Kaikenlaisista jutustelua 8

Keskustele palstaa koskevista asioista
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Eero »

Siunattua ja Rauhallista Joulua, Herramme Jeesuksen Kristuksen armorikasta syntymäjuhlaa!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Eero kirjoitti: 24 Joulu 2021, 13:00 Siunattua ja Rauhallista Joulua, Herramme Jeesuksen Kristuksen armorikasta syntymäjuhlaa!
Kuten myös...

Tosin ajattelin nähdessäni valikko Eeron kommentin saapuneen, että nyt Eerolla on jokin lopunajan JYMY-uutinen...

Tämä jos mikä on jymyuutinen:

14:17 sillä ei Jumalan valtakunta ole syömistä ja juomista, vaan vanhurskautta ja rauhaa ja iloa Pyhässä Hengessä. 14:18 Joka tässä kohden palvelee Kristusta, se on Jumalalle otollinen ja ihmisille kelvollinen. 14:19 Niin tavoitelkaamme siis sitä, mikä edistää rauhaa ja keskinäistä rakentumistamme.

Iloa ja rauhaa Kristuksessa, joka on ylösnoussut!

LISÄYS: kukin käyköön jääkaapilla iloisin mielin mutta kuitenkin kilvoitellen...
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Kirjautuminen takkuaa, mutta se on vain kapuloita joita yritetään heitellä rukoustielle.

Sain käsityksen, että kaikki maailman johtajat ovat samalla pahan puolella. Ei pidä uskoa enää valheisiin ja kauniisiin satuihin. Ei myöskään silloin kun DT palaa takaisin. Ainoa mihin katse tulee kiinnittää on Jeesus Kristus ja hänen sisäinen ohjaus.

Jatketaan rukousta. Meillä on suora linja taivaaseen. Meidät kuullaan siellä. Ajat tulevat kovenemaan ja sisäistä vahvuutta kysytään pysymään Jeesuksen Kristuksen liepeessä kiinni. Pitäkää siitä kiinni. Opetelkaa ulkoa Raamatun jakeita lohduksi ja voimaksi. Pysykää Herrassa.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Ei voi luottaa DT:seenkään

Tuleeko antikristus Yhdysvalloista? Onko sittenkin jopa D, joka kertoo Candace Owens Showssa, että rokotteista ei tule haittoja ja joka käynnisti operaatio Warp Speedin (Armeija rokottaisi koko kansan/24 h)

Vaiko Sittenkin BHO, joka edelsi DT:tä

https://444prophecynews.com/events-to-c ... a-alverio/

Kadotuksen poika tulee etualalle 2 Tessalonikalaiskirje 2:1-4.

Ihmiset haluavat hänen ottavan vallan. Alussa hän tulee Amerikan pelastajana.

Sitten jos hän ottaa enemmän valtaa, hän tulee maailman pelastajana.

Kadotuksen poika esittelee muukalaiset ihmisille, nämä ovat demoneita ja langenneita enkeleitä.

Monet sortuvat tähän, mukaan lukien jotkut kristityt.

Kaikki tämä alkaa vuonna 2022 asteittain, kunnes se on täysi.

Pedon merkki on täällä. Jotkut pitävät sitä uutuutena. Mutta kun se on täysin toteutettu, eikä kukaan voi ostaa tai myydä, miljoonat ottavat sen, mukaan lukien kristityt pelon vuoksi.
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Juuri tuota. Varsinkin tuo kohta esittelee muukalaisia...Hänelle annetaan valta muukalaisilta, joita hän esittelee pelastajina. Älkää eksykö.
Alkää eksykö.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Avatar
Marie
Viestit: 344
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Marie »

Totisesti meidän luottamis tulee olla Herrassa Kristuksesssa.
En köytänyt kohtaa missä joku oli saanut viestin Herralta 254 (muistaakseni) .
Jos tämä luku tarkoittaa tunteja niin maanantaina tulee täyteen jouluaatosta 24 t/vrk.
Maanantaina päästäisiin kotiin.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Eero »

Siunattua Uutta Vuotta 2022!

Rukoilkaamme, että tämä olisi meidän vapautuksemme vuosi ja että Herra saapuisi Taivaasta hakemaan meidät luokseen.

Joh. 14:2 Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?

Joh. 14:3 Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

"Yhdysvaltain maatalousministeriön tietojen mukaan Kiinalla odotetaan olevan 69 % maailman maissivaroista satovuoden 2022 ensimmäisellä puoliskolla, 60 % riisistä ja 51 % vehnästä." http://www.thepukki.fi

Yhdysvaltain dollari taas sinnittelee 1 % vakuusarvon varassa, 99% dollarin arvosta on menetetty.

Talouden resetointi on hyvin lähellä. Maailman talouden äkkiromahdus on kynnyksellä. Digitaaliseen valuuttaan siirtymistä viivyttää vain änkyräpiikittömät, jotka eivät ole suostuneet ottamaan maailman "valtiaiden hyvyyttä" hyvällä, siispä kohta yritetään pakolla. Kysymyksessä on pakkosiruttaminen datapassia varten, jossa on kaikki tarvittavat tiedot sinusta. Tätä kohti mennään vauhdilla. Joka tapauksessa äkkipudotus on edessä. Varautukaa ruualla ja muilla elintarpeilla. Rukoilkaa, että Jumalan käsi on vahvempi päättämään tämän maailman hulluuden ja ihmisten kärsimyksen. Auta meitä kestämään koettelemus, ahdistus ja ylistämään Sinun nimeäsi. Sinun apusi ei viivy eikä koskaan tule liian myöhään. Siihen me uskomme.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Siihen nämä toimet paremmin taitaakin sopia. Herra armahda meitä! Anna meille meidän syntimme anteeksi, niin kuin mekin anteeksi annamme päättäjillemme, jotka ovat meidät harhaan johtaneet! Aamen.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Eero osui taas tietämättään täysin aiheen keskelle, kun tehtiin eilen 1.1. lauantaina Klasun kanssa video-ohjelma just tosta aiheesta, tuhatvuotinen valtakunta, joka lähtee Jeesuksen sanoista "Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Eero »

Siunattua Loppiaista eli Herramme Ilmestymisen juhlaa kaikille palstalaisille, Herra Ilmestyköön teille vain sillä tavalla kun Hän voi!

D71F6113-83B9-48A9-BDA7-3D2F3B721DBA.jpeg
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Marie
Viestit: 344
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Marie »

Siunttua tulevaa viikonloppua jokaiselle. Jokainen päivä vie lähemmäksi Herramme Jeesuksen paluuta. Eero veli olet löytänyt upean leijonakuvan, oletko maalannut sen itse vai mistä klysit.
Maalasin myös leijonatau-lun, poieni pojanpoikani halusi sen seinälleen. Olen miettinyt uuden leijonataulun maalaamista ja nyt näin tämän taulusi. Se on itse asiassaa juuri sellainen kuin minäkin haluan maalata, Juudan leiojona yksin kuvassa kruunu päässään, aivan upea.
Pelastus21!
Viestit: 46
Liittynyt: 21 Loka 2021, 06:52

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Pelastus21! »

Eero kirjoitti: 06 Tammi 2022, 23:02 Siunattua Loppiaista eli Herramme Ilmestymisen juhlaa kaikille palstalaisille, Herra Ilmestyköön teille vain sillä tavalla kun Hän voi!


D71F6113-83B9-48A9-BDA7-3D2F3B721DBA.jpeg
Eilen Jukka Stockgolm julkaisi tämän ja kertoo siinä kruunusta: https://rumble.com/vs1ww5-ilmestyskirja ... paus..html
Pelastus21!
Viestit: 46
Liittynyt: 21 Loka 2021, 06:52

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Pelastus21! »

*Stockholm
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Pelastus21! kirjoitti: 07 Tammi 2022, 11:44*Stockholm
Viestiä voi korjata kynäkuvaketta klikkaamalla, jolloin viesti palautuu viestinkirjoitustilaan, jossa sitten voi tehdä tarvittavia korjauksia.

Laitetaans vielä kuva, jossa on tuo kynäkuvake:
IMG_20220107_123021.png
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tuo leijonakuva on itse asiassa Sinettisormuksen mulle laittamasta profetiasta, joka löytyy täältä:

viewtopic.php?f=4&t=2362

Piti laittaa tuo kuva viestin yhteyteen, mutta unohin sen ja se jäi kännykkään, niin nyt Herra muistutti siitä ja käytin sitä tässä yhteydessä. Kiitos siis Sinettisormukselle ja Herralle, se on upea kuva Juudan Jalopeurasta, joka on Arvollinen.

Jos sinulla on Marie taulu, jonla haluat palstalle, niin lähetä mulle. Siunausta tähän maalausasiaan!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Marie
Viestit: 344
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Marie »

Kiitos Eero veli.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tervetuloa palstalle uudet kirjoittajat, MIr ja Paivihannele !!
Olkaa siunattuja!
Paivihannele
Viestit: 77
Liittynyt: 10 Tammi 2022, 11:53

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Paivihannele »

Kiitos, olin joskus aikoinani täällä eri nimimerkillä, tuli ahdistus niin lähdin,eipä ole usko tullut vielä omalle kohdalle niin voimakkaana kuin pitäisi, mutta katsotaan miten käy....ainakin se että saisi olla joukossa mukana ja saanut synnit anteeksi, monesti nauranut ja vähätellyt, mutta asiat muuttunut niin hurjasti että enää ei naurata😔
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Muistan sinut Paivihannele. Olet varmasti tänne tervetullut jos vain itse jaksat meitä. Olin tässä itse myös jonkin aikaa pois. Tarvitsin hiljentymistä, koska olen ollut muutoksen keskellä joka vieläkin on kesken ja niinhän se on, ettemme koskaan tule valmiiksi. Olemme kasvussa loppuun asti, kuka mitenkin. Meille kaikille on Jumalalla aivan oma, erityinen suunnitelma. Siksi emme saa koskaan, EI KOSKAAN, verrata itseämme muihin uskoviin.
Me yritämme itsessämme liikaa, se on sitä omassa lihassa tekemistä. Nyt jätän asian Herralle, lasken siitä irti, luottaen että siinä tapahtuu Jumalan armo ja tahto, rakkaudesta meihin. Tämän kun ymmärtää, alkaa tapahtua. Itse olen saanut näin viime aikoina valtavia rukousvastauksia. Jumala haluaa nähdä että uskotaanko ja laitetaanko me todella Häneen? Että Hänessä me voimme.
Kiitos Jeesus että toit Päivin tänne takaisin.
Kasvetaan yhdessä. Toivottavasti minulla on vielä sija täällä.
🙇‍♀️💖👑💖
Vastaa Viestiin