Kaikenlaista jutustelua 9

Keskustele palstaa koskevista asioista
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2206
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Hes33 kirjoitti: 26 Maalis 2022, 21:13
AOAOAOAOAO kirjoitti: 26 Maalis 2022, 20:54 Ei ole aikoihin kuultu tällaista lausuntoa Yhdysvaltain presidentin suusta, koskien Venäjän virassa olevaa päämiestä ; https://yle.fi/uutiset/3-12314941

Puheensa lopuksi Biden sanoi: " Luojan tähden, ei tämä mies saa pysyä vallassa." ( Biden tarkoitti tällä Putinia. ) :geek:

En ole Biden-fani, mutta totta hän tuossa asiassa puhui.
Putinin on valinnut valtaan 56 miljoonaa venäläistä äänestäjää. Eli 77% rekisteröidyistä äänestäjistä. Seuraava ehdokas sai alle 12% äänistä. Eikö hänen demokratian hengen mukaisesti pidä pysyä vallassa paljon ennemmin kuin Biden, joka sai vain niukasti yli puolet kansalaistensa äänistä.
Oletko ihan tosissasi ?

Väitätkö että Venäjällä on ollut puolueettomat ja vapaat vaalit, joissa jokaisella halukkaalla venäläisellä on ollut tasapuolinen ja TURVALLINEN mahdollisuus asettua ehdolle presidentinvaaleissa ?

Taisit olla vain sarkastinen,vai kuinka ....
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Hes33
Viestit: 204
Liittynyt: 31 Joulu 2021, 16:42

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Hes33 »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 26 Maalis 2022, 21:20 Väitätkö että Venäjällä on ollut puolueettomat ja vapaat vaalit, joissa jokaisella halukkaalla venäläisellä on ollut tasapuolinen ja TURVALLINEN mahdollisuus asettua ehdolle presidentinvaaleissa ?
En nähnyt tuollaista väitettä viestissäni. Kerroin vain, että 56 miljoonaa venäläistä eli 77% äänestäneistä näkivät vaivan mennä, ymmärtääkseni vapaasta tahdostaan, antamaan äänensä Putinille. Mikään pakko ei ole ollut äänestää.

Minä en henkilökohtaisesti kannata demokratiaa. Ja yksi syistä on juurikin tuo, kun usein demokratiaa pidetään vain silloin arvossaan kun se sattuu sopimaan päättäjien agendaan. Mutta silloin kun ei sovi, löytyy tietysti aina pätevät syyt sivuuttaa demokratia.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2206
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Minä en henkilökohtaisesti kannata demokratiaa. Ja yksi syistä on juurikin tuo, kun usein demokratiaa pidetään vain silloin arvossaan kun se sattuu sopimaan päättäjien agendaan. Mutta silloin kun ei sovi, löytyy tietysti aina pätevät syyt sivuuttaa demokratia.
Jos et kannata demokratiaa, ei siinä paljon vaihtoehtoja jää... :o

Mikä on sinun kannattamasi hallintojärjestelmä kun demokratia ei sinulle sovi ? Syntyperään pohjautuva sääty-yhteiskunta ? Diktatuuri, jossa vallan on oottanut voimakkain/raa´in ? Arpaako pitäisi heittää että selviäisi ketkä yhteiskuntaa johtavat ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Hes33
Viestit: 204
Liittynyt: 31 Joulu 2021, 16:42

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Hes33 »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 27 Maalis 2022, 07:46 Jos et kannata demokratiaa, ei siinä paljon vaihtoehtoja jää... :o
Ei niin. Siinä jää vain yksi vaihtoehto. Se, että ei kannata demokratiaa.
AOAOAOAOAO kirjoitti: 27 Maalis 2022, 07:46 Mikä on sinun kannattamasi hallintojärjestelmä kun demokratia ei sinulle sovi ?
Kyllä demokratia minulle sopii. En vain kannata sitä. Mutta hallintojärjestelmän suhteen minarkismi on lähimpänä ihanteellisinta mallia. Siitäkin on toki erilaisia versioita, ja myös väärinkäsityksiä. Mutta oleellisin kysymys on, mikä hallituksen tarkoitus ja tehtävä oikeastaan on? Raamatun eli Jumalan ajatuksen ydin kiteytyy tähän jakeeseen:

Sillä hallitusmiehet eivät ole niiden pelkona, jotka tekevät hyvää, vaan niiden, jotka tekevät pahaa. (Room 13:3)

Raamatusta ei löydy tukea sille, että hallitsijat kontrolloivat ihmisten julkista ja yksityistä elämää muilta osin kuin oikeuden valvojan tehtävissä. Kun hallitsijat alkavat ylittämään kontrolloimistaan Raamatun mallin yläpuolelle, mennään kohti totalitarismia. Nykyiset länsimaiset yhteiskunnat ovat tässä mielessä erittäin totalitaristisia.

Eli kyllä demokratia minulle sopii, mutta näkisin että esimerkiksi maamme hallituksen olisi syytä tarkistaa omaa valtaansa ja tehtävänkuvaansa.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2206
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

OK. :geek:

Oletko aina ajatellut tuolla tavoin ?

Ja, oletko itse suorittanut Suomessa asevelvollisuuden ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Hes33
Viestit: 204
Liittynyt: 31 Joulu 2021, 16:42

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Hes33 »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 27 Maalis 2022, 11:55 OK. :geek:

Oletko aina ajatellut tuolla tavoin ?

Ja, oletko itse suorittanut Suomessa asevelvollisuuden ?
En ole koskaan kannattanut vahvaa valtiota. Ennen uskoontuloani kallistuin lähemmäs anarkismia, mutta Jumalan Sanan kautta olen tullut nykyiseen ymmärrykseen.

En ollut Suomen kansalainen varusmiespalvelusiässä, joten en ole suorittanut asevelvollisuutta.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2206
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Hes33 kirjoitti: 27 Maalis 2022, 12:53
En ole koskaan kannattanut vahvaa valtiota. Ennen uskoontuloani kallistuin lähemmäs anarkismia, mutta Jumalan Sanan kautta olen tullut nykyiseen ymmärrykseen.

En ollut Suomen kansalainen varusmiespalvelusiässä, joten en ole suorittanut asevelvollisuutta.
Selvä homma, ei tuota kyllä sinun kirjoitttelusta yhtään huomaa, sillä kirjoitat aivan kuten aina Suomessa asunut ja aina suomea ensimmäisenä kielenä puhunut. :geek:
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Hes33
Viestit: 204
Liittynyt: 31 Joulu 2021, 16:42

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Hes33 »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 27 Maalis 2022, 12:57 Selvä homma, ei tuota kyllä sinun kirjoitttelusta yhtään huomaa, sillä kirjoitat aivan kuten aina Suomessa asunut ja aina suomea ensimmäisenä kielenä puhunut. :geek:
Olen kyllä aina puhunut suomea, kummatkin vanhempieni äidinkielet ovat olleet minulla suunnilleen yhtä vahvoja. Possessiivisuffiksin kanssa on ollut suurin taistelu :D
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Maria »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 27 Maalis 2022, 07:46
Minä en henkilökohtaisesti kannata demokratiaa. Ja yksi syistä on juurikin tuo, kun usein demokratiaa pidetään vain silloin arvossaan kun se sattuu sopimaan päättäjien agendaan. Mutta silloin kun ei sovi, löytyy tietysti aina pätevät syyt sivuuttaa demokratia.
Jos et kannata demokratiaa, ei siinä paljon vaihtoehtoja jää... :o
Golgata ja Jeesus Kristus on se perusta, jolle on hyvä laskea ❤️
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2206
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Maria kirjoitti: 28 Maalis 2022, 14:43
AOAOAOAOAO kirjoitti: 27 Maalis 2022, 07:46
Minä en henkilökohtaisesti kannata demokratiaa. Ja yksi syistä on juurikin tuo, kun usein demokratiaa pidetään vain silloin arvossaan kun se sattuu sopimaan päättäjien agendaan. Mutta silloin kun ei sovi, löytyy tietysti aina pätevät syyt sivuuttaa demokratia.
Jos et kannata demokratiaa, ei siinä paljon vaihtoehtoja jää... :o
Golgata ja Jeesus Kristus on se perusta, jolle on hyvä laskea ❤️
Juu juu, mutta nyt oli keskustelua näistä "maallisista systeemeistä".
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Hes33
Viestit: 204
Liittynyt: 31 Joulu 2021, 16:42

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Hes33 »

Maria kirjoitti: 28 Maalis 2022, 14:43
AOAOAOAOAO kirjoitti: 27 Maalis 2022, 07:46
Minä en henkilökohtaisesti kannata demokratiaa. Ja yksi syistä on juurikin tuo, kun usein demokratiaa pidetään vain silloin arvossaan kun se sattuu sopimaan päättäjien agendaan. Mutta silloin kun ei sovi, löytyy tietysti aina pätevät syyt sivuuttaa demokratia.
Jos et kannata demokratiaa, ei siinä paljon vaihtoehtoja jää... :o
Golgata ja Jeesus Kristus on se perusta, jolle on hyvä laskea ❤️
Aamen!! Tässä on kiteytettynä Jumalan mielen mukainen hallintomalli:

Tulkaa siis järkiinne, kuninkaat, maan tuomarit, ottakaa nuhteesta vaari. Palvelkaa Herraa pelvolla ja iloitkaa vavistuksella. Antakaa suuta pojalle, ettei hän vihastuisi ettekä te hukkuisi tiellänne. (Ps 2:10-12)
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2206
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Uusi Testamentti puhuu ihan maallisestakin esivallasta ;

Room.13:1 Jokainen olkoon alamainen sille esivallalle, jonka vallan alla hän on. Sillä ei ole esivaltaa muutoin kuin Jumalalta; ne, jotka ovat, ovat Jumalan asettamat.

13:3-4 Sillä hallitusmiehet eivät ole niiden pelkona, jotka tekevät hyvää, vaan niiden, jotka tekevät pahaa. Jos siis tahdot olla esivaltaa pelkäämättä, niin tee sitä, mikä hyvää on, ja sinä saat siltä kiitoksen. sillä se on Jumalan palvelija, sinulle hyväksi. Mutta jos pahaa teet, niin pelkää; sillä se ei miekkaa turhaan kanna, koska se on Jumalan palvelija, kostaja sen rankaisemiseksi, joka pahaa tekee.

13:6-7 Sentähdenhän te verojakin maksatte. Sillä he ovat Jumalan palvelusmiehiä, ahkeroiden virassansa juuri sitä varten. Antakaa kaikille, mitä annettava on: kenelle vero, sille vero, kenelle tulli, sille tulli, kenelle pelko, sille pelko, kenelle kunnia, sille kunnia.

Tiitus 3:1 Muistuta heitä olemaan hallituksille ja esivalloille alamaiset, kuuliaiset, kaikkiin hyviin tekoihin valmiit,

1.Piet.2:13-14 Olkaa alamaiset kaikelle inhimilliselle järjestykselle Herran tähden, niin hyvin kuninkaalle, joka on ylin, kuin käskynhaltijoille, jotka hän on lähettänyt pahaa tekeville rangaistukseksi, mutta hyvää tekeville kiitokseksi;

1.Piet.2:17 Kunnioittakaa kaikkia, rakastakaa veljiä, peljätkää Jumalaa, kunnioittakaa kuningasta.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Maria »

AO, Herra Jeesus Kristus on minun Lunastajani. Jumala on minulle Hänet antanut. Hän rakensi kaiken Jumalan tahdon mukaan. Jeesus Kristus on kallio, jonka päälle viisas mies, Jumala saa rakentaa tämän minun elämän majani. Hän on minulle lähde. Elämän lähde. Ääni tulee Hänen kanssaan ja sen tähden asun siellä missä Hän haluaa.
Koska se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät on meidän oma perustamme, niin kuin Hes33 mainitsi, sen tähden meille sopii elää täällä. Meillä on paikka Jumalan suunnitelmassa, eikä kukaan ole meitä vastaan, jos olemme Hänen puolellaan. Jumalan puolella olemme aina oikealla puolella, koska emme ole käyttäneet oikeuttamme olla ketään vastaan. Voimme olla Herrassa vapaat rakastamaan ja elämään Jumalan johdatuksessa. Rukoilemme Hänen tahtonsa mukaan. Jumala on kurjan, köyhän ja sorretun ja orvon ja lesken apuna ja sen, jolla ei auttajaa ole.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
alabasteripullo

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Niin, jos esivalta on täysin sopusoinnissa Jumalan tahdon kanssa mikäli on hyväksi ihmiskunnalle. Mutta jos se ei ole täysin sopusoinnissa Jumalan tahdon kanssa, johdattakoon yksin Jumalan Sana meitä. Jumalan Sana on ainut auktoriteetisempi.
alabasteripullo

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Kysymys; eikö tää heinäsirkka ole se josta ilmestyskirja ilmoittaa? Se oli meidän laiturilla ja se oli aika iso. :shock: :) Huomaatko pitkän pyrstön? :D Aateles, Johannes kastajan ruokanaan oli heinäsirkat. ;)

Ilm. 9:3 Ja savusta lähti heinäsirkkoja maan päälle, ja niille annettiin valta, niinkuin maan skorpioneilla on valta;

Ilm. 9:7 Ja heinäsirkat olivat sotaan varustettujen hevosten kaltaiset, ja niillä oli päässään ikäänkuin seppeleet, kullan näköiset, ja niiden kasvot olivat ikäänkuin ihmisten kasvot;

Ilm. 9:8 ja niillä oli hiukset niinkuin naisten hiukset, ja niiden hampaat olivat niinkuin leijonain hampaat.

Ilm. 9:9 Ja niillä oli haarniskat ikäänkuin rautahaarniskat, ja niiden siipien kohina oli kuin sotavaunujen ryske monien hevosten kiitäessä taisteluun.

Ilm. 9:10 Ja niillä oli pyrstöt niinkuin skorpioneilla ja pistimet, ja pyrstöissänsä niillä oli voima vahingoittaa ihmisiä viisi kuukautta.

iso heinäsirkka2.jpg
iso heinäsirkka1.jpg
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Maan päälle lähetettiin juuri äskettäin parvi erilaisia tehtäviä mahdollistavia satelliitteja peräti 50 tuhatta kappaletta.
Aika lailla ne muistuttaa tietenkin jotan heinäsirkkaa tai muuta vastaavaa:
Kuva
Avatar
Marie
Viestit: 359
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Marie »

Jumalan rauhaa ja siunattua viikkoa jokaiselle.
Ajattelin kertoa ,mitä tapahtui n. 4 päivää sitten. Istuin keittiön pöydän ääressä ruokailemassa ja katselin samalla ylös taivaalle.

Näin sellaisen valomaisen viivan ei ihan pystysuorassa, vaan vähän länteen päin tulevana, ja mietin mikä tuo on. Valo tuli kuin kapeana pitkänä "soihtuna alaspäin". Ihmettelin ja katselin sen putoamista. Tapahtuma kesti vain n. minuutin. Kysyin Herralta mikä se oli?
En saanut mitään vastausta. Unohdin itse asiassa koko jutun.

Seuraavana päivänä katsoin yhtä Robin Bullocin saarnaa "sattumalta". Siinä kerrorttiin hyvän ja pahan taistelusta taivaassa. Vuonna 2017 oli joku oli saanut kuvattua samanlaisen valosoihdun putoamisen taivaalta alas. Näytti ihan samanlaiselta kuin minun näkemä . Robin kertoo videolla että kyseessä oli saatanan enkeli joka on voitettu ja heitetty alas.

Halusin kertoa tämän koska tämä antaa uskoa siihen että meillä ei ole taistelu kanssaihmisiä kohtaan vaan taivaassa saatanan pahoja valtoja vastaan. Ja meidän rukoukset on kuultu, on taas yksi Jumalan vihollinen syösty alas. Eli jatketaan rukousta voimakkaina ja kestävinä.
Avatar
Hes33
Viestit: 204
Liittynyt: 31 Joulu 2021, 16:42

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja Hes33 »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 28 Maalis 2022, 15:16 Uusi Testamentti puhuu ihan maallisestakin esivallasta ;

Room.13:1 Jokainen olkoon alamainen sille esivallalle, jonka vallan alla hän on. Sillä ei ole esivaltaa muutoin kuin Jumalalta; ne, jotka ovat, ovat Jumalan asettamat.

13:3-4 Sillä hallitusmiehet eivät ole niiden pelkona, jotka tekevät hyvää, vaan niiden, jotka tekevät pahaa. Jos siis tahdot olla esivaltaa pelkäämättä, niin tee sitä, mikä hyvää on, ja sinä saat siltä kiitoksen. sillä se on Jumalan palvelija, sinulle hyväksi. Mutta jos pahaa teet, niin pelkää; sillä se ei miekkaa turhaan kanna, koska se on Jumalan palvelija, kostaja sen rankaisemiseksi, joka pahaa tekee.

13:6-7 Sentähdenhän te verojakin maksatte. Sillä he ovat Jumalan palvelusmiehiä, ahkeroiden virassansa juuri sitä varten. Antakaa kaikille, mitä annettava on: kenelle vero, sille vero, kenelle tulli, sille tulli, kenelle pelko, sille pelko, kenelle kunnia, sille kunnia.

Tiitus 3:1 Muistuta heitä olemaan hallituksille ja esivalloille alamaiset, kuuliaiset, kaikkiin hyviin tekoihin valmiit,

1.Piet.2:13-14 Olkaa alamaiset kaikelle inhimilliselle järjestykselle Herran tähden, niin hyvin kuninkaalle, joka on ylin, kuin käskynhaltijoille, jotka hän on lähettänyt pahaa tekeville rangaistukseksi, mutta hyvää tekeville kiitokseksi;

1.Piet.2:17 Kunnioittakaa kaikkia, rakastakaa veljiä, peljätkää Jumalaa, kunnioittakaa kuningasta.
Maalliselle esivallalle tulee olla kuuliainen, vaikka se ei toimisi Jumalan tahdon mukaisesti. Paitsi jos silloin pitäisi itse tehdä syntiä.

Mutta meillä on silti vapaus arvioida, toimiiko maallinen esivalta Jumalan tahdon mukaisesti. Kunhan arviointi ei tapahdu kapinoitsevasta mielestä.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2206
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Marie kirjoitti: 30 Maalis 2022, 08:05 Jumalan rauhaa ja siunattua viikkoa jokaiselle.
Ajattelin kertoa ,mitä tapahtui n. 4 päivää sitten. Istuin keittiön pöydän ääressä ruokailemassa ja katselin samalla ylös taivaalle.

Näin sellaisen valomaisen viivan ei ihan pystysuorassa, vaan vähän länteen päin tulevana, ja mietin mikä tuo on. Valo tuli kuin kapeana pitkänä "soihtuna alaspäin". Ihmettelin ja katselin sen putoamista. Tapahtuma kesti vain n. minuutin. Kysyin Herralta mikä se oli?
En saanut mitään vastausta. Unohdin itse asiassa koko jutun.

Seuraavana päivänä katsoin yhtä Robin Bullocin saarnaa "sattumalta". Siinä kerrorttiin hyvän ja pahan taistelusta taivaassa. Vuonna 2017 oli joku oli saanut kuvattua samanlaisen valosoihdun putoamisen taivaalta alas. Näytti ihan samanlaiselta kuin minun näkemä . Robin kertoo videolla että kyseessä oli saatanan enkeli joka on voitettu ja heitetty alas.

Halusin kertoa tämän koska tämä antaa uskoa siihen että meillä ei ole taistelu kanssaihmisiä kohtaan vaan taivaassa saatanan pahoja valtoja vastaan. Ja meidän rukoukset on kuultu, on taas yksi Jumalan vihollinen syösty alas. Eli jatketaan rukousta voimakkaina ja kestävinä.
Kiitos todistuksesta :)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2206
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kaikenlaista jutustelua 9

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Tervetuloa uusi nimimerkki, Hadassah. Hieno nimi, piti ihan selvittää nimen etymologia.....tässä linkki englanninkieliseen, judaistiseen tulkintaan tuosta hebrealaisesta nimestä. Google-kääntäjällä halutessaan voi kääntää. :)

https://www.chabad.org/library/article_ ... h-Mean.htm
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Vastaa Viestiin