Kaikenlaista jutustelua 9

Keskustele palstaa koskevista asioista
alabasteripullo

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Mun kännykkä ilmoitti että nettikuvassa on enemmän megatavua, se varastaa tilaa. Varmaan tää on ylikuormittunut foorumi suuritilaisten kuvien takia.
alabasteripullo

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Äsken olin raamattupiirillä zoomin kautta. Alussa me kokoonnuimme zoomin kautta ja sitten odotimme "opettajaa". Sillä aikaa me katselimme toisiamme. Heitin leikkimielessäni ja sanoin että ollaan nyt tuijotuskisoissa. 😐🤨😶😃
Angelicus
Viestit: 402
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Tuija kirjoitti: 04 Touko 2022, 20:06 Joo .. heittää välillä ulos ja joutuu kirjautuu uudelleen.
Katso7 ilmoitteli kans et monta sanomaa on joutunu jättää väliin kun ei ole päässy kirjautuu. Jotain outoa on ja on ollu jo jonkin aikaa.
On ollut ongelmia tosiaan jo hyvän aikaa. Joutunu kirjoittamaan viestin uusiksi harmistuneena. ;)
Avatar
Tuija
Viestit: 2756
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Eilen ja tänää on heittäny vähän välii kirjoittaessa kyltin et sivu ei toimi.. tulee sit kohta takasin.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2756
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Tuija »

:shock: .. taas tuli ja siin lukee viel et tyhjennä evästeet .. se vaa nopeasti välähtää.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2756
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Tuija »

... minä kun en näistä ymmärrä. :roll:
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
alabasteripullo

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Tukka alkaa harmaantua kirjautuessaan taas uudelleen kirjaudutaan vanhuuteen asti tajuamatta mitään mikä tää vaivaa. 😄 Onpa hauska juttu.
Avatar
Hes33
Viestit: 204
Liittynyt: 31 Joulu 2021, 16:42

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Hes33 »

alabasteripullo kirjoitti: 04 Touko 2022, 17:39 Tää ulkoasu on nyt muuttunut, täällä ei näy esim. muokkausta.
Minulla näkyy kyllä. Mutta tiesithän, että viestejä voi muokata vain määrätyn ajan? Onko se joitakin tunteja vai kuinka pitkään, sitä en tiedä. Mutta jonkin ajan kuluttua et enää pysty muokkaamaan vanhoja viestejäsi.
Angelicus
Viestit: 402
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Tuo lainaaminen ei aina onnistu. Vastasin AO:n viestiin toisessa ketjussa. Ulkoasu on hämäävä, kuin olisi AO:n kirjoittama.
alabasteripullo

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Hes33 kirjoitti: 04 Touko 2022, 22:37
alabasteripullo kirjoitti: 04 Touko 2022, 17:39 Tää ulkoasu on nyt muuttunut, täällä ei näy esim. muokkausta.
Minulla näkyy kyllä. Mutta tiesithän, että viestejä voi muokata vain määrätyn ajan? Onko se joitakin tunteja vai kuinka pitkään, sitä en tiedä. Mutta jonkin ajan kuluttua et enää pysty muokkaamaan vanhoja viestejäsi.
Hei, nyt tuttu ulkoasu on tullut takas. Ok, en tiennyt siitä. Mutta tiedän vain sen että jos joku laittaa viestin mun viestin jälkeen, silloin muokkaus kerta kellonajan kanssa näkyy.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Eero neuvoi minua tässä kirjautumisongelma-asiassa pari viikkoa sitten......vaihtakaa nettiselain Google Chromesta johonkin toiseen, itselläni se poisti ongelman. Nyt käytän tätä Microsoftin Edgeä, toimii.

Aiemmin oli juuri tuollaisia "haamusivuja", valkoista, ilman reunoja,yritä siinä sitten kirjoittaa oikeaan kohtaan, samoin heitti ulos tämän tästä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Tuota uudelleen kirjautumista vaati jo useampi kuukausi sitten, sitten tuli nuo muut ongelmat, nimenomaan Chromella... :geek: :geek:
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
alabasteripullo

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Mulla on Microsoftin Edgeä. Pitäiskö käyttää tätä?
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

alabasteripullo kirjoitti: 04 Touko 2022, 23:45 Mulla on Microsoftin Edgeä. Pitäiskö käyttää tätä?
Anna palaa ! ;)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
alabasteripullo

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Okei, nyt ollaan jo sisällä. Ei mitään ihmeellisempää tää Microsoftin Edge... 😉
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2062
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

IMG_20220505_051329.jpg
Elämäni kolmas ns. meemi
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1207
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Oliko 0 joku Raamatullinen numero? Mietityttää numerosarja 802 🤔
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2756
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Nollasta en löytänyt mitään merkitystä.
Tuo 802 löytyi enkelinumerona, mutta se menee okultismiin joten en sitä noteeranut. Tosin siinä se lupasi kaikkea hyvää .. Ajattelin että tuon tähän linkin noista raamatullisusta numeroista ja jotakin laskutapoja. Josko löytyy mitään mielenkiintoista?
http://www.elisanet.fi/arto.saarinen/raam/rtunluvut.htm
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2756
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Ps. Minä en hyväksy mitään enkelioppia enkä muutakaan okkultismia.
Olen joskus joutunut varoittamaan niistä ihmisiä.
Viimeksi muokannut Tuija, 06 Touko 2022, 22:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1207
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Kiitti. Juu en itsekään enkä juuri numerologiaakaan ja googlettamalla ei oikeen löydy sellaista sivustoa mitä viittisi lukea. No Herra vahvistanee jos Hänen sanomaansa on.🙏
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Vastaa Viestiin