Kaikenlaisista jutustelua 7

Keskustele palstaa koskevista asioista
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaisista jutustelua 7

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Niin, tapahtukoon sinun tahtosi, Herramme Jeesuksen nimessä!
Tuula1

Re: Kaikenlaisista jutustelua 7

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

oli mielenkiintoinen tuolla uskovien perussuomalaisten ryhmässä tuo juttu. ehdokkaita asettelivat virren numeron mukaan. noh. minun numeroni Tuusulassa on tuo 207. katsoin varsin ja kuvasti kyllä minua aika paljon tuo virsi.ensikertalainen kun olen, jos valtuustoon pääsis.
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisista jutustelua 7

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kaikki virret - virsikirja.
Ehdokas .. etsi oma virtesi. 💖🤗
https://virsikirja.fi/kaikki-virret/
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2062
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Kaikenlaisista jutustelua 7

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Kristitty, kristitty... Olikohan siinä jotain profeetallista kun Christian (kristitty suomeksi engl.kielestä) Eriksenin etunimeä huudettiin ottelussa? Hyvässä vai pahassa? Eikös joskus Rooman aikaan huudeltu jotain vastaavaa?

"Kaunista symboliikkaa oli myös se, että kun Erikseniä kuljetettiin pois kentältä, hänen suojanaan pidettiin Suomen lippua, jonka ensiapuhenkilökunta oli napannut HS:n toimittaja Sami Sillanpään mukaan Parkenin aidasta.

Suomen kannattajien käytös sai kiitokset muun muassa Tanskan ulkoministeriltä Jeppe Kofodilta.

– Sydämellinen kiitos Suomen kannattajille, jotka huusivat "Christian!" ja nostivat meidän tanskalaisten tunnelmia, kun kaikki näytti synkältä. Teissä ilmentyy reilu peli! Kofod kirjoitti ja lopetti viestinsä suomenkieliseen kiitokseen."
IS

(Piho: Italian jalkapallojoukkueen päälääkäri vahvisti Italian radiossa, että yhtäkkiä kentälle tuupertunut Christian Eriksen sai 31.5.2021 Pfizerin koronarokotteen.) ???

Laitoin myöhemmin sulkuihin tuon rokoteasian, koska palstan urheilujaoston asiantuntija Eero kirjoittaa tuossa myöhemmin, että uutinen ei pitäisikään paikkaansa.

Eräs penkkiurheilun ja vilttiketjukatsomon ehkä tunnetuin asiantuntija on myös tutkinut asiaa ja päätynyt lausuntokierroksellaan seuraavaan lausuntoon:

"Varmuudella voidaan tietää, että ainakin Espanjan maajoukkue olisi rokotettu meneillään oleviin EM-kisoihin".

Kuka on tuo asiantuntija, sitä tässä ei vielä asian selvittelyn ollessa kesken kerrota.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2062
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Kaikenlaisista jutustelua 7

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kaikenlaisista jutustelua 7

Viesti Kirjoittaja Eero »

Ylellä sanottiin ettei tätä pelaajaa oltu rokotettu eikä hänellä ollut tartuntaa, ilmeisesti tästä on noussut epäilyjä pelaajien keskuudessa. En tiedä mistä tuo Pihon väite on peräisin, mutta ilmeisesti se ei ole tosi. Toisaalta tuntuu että sitä korostetaan nyt kovasti, ettei tästä ollut kyse, tiedä mikä totuus sitten on.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaisista jutustelua 7

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kyllä mä oon ihmetelly kovasti sitä, kun mä oon koittanu äidillekin ja isäpuolelle varottaa koronarokotteista ja näyttäny jopa linkkejä, josista selviää asioita, niin ei auta, sinne ne meni heti ekana ottamaan sen AstaZenecan ja nyt perjantaina ottivat Pfizerin perään. Mitkään hälytyskellot eivät soi. Tästä minä päättelen ainakin sen, ettei mikään rokote ole pedon merkki. Ei nämä vanhukset ole siksi siellä, että hekään voisivat asioita erotella. He ovat vain tottuneet olemaan kuuliaisia valtion hallinnolle. Siinä kaikki.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4730
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kaikenlaisista jutustelua 7

Viesti Kirjoittaja Eero »

Vanhemman väen luotto valtioon ja viranomaisiin on kova, siitä se varmasti johtuu ja siitä että kaikkea pönkitetään median toimesta.

En mäkään siis usko, että tämä rokote itsessään mitään on, vaikka edesvastuutonta olisikin, mutta sen seurannaiset sitten voivat olla, juuri ne koronapassit sun muut. Sekin tietenkin nähdään pian, varmasti syksyllä on selvää mihin suuntaan asiat kehittyvät.

Herraan luottaen vaan, siis eksytyshän tämä voi olla, mutta jos tämä on jotskin pedonmerkin kaltaista, niin kyllä Herra myös ihmisten silmät aukaisee!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kaikenlaisista jutustelua 7

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

https://yle.fi/urheilu/3-11979164

https://www.reuters.com/lifestyle/sport ... 021-06-13/

Koronarokotetta kerittiin tietenkin syytteleen, kuinkas muuten. Sekä Ylen artikkelissa että brittiläisen uutistoimiston Reutersin artikkelissa kerrotaan, ettei Eeriksenillä ollut Covid-tartuntaa EIKÄ häntä oltu myöskään rokotettu.

Ja, vaikka olisi rokotettukin, niin mitä sitten ? Aika ajoin tulee uutisia huippu-urheilioiden vakavista sairastumisista, siis jo paljon ennen tätä koronahässäkkää. Ihmiset nyt tuppaavat välillä sairastumaan, ja on niitä ihmisiä kuulemma joskus kuollutkin.....
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2062
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Kaikenlaisista jutustelua 7

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Silloin kun injektio alkaa olla vaatimus sille, että pääsee johonkin tapahtumatilaan sisälle ja siellä ostamaan (vastaavasti järjestäjätaho pääsee järjestämään tapahtumia ja myymään) niin jokin globaalin järjestäytyneen petoyhteiskunnan edellyttämä merkintähän tuo injektio tällöin olisi?

Injektio - Initiaatio pedonmerkkijärjestelmään? Vähintään ovenavausko transhumanismiin.

Joillakin ulkomaisilla sivustoilla esitetään, että injektoitujen henkilöiden DNA emittoi korkeita lukemia verrannossa injektoimattomiin. Tosin valtamedian Gatesrahoitteiset uutisoijat torpedoivat nämäkin aihealueet alas.

Gates rahoittaa mm. BBC:tä, Politifactia ja Poynteria

Aihealueelta enemmän:
https://www.bitchute.com/hashtag/transhumanism/
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2062
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Kaikenlaisista jutustelua 7

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Välttämättä en luota Reutersiin, jonka yhtenä suurimpana rahoittajana on ollut Google News Initiative ja Google taasen on esim. Pfizerin osakkeenomistaja, minkä arvellaan olevaan pääsyynä sille, että Google poistaa rokotekriittiset uutiset salaliittoteorioina tai sitten "faktatarkistettuina" väärinä väittäminä.

Mikäli jokin uutistoimisto faktantarkistajineen on saanut rahoitusta B&M Gates-säätiöltä (Gates tunnetaan depopulaation kannattajana; esim. lausunto aiheestaTed talkissa 2010) voidaan kysyä että laulavatko ne uutistoimistot sen lauluja, jonka "leipää syövät"?

https://www.thelibertybeacon.com/how-bi ... -checkers/

-Takers include BBC, NBC, Al Jazeera, ProPublica, National Journal, The Guardian, Univision, Medium, Financial Times, The Atlantic, Gannett News, and Le Monde – to name only a few. Many other mainstream outlets are pocketing money for ‘contracts’ they have with the Gates Foundation, including Vox.

-When one considers how intimately involved the Bill and Melinda Gates Foundation is with multiple global stakeholders in the much-hyped impending roll-out COVID vaccines – namely, through GAVI, and partnering with transnational pharmaceutical giants like AstraZeneca, Sanofi, Pfizer, Merck, J&J, Eli Lilly, Novartis, and others. This is in addition to Gates funding of key ‘global health’ policy players like the Wellcome Trust, and the World Health Organization, as well as various government agencies – the likelihood of conflicts of interest is enormous.

-When one considers how intimately involved the Bill and Melinda Gates Foundation is with multiple global stakeholders in the much-hyped impending roll-out COVID vaccines – namely, through GAVI, and partnering with transnational pharmaceutical giants like AstraZeneca, Sanofi, Pfizer, Merck, J&J, Eli Lilly, Novartis, and others. This is in addition to Gates funding of key ‘global health’ policy players like the Wellcome Trust, and the World Health Organization, as well as various government agencies

-I recently examined nearly twenty thousand charitable grants the Gates Foundation had made through the end of June and found more than $250 million going toward journalism. Recipients included news operations like the BBC, NBC, Al Jazeera, ProPublica, National Journal, The Guardian, Univision, Medium, the Financial Times, The Atlantic, the Texas Tribune, Gannett, Washington Monthly, Le Monde, and the Center for Investigative Reporting; charitable organizations affiliated with news outlets, like BBC Media Action and the New York Times’ Neediest Cases Fund

-During the pandemic, news outlets have widely looked to Bill Gates as a public health expert on covid—even though Gates has no medical training and is not a public official. PolitiFact and USA Today (run by the Poynter Institute and Gannett, respectively—both of which have received funds from the Gates Foundation) have even used their fact-checking platforms to defend Gates from “false conspiracy theories” and “misinformation

https://needtoknow.news/2020/09/bill-ga ... narrative/
-A Columbia Journalism Review expose revealed that, to control global journalism, Bill Gates steered over $250 million to major news media outlets, including the BBC, NPR, NBC, Al Jazeera, ProPublica, National Journal, The Guardian, the New York Times, Univision, and many more. Gates also funneled unknown sums, via subgrants, to an army of independent fact checkers, including the Poynter Institute and Gannett, to “silence detractors” and to “debunk” charges that Gates has championed biometric chips (implanted contraceptive drugs), vaccine identification ‘tattoos’, satellite video surveillance, and COVID vaccines.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2062
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Kaikenlaisista jutustelua 7

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Julistaudun vaalivoittajaksi: Nukkuvien puolue sai 44,9 % prosenttia äänistä; KOK, SDP, KESK ja PS siinä suurimmat kuntavaaleissa - eikä meno muutu mistään mihinkään. Vaikuttaako kuntavaalien tulos hallituksen asetelmiin.

Miten palstan muut ehdokkaat? Itse sain varmuudella ainakin yhden äänen... juuri nyt sen sain... Vaalisalaisuus estää kertomasta kuka äänestäjä oli...

UJ edes kuntaan...
Tuula1

Re: Kaikenlaisista jutustelua 7

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

joo-o.kuten olettaa saattaa, niin sain 33 ääntä ja en tietenkään mennyt läpi. tää on sitä minun tuuria.mutta ei se mitään. painetaan eteenpäin niinkuin mummo lumessa.kai se seuraavat vaalitkin pitää käydä läpi jos antavat ehdolle asettua eduskunta vaaleihin. ykski nainen liekö ollut mielenterveys potilas sanoi äänestäneen minua. noh ei siinä mitään, mutta tuo nainen oli espoosta. no eihän se minua sitten voi äänestää. :lol:. alan jo nyt tekemään vaalikampanjaa. Valitkaa minut eduskuntaan, niin saatte muutosta suomen politiikkaan.
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisista jutustelua 7

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

33 ääntä on kuitenkin takanasi. Ei kuin eteenpäin, on elävän mieli.
Siunausta sinulle Tuula, kuin teille kaikille täällä oleville.

💖💖
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2062
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Kaikenlaisista jutustelua 7

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Onnittelut Tuulalle 33 ja Jarmolle 43 ääntä.
PS oli puolue ... PS on myös PelastusSanoma
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisista jutustelua 7

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen mautsa, Amen. Tuolla nöyryydellä meidän tulee uskoa sillä itsessämme emme ole mitään. Kaiken saamme Jumalan armosta.
Maaret

Re: Kaikenlaisista jutustelua 7

Viesti Kirjoittaja Maaret »

mautsa kirjoitti: 14 Kesä 2021, 11:19 Vaikka olen köyhä, olen kylläinen, jotain saanut olen mitä ansaitse en. :shock:
👍

Sama täällä. Vaikka olen köyhä en ole nälässä.

Vaikka en osaa elää niin Jeesus ohjaa mua.
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisista jutustelua 7

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Maaret, Amen!!! <3
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaisista jutustelua 7

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sain muuten Ulvilassa 43 ääntä, jolla pääsin varavaltuuteuksi.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2185
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kaikenlaisista jutustelua 7

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

-jarmo- kirjoitti: 14 Kesä 2021, 16:06 Sain muuten Ulvilassa 43 ääntä, jolla pääsin varavaltuuteuksi.
Onnittelut Jarmo ! :) :)

Kävin katsomassa Ylen vaalikoneessa sinun vastauksiasi, ja mielestäni sinä vastasit todella hyvin :) :)

Laitan linkin Jarmon vastauksiin, toivottavasti toimii ;

https://vaalikone.yle.fi/kuntavaalit202 ... lang=fi-FI
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Vastaa Viestiin