetta vastaan, ja se sortui, ja sen sortuminen oli suuri."
28. Ja kun Jeesus lopetti nämä puheet, olivat kansanjoukot hämmästyksissään hänen opetuksestansa,
29. sillä hän opetti heitä niinkuin se, jolla valta on, eikä niinkuin heidän kirjanoppineensa.


Huusin unessa niinkuin Jeesus: EN ENÄÄ TUNNE TEITÄ ....
Sana puhukoon puolestaan. Näin sen Herra minulle tähän hetkeen uudelleen nosti.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
alabasteripullo

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Tuija kirjoitti: 27 Huhti 2022, 15:12
Evankeliumi Matteuksen mukaan 7
1. "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi;
2. sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan.
3. Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa malkaa omassa silmässäsi?
4. Taikka kuinka saatat sanoa veljellesi: 'Annas, minä otan rikan silmästäsi', ja katso, malka on omassa silmässäsi?
5. Sinä ulkokullattu, ota ensin malka omasta silmästäsi, ja sitten sinä näet ottaa rikan veljesi silmästä.
Mutta käsittääkseni tuomitseminen näön mukaan tapahtuu. Näön perusteella tuomitseminen tapahtuu kun katsotaan henkilöön.


Se ei liity Sanalla koettelemiseen joka tapahtuu oikealla tavalla, siis koetellaan Sanalla rakkaudesta totuuteen ja hengen sävyssä - katsomatta henkilöön ja pidetään se mikä on hyvää.

Jos opettaja on nöyrä ja tietää että on itse vajavainen ja kaikki opetukset ovat vajavaisia, hän sallii Sanalla koettelemisen.

Mutta jos opettaja kieltää Sanalla koettelemisen, henki ei ole Herrasta ja me tunnistamme sen hengen.
1Tess. 5:21 mutta koetelkaa kaikki, pitäkää se, mikä hyvää on;
22 karttakaa kaikenkaltaista pahaa.
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Tuija »

:o Olenko siis kieltänyt ... ?
Minun uskoni ei perustu yhteenkään ihmiseen, Vain Yksin Jeesus Kristus mulle riittävi. :P
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tervetuloa nimimerkki DeboRaih munkin puolestani ja Herramme Siunausta kaikissa asioissasi!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Tuija »

... huomaan että minut on asetettu taas koetin/ uhri kivelle ... liian läpinäkyvää. Harmi. Sainkin varoituksen, mutta tiesin jo tätä odottaa.
( Tässä on takana pitkä historia ...)

Luuk. 12:2 Ei ole mitään peitettyä, mikä ei tule paljastetuksi, eikä mitään salattua, mikä ei tule tunnetuksi
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
alabasteripullo

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Tuija kirjoitti: 27 Huhti 2022, 15:26 :o Olenko siis kieltänyt ... ?
Minun uskoni ei perustu yhteenkään ihmiseen, Vain Yksin Jeesus Kristus mulle riittävi. :P
Ymmärsit väärin. Tarkoitan Raamatun kohtia joita tulisi ymmärtää oikein. :)
alabasteripullo

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Tuija kirjoitti: 27 Huhti 2022, 15:12

Evankeliumi Matteuksen mukaan 7

14. mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.
15. Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
16. Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?
17. Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä.
18. Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä.
19. Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.
20. Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.
21. Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
24. Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä minun sanani ja tekee niiden mukaan, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi.
25. Ja rankkasade lankesi, ja virrat tulvivat, ja tuulet puhalsivat ja syöksyivät sitä huonetta vastaan, mutta se ei sortunut, sillä se oli kalliolle perustettu.
26. Ja jokainen, joka kuulee nämä minun sanani eikä tee niiden mukaan, on verrattava tyhmään mieheen, joka huoneensa hiekalle rakensi.
27. Ja rankkasade lankesi, ja virrat tulvivat, ja tuulet puhalsivat ja syöksähtivät sitä huonetta vastaan, ja se sortui, ja sen sortuminen oli suuri."


Luen elävää uutista. :)

Matt. 7:14 Elämän tie ja sille johtava portti sen sijaan ovat niin kapeat, että vain harvat löytävät ne.

15 Varokaa vääriä opettajia, jotka näyttävät lauhkeilta lampailta, mutta ovat itse asiassa vihaisia susia.

16 Heidän toimintansa paljastaa kyllä heidät. Puukin tunnetaan hedelmistään. Et voi erehtyä luulemaan piikkipensaita viiniköynnökseksi tai ohdakkeita viikunapuuksi.

17 Hedelmät paljastavat, millainen puu on.

18 Herkullisia ja syötäväksi kelpaamattomia hedelmiä ei voi kasvaa samassa puussa.

19 Huonoja hedelmiä tuottava puu kaadetaan ja poltetaan.

20 Hedelmät siis ratkaisevat.

21 Eivät kaikki hurskaita sanakäänteitä viljelevät ihmiset ole Jumalan lapsia. Ihmiset voivat puhua 'Herrasta', mutta se ei merkitse, että he ovat taivaan tiellä. Ratkaisevaa on, tottelevatko he minun Isääni, joka on taivaassa.

22 Monet sanovat minulle tuomiopäivänä: 'Herra, me kerroimme sinusta muille, ajoimme sinun nimesi avulla pahoja henkiä ihmisistä ja teimme muitakin suuria ihmeitä.'

23 Mutta minä vastaan: 'Ette te ole koskaan olleet minun omiani. Menkää pois, sillä ette ole totelleet Jumalaa.'

24 Viisas on se, joka kuuntelee minun ohjeitani ja noudattaa niitä. Jos te teette niin, olette kuin mies, joka rakentaa talonsa kallioperustalle.

25 Kun rankkasade yllättää ja tulva ja myrskytuuli uhkaavat kaataa talon, se ei sorru, koska sen perusta on kestävä.

26 Ne, jotka kuulevat neuvoni, mutta eivät välitä niistä, ovat yhtä tyhmiä kuin mies, joka rakentaa talonsa hiekalle.

27 Sateet tulevat, nousee tulva ja myrsky, ja silloin hänen talonsa sortuu maan tasalle."

28 Jeesus lopetti puheensa. Kansanjoukot olivat ihmeissään,

29 sillä Jeesus oli aivan erilainen kuin heidän omat lainopettajansa. Hän puhui niin kuin se, jolla on valta.



Käsittääkseni jos kuulee Jumalan Sanaa ja tekee Sanan mukaan, silloin tekee myös Isän tahdon mukaan. Jos sellainen opettaja opettaa aina Sanan mukaan, se tarkoittaa että hän tekee Isän tahdon mukaan opettaakseen opetusta Sananmukaisesti. Sen hedelmistään puu tunnetaan.

Jos sellainen opettaja ei tee Sanan mukaan, ja opettaa, ei tee Isän tahdon mukaan. Puu hedelmistään tunnetaan.


Tässä olisi vielä pari kuvaa kommentaariraamatusta mitä Matt. 7:1-6 tarkoittaa. :)


Kuva

Kuva
alabasteripullo

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Esimerkiksi tää hyvä Raamatun paikka. Ei ole hyvä katsoa tuomitessaan koska jos katsoo tuomitessaan, syyllistyy itsekin syntiin. Tää on hyvä esimerkki. :)
Sananl. 24:23 Nämäkin ovat viisaitten sanoja. Ei ole hyvä tuomitessa henkilöön katsoa.

Jaak. 2:1 Veljeni, älköön teidän uskonne meidän kirkastettuun Herraamme, Jeesukseen Kristukseen, olko sellainen, joka katsoo henkilöön.

Jaak. 2:9 mutta jos te henkilöön katsotte, niin teette syntiä, ja laki näyttää teille, että olette lainrikkojia.
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Tuija »

🤔🤔🤔
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Kulkija
Viestit: 187
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Tarkoittaneeko tätä se kuinka Sana on kaksiteräinen miekka. Kyllä usein lukiessa vakavaksi pistää, kuinka paljon kaikessa teen väärin. Ja toista ihmistäkin on niin helppo huomaamattaankin tuomita milloin minkäkin asian vuoksi. Kyllä niin tarvitsemne Jeesuksen rakkauden ympäröimään meidät läpikotaisin💕💕
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen kulkija. Nousi sydämelle eräskin sisko täällä joka lähti pois koska koki usein että häntä lyödään Raamatulla päähän. Ehkä jokaisen pitäisi ensikädessä koetella sitä omaa sydäntään.. omaa uskoaan. Olemmeko rehellisiä siinä mitä itse teemme, siinä minkä näytämme itsestämme muille?
Se on todella helppoa .. 💜💜💜💜💜
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
alabasteripullo

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Kulkija kirjoitti: 27 Huhti 2022, 17:45 Tarkoittaneeko tätä se kuinka Sana on kaksiteräinen miekka. Kyllä usein lukiessa vakavaksi pistää, kuinka paljon kaikessa teen väärin. Ja toista ihmistäkin on niin helppo huomaamattaankin tuomita milloin minkäkin asian vuoksi. Kyllä niin tarvitsemne Jeesuksen rakkauden ympäröimään meidät läpikotaisin💕💕
Joo tarkoittanee. Se kaksiteräisen miekan tavoin saa aikaan meissä Kristuksen muotoa.

Kun me elämme jokaisesta Sanasta joka lähtee Jumalan suusta niin lihaan tulleena Sanana Jeesus tulee meissä lihaksi. Jumalan Sanat saa meissä aikaan Kristuksen muotoa. Jumalan Sanoilla viitoittama tie vie meidät perille pelastukseen.

Elävä, pysyvä ja katoamaton siemen, Jumalan Sana.jpg

Luuk. 8:11 Vertaus on tämä: siemen on Jumalan sana.

Jaak. 1:18 Tahtonsa mukaan hän synnytti meidät totuuden sanalla, ollaksemme hänen luotujensa esikoiset.

1Piet. 1:23 te, jotka olette uudestisyntyneet, ette katoavasta, vaan katoamattomasta siemenestä, Jumalan elävän ja pysyvän sanan kautta.

1Piet. 2:2 ja halatkaa niinkuin vastasyntyneet lapset sanan väärentämätöntä maitoa, että te sen kautta kasvaisitte pelastukseen,


Ap.t. 11:14 hän on puhuva sinulle sanoja, joiden kautta sinä pelastut, ja koko sinun perhekuntasi.'


Matt. 4:4 Mutta hän vastasi ja sanoi: "Kirjoitettu on: 'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka Jumalan suusta lähtee.'"

5Moos. 8:3 Hän nöyryytti sinua ja antoi sinun nähdä nälkää, ja hän antoi sinulle mannaa syödä, jota et ennen tuntenut ja jota eivät isäsikään tunteneet, opettaaksensa sinut ymmärtämään, että ihminen ei elä ainoastaan leivästä, vaan että hän elää jokaisesta sanasta, joka Herran suusta lähtee.

Jos halutaan lukea tämän. :)

viewtopic.php?f=35&t=2354
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1212
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Niin kyseessähän oli esiin tuominen ei tuomitseminen.

Tuija tuosta kerrostalo unestasi tuli omani mieleen. Siinä jonkun kanssa juoksin ovelta ovelle ja kerros kerrokselta varoittamassa ihmisiä. "Uskokaa, paetkaa" mutta huudot olivat turhia. Jotenkin unessa kuvastui toi sinun unesi hätä mikä nähtävissä tämän hetkisessä ajassa että ihmiset on täysin välinpitämättömiä. On sydäntä särkevää nähdä luopumus uskovienkin osalta. Olen aina pitänyt uskovia ja varsinkin tosi uskovia ns. parempina ihmisinä mutta mitä enemmän heitä näkee sen enemmän varmistuu että kaikki ihmiset on samanlaisia. Me ei olla mitään ilman Herraa. Vaikka muita on hyvä pitää parempana niin hyvin harva rakkauden käskyä pystyy noudattamaan. Sana on todellakin kaksiteräinen miekka ja Raamatusta saa päähän täällä palstalla niin kuin reaali elämässä. Se Marian paikka Jeesuksen jalkojen juuressa olisi hyvä paikka monelle pysyä. Liian moni lähtiessään Martan tai puhujan tielle, sortuu jossakin. Kyllä vähissä on ne ihmiset jotka Herran tullessa kelpuutetaan.

Olen halunnut jo aiemmin vastata sinulle mutta tuntuu että ei tule mitään järkevää kirjoitusta. Olen kyllä tekstisi lukenut. En tiedä onko joku henkinen break down menossa sen suhteen mitä ympärillä tapahtuu vai mikä.

Itseäni kyllä tänää puhutti kun pyydettiin lukemaan Samuelista. Aiemminkin olen luvun lukenut mutta nyt siinä puhutti juuri samanoloinen tilanne kun näissä unissa. Jotenkin lohdullista aina tilanteet missä Herra on omiensa ja heikkojen puolella. Vaikka maailmassa jäämme noiden oman elämänsä tiejyrien alle niin Herralle olemme arvokkaita. Kiitos Herralle jälleen kuopasta nostamisesta.

Ei oikeastaan tiedä onko tässäkään kirjoituksessa mitään sen suurempaa pointtia. Kun tuntuu että tekstiä ei lähde niin sitä ei kyllä tosissaan lähde. Rukouspyynnöissäkin olen ollut mukana vaikka aina ei jaksa tänne kirjoittaa. Jarmollekkin temppiä ja tee ihmeessä videoitasi jos jaksat, niitä kuunnellessa kuntopyörällä polkeminenkaan ei tunnu raskaalta 😄 Ja Tuija jaa ihmeessä uniasi ja näkyjäsi, niitä on ilo seurata. Toimit valona varmasti monelle.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
alabasteripullo

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Sanalla koettelemista voi tulkita "tuomitsemiseksi" niin haluaisin oikaista oikeaan ymmärrykseen että tuomitseminen ei liity mitään Sanalla koettelemiseen joka tapahtuu hengen sävyssä - katsomatta henkilöön. Sen haluaisin vain oikaista, en muuta.

Kommentaariraamattu on hyvä mutta kallis, sitä kannattaisi ostaa jos halutaan ymmärtää Raamattua mitä se tarkoittaa. https://aikashop.fi/product/75/sana-ela ... riraamattu Pahoittelen jos en johtanut oikeaan ymmärrykseen. Herran rauhaa olkoon kanssanne! ❤️
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Kiitos rakas Rosita sisko. Et arvaa kuinka sanasi lämmittävät. Kyynel nousee ...
Ja kiitos tuosta unestasi se antas vahvistusta tuolle unelleni. Olen ollut nyt illan rukouksessa Herran puoleen ja pyytänyt voimaa ja lohdutusta .. ja siinä sinä tulit uninesi. Hän sinut johdatti kirjoittamaan. Meillä on hyvin elävä Jumala, Jeesus Kristus.
💜👑💜
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Vastaa Viestiin