Kaikenlaista jutustelua 9

Keskustele palstaa koskevista asioista
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Psalmi 139
https://youtu.be/ZSPkpFwSKsI

Jeesus tuntee meidät ja sydämen meissä, mistä olemme rakennettu.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2206
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Itse olen luterilaistaustainen, ja erosin kotiseurakunnastani 2011. Vastustan naispappeutta, mutta en naisia. Monet uskovista ystävistäni on nimenomaan juuri naisia....

Eroni pääsyy, se viimeinen pisara, oli evankelisluterilaisen kirkon lepsu suhtautuminen homouteen, sen "katsomien sormien läpi".

Vaikka olen eronnut kirkosta olen silti niissä luterilaisen entisen kotiseurakuntani ryhmissä mukana jotka katson itselleni sopiviksi...mm. Israel-piiri ja viikottain aamurukoushetki kotikirkossani, noin 2 tuntia.

Hieman koomista tuossa aamurukoushetkessä on se, että siellä on käytännössä vain minä ja toinen henkilö on helluntalainen vanhempi nainen , joka tosin on alunperin luterilainen syntyjään... :) ...ja meillä on siis ev.lut. seurakunnan puolesta annettu avainkin kirkkoon.

Siellä me sitten rukoillaan kotikaupungin ja Suomen asioiden puolesta, mitä sydämellä kulloinkin on.... :) :)

Minulle eroaminen oli sellainen "periaatteelinen" kysymys, oma henkilökohtainen ( sisäinen ) kannanotto kirkon ylimmän tahon, ja monen liberaalin papin, suvaitsevaisuuskiihkoon....

Erosi tai ei, niin ei sen pitäsi kenekään uskonelämää kaataa. Tehköön kukin miten itselle parhaaksi näkee.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
alabasteripullo

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Rosita kirjoitti: 20 Helmi 2022, 10:21 Eroa kirkosta sivustolla ei hakemukseen enään kysytä syytä miksi eroat. Mistä syystä? Eikö kirkko enää halua kuulla syitä? Sattuuko totuus mistä he ovat luopuneet? Joukkokatohan on tapahtunut kun noita oikeaa sanaa ajavia pappeja on ajettu virastaan.
Olen meinaan kirjoittanut tuon hakemuksen kolmisen kertaa tässä lyhyen ajan sisään ja mutta kuitenkin jättänyt lähettämättä. Tänään pisti silmään että ei voi enää perustella hakemukseen syitä.

Jotenkin koen vahvana että kirkkoon joka kumoaa Raamatun opetukset ei pitäisi kuulua.
Niin, meidän Jumalan lasten ei tartte elää ihmistulkinnallisen seurakuntakäsityksen mukaan. Se ei kuulu Jumalan lasten elämään.

Kaverini joka on uskova, kertoi mulle unesta. Hän oli omistanut ihmistulkinnallisen seurakuntakäsityksen ja sitten näki unta että ensimmäinen laiva joka on Raamatun termin mukainen seurakunta, nousee ilmaan. Kaveri innostui ja halusi hypätä laivalle. Mutta hän hyppäsi seuraavalle laivalle joka on ihmistulkinnallinen seurakunta mutta laiva vei alas. Kaveri heräsi unesta ja sitten erosi kirkosta.

Sinä päivänä kun ekumenia astui voimaan, erosin heti kirkosta.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2077
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

alabasteripullo kirjoitti: 20 Helmi 2022, 21:54
Rosita kirjoitti: 20 Helmi 2022, 10:21 Eroa kirkosta sivustolla ei hakemukseen enään kysytä syytä miksi eroat. Mistä syystä? Eikö kirkko enää halua kuulla syitä? Sattuuko totuus mistä he ovat luopuneet? Joukkokatohan on tapahtunut kun noita oikeaa sanaa ajavia pappeja on ajettu virastaan.
Olen meinaan kirjoittanut tuon hakemuksen kolmisen kertaa tässä lyhyen ajan sisään ja mutta kuitenkin jättänyt lähettämättä. Tänään pisti silmään että ei voi enää perustella hakemukseen syitä.

Jotenkin koen vahvana että kirkkoon joka kumoaa Raamatun opetukset ei pitäisi kuulua.
Niin, meidän Jumalan lasten ei tartte elää ihmistulkinnallisen seurakuntakäsityksen mukaan. Se ei kuulu Jumalan lasten elämään.

Kaverini joka on uskova, kertoi mulle unesta. Hän oli omistanut ihmistulkinnallisen seurakuntakäsityksen ja sitten näki unta että ensimmäinen laiva joka on Raamatun termin mukainen seurakunta, nousee ilmaan. Kaveri innostui ja halusi hypätä laivalle. Mutta hän hyppäsi seuraavalle laivalle joka on ihmistulkinnallinen seurakunta mutta laiva vei alas. Kaveri heräsi unesta ja sitten erosi kirkosta.

Sinä päivänä kun ekumenia astui voimaan, erosin heti kirkosta.
Mielestäni ei kannata tukea tuota Eroa kirkosta-sivustoa, joka on vapaa-ajattelijoiden perustama (alla maininta).

Ehkä Jumala on varjellut lähettämästä papereita tms.

Ei siis ole kirkon sivusto millään tavoin.
.....
https://www.ts.fi/uutiset/717079

Lännen Median suuressa pappikyselyssä 76 prosenttia papeista arvioi, että kirkosta on tullut symboli yleiselle tyytymättömyydelle. Vain 15 prosenttia papeista on sitä mieltä, että kirkkoon suhtaudutaan julkisuudessa asiallisesti.

Esimerkiksi Eroa kirkosta -sivusto kampanjoi aktiivisesti kirkkoa vastaan.

Papeilta kysyttiin, millaiseen asemaan evankelis-luterilainen kirkko on heidän mielestään joutunut mediassa.

Tasan puolet papeista kokee, että Eroa kirkosta -sivuston toiminta vääristää kirkon julkisuuskuvaa erittäin paljon.

LISÄYS:

https://omatesoma.net/2017/12/20/kun-pa ... a-erotaan/

Tampereen vapaa-ajattelijat ovat perustaneet eroakirkosta.fi-verkkosivuston, jonka mukaan kirkon jäsenyyden on jättänyt sen kautta yli 600 000 suomalaista
Viimeksi muokannut Uskon Jeesukseen, 21 Helmi 2022, 00:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
alabasteripullo

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Ok, UJ, mutta ekumenian takia olen eronnut. Myöhemmin uskonkasvun kautta ymmärsin Raamatun termiä 'seurakunta' ja siinä Jumalan armosta sain ojentautua ja kasvaa kohti Jeesusta joka on ruumis, seurakunta ja pää ja me seurakunta Jumalan Sanan mukaisesti. Se on auktoriteettinen Jumalan Sana seurakunnasta. Hyvää yötä Jeesus myötä!
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2077
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

alabasteripullo kirjoitti: 20 Helmi 2022, 23:49 Ok, UJ, mutta ekumenian takia olen eronnut. Myöhemmin uskonkasvun kautta ymmärsin Raamatun termiä 'seurakunta' ja siinä Jumalan armosta sain ojentautua ja kasvaa kohti Jeesusta joka on ruumis, seurakunta ja pää ja me seurakunta Jumalan Sanan mukaisesti. Se on auktoriteettinen Jumalan Sana seurakunnasta. Hyvää yötä Jeesus myötä!
Siis Rositalle oli tuo viesti lähinnä. Oletin, että luuli Eroa kirkosta-sivustoa kirkon palveluksi?
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1253
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Tulikin vastauksia niin paljon, en kaikkia lähde erikseen lainaamaan ettei mene kovin pitkäksi mutta kiitos paljon kaikille sanoista ja kokemuksista 🧡

Juu tottahan se että pitää tehdä niin kuin oikeaksi kokee. Teidän vastauksenne kuitenkin vahvisti sitä päätöstä mihin itse on päätynyt. Jotenkin sitä kaipasi vain vahvistusta asiaan. Ja niinkuin tuolla ylempänä joku mainitsi kuului tai ei, niin ei se pelastusta mihinkään vie. Kaikille suotakoon oma sydämensä päätös.
AOAOAOAOAO kirjoitti
Itse olen luterilaistaustainen, ja erosin kotiseurakunnastani 2011. Vastustan naispappeutta, mutta en naisia. Monet uskovista ystävistäni on nimenomaan juuri naisia....

Eroni pääsyy, se viimeinen pisara, oli evankelisluterilaisen kirkon lepsu suhtautuminen homouteen, sen "katsomien sormien läpi".

Vaikka olen eronnut kirkosta olen silti niissä luterilaisen entisen kotiseurakuntani ryhmissä mukana jotka katson itselleni sopiviksi...mm. Israel-piiri ja viikottain aamurukoushetki kotikirkossani, noin 2 tuntia.

Hieman koomista tuossa aamurukoushetkessä on se, että siellä on käytännössä vain minä ja toinen henkilö on helluntalainen vanhempi nainen , joka tosin on alunperin luterilainen syntyjään... :) ...ja meillä on siis ev.lut. seurakunnan puolesta annettu avainkin kirkkoon.
Meidän kirkossa kanssa, mihin kuulun osoitetietojen mukaan on ainoastaan 4 naispappia töissä sekä kirkkoherra mikä tukee yllämainittuja syntejä argumentein kirkon pitää voida ajatella asioista toisin :cry:
Sekä nyt viimeisimpänä osoituksena kirkon valkopesusta, Päivi Räsäsen uhraaminen "alttarille" kuten fariseukset aikanaan teki Jeesukselle.

Kuulostaa muuten mahtavalta tuo teidän rukouspiirinne! Voikun itsekin löytäisi sellaiseen.
Uskon Jeesukseen kirjoitti

Esimerkiksi Eroa kirkosta -sivusto kampanjoi aktiivisesti kirkkoa vastaan.

Papeilta kysyttiin, millaiseen asemaan evankelis-luterilainen kirkko on heidän mielestään joutunut mediassa.

Tasan puolet papeista kokee, että Eroa kirkosta -sivuston toiminta vääristää kirkon julkisuuskuvaa erittäin paljon.

LISÄYS:

https://omatesoma.net/2017/12/20/kun-pa ... a-erotaan/

Tampereen vapaa-ajattelijat ovat perustaneet eroakirkosta.fi-verkkosivuston, jonka mukaan kirkon jäsenyyden on jättänyt sen kautta yli 600 000 suomalaista
Joo en itseasiassa ole ajatellut kenen omistama tuo eroa kirkosta sivusto on. Mutta pidän sitä sivustoa myös moraalittomana asiana sen kannalta että kirkosta eroaminen on tehty tuollaiseksi pika- ja yleisöviihteeksi. Muistan myös kohun mikä tuli aikanaan kun sivusto julkaistiin ja kun tässä taannoin oli isompi erorypäs kohun saattelemana. Luulisi kirkollisveroista saatavalla summalla olevan varaa ajaa tuollainen alas. Mielestäni noi vapaa-ajattelijat ampuu itseään silti jalkaan tuolla sivustolla sillä sehän on fakta että vain kirkkoon kuulumalla ei pelastu ja ne ketkä eroaa ei todennäköisesti ole uskossa tai sitten ovat niin vahvassa uskossa että eroavat sen takia. Eli varsinaista käännytystä ei tapahdu. Varsinaista kaksinaismoralismia minulta :D

En koe olevani kummankaan puolella, kirkon tai vapaa-ajattelijoiden, sillä perusteluni on Raamattuun pohjautuva eikä näin ollen tuo "kunniaa" noille vapaa-ajattelijoillekkaan. Tuota sivustoa mietin sen takia että se vuotaa perusteluja julkisuuteen ja jos joku pappi tai tavallinen ihminen sattuu perusteluni lukemaan ja kääntymään oikealle tielle niin olen tyytyväinen vaikka se ei olekaan syy eroamiselle.

Kieltämättä asiassa on paljon kantoja mitä pohtia.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
alabasteripullo

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Olen joskus ihmetellyt Päivi Räsästä kun hän ajoi kirkon asian puolesta mutta luulen että kyse on tasa-arvoisesta avioliittolaista. Olen myös pohtinut asiaa toisinpäin että jos ei olisi ajanut yhtään tasa-arvoiseen avioliittolakiin liittyvää kirkon juttua. Se sukupuolineutraali avioliiton myönteisyys olisi voinut tulla myös laajentamaan uskonnollisen yhdyskunnan rekisteröityneissä seurakunnissa.

Kumpiko olisi pahempi joko jättää ajamatta mitään ja eletään Raamatun termin mukaisen seurakunnan mukaan tai ehkäistää sukupuolineutraali avioliiton myönteisyyden leviämisen muihin uskonnollisen yhdyskunnan rekisteröityneisiin seurakuntiin. Mutta eduskunta on jo hyväksynyt sukupuolineutraali avioliittolain.

Kirkko on vihkipaikka niin sen takia ehkä Päivi Räsänen ajaa kirkon asian puolesta.
alabasteripullo

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Lopunaikana tulee sellaisia kompromisseja uskonnollisen yhdyskunnan rekisteröityjen seurakuntien eteen. Ne pakottaa alistamaan antikristuksellisen uskonnollisen yhdyskunnan alle. Niin meidän ei tartte huolestua etukäteen kirkosta ja uskonnollisen yhdyskunnan rekisteröityneistä seurakunnista mitään. Meidän ei tartte huolestua ja ottaa taakoittavaa kuormaa hartioillemme mitään tai se taakoittaisi hartioillamme ja tukahduttaisi.

Me olemme itse seurakunta. Seurakunta kiteyttää Jumalan uudestisyntyneitä uskovia. Emme ole seurakunnattomia. Antikristuksellinen uskonnollinen yhdyskunta tiukentaa kompromisseilla mitkä ei ole täysin sopusoinnussa Raamatun kanssa. Sisäiset korvat pysyköön herkkinä sillä Jumala uloskutsuu meidät ja vie meitä kokoontumaan yhteen olemalla seurakunta.

Venäjä eli Neuvostoliitto oli silloin kommunistinen maa, Pyhä Henki vei omia metsään saman kellonajan mukaan kokoontumaan yhteen metsässä ja siellä he saivat rakentua ja vahvistua Kristuksessa armolahjojen välityksellä seurakunnan yhteiseksi rakentamiseksi. Niin se ei ole meidän asia huolestua mitään vaan tulee jättää kaikki huolenaiheet Herran käsiin niin luottamus Häneen syvenee ja olo kevenee. Hän on seurakunnan pää niin Hän pitää meistä hyvää huolta. :)
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minun nimimerkin saa laittaa poistoon ...
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2077
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Sinettisormus kirjoitti: 21 Helmi 2022, 21:41 Minun nimimerkin saa laittaa poistoon ...
Katso tyttäreni. En Minä hylkää Sinua enkä jätä Sinua. Tule luokseni tuskasi hetkellä ja itsesi hylkäämisen keskellä. Laula uusi laulu Minulle niin puhun salaisuuksia sydämellesi. Ole palava ja asu täällä hengessä, jossa palvelen sinua oman Henkeni kautta.

Henki täällä on yhteyteni Henki kanssasi ja kanssanne.

Tule luokseni jo tänään ja saat uuden voiman, joka kantaa tulevien aikojen yli. Yli myrskytuulten, yli kaiken sen mitä vihollinen on suunnitellut kansaanne varten.

Viivy, ole uskollinen. Jo tänään Minä sinut nostan ja sinut kannan vaikeiden aikojen yli.
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Maria »

Siunausta ja Herran läsnäoloa sinulle Sinettisormus. 🙏
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4819
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Eero »

Luuk. W21:28 Mutta kun nämä alkavat tapahtua, niin rohkaiskaa itsenne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2077
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Jesaja 26:20-21

Mene, kansani, kammioihisi ja sulje ovet jälkeesi, lymyä hetkinen, kunnes viha on ohitse mennyt. Sillä katso, Herra lähtee asuinsijastaan kostamaan maan asukkaille heidän pahat tekonsa, ja maa paljastaa verivelkansa eikä surmattujansa enää peitä
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Maria »

🙏
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Pigeon
Viestit: 891
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Shalom! Jokin herätti minut myös yövartioon 🙏❤️ Ja kovasti on kakkosia numerotaulussa 22.02.2022 klo: 2.02…☺️
Herra siunatkoon meitä ja varjelkoon meitä.
Herra kirkastakoon kasvonsa meille ja olkoon meille armollinen.
Herra kääntäköön kasvonsa meidän puoleemme ja antakoot meille rauhan. Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen🙏 Aamen!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4819
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!

Herra, Sinä olet Herra! Ota meidät kaikki Sinun siipiesi suojiin, vedä jalatkin sinne piiloon Sinun helmoihisi. Herra, voitele meidät Pyhällä öljylläsi, Sinun Henkesi öljyllä, niin että palaisimme kirkkaasti.

Herra, valjasta meidät käyttöösi, että tekisimme Sinun Tahtosi, ohjaa meitä aivan kädestä pitäen, niin kuin pientä lasta, joka ei vielä osaa mitään. Johdata meitä hetkestä hetkeen ja auta kuulemaan äänesi, jonka me kyllä kuulemmekin. Herra, älä anna meidän ylpistyä ja luulla, että itsessämme voisimme jotakin.

Herra, tule meihin asumaan, tule meidän kotiimme, se on Sinun kotisi, kaikki mitä meillä on, on Sinulta, Sinä olet Kaikki. Herra, työnnä pois kaikki paha luotamme, kodistamme, pihapiiristämme ja puhdista meidät sisältä käsin kaikesta synnistä. Sillä syntisiä me olemme ja tarvitsemme pelastusta. Isä armahda meidät, Isä pelasta!

Herra, Sinun Tahtosi tapahtukoon kaikessa!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Pigeon
Viestit: 891
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen!🙏
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2077
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

https://m.youtube.com/watch?v=IXS_S-8JAjE

Herra Sebaot antoi palvelijalleen näyn Suomen kohtalosta vuonna 1986-7.
Ilmestys/näky annettiin Kuopion vanhan Vapaakirkon aulassa, jossa oli aulassa koko maailman lähetyskartta

Kuvaus
Näky Suomen kohtalosta. 1986-7.

2018
6. kesäk.
Herra Sebaot antoi palvelijalleen näyn Suomen kohtalosta vuonna 1986-7.
Ilmestys/näky annettiin Kuopion vanhan Vapaakirkon aulassa, jossa oli aulassa koko maailman lähetyskartta.

Olin yksin valoisassa aulassa, ja kun katsoin tuota karttaa, sen rajat - silloisen Neuvostoliiton rajat - eteläisissä osissa alkoivat hyvin hitaasti heijaavalla liikkeellä nousemaan ja laskemaan...hyvin hitaasti: Thadzikistan, Ossetia, Thetshenia, Ukraina...sitten...
Yht'äkkiä näky siirtyi Suomen kohdalle. Suomen itärajalla ei tapahtunut minkäänlaista heijaavaa, hidasta liikettä. Suomen itäraja vain työntyi Suomen sisään, Venäjän taholta.
Näky päättyi.

Olin nuori Yeshuan oma ja järkytyin tästä näystä suunnattomasti sydämessäni.

Menin kotiini, kävin polvilleni rukoukseen, sanoin Herralle:
"Mitä tämä tarkoittaa? Milloin tämä tapahtuu?
Ja Herra sanoi:" Ei nyt, vaan pian." "Ei nyt, vaan pian." "Lyhyen ajan kuluttua." Herra sanoi.

(Videossa tulee kerran virhe, jossa mainitaan näyn vuoden olleen 1996. Vuosi, jolloin näky annettiin, oli 1986-7)

Olin niin nuori Yeshuan oma, etten merkinnyt tarkkaa päivää ylös, eikä sillä merkitystä olekaan. Herra tietää.

HES. 2:5
"Kuulkoot tai olkoot kuulematta- sillä uppiniskainen suku he ovat - he tulevat kuitenkin tietämään, että profeetta on ollut heidän keskellänsä."
HES. 2:7
"Vaan puhu heille minun Sanani, kuulkoot tai olkoot kuulematta; sillä uppiniskaisia he ovat."

VAROITUS SEURAKUNNILLE KULKEA OHI JUMALAN SANAN!

KUKA ON KIRJOITUSTEN MUKAAN SRK:n TYÖNTEKIJÄKSI SOPIVA HENKILÖ, JONKA HERRA SÄÄTÄÄ-SANASSAAN?

HÄN ON MIES. EI NAINEN!

1. Timoteus 3
2.
"Niin tulee siis seurakunnan kaitsijan olla nuhteeton, yhden vaimon MIES, raitis, maltillinen, säädyllinen, vieraanvarainen, taitava opettamaan.
3.
ei juomari, ei tappelija, vaan lempeä, ei riitaisa, ei rahanahne,
4.
vaan sellainen, joka oman kotinsa hyvin hallitsee ja kaikella kunniallisuudella pitää lapsensa kuuliasina." (FIN 1933/38)

VANHEMMISTO:

Paavalin kirje Tiitukselle 1:5-6
SEURAKUNNAN VANHEMMISTO/(seurakuntapalvelijat/kaitsijat) KOOSTUU MIEHISTÄ!
Ei naisista. Naisen paikka ei ole vanhemmistossa, eikä ehtoollispalveluksessa myöskään, tehtävä on seurakuntapalvelijoille. Miehille!

SANAN MUKAAN.

5.
"Että saattaisit, niinkuin minä sinulle määräsin, joka kaupunkiin vanhimmat,
6.
jos missä olisi joku nuhteeton,
yhden vaimon MIES, jonka lapset ovat uskovia, eivät irstaudesta syytettyjä eivätkä niskoittelevia,
7.
sillä seurakunnan kaitsijan on, niinkuin Jumalan Huoneenhaltijan tulee, oltava nuhteeton, ei itserakas, ei pikavihainen, ei juomari, ei tappelija, ei häpeällisen voiton pyytäjä." (FIN 1933/38)

Miksi te mielettömät ette pysy Sanassa?
Miksi järkeilette kuin Adam ja Eva?
Järki on langennut.
Vain Jumalan Kirjoitukset ovat ainoa auktoriteetti Jumalan maailmassa, ei ihmisymmärrys!
Muotivillitysten ja ihmispelon- yleisten maailmallisten mielipiteiden mukaanko te tahdotte kulkea?

Tietäkää, SE ei ole Jumalan tahto.

MYYNTI TEMPPELISSÄ. RUOKAILU JUMALAN HUONEESSA. Se on KAUHISTUS ja ILJETTÄVÄÄ!

Eikö teillä ole muita tiloja tehdä ravintoloiksenne, olette tehneet Herran huoneesta syöttölän, keskellä yltäkylläisyyttä.
MIKSI syötte ja myytte Herran Huoneessa?

Lopettakaa siellä myyntinne, ja ruokien syöttelynne, mielettömät! Miksi vihoitatte Jumalan!? Kauhistus!
Ettekö muka ole lukeneet ja tiedä kuinka Yeshua raivostui Temppelissä ja ajoi myyjät ja rahanvaihtajat ulos.
Tiedätte.
Miksi siis vihoitatte Israelin Pyhän näillä teoillanne? Miksi?

JOH 2: 16
"Älkää tehkö Minun Isäni Huonetta markkinahuoneeksi."
(FIN 1933/38)

Herran palvelija.
6.6.2018
(Näky oli ladattuna YouTubessa jo 2015 englanninkielisenä, tekstitettynä suomeksi. Nyt tämä korvaa sen.)

Shalom! Herra siunatkoon Israelia.
Ja antakoon armonsa Suomen kansalle.
Amein Amein.

Näky Suomen kohtalosta. 1986-7.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus kirjoitti: 21 Helmi 2022, 21:41 Minun nimimerkin saa laittaa poistoon ...
Sinetti rakas sisar, älä ota näin raskasta tointa. Hylkääminen ei ole kristillinen keino. Voit hyvin olla kirjoittamatta ja palata taas.
Vastaa Viestiin