Kaikenlaisista jutustelua 8

Keskustele palstaa koskevista asioista
alabasteripullo

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Paivihannele, muuten mä äsken laitoin mun blogiin Petri Paavolan aiheen tuonne... Se kertoo että Jeesuksen omavarainen usko kantaa sua. Voisitko lukea sen rauhallisesti ja huolellisesti miettien? :)
alabasteripullo

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Kalevi Lehtisen kirja "Sinulle" on myös hyvä kirja. Se sopii myös uskosta osattomille ihmisille.

Saatana käyttää hyväksi uskovia jotka ovat kokemattomia Jumalan Sanoissa ja se koittaa saada lankeamaan pois terveestä uskosta valheen avulla. Olisi hyvä kasvaa totuuden tuntemisen äärellä niin totuutta tuntemisen kautta vapautuu kaikista valheista.
Luuk. 22:31 Simon, Simon, katso, saatana on tavoitellut teitä valtaansa, seuloakseen teitä niinkuin nisuja;
32 mutta minä olen rukoillut sinun puolestasi, ettei sinun uskosi raukeaisi tyhjään. Ja kun sinä kerran palajat, niin vahvista veljiäsi."
Muistelin omani uskontaipaleen vaihetta jolla mua kehotettiin rukoilemaan Isä meidän -rukousta joka päivä ja joka ilta ennen nukkumaanmenoa. 🙏
Uusiluomus

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Veljen kirjoitus ,minusta hyvää ja painavaa asiaa, koetelkaa tämä sanoma..

MITÄ MINÄ OLEN?

Elämäntapa kouluttajat, psykologit ja New Age henkiset sielun opettajat etsivät ihmisestä hyvää, onnistumista ja jopa jumaluutta. Minkälainen tuo minuus todella on?

"Varma on se sana ja kaikin puolin vastaanottamisen arvoinen, että Kristus Jeesus on tullut maailmaan syntisiä pelastamaan, joista minä olen suurin." - 1. Timoteuskirje 1:5

Tässä on kaksi 100% varmaa asiaa, jotka ovat yhtä totta.

Ensiksi, Jeesus on tullut maailmaan syntisiä pelastamaan, muita Hän ei pelasta. Hän kutsuu syntisiä parannukseen, se on tunnustamaan syntinsä.

Toiseksi, pyhä apostoli sanoo itseänsä syntisistä suurimmaksi, jolloin meistä aivan kaikki ovat syntisiä, Aadamin luonnon perineitä ja pahoja Jumalan silmissä.

Ja kolmanneksi, tämä varma totuus tulee ottaa vastaan eli myöntää, että näin se on. Minä olen paha, mutta Jeesus Kristus pelastaa minut varmasti.

Kuinka pahoja me olemme? Katsokaamme miten syntisistä suurin apostoli Paavali kuvaa itseänsä, kun uskoontultuansa hän näki minkälainen hän on. Minkälainen on parhaankin ihmisen minuus.

"Sillä kun olimme lihan vallassa, niin synnin himot, jotka laki herättää, vaikuttivat meidän jäsenissämme, niin että me kannoimme hedelmää kuolemalle, mutta nyt me olemme irti laista ja kuolleet pois siitä, mikä meidät piti vankeina, niin että me palvelemme Jumalaa Hengen uudessa tilassa emmekä kirjaimen vanhassa." - Roomalaiskirje 7:5-6

Paavali sai tulla Hengen uuteen olotilaan eli koki sisäisen uudistuksen, veren pesun omalletunnolle ja armahduksen. Hän tuli uskoon.

Sitä ennen hän oli kantanut hedelmää kuolemalle. Hänen kaikki tekonsa olivat siis kuolleita, hyödyttömiä ja turhia mitä tulee hyvän Jumalan palvelemiseen.

Kuitenkin, kun hän katsoo nyt itseänsä, minuuttansa josta nyt paljon puhutaan, hän näkee kauhistuttava kuvan.

IHMISEN MINUUS:

* Minä olen lihallinen.

* Minä olen myyty synnin alle.

* Minä teen sitä mikä ei tunnu omalta.

* Minä en toteuta sitä mitä tahdon.

* Mitä teen sitä mitä minä vihaan.

* Minussa asuu synti.

* Minun lihani ei sisällä yhtään hyvää.

* Minussa ei ole hyviin tekoihin voimaa.

* Minä en tee hyvää mitä tahdon.

* Minä teen pahaa tahtomattani.

* Minussa asuu synti.

* Minussa sula pahuus riippuu kiinni.

* Minä sodin itse itseäni vastaan.

* Minun jäseniäni ohjaa synnin pakkolaki.

* Minut pidetään vangittuna synnin pakkolakiin.

* Minä olen kuolemaan tuomitussa ruumiissa.

* Minä olen viheliäinen ihminen.

Huomioi, että tämä on uskoontulleet apostolin katsaus itseensä, omiin voimiin ja omiin tekoihin.

Viheliäinen merkitsee surkimusta, kurjaa, poloista, raadollista ja onnetonta ihmistä. Tällainen on jokainen ihminen ilman Jumalaa.

Tämä totuudellinen kuva on niin kauhea, ettei sitä kestä ihminen ilman armoa, vaan herätyssaarnaaja D.L. Moody totesi, että jos ymmärtäisit todella kuinka paha olet, kuolisit sinä hetkenä.

Ja nyt kuitenkin kaikenlaiset sielun parantajat yrittävät alkavat kouluttaa tällaista toimimaan hyvin? Se on mahdotonta, koska ihminen on niin läpeensä syntinen.

Mutta onko mahdotonta elää siis vanhurskasta, pyhää, siveellistä ja hurskasta elämää? On selvää, että apu on tultava ulkoapäin meihin, ottaa meistä vallan ja vaikuttaa tahtomisen lisäksi tekemistä.

"Sillä Jumala on se, joka teissä vaikuttaa sekä tahtomisen että tekemisen, että hänen hyvä tahtonsa tapahtuisi." - Filippiläiskirje 2:13

Luterilainen katsanto Paavalin tavoin itseensä on aika totuudellinen, jota helluntailaisetkin voisi harjoittaa, mutta sitä vastoin helluntailainen ymmärtää tämän seuraavan helpommin.

Paavali puhui lihasta aikaisemmin, mutta tässä nyt Pyhästä Hengestä "ilonkirjeessä" Filippiin. Ilo Herrassa onkin meidän voimamme, joka taas tulee Pyhän Hengen hedelmänä heti rakkauden jälkeen. Lihallisella uskovaisella voi olla hyvää tahtoa, mutta ei voimaa tekoihin. Pyhä Henki sitä vastoin antaa sekä 1) tahtomisen, että 2) tekemisen.

Hyvät teot ovat ulkopuolelta taivaasta tulevaa lahjaa ja armoa, jonka tähden me puhumme armoituksesta, voitelusta ja karismaattisuudesta, kun taas uskonnolliset meriiteistä, ansioista tai koulutuksesta.

Totisesti me olemme siis ansiottomia palvelijoita, kaikki kehuskelu on poissa ja kunnia on yksin Jumalan! Kiitos Herralle armolahjasta.

"Herra, sinä saatat meille rauhan, sillä myös kaikki meidän tekomme olet sinä tehnyt." - Jesajan kirja 26:12

Jo profeetta Jesaja näki tämän, että minuudessa ei ole hyvää, vaan Herra on se joka tekee nämä kaikki. Messiaan nimeä hänkään ei vielä tiennyt, mutta me tiedämme kuka on se, joka kaiken hyvän tekee. Hän on Jeesus Kristus. Aamen.

"Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia." - Roomalaiskirje 7:25

Ole siunattu, Jeesuksen Kristuksen nimessä.
alabasteripullo

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Paivihannele, voisko sä kieltää kuuntelemasta ja uskomasta saatanan valheita ja ottaa vastaan totuuden mitä se sanoo Jumalan lapsen asemasta jossa sä nyt olet ja elät totuuden mukaan?

Totuus tekee vapaaksi ja oikaisee oikeaan ja terveeseen suuntaan jossa on hyvä elää ja siinä on terve tasapaino. Rikkinäisen lapsuuden ja sisäiset haavat voi jättää Herran haltuun rukoillen ja pyytäen että Hän auttaa kasvamaan kaikista vapaaksi. Hän on hellä Eheyttäjä ja hoitaa sua armollisen ja rakkaudellisen hoidon alla ja Hänen aikataulun mukaan.
Joh. 8:32 ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi."
🙏❤️
Avatar
Marie
Viestit: 344
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Marie »

Siunattua sunnuntai aamun rauhaa kaikille.
Joku voi ihmetellä miksi mä aina kerron näistä tapauksista kun mut herätetään yöllä kun olen lakannut hengittämästä.
Syy on se että koen sen olevan ihme että olen elossa tänä päivänä. Suuren Jumalan teko ja armo minua kohtaan. Ja kun kerron näistä uskon että se vahvistaa näitäkin jotka ottavat ensi askeleita Jeesuksen tuntemisessa.

Toissayönä minä heräsin yöllä ja kello oli kutakuinkin 4.47 herätyskellon soimiseen. Herätyskellon soiva ääni oli aivan erilainen kuin normaalisti. Se soi nyt kauniilla "hiljaisella" äänellä "piip-piip.piip.... eikä lakannut soimasta ennenkuin painoin napin alas. Aloin vaan kiittämään Jeesusta koska tiesin taas kerran mitä tapahtui. Olin taas lakannut hengittämästä.
Tämä herätyskello on yöpöydälläni ja se on siinä vain että voin katsoa kellonaikaa kun kännyn näyttö on niin pieni etten näe ilman laseja. Harätyskelloa ei ole säädetty herättämään ollenkaan. Sillon kun se soi oikeasti se soi tosi kovalla ja rumalla äänellä.

Muutma yö aikaisemmin Herra herätti minut n. klo 3 yöllä ja pyysi minua rukoilemaan Ukrainan puolesta. Näin tein. Tällöin ei herätys ollut uni apnean takia.
Ja olen oikeastaan rukouksessa aamusta iltaan ja yölläkin kun herään.

Mielessä on ollut kun nyt julkisesti ( huom. media) jo puhutaan että Ukrainassa on tutkimus ja bioase labroja ja ettei vaan Venäjän joukot saisi näitä käsiinsä niin onko tässä nyt keino jolla peitellään jälkiä. Onko tohtori kuolema jenkkilässä saanut jo luotua tappavamman viruksen ja ottaa sen käyttöön , ja venäjä saa syyt niskansa vai
onko alkanut näkyä että ihmisiä alkaa kaatumaan jo saatujen annnosten aiheuttamina ja tarvitaan "syy" miksi näin tapahtuu niin sehän on Ukrainan labroista nyt juuri levinnyt virus. Vakka ei mitään uutta virusta olisikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1212
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Marie kirjoitti: 13 Maalis 2022, 07:38 Siunattua sunnuntai aamun rauhaa kaikille.
Joku voi ihmetellä miksi mä aina kerron näistä tapauksista kun mut herätetään yöllä kun olen lakannut hengittämästä.
Syy on se että koen sen olevan ihme että olen elossa tänä päivänä. Suuren Jumalan teko ja armo minua kohtaan. Ja kun kerron näistä uskon että se vahvistaa näitäkin jotka ottavat ensi askeleita Jeesuksen tuntemisessa.

Toissayönä minä heräsin yöllä ja kello oli kutakuinkin 4.47 herätyskellon soimiseen. Herätyskellon soiva ääni oli aivan erilainen kuin normaalisti. Se soi nyt kauniilla "hiljaisella" äänellä "piip-piip.piip.... eikä lakannut soimasta ennenkuin painoin napin alas. Aloin vaan kiittämään Jeesusta koska tiesin taas kerran mitä tapahtui. Olin taas lakannut hengittämästä.
Tämä herätyskello on yöpöydälläni ja se on siinä vain että voin katsoa kellonaikaa kun kännyn näyttö on niin pieni etten näe ilman laseja. Harätyskelloa ei ole säädetty herättämään ollenkaan. Sillon kun se soi oikeasti se soi tosi kovalla ja rumalla äänellä...
Tuohon Ukraina asiaan en osaa ottaa kantaa, muutakuin että hyvin mahdollista.

Mutta tuohon yöheräilyyn olisi. Itse en ole koskaan pystynyt nukkumaan selällään, aina kyljellä ja nyt onneksi tauolla olevien jalkasärkyjen takia kylki nukkuminenkin on ollut työlästä. Siis olen siirtynyt nukkumaan jo pidemmän aikaa mahallani.

En tiedä onko mullakin jotain alkavaa uniapneaa mutta olen lukemattomia kertoja herännyt viimeisen puolenvuoden aikana siihen, että herään joko tukehtumisen tunteeseen tai siihen että joku tökkää hereille kun en hengitä tai koskee jalkaan (eri puolelta kuin mies nukkuu ja mies ei heräisi pommiinkaan) ja pari kertaa olen herännyt kirkkaaseen valoon täysin pimeässä huoneessa.
Asiaa ei helpota se että yötyö on nostanut painoa ja naisena noi vauvanruokkimisvälineet painavat varmaan kanssa hengitysteitä nukkuessa.

Alkuun ajattelin että kuvittelen kaiken mutta nyt on ollu niin todellisia noi kokemukset että alkaa miettimään että jotain tarttisi tehdä. Tuntuu että on jatkoajalla ja Herrallakin on varmaan muuta työtä kun vahtia etten kuole :?
Mua ei tommonen sänkykään auta mistä saa jalat ja pään ylös, kun kuitenkin käännyn mahalleni ja sitten nukun selkä väärinpäin kääntyneenä. Kellään vinkkejä? Paitsi tuo lääkäriin raahautuminen :mrgreen:

Kiva että muillakin vastaavia kokemuksia, kaikille tämmöisistä ei voi sanoa kun ihmiset katsoo kuin hullua sellaiset jotka ite ei ole uskossa.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Polveen asti villasukat voisi auttaa ja kuuma suihku illalla
jalka- ym särkyihin.
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Aamulla juuri ennen heräämistä näin tämän.

Oli kuin rinneravintola, tupa täynnä ja tunnelma korkealla. Sitten näytettiin, kun tultiin ulos. Kahdeksan miestä astui riviin kuin rivitanssissa. He olivat pukeutuneet punasinisiin tai sinipunaisiin, niin että heidät erotti toisistaan. Joka toinen oli punasininen ja joka toinen sinipunainen. Raavaita, kookkaita ja baarin punoittamia hilpeitä veikkoja. Kavereita keskenään ja kaikki miehiä. Sitten he kääntyivät pareiksi, muodostaen neljä paria. Ilman sen kummenpaa syytä kuin sormennapsautuksesta alkoi kunnon tappelu. Ihan olan takaa mätkiminen. En ollut pareissa mukana, mutta sain kylkeen mojovan iskun. Veti vähän kumaraksi ja hengittäminen oli hankalaa. Rivissä oli voimaakkaampia ja sitten heitä, jotka olivat lumisessa tantereessa jo kovastikin altavastaajina ja iskuja saavana osapuolena. Taas kuin sormennapsautuksesta tappelu päättyi. Porukka keräsi naureskellen ja kolhujaan toisille kertoen ja tappelupukariaan tukien taas portaat ylös rinneravintolaan.

Jäin ulos, koski vielä niin ja ei ollu mitään halua mennä mukaan. Portaita alas tuli yksi näistä hilpeistä veikoista naureskellen, että tule mukaan ylös baariin. Jatketaan kohta uudestaan, mutta ensin huilataan yhdessä. Sanoin jättäväni väliin. Tämä hilpeä veikko kävi nopeasti rinnebaarissa ja tuli alas mukanaan kaksi valkoista koria ja sanoi ota nämä: " Ei täältä tyhjin käsin lähdetä." Sanoin, että pitää maksaa, ei noin voi tehdä että lähden vain maksamatta. Toista koria en edes olisi halunnut ottaa vastaan. Se oli rispaantunut ja reunoistaan rikki ja sisällä oli jotakin mustaa vuorisilkin näköistä. Toinen kori oli samankokoinen valkoinen, ehjä ja siinä oli kauniin sinistä silkkiä koko korillinen. Hilpeä veikko sanoi, että ota. Hän maksaa tämän seuraavassa erässä ja on hänellä taskunpohjalla vielä kolikoita. Pihalla oli rivi moottorikelkkoja niinkuin rinnebaarien edessä yleensä on. Minua odotti kelkka kuljettajineen ja lähdin kahden korin kanssa matkalle. Ihan alkumetreillä kyytiin yritti istumaan kaksi tavallista juhlijaa isoine viinilaseineen, kimaltavine hopeamekkoineen ja tummine juhlavaatteineen, mutta tiesin, että putovavat ensimmäisessä käännöksessä pois, kun suuntana oli öisen tumma talvinen pohjoinen. Niin kävi ja sain hyvän paikan kuljettajan takaa.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
alabasteripullo

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

No en löytänyt huolto-osion mutta käykö tää osio? Kysymys; yhdessä osiossa on erilaisia opetusaiheita mutta miten saisin jokaisen opetusaiheen otsikko esille ihan selvästi samassa osiossa? ☺️

Kiitos etukäteen! Aurinkoista ja siunattua päivää! ☀️
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

viewtopic.php?f=1&t=2384o
Täällä on ollut jo Kaikenlaista jutustelua 9... :D

Alunperin siis tuon niminen ketju ja välillä ketjun nimi Kaikenlaista jutustelua muuttui Kaikenlaisista jutustelua nimiseksi ketjuksi kunnes nimi ennallistettiin takaisin Kaikenlaista jutusteluksi.

Kaikenlaista käännettä kaikenlaisista jutusteluista... ; )
Viimeksi muokannut Uskon Jeesukseen, 16 Maalis 2022, 14:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Seuraaja kirjoitti: 16 Maalis 2022, 09:20 Aamulla juuri ennen heräämistä näin tämän.

Oli kuin rinneravintola, tupa täynnä ja tunnelma korkealla. Sitten näytettiin, kun tultiin ulos. Kahdeksan miestä astui riviin kuin rivitanssissa. He olivat pukeutuneet punasinisiin tai sinipunaisiin, niin että heidät erotti toisistaan. Joka toinen oli punasininen ja joka toinen sinipunainen...
Rinneravintola, hmm. Aika usein Bildenbergereiden kokous on ollut Davosissa, Sveitsissä.

Kaikki maailman valtiot ovat sitoutuneet YK Agenda 2030: ssa maailman rauhaan. Jopa maailman kaikkien kriisipesäkkeiden osapuolet ovat sitoutuneet näihin periaatteisiin. Sodat eivät kuitenkaan synny sattumalta vaan sitä edeltää pitkä ajanjakso, jolloin muodostelmat rakennetaan sodalle sopiviksi (= hilpeiden kavereiden riviin asettuminen).

Sodan aloituskäsky aloittaa vihollisuudet naapurusten kesken. Sotaan tarvitaan aina toinen osapuoli. (=tappelu)

Sodan loputtua lasketaan vahingot. (=Näyssä palattiin yhteistuumin takaisin.)

Kavereita keskenään. (= Kyllä. Kaikkien maiden johtajat kuuluvat erilaisiin verkostoihin, joita voisi kuvastaa ns. kaveruus.)

Sitten meneekin kummallisemmaksi.

1. Omaan kylkeen osui ja ei ollut halua osallistua enää.
2. Valkoiset korit ja sanonta : " Ei täältä tyhjin käsin lähdetä." (=Sotia on aina rahoitettu molemmin puolin, mutta silti hmm.)
3. Suomalainen halu maksaa oma osuutensa. (= Hmm.)
4. Toisessa korissa mustaa, toisessa sinistä. ( = Suomen Lippu?, joku muu lippu? Vertauskuva mustasta menetyksille?)
5. Juhlijat putosivat. (= Ns. eliitin juhlat loppu? )
6. Talvi, kylmä, pimeä, pohjoinen. Kuljettaja. ( Olosuhteet? Varjelus?)

Näitä pohdin. Kuulostaa hullulta. Mutta, mutta. Tämä kuuluu sarjaan ei unohdettavat.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
alabasteripullo

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 16 Maalis 2022, 13:31 viewtopic.php?f=1&t=2384o
Täällä on ollut jo Kaikenlaista jutustelua 9... :D

Alunperin siis tuon niminen ketju ja välillä ketjun nimi Kaikenlaista jutustelua muuttui Kaikenlaisista jutustelua nimiseksi ketjuksi kunnes nimi ennallistettiin takaisin Kaikenlaista jutusteluksi.

Kaikenlaista käännettä kaikenlaisista jutusteluista... ; )
Onko tuo tarkoitettu mulle, UJ? 🙂  Mutta en sitä tarkoita. ☺️

Tarkoitan omassani blogissani olevaa yhtä (1) osiota jossa on erilaisia aiheita. Haluaisin että jokaisen aiheen otsikko on esillä niin päävalikossa otsikko näkyy. Miten saisi otsikon esille? Neuvoa? Ehkä Maria tietää? 🙂

Siunattua ja aurinkoista päivää! ☀️
alabasteripullo

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Anteeksi, ei tarkoitus sotkeutua tämän osion kanssa mutta en löytänyt tästä foorumista huollon osiota voidakseni kysyä neuvoa.
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Seuraaja kirjoitti: ↑Tänään, 09:20
Aamulla juuri ennen heräämistä näin tämän.

Oli kuin rinneravintola, tupa täynnä ja tunnelma korkealla. Sitten näytettiin, kun tultiin ulos. Kahdeksan miestä astui riviin kuin rivitanssissa. He olivat pukeutuneet punasinisiin tai sinipunaisiin, niin että heidät erotti toisistaan. Joka toinen oli punasininen ja joka toinen sinipunainen...
Kiitos Seuraaja, kun jaoit unesi. Vastaa hyvin pitkälti, millaisia ajatuksia on viimeajat herättäneet. Ja sekin että olosuhteiden kurjistuminen on meille siunaukseksi. Aika näyttää!
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

alabasteripullo kirjoitti: 16 Maalis 2022, 14:48
Uskon Jeesukseen kirjoitti: 16 Maalis 2022, 13:31 viewtopic.php?f=1&t=2384o
Täällä on ollut jo Kaikenlaista jutustelua 9... :D

Alunperin siis tuon niminen ketju ja välillä ketjun nimi Kaikenlaista jutustelua muuttui Kaikenlaisista jutustelua nimiseksi ketjuksi kunnes nimi ennallistettiin takaisin Kaikenlaista jutusteluksi.

Kaikenlaista käännettä kaikenlaisista jutusteluista... ; )
Onko tuo tarkoitettu mulle, UJ? 🙂  Mutta en sitä tarkoita. ☺️

Tarkoitan omassani blogissani olevaa yhtä (1) osiota jossa on erilaisia aiheita. Haluaisin että jokaisen aiheen otsikko on esillä niin päävalikossa otsikko näkyy. Miten saisi otsikon esille? Neuvoa? Ehkä Maria tietää? 🙂

Siunattua ja aurinkoista päivää! ☀️

Ei ollut tarkoitus, eli yleisesti vaan että tämä 8:s Kaikenl. jutustelu sai jatkoa jo aiemmin 9 jatko-osalla.
Eli kaikille yhteinen tieto.
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Maria »

Rauhaa jokaiselle 🙏

Täytyy heti alkuun sanoa, että rukoilethan nyt. Ennen enempää eteenpäin menemistä. Kiitos

Luin tuon unen, jonka Seuraaja oli jakanut keskellemme. Jätin sen Herralle, että Hän puhuisi sen mitä haluaa.

En ole millään tavalla unien selittäjä. Aion kuitenkin kertoa tässä mitä Jumalan edessä eteeni nousi. En kuitenkaan aio viedä tätä loppuun asti, sillä uskon Hänen vievän meidät vain lähemmäs Jumalan Sanaa.




Kaikki olivat paikalla
Tilanne oli normaali
Muutos
"Autuus" loppui

"Telepaattinen yhteys" alkoi. Kommunikointikeinoja alettiin uudelleen ohjaamaan. Väestön viestimiseen asetettiin jotain, joka on kuin "Telepaattinen". (En tiedä mitä tarkoitetaan)
Väestön edustajat asettuivat esiin
He olivat lumoutuneet / huumautuneet

Asuvalinnat kertoivat luokkajaosta tämän yhteisön keskuudessa ainoastaan nimellisesti
Yksi antaa, toinen ottaa
Toinen ottaa, yksi antaa
Väri on silti yhä sama, järjestystä on vain esityksessä vaihdettu

Rikkaita, mahtavia, seurapiirien häpäisemiä ja sokaisemia "vaihtoehto-asetelmia"

Kavereita nimellisesti, jokainen etsii ainoastaan omaansa. (Maasta sinä olet tullut) = Miehiä

Yht' äkkiä, salamannopeasti tapahtuu uusi käänne. Varoittaa nyt uskovaa. Herää. Hän, Jeesus tulee kuin varas.

Yksi on toista vastaan, mutta on oikeasti tosiasia aina samalla asialla. (Jumalan tahtoa vastaan)

Näyttää siltä, että on tapahtunut muutoksia. Ei ole.

He käyttävät ympäristöään hyödyksi. ( Mitä sinä omistat ja mikä on sinulle tärkeintä? Tässä on heidän hyötynsä. )

Julkinen paikka saa enemmän näkyvyyttä (Media)

Kaikki ovat samalla puolella, sinun annetaan nähdä että he ovat toisiaan vastaan (edustajat johtotehtävissä)

Ilman sen kummenpaa syytä kuin sormennapsautuksesta alkoi kunnon tappelu

Täysi yllätys? Se oli yllätys.
Tämä on tapahtunut ennenkin. "Toimii aina", he ajattelevat.

Ihan olan takaa mätkiminen

Saat oikeasti olla itsekin mukana kaikessa. Näet, että se tulee tapahtumaan.

Tämä oli vakava varoitus, mutta et huomannut sitä ensin. Yllättävä käänne lamaannuttaa aina. Et ehdi sen alta karkuun, paitsi jos olet valmis tulevaan. (Maailma ei ole, uskovat ovat. Tämä oli siis varoitus ihan meille kaikille. )


Et ollut pareissa mukana, mutta sait kylkeen mojovan iskun.

Nainen tehtiin miehen kylkiluusta. Tapahtuma koskettaa ihmiskuntaa. Lapset ovat tässä myös mukana.

Seuraukset olivat hirveät. Alavireisyys sai mielen ja kehon luhistumaan. Katse kääntyi pois Jumalasta.

Ahdasmielinen ilmapiiri ja rajoitettu totuus = hengittäminen on vaikeaa.

Jumalan antama läsnäolo on täysin kadonnut. Sitä ei edes ole toivottu tai pyydetty.

Hengitys on se, mihin päätän.

Unessa on loppu, jossa kerrotaan kuljettajasta. Kuka tahansa voi olla meidän kuljettajamme. Pyydän, että rukoilemme todella, että vapaudumme kaikesta sellaisesta mikä meidän elämässämme on pen­seyteen viittaavaa. Jos meillä on vähän voimaa, sillä hetkellä Jeesus on voittanut maailman ja Hän on ylöspäin katsottuna aina meidän Isämme oikealla puolella.

Jos meillä on paljon voimia, me olemme aina itse omasta mielestämme sisällä siellä missä pitääkin, emmekä tahdon ostaa itse itsellemme uusia vaatteita, peittääksemme alastomuuttamme. Laodikean srk. häpesi olla vähän, siksi se oli sokaistu. Meillä on kaksi tietä, Kaita tie ja valheturvan tie. Kumpikin vie perille, mutta minne? Missä on meidän paikkalippumme?

Haluaisin antaa itse omasta puolestani sen esimerkin, että tämän kaidan tien kulkija ei millään tavalla pääse pakoon vastoinkäymisiä, mutta silti en ole milloinkaan yksin.

Valheellinen valheturvan tie on hyvin rikas. Saan kaiken mitä tahdon ja olen mahdollisuuksieni edessä. Mutta tyhjäksi jään. Kaikki mitä siellä teen, on oman hyödyn edistämistä. Sillä Herra on tämän maailmanajan yläpuolella. Vihollisella ei ole Jeesuksessa mitään. Kiitos Jeesus tästä.

Aamen

Koetelkaa kaikki sanoo Jumalan Sana. Hän sanoo myös, Minä en kunniaani jaa. Kaikki kunnia Jumalalle aina ja iankaikkisesti. Aamen 🙏
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Maria »

Jatkan vielä vähän.
Path-niminen sivusto viittaa hieman siihen erikoiseen sanaan, josta kirjoitin. Kahden eri toiminnan yhdentymistä. Mutta en siltikään tiedä siitä enempää.

Tämän ks. sivuston taustalla on myös eräs hyväntekijä "kommunikoinnin" puolelta.

En ole aiemmin kuullut tästä. Mutta ehkä tässä toteutuu internet, kommunikointi eri medioissa, sekä laajat yhteydet ja suhteet yli 70:een eri maahan ja sen päättäjiin? Tähtäin on vaikuttaa moninaisten keinojen avulla.
Your partner worldwide
From Zambia to Vietnam and Kenya to India, we partner with local, national, and global decision-makers in more than 70 countries to shape evidence-based policies, make better use of data, navigate regulatory hurdles, shape markets for products that improve health, and design cost-effective systems to deliver these innovations to people who need them most.
Solutions that scale
We work on vaccines, drugs, medical devices, diagnostics, digital tools, and innovative approaches to strengthening health systems. Our team includes scientists, epidemiologists, market analysts, engineers, advocates, and experts from dozens of other specialties. Together, we develop, introduce, and scale up solutions to the world’s most pressing public health challenges.
En ole kääntänyt tekstiä, mutta vaikka kääntäisinkin, en usko, että Jumala haluaa meidän katsovan maailman suuntaan. Hän haluaa meidän tietävän missä ajassa me elämme ja miten paha aika on. Sen kautta me alamme tiedostaa yhteenkuuluvuuden tärkeyttä yhä enemmän ja enemmän. 🙏
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Kaikenlaisista jutustelua 8

Viesti Kirjoittaja Maria »

Jarmo oli kirjoittanut Miekka Suomelle mielenkiintoisen uutisen. Se on hyvin samankaltainen, kuin Helsingissä hiljattain oli. Alppilan seurakunta antoi kirkon ekumeeniseen käyttöön ja siellä oli siten mahdollista myös rukoilla sitä mihin uskoo. Esim. muslimit saivat rukoilla siellä jne.
Ei tulisi pitää muita epäjumalia Jumalan rinnalla. Aika surullista
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Vastaa Viestiin