UNETTOMAT KESKUSTELUOSIO

Keskustele palstaa koskevista asioista
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

UNETTOMAT KESKUSTELUOSIO

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Tuohon aloittamaani Ajatuksia-ketjuun oli tullut huomio, että on hyvä ettei palstalle pääsyyn ole koskaan tullut aikakatkaisua, joten ajattelinpa aloittaa tälläisen kokeellisen Unettomat keskusteluosion.

Avautuu tänä iltana klo 21.00 ja päättyy seuraavana aamuna klo 07.00

Tuo aikaväli myös muina päivinä.

Päivittäin keskustelijoita tässä osiossa palvelee Herääväiset-osio-osio aikavälillä 07.00-21.00

Tervetuloa kaikki keskustelemaan!
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: UNETTOMAT KESKUSTELUOSIO

Viesti Kirjoittaja Maria »

🥰🙏❤️🤗
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Maaret

Re: UNETTOMAT KESKUSTELUOSIO

Viesti Kirjoittaja Maaret »

siis täh :?:

no itse nukun yleensä jo klo 22 ja en jaksa konetta avata kovinkaan aikaisin, toki olen tainnut joskus nousta kahville klo 04 mutta usein yritän vaan terveellisesti nukkua :D
Kulkija
Viestit: 187
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: UNETTOMAT KESKUSTELUOSIO

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Herra siunatkoon teitä jokaista, jotka lepäätte ja vahvistakoon ja virvoittakoon teidät uusiin voimiin uuteen päivään, kuin kotkat nouskaa yön jälkeen ylös uuteen aamuun. Jeesuksen nimessä, aamen.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: UNETTOMAT KESKUSTELUOSIO

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Maaret kirjoitti: 30 Heinä 2021, 15:58 siis täh :?:

no itse nukun yleensä jo klo 22 ja en jaksa konetta avata kovinkaan aikaisin, toki olen tainnut joskus nousta kahville klo 04 mutta usein yritän vaan terveellisesti nukkua :D
Tervetuloa klo 04 virtuaalikahvien merkeissä keskustelemaan.

Veikkaan, että Eero tulee linjoille klo 1.23 tai jotain.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: UNETTOMAT KESKUSTELUOSIO

Viesti Kirjoittaja Eero »

Emmä jaksa valvoa UJ niin myöhään. Mitäs nyt tehdään? No, laitan pari uutista kohta... aihe olkoon yllätys
🥸
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: UNETTOMAT KESKUSTELUOSIO

Viesti Kirjoittaja Eero »

Vähän jäi vajaaksi, mutta yhdyn kohta puoliin öiseen rukousrintamaan. Herra tule ja kosketa ihmisiä myös unessa, jossa voit sanattomasti näyttää meille edes pienen vilauksen Sinun Rakkautesi suuruudesta. Herra, Sinä olet Rakkaus ❤️ Hyvää yötä Herrassa!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Maaret

Re: UNETTOMAT KESKUSTELUOSIO

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Olikohan teidän siunauksilla vaikutusta kun pitkästä aikaa muistin uneni aamulla : huusin jollekulle että olen mieluummin köyhä työtön kuin otan mitään yhteiskunnan pakottamia myrkkypiikkejä. Huusin : miettikää tarkkaan otatteko mieluummin miljoonan ja ikuisen kadotuksen vai köyhyyden ja ikuisen taivaan. 🙄
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: UNETTOMAT KESKUSTELUOSIO

Viesti Kirjoittaja Maria »

Kiitosaihe! Rukous alkoi eilen jo hieman yhdeksän jälkeen illalla. Sitä kesti siis useita tunteja. Herra oli todellinen ja väkevä. Unta oli vähemmän tänä yönä, mutta Herra on ollut läsnä aamusta alkaen. Tämä rukousrintama on tärkeä ja tarpeellinen. Ei ihminen mitään itsekseen voi, mutta Jeesus voi meissä paljonkin🙏❤️
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Kulkija
Viestit: 187
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: UNETTOMAT KESKUSTELUOSIO

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Aamen, yhdessä rukoilemme ja kiitämme Herraa. Olkoon unesi Hänessä suloinen tänäkin yönä. Huomaan, että usein nukahdan kesken rukouksen ja ehkä niin juuri on hyvä. Omasta mielestäni se on täydellisin tapa nukahtaa. Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon kaikki asiasi ja ajatuksesikin, katse Jeesukseen ja hyvää yötä.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: UNETTOMAT KESKUSTELUOSIO

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, Herra on todella läsnä yöllisessä rukouksessa ja puhuu joskus aivan ihmeellisesti. Tuo mitä kuvasit Kulkija, on aivan parasta mitä voi tapahtua.

Ehkä jotain on tapahtumassa. Herra, ota meidät yhteiseen virtaan kanssasi, yhdistä meidät yhdeksi Hengeksi ja anna sen jatkua läpi yön, aamun ja seuraavana päivänäkin kun toimittelemme kukin omia askareitamme täällä maan päällä. Sillä tavalla olemme jo kanssasi Paratiisissa, yksi päivä on taas saatu iltaan.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: UNETTOMAT KESKUSTELUOSIO

Viesti Kirjoittaja Maria »

Olen ollut merkillisessä rukoustaistelussa yli kaksi tuntia. Herra johdatti toiselle paikkakunnalle rukoilemaan ja koin, että Hän halusi että tunnen että ilman Häntä en voi mitään tehdä. Siinä rukouspaikallani etsin Herran kasvoja, ja muistin pian, että meillä on tämä yhteys, jossa valvomme kukin omalla paikallamme. Tämä palstavalvomo 🤗. Olin hyvin kiitollinen tästä. Luotin siinä rukouspaikallani Herraan, siihen että Hän antaa apunsa rukouksessa. Näin siinä pian näyn, missä oli valkea kirkas hahmo, jolla oli valkoinen hevonen. Ymmärsin, että piti siirtyä näkyä kohti ja näin tein ja jatkoin siellä rukoilua. Ihmeellisesti tunsin, että sain aivan uuden voiman. Aivan kuin olisi annettu enkelijoukot siihen vierelleni antamaan suojaa. Sain rukoilla nuorison puolesta ja koin, että Herra antoi esirukoustukea muualtakin. En osaa tätä nyt jotenkin kuvailla, mutta haluan vain todistaa Jeesuksen Ihmeellisestä voimasta. Tämä oli ihmeellinen kokemus. Hän siirtää meitä erikoisesti ja sitten saamme kokea kuinka Hän sanoo ja näyttää, että et ole yksin. "Rukoile, minä olen rinnallasi, et ole tässä yksin, muitakin on kanssasi, et vain näe heitä".
Jotain on todella tapahtumassa.

Herra tiedät mitä on tapahtunut ja mitä tapahtuu, kiitos että lasket tänäkin yönä lävistetyt kätesi jokaisen Sinua kaipaavan ihmisen ylle. Annat tänäkin yönä jonkun tai useampienkin saada kokea uudesti syntymisen ihmeen,koska jokainen ihminen on Sinulle niin rakas. Kiitos Jeesus, että yörukoukset eivät ole turhia, eivät myöskään aamurukoukset, eivät päivärukoukset, eivätkä iltapäivä- tai iltarukoukset. Me vetoamme Sinuun Elävä Jumala, pelasta sieluja tänäkin yönä, että Taivaassa saataisiin iloita uusista pelastuneista sieluista. Kiitos Jeesus kaikesta avustasi. Kiitos että olet meidän kanssamme ja ilmestyt meidän elämässämme erityisellä tavalla tässä ajassa. Siunaa evankeliumin eteenpäin viemistä Suomessa tällä hetkellä, ja anna voimaa viedä sitä eteenpäin tahtomallasi tavalla, nimessäsi Jeesus Aamen. 🙏❤️
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Kulkija
Viestit: 187
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: UNETTOMAT KESKUSTELUOSIO

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Mikä rukouskokemus❤️🙏

Siunattua yötä, Jeesus myötä. Kiitollinen mieli tästä rukousketjusta ja siitä että yhdessä rukoilemme kaikki, samalla rintamalla. Isä antakoon meille kaikille voiman jälleen seuraavaan päivään ja johdattakoon meitä kaikessa mitä teemme.
Kulkija
Viestit: 187
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: UNETTOMAT KESKUSTELUOSIO

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Varmasti jotakin on tapahtumassa🙏🙏🙏
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: UNETTOMAT KESKUSTELUOSIO

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Onpas ihana keskustelun otsikko! Siunausta teille!
Tuula1

Re: UNETTOMAT KESKUSTELUOSIO

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Siunausta. joo pitkästä aikaa vapaalla olen eikä nukuta. mietin eilistä kaupassa käyntiä espoossa ja tais jäädä viimeseksi käynniksi, kun näin rottia sen kaupan pihassa. Taitas olla melkoinen bisnes idea näiden tappaminen. kuulemma espoossa on paha rotta ongelma. ennen niin vauras kunta on lähtenyt alamäkeä menemään kun enää ei ole kuin matuja ja rottia. rukoilla häätyy tämänkin puolesta.
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: UNETTOMAT KESKUSTELUOSIO

Viesti Kirjoittaja Maria »

Rukouksessa nuorison puolesta. Paljon puuttuu työmiehiä elopelloilta. Herra johdattaa uudelleen ja uudelleen rukoilemaan paikkoihin, joissa ilmaantuu esiin nuoria yössä. Kuin tyhjästä.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: UNETTOMAT KESKUSTELUOSIO

Viesti Kirjoittaja Maria »

Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Maaret

Re: UNETTOMAT KESKUSTELUOSIO

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Maria kirjoitti: 03 Elo 2021, 00:50 Rukouksessa nuorison puolesta. Paljon puuttuu työmiehiä elopelloilta. Herra johdattaa uudelleen ja uudelleen rukoilemaan paikkoihin, joissa ilmaantuu esiin nuoria yössä. Kuin tyhjästä.
"Nuoria yössä kuin tyhjästä"

Tuosta kommentista tuli mieleen tapahtuma ehkä 7 vuotta sitten Helsingin Kampin Narinkkatorilla.
Aukio oli täynnä nuoria ja olimme siellä etsimässä evankelioitavaa. Katselin nuoria kun yleensä silloin toimin niin että katsoen näin "kehoituksen" kenen luo mennä juttelemaan. No nyt tapahtui todella outo juttu kun hajallaan pienissä ryhmissä olleet nuoret lähti liikkeelle kuin käskystä kaikki samaan suuntan pois torilta. En huomannut mitään joukkokännyntuijotusta josta olisivat saaneet käskyn. En huomannut mitään normaalia havainnointia jossa viereinen henkilö olisi normaalisti nähnyt että "kappas nyt lähdetään" kun muut liikkuu.
Ei, vaan koko massa liikkui heti yhdessä kuin hypnoottisessa käskyssä ja täysi aukio oli tyhjä minuutissa.

Liekö "hitlerillä" jo silloin ollut massat otteessaan?
Liekö nuoriso siksi outoa ja ahdistunutta koska ovat jonkun voiman orjia.
Onhan joskus ollut ohjelmiakin henkilöistä, jotka hypnotisoi koko yleisön näkemään jotain "ihmettä". Liekö kyseinen henkilö ryhtynyt käyttämään kykyään muihin tarkoituksiin kuin viihde?
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: UNETTOMAT KESKUSTELUOSIO

Viesti Kirjoittaja Maria »

Jer. 10:19-21

Kiitos Maaret, puhuttelevasta todistuksestasi. Jos me vaikenemme, kivet huutavat. Tuntuu, että kivet huutavat minulle päivä toisensa jälkeen. Kirjaimellisti, ne huutavat tyhjyyttä. Siksi Jumala on rukouksessa meissä, että noiden tyhjien teiden, polkujen, kallioiden ja soraläjien läheisyydessä olisi taas entisten herätysten tapaan evenkelistoja, profeettoja ja rukoilijoita. Jumala kutsuu omiaan aiheuttamaan uuden liikehdinnän. Toiminnan liikkeen. Tv:t menevät kiinni ja evankeliumi vyöryy kaduille, kujille ja aitovierille.

Tänään olen matkalla toiseen paikkaan ja viime yön jälkeen pyydän esirukousta itselleni ja läheisilleni. Esirukousta olen kyllä saanutkin, mutta Herra haluaa murtaa padot maassamme ja kaikki Jumalan apu on tarpeen. Tämä keskustelu-teksti, joka alkoi muutama pvä sitten on muuten ollut siunaus minulle. Uskon, että en ole ainoa. Haluankin nyt siunata teitä kaikkia ja kiittää teitä mukana olosta. Olin niin pyytänyt rukouspaikallani apujoukkoja, että koin tämän tulleen suoraan Jumalan sydämeltä. Ehkäpä tästä unettomien keskustelijoiden palstasta tulee vielä herätyksen keskustelu-palsta. 😊🤗🙏❤️
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Vastaa Viestiin