Kaikenlaisista jutustelua 8

Keskustele palstaa koskevista asioista
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2206
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Ulkopuolinen kirjoitti: 16 Elo 2021, 14:35
AOAOAOAOAO kirjoitti: 16 Elo 2021, 14:15
Ulkopuolinen kirjoitti: 15 Elo 2021, 20:22 Kiitos sinettisormus. Haluasin rukoilla ja elää rukouksessa, mutta se on vaikeaa ja pää lyö tyhjää aina kun yritän..
1Kor.14:15

Kuinka siis on? Minun on rukoiltava hengelläni, mutta minun on rukoiltava myöskin ymmärrykselläni; minun on veisattava kiitosta hengelläni, mutta minun on veisattava myöskin ymmärrykselläni.
En ymmärrä :?
Eli, tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, että rukoile Jumalalta sitä mitä sinä koet tarvitsevasi, eli oman ymmärryksesi mukaan. Sinä itse tiedät sisäiset toiveesi parhaiten.

Minä itse pyydän monia erilaisia asioita Jumalalta, ja Jumala antaa tahtonsa mukaan. Jotkut pyynnöt toteutuvat, eivät tietenkään kaikki. Joskus pyyntöjen realisoituminen voi kestää hyvinkin kauan, mutta ne ovat silti vuorenvarmasti tulleet Jumalan kuulemiksi.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Juuri näin. Ei kysymyksiä kysyvälle, joka tahtoo kukoistaa ja kasvaa. Se saa hämilleen. Olkaamme kuin hyvä lannoite tuohon kukka astiaan 🌹🌹🌹
Maaret

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Voisiko joku selittää....

Olen taas ihan eri "tahdissa" kuin muut. TVssä itketään karjalan evakkoja, karjalajuhlassa katkesi karjalalipun tanko,
mieleeni iski vanha laulu "tipitii-tipi-tipi-tipitii kevät on vallaton..." nyt menee TVssä elokuva 1962-luvun "kylmästä sodasta" se alkoi musiikilla "tipitii...". Tuota laula en ole kuullut vuosikymmeniin....

Ei liikuta mikään, miksi nyt on muotia surra evakkoja kun ei kenenkään hädästä välitetty silloin eikä nykyään?

Pöllötöllössä ihmetellään 1980-luvun ihmisten rauhallisuutta , ovat nykyihmisten mielestä masentuneita. Nykymuodin mukaan rauhallisuus on masennusta 🙄
Ihmettelevät sen ajan sketsien pervoilua mutta nykymuodin mukaan on ihmisoikeus pervoilla kaduilla kulkueissa.

En ole oikein nykymenon "tahdissa". 🤯
Uusiluomus

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Rauhaa , sattuisiko keneltäkään löytymään kirjaa

Rees Howells, Esirukoilija
Grubb Norman

?
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Tiistaiyönä näin uninäyn, jossa kauempana oleva nainen näki karhun ja lähti juoksemaan karkuun sillä seurauksella, että karhu lähti naisen perään ja oli lähes kintereillä. Heitin jotain, jotta saisin karhun huomion muualle. Karhu jättikin naisen, kääntyi ja tuli kohti. Vaikka pelotti, pysyin paikallani ja karhu pysähtyi ihan naamakosketukselle.Hengitys huurusi ja hampaat olivat valmiina.

Nyt on karhu valmiina ja sitä ei voi paeta. Ainoa tie on seisoa edessä ja rukoilla.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Maaret

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Hassua, viime viikolla näin unen että karhu tuli siihen taloon jossa olin. Menin itse sen huomaamatta ulos ja suljin oven niin että itse olin ulkona ja karhu sisällä.
Karhu raivostui kun huomasi jääneensä ansaan. Pakenin ja kaempaa kuulin sen raivoamisen.....heräsin.

En koe unieni merkitsevän mitään yleismaailmallista mutta kerroinpa kun sun uni oli ihan kuin sama tilanne eri paikasta nähtynä. ☹
Maaret

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Maaret kirjoitti: 22 Elo 2021, 12:43 Voisiko joku selittää....

Olen taas ihan eri "tahdissa" kuin muut. TVssä itketään karjalan evakkoja, karjalajuhlassa katkesi karjalalipun tanko,
mieleeni iski vanha laulu "tipitii-tipi-tipi-tipitii kevät on vallaton..." nyt menee TVssä elokuva 1962-luvun "kylmästä sodasta" se alkoi musiikilla "tipitii...". Tuota laula en ole kuullut vuosikymmeniin....

Ei liikuta mikään, miksi nyt on muotia surra evakkoja kun ei kenenkään hädästä välitetty silloin eikä nykyään?

Pöllötöllössä ihmetellään 1980-luvun ihmisten rauhallisuutta , ovat nykyihmisten mielestä masentuneita. Nykymuodin mukaan rauhallisuus on masennusta 🙄
Ihmettelevät sen ajan sketsien pervoilua mutta nykymuodin mukaan on ihmisoikeus pervoilla kaduilla kulkueissa.

En ole oikein nykymenon "tahdissa". 🤯
No onneksi Jumala antaa vastauksia vaikka ihmisille toisen auttaminen on kuin ilmaa.
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Maaret kirjoitti: 23 Elo 2021, 02:20 Hassua, viime viikolla näin unen että karhu tuli siihen taloon jossa olin. Menin itse sen huomaamatta ulos ja suljin oven niin että itse olin ulkona ja karhu sisällä.
Karhu raivostui kun huomasi jääneensä ansaan. Pakenin ja kaempaa kuulin sen raivoamisen.....heräsin.

En koe unieni merkitsevän mitään yleismaailmallista mutta kerroinpa kun sun uni oli ihan kuin sama tilanne eri paikasta nähtynä. ☹
Mielenkiintoista ja onko sekään sattumaa, että nähdään samankaltaisia unia yhtä aikaa, herkkiä kun ollaan. Se pitää vielä kertoa, että samana yönä unen kanssa karhu oli vieraillut ihan kulmilla ja jättänyt merkiksi vielä jätöksen. Jo karhun liikkuminen siinä on perin outoa ja erikoista, mutta jätti vielä kirjoituksen käynnistään.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2077
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Mielestäni näin toissapäivänä puolikkaan ketun 🦊 x ½

Siis luonnollisin silmin luonnossa.

Selitys: Olin menossa luontopolulle lenkille kun näin nopeasti juoksevan eläinhahmon juoksevan polun yli kauempana metsikköisessä maastossa. Tosin näin eläimestä siis vain peräosan.

Sitä ennen parin päivän sisällä keskustellessani proviisoriksi esittäytyneen nuoren naisen kanssa näin lähellä lennähtelevän lepakon, jota tuo proviisori sanoi kivaksi tai mukavaksi tms.

Itse väitin, että ehkä kyseessä oli Wuhanin lepakko
🦇 😂

Oliko tapaamisen sanoma se, että farmasian myrkky on samaa mitä lepakon purema vertauskuvallisesti voi olla.

Lääkkeitä mm. injektoidaan ja lepakko verenimijänä tekee vertauskuvallisesti saman, minkä injektioneulatkin eli tekee pistohaavan kehoon. 👓🎩 💎

Sekä että ja myös aiheesta:

"Asklepioksen sauva on antiikin Kreikasta periytyvä lääkärien ja lääketieteen symboli sekä apteekkien tunnus, joka edustaa sairauksien parantamista lääkkeiden avulla. Asklepios, Apollonin poika, oli kreikkalaisessa mytologiassa lääketieteen jumala, joka kuvattiin parrakkaana miehenä nojaamassa sauvaansa, jota kiersi käärme."

Siinä missä Mooses Raamatun mukaan kehotti kansaa katsomaan vaskikäärmeeseen käärmeitten puremista parantumiseksi kehottaa lääketiede ottamaan tänä aikana yhden tai useamman käärmeenpiston sairauksien välttämiseksi eikä niistä parantumiseksi.

”Minkätähden te johdatitte meidät pois Egyptistä kuolemaan erämaahan? Eihän täällä ole leipää eikä vettä, ja me olemme kyllästyneet tähän huonoon ruokaan.” Silloin Herra lähetti kansan sekaan myrkkykäärmeitä, jotka purivat kansaa, niin että paljon kansaa Israelista kuoli. Niin kansa tuli Mooseksen luo, ja he sanoivat: ”Me teimme syntiä, kun puhuimme Herraa ja sinua vastaan. Rukoile Herraa, että hän poistaa käärmeet meidän kimpustamme.” Ja Mooses rukoili kansan puolesta. Silloin Herra sanoi Moosekselle: ”Tee itsellesi käärme ja pane se tangon päähän, niin jokainen purtu, joka siihen katsoo, jää eloon.” Niin Mooses teki vaskikäärmeen ja pani sen tangon päähän; jos ketä käärmeet sitten purivat ja tämä katsoi vaskikäärmeeseen, niin hän jäi eloon.” (4.Moos.21:5-9)
Maaret

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Seuraaja kirjoitti: 23 Elo 2021, 09:26
Maaret kirjoitti: 23 Elo 2021, 02:20 Hassua, viime viikolla näin unen että karhu tuli siihen taloon jossa olin. Menin itse sen huomaamatta ulos ja suljin oven niin että itse olin ulkona ja karhu sisällä.
Karhu raivostui kun huomasi jääneensä ansaan. Pakenin ja kaempaa kuulin sen raivoamisen.....heräsin.

En koe unieni merkitsevän mitään yleismaailmallista mutta kerroinpa kun sun uni oli ihan kuin sama tilanne eri paikasta nähtynä. ☹
Mielenkiintoista ja onko sekään sattumaa, että nähdään samankaltaisia unia yhtä aikaa, herkkiä kun ollaan. Se pitää vielä kertoa, että samana yönä unen kanssa karhu oli vieraillut ihan kulmilla ja jättänyt merkiksi vielä jätöksen. Jo karhun liikkuminen siinä on perin outoa ja erikoista, mutta jätti vielä kirjoituksen käynnistään.
Niin, voihan nämä jotain enteilläkin, vaikka itse pidän unia enemmänkin kunkin henkilön omina (minun omina) alitajunnan ilmituloina.
Eri asia on näyt, joita voi nähdä unen ja hereillä olon rajamailla.
Maaret

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Uskot Jeesukseen, ärsyttäviä nuo sun kirjoitukset joista ei ota selvää onko ilkkumista vai totisuutta. 🥸

Mutta Raamatun jakeesi osuvat juuri kohdalleen !! 😇
Sillä uskon itsekin että korona on Jumalalta tullut "kuritus", "tuomio" , "ensimmäinen ratsastaja?".
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Pilailuna en itse kirjoittanut. En viitsi näin vakavalla asialla pilailla.Voisin tuoda keskusteluun unesta tai uninäystä muutakin lisää, mutta ei toinna. Sen aika ei ole vielä. Sekin menisi täällä pesuveden mukana pois heitetyksi.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Uusiluomus

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Seuraaja kirjoitti: 23 Elo 2021, 11:44 Pilailuna en itse kirjoittanut. En viitsi näin vakavalla asialla pilailla.Voisin tuoda keskusteluun unesta tai uninäystä muutakin lisää, mutta ei toinna. Sen aika ei ole vielä. Sekin menisi täällä pesuveden mukana pois heitetyksi.
Minä uskon että Tukholma profetia toteutuu pian ja Venäjä miehittää Suomen , olisi mielenkiintoinen kuulla kaikki mitä näit ja olet tästä aiheesta nähnyt , myöskin Maaret näki karhun eli kahden kolmen todistajan kautta vahvistuu asiat

Tämä on selvää minun mielestäni että Herra sallii Venäjän tulla ruoskaksi suomelle
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Maria »

Minun on ilmeisesti kerrottava, että Herra antoi minullekin vakavan Karhu-unen viime toukokuussa. Sain myös tiedon sanat, jotka kertovat että Karhu on jo täällä. Meitä on siis kolme, jotla saimme unen.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Uusiluomus

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Maria kirjoitti: 23 Elo 2021, 11:54 Minun on ilmeisesti kerrottava, että Herra antoi minullekin vakavan Karhu-unen viime toukokuussa. Sain myös tiedon sanat, jotka kertovat että Karhu on jo täällä. Meitä on siis kolme, jotla saimme unen.
Aamen, paljon on myös puhetta ollut että kun Venäjä on täällä niin silloin Jumala toimii voimakkaasti ja tulee ihmisiä uskoon
Ja minä uskon näin myös ja se aika ei ole kaukana

Se on totta että karhu on jo täällä jos Jumala on sen asian päättänyt että se tapahtuu niin se ikäänkuin on jo täällä
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Amen, Uusiluomus ja Maria. Rukous, usko ja luottamus Kaikkivaltiaan Jumalan meidän Herramme ohjaukseen ja varjelukseen on meidän ainoa turvamme. Meillä ei ole muuta turvaa. Uninäyssä seisoin karhun edessä paljain käsin, vavisten mutta Herran voimalla vahvistettuna. Koin olevani itsessäni heikko, mutta karhun edessä Herran voimalla täytetty. Vapisin kuin lehti, mutta seisoin Herran voimasta pystyssä. Jos annoin pelolle vallan, karhu oli aivan kiinni naamassani, mutta rukouksella siirtyi muutamat sentit taaemmas, mutta ei perääntynyt pois. Seisoin aivoimen kidan,terävien hampaiden, höyryävän hengityksen tukkona. Tuon voiman antaa vain Herra. Muuta meillä ei ole. Vain paljaat kädet ja Vahva turva rukouksessa. "Näkyä katsellessani kuulin seuraavat sanat, koiniks mitta nisuja denarin ja kolme koiniksia ohria denarin. Älä turmele öljyä äläkä viiniä. Tämä sanottiin Venäjän sotilaalle. Venäjän sotilas kuuntelee tämän Sanan ja nyökkää, että on ymmärtänyt. - Tukhoman profetiasta"

Maria, karhu on jo täällä. Amen. Niin on. Näin sen myös. Me Herraan uskovat olemme se jarru, se muurin aukko, joka vielä pidättää. Hetken. Ellei rukoilijoita ja herätystä synny apujoukoiksi. "Sinun halusi on karata Suomen kimppuun, mutta Minä olen paneva esteen sinun eteesi. Vaikka monet jumalattomat Suomen maassa lankeavat sinun miekkaasi, sinä et turmele öljyä etkä viiniä, sanoo Jumala. Minä olen nostanut sinut, sinä mahtava Roosin poika, sinä saat kävellä Suomen halki, mutta sinä et saa turmella öljyä etkä viiniä, sanoo Herra Herra. - Tukhoman profetiasta
Menemättä uninäyn yksityiskohtiin karhu on peto saalistaessaan ja silloin se ei säästä. Vain turva rukouksessa Herrassamme on apumme.

Uusiluomus, myös minulle on annettu aikamääräksi syksy. Kaikki on vihellystä vaille valmista. Karhu kulkee jo maaperällämme ja kotikulmillamme.

Se, että Herra antaa vahvistukseksi oikean karhun "kirjoituksen" paikalla, jossa niitä ei ole aiemmin kulkenut,voi olla sattumaa tai ei, mutta pitäisi olla ainakin hyvin herättelevää.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Maria »

Seuraaja kirjoitti: 23 Elo 2021, 12:38 Amen, Uusiluomus ja Maria. Rukous, usko ja luottamus Kaikkivaltiaan Jumalan meidän Herramme ohjaukseen ja varjelukseen on meidän ainoa turvamme. Meillä ei ole muuta turvaa. Uninäyssä seisoin karhun edessä paljain käsin, vavisten mutta Herran voimalla vahvistettuna. Koin olevani itsessäni heikko, mutta karhun edessä Herran voimalla täytetty. Vapisin kuin lehti, mutta seisoin Herran voimasta pystyssä. Jos annoin pelolle vallan, karhu oli aivan kiinni naamassani, mutta rukouksella siirtyi muutamat sentit taaemmas, mutta ei perääntynyt pois. Seisoin aivoimen kidan,terävien hampaiden, höyryävän hengityksen tukkona. Tuon voiman antaa vain Herra. Muuta meillä ei ole. Vain paljaat kädet ja Vahva turva rukouksessa. "Näkyä katsellessani kuulin seuraavat sanat, koiniks mitta nisuja denarin ja kolme koiniksia ohria denarin. Älä turmele öljyä äläkä viiniä. Tämä sanottiin Venäjän sotilaalle. Venäjän sotilas kuuntelee tämän Sanan ja nyökkää, että on ymmärtänyt. - Tukhoman profetiasta"

Maria, karhu on jo täällä. Amen. Niin on. Näin sen myös. Me Herraan uskovat olemme se jarru, se muurin aukko, joka vielä pidättää. Hetken. Ellei rukoilijoita ja herätystä synny apujoukoiksi. "Sinun halusi on karata Suomen kimppuun, mutta Minä olen paneva esteen sinun eteesi. Vaikka monet jumalattomat Suomen maassa lankeavat sinun miekkaasi, sinä et turmele öljyä etkä viiniä, sanoo Jumala. Minä olen nostanut sinut, sinä mahtava Roosin poika, sinä saat kävellä Suomen halki, mutta sinä et saa turmella öljyä etkä viiniä, sanoo Herra Herra. - Tukhoman profetiasta
Menemättä uninäyn yksityiskohtiin karhu on peto saalistaessaan ja silloin se ei säästä. Vain turva rukouksessa Herrassamme on apumme.

Uusiluomus, myös minulle on annettu aikamääräksi syksy. Kaikki on vihellystä vaille valmista. Karhu kulkee jo maaperällämme ja kotikulmillamme.

Se, että Herra antaa vahvistukseksi oikean karhun "kirjoituksen" paikalla, jossa niitä ei ole aiemmin kulkenut,voi olla sattumaa tai ei, mutta pitäisi olla ainakin hyvin herättelevää.
Aamen! Paljon olisi sanottavaa, mutta annetaan Herran meidän sydämiämme nyt liikutella ja moni muukin tulee vielä oman vahvistuksensa antamaan. Kiitos Seuraaja, että toit näkysi. Kiitos Uusiluomus, kiitos te kaikki. Olemme kaikki ikäänkuin omenoita puussa, emme saa pudota sieltä ennen aikaa. Jokainen on tärkeä omalla paikallaan. 🙏

Tämä Sanan kohta painaa päälle, rukoillaan yhä lasten puolesta

Nouse, kohota valitushuuto yöllä, kun alkavat yövartiot. Anna sydämesi vuotaa kuin vesi Herran kasvojen edessä. Kohota kätesi häntä kohden pienten lastesi elämän puolesta, kun ne nääntyvät nälkään kaikkien katujen kulmissa. Valit. 2:19

Yövartiot ovat jo alkaneet. Herätä vielä lisää meitä vartijoita muurinaukkoihin
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2077
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Maaret kirjoitti: 23 Elo 2021, 11:01 Uskot Jeesukseen, ärsyttäviä nuo sun kirjoitukset joista ei ota selvää onko ilkkumista vai totisuutta. 🥸

Mutta Raamatun jakeesi osuvat juuri kohdalleen !! 😇
Sillä uskon itsekin että korona on Jumalalta tullut "kuritus", "tuomio" , "ensimmäinen ratsastaja?".
Seison tai pikemminkin käynpä tahi makaan sanojeni takana sillä nytkin kylkymyyryä maaten tätäkin kirjoitan.

Ydin tuossa lääketieteeseen luottamisessa oli se, että ihmiset luottavat Jumalan sijaan ihmisiin (tieteessä) parantajina, jotka kertovat, että injektoimalla kehoon synteettinen rokote ohjelmoidaan solut uudelleen toimimaan viruksia ja sairauksia vastaan.

Lähinnä tuo valintatilanne koskee uskovia.

⛪️ 🤔 🏥
Maaret

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 23 Elo 2021, 13:16
Maaret kirjoitti: 23 Elo 2021, 11:01 Uskot Jeesukseen, ärsyttäviä nuo sun kirjoitukset joista ei ota selvää onko ilkkumista vai totisuutta. 🥸

Mutta Raamatun jakeesi osuvat juuri kohdalleen !! 😇
Sillä uskon itsekin että korona on Jumalalta tullut "kuritus", "tuomio" , "ensimmäinen ratsastaja?".
Seison tai pikemminkin käynpä tahi makaan sanojeni takana sillä nytkin kylkymyyryä maaten tätäkin kirjoitan.

Ydin tuossa lääketieteeseen luottamisessa oli se, että ihmiset luottavat Jumalan sijaan ihmisiin (tieteessä) parantajina, jotka kertovat, että injektoimalla kehoon synteettinen rokote ohjelmoidaan solut uudelleen toimimaan viruksia ja sairauksia vastaan.

Lähinnä tuo valintatilanne koskee uskovia.

⛪️ 🤔 🏥
Kyllä, mutta tässä rokotteessa on todella eroa edellisiin ikinä tehtyihin juuri tuo myrkyllisyys ja ideologia geenitekniikasta. Tuolla geenitekniikalla julkaistaan mielipide : "soluissamme ei ole luotua kykyä puolustautua tauteja vastaan siksi meidän pitää lisätä sinne geeni, joka muka luo sen kyvyn".
Todellisuudessa Jumalan luoma solu on sellainen kokonaisuus että kaikki vieras on vanhingollista ja solu on luotu taistelemaan kaikkea vierasta vastaan. Siksi solumme eivät KOSKAAN tule hyväksymään vieraita geenejä osaksi aineenvaihduntaansa. Päinvastaiseen valheeseen uskovat vain valheeseen uskovat.

Eli kyse ei ole pelkästään valita keneltä pyytää apua (lääkäri) vaan luottaako valheeseen vai totuuteen.
Tämä ei ole yllätys eikä siis mikään pikatesti uskollisuudesta vaan me olemme saaneet tähän opetusta koko 2000-luvun vähintään. Eli 20 vuotta on meillä ollut aikaa HAVAITA että ministerit, poliitikot media YLE valehtelevat koko ajan.
Miksi siis LUULISIMME että nyt kun on kyse elämästä ja kuolemasta , valheesta ja totuudesta, olisi yhtäkkiä tuo ammattivalehtelijoiden joukko tehnyt parannuksen?

Kuka tahansa on voinut opetella miten toimii immuniteetti (solu-solu-kontakti) solujen ulkopintojen välillä. Ja on voinut verrata sitä propagandan itsensä kertomaan rokotteen toimintaan jossa aineet menee solun sisään. Ihmisen soluun piiloon normaalilta immuuniteetin muodostukselta rakentamaaan viruksen osia.
Tämä YKSI lause jo kertoo koko järjettömyyden mutta SILTI luotetaan mieluummin ammattivalehtelijoihin.

Kun siis faktat on tässä niin ihmiset vain tekevät valinnan akselilla : valhe-totuus.
Maaret

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Seuraaja kirjoitti: 23 Elo 2021, 11:44 Pilailuna en itse kirjoittanut. En viitsi näin vakavalla asialla pilailla.Voisin tuoda keskusteluun unesta tai uninäystä muutakin lisää, mutta ei toinna. Sen aika ei ole vielä. Sekin menisi täällä pesuveden mukana pois heitetyksi.
Tulikohan tässä jokin väärin ymmärrys? Kirjoitin pilailusta tuolle "Uskoo Jeesukseen" -henkilölle.

Pitäisi varmaan selvemmin lainata tekstejä mutta en jaksa niitä hirveän pitkiä lainauskokonaisuuksiakaan.

En siis ainakaan minä kirjoittanut että Seuraaja pilailee 🙋‍♀️
Vastaa Viestiin