Kaikenlaisista jutustelua 7

Keskustele palstaa koskevista asioista
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisista jutustelua 7

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tervetuloa Virpi myös puolestani. Ole siunattu keskuudessamme Jeesuksessa Kristuksessa.

💖👑💖
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisista jutustelua 7

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olin eilen Jarmon kanssa keskusteluissa ja päätin yhdessä Jarmon kanssa että suljen yksityisviestini joksikin aikaa. Tällä kaikella on selkeä tarkoitus ja tavoite.
Rukoilin tätä että Herra vahvistaisi tämän ajatuksen, jonka olen kokenut viime kuukaudet vahvana ja Hän sen minulle illalla nukkumaan menessä vahvisti, siinä rukoillessani.
Näin valtavan sateen jossa vesi alkoi nousta aivan silmissä ja iloitsin sydämessäni siitä.
Yöllä näin unta jossa otin vierelleni vauvan, jota aloin uudelleen hoivata määrätietoisesti. Tämä uni edelleen vahvisti tuota ajatusta jonka sydämelle olen nyt saanut.
Me alamme joka päiväistä rukousta pahaa vastaan. Että Isebelin henki joutuu väistymään Suomen ja sen kansan yltä. Mikä on pimeydessä se valoon tuodaan!!!
Tulkaa kaikki mukaan tähän taistoon!
Jeesuksen nimen ja veren suojassa!!!

Amen.

💖👑💖
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisista jutustelua 7

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

https://youtu.be/158_Xp5Oyjs
🙏🙏🙏🙏🙏
Presidentin rukous (Kyösti Kallio)
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisista jutustelua 7

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus

Re: Kaikenlaisista jutustelua 7

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Kaikenlaisista jutustelua 7

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Sinettisormus kirjoitti: 04 Touko 2021, 08:51 Olin eilen Jarmon kanssa keskusteluissa ja päätin yhdessä Jarmon kanssa että suljen yksityisviestini joksikin aikaa. Tällä kaikella on selkeä tarkoitus ja tavoite.
Rukoilin tätä että Herra vahvistaisi tämän ajatuksen, jonka olen kokenut viime kuukaudet vahvana ja Hän sen minulle illalla nukkumaan menessä vahvisti, siinä rukoillessani.
Näin valtavan sateen jossa vesi alkoi nousta aivan silmissä ja iloitsin sydämessäni siitä.
Yöllä näin unta jossa otin vierelleni vauvan, jota aloin uudelleen hoivata määrätietoisesti. Tämä uni edelleen vahvisti tuota ajatusta jonka sydämelle olen nyt saanut.
Me alamme joka päiväistä rukousta pahaa vastaan. Että Isebelin henki joutuu väistymään Suomen ja sen kansan yltä. Mikä on pimeydessä se valoon tuodaan!!!
Tulkaa kaikki mukaan tähän taistoon!
Jeesuksen nimen ja veren suojassa!!!

Amen.

💖👑💖

Onko tuo lapsi herätys, joka on jo synnytetty ja jonka tulee myös syttyä ja syntyä kaikkien sydämiin.

Shoshanim
https://www.youtube.com/watch?v=w0gtc_tY5_k

Erev El Shoshanim - Rakkauslaulu

Tiellä ken vaeltaa virsikirjassa

Susannaa muistellaan yhdessä muiden mirhantuojanaisten kanssa pääsiäisen jälkeen toisena sunnuntaina, jota nimitetäänkin mirhantuojien sunnuntaiksi.

Susanna on monessa maassa hyvin yleinen naisen etunimi. Se on alun perin hepreankielinen nimi, joka tarkoittaa liljaa.[1] Ulkomailla Susanna-nimestä esiintyy monia muitakin versioita, kuten Susanne ja Zuzanna.

Shoshanim - Lilja

Siis tuo nimi Shoshanim nousi ajatuksiin, kun kirjoitin
tuosta herätyksestä.

"On tulossa pian aika jolloin ei voi enää työtä tehdä. Kiirehtikää siis ja tuokaa viimeisen elonkorjuun sato Minulle, joka valtaistuimella istun.

Luottakaa vereni suojaan, etsiytykää turviini kodeissanne ja kotikokouksissanne ylistyksessä ja palvonnassa - karkeloiden nimeni kunniaksi. Julistakaa valtakuntani evankeliumia katoilta, huutakaa pelastuksen sanomaa kaduilla voittaen sieluja kadotuksen tieltä tuotavaksi kotiin kirkkauteen kiitokseksi ristinsovitustyöstäni.

Iloitkaa lapseni iloitkaa! Tämä on se päivä, josta sanotaan "Olette kuulleet kuinka kuolleita herätetään kuolinvuoteiltaan ja sairaita parannetaan tautivuoteillaan - Nyt tämä kaikki alkaa, nyt nukkuvat herätetään ja kuolleet virvoitetaan Siionissani Armoni mukaan - puhdistautukaa veressäni niin saatte armon olla Nimeni ja ristinsovitustyöni todistajia kansassanne.

Pukeutukaa Armooni ja palatkaa ensirakkauteen, niin voimanne tulevat ehtymättömiksi - julistakaa anteeksiantoa kaikkia kohtaan, olkaa vieraanvaraiset ja ruokkikaa köyhiä.

Erev El Shoshanim - laulakaa lauluja rakkaudestani, paukkuttaa rumpuja ja kymbaaleja kiitosta minulle tuoden.

Amen"
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Kaikenlaisista jutustelua 7

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Mukana tässä taistossa!!
mm. tämän rukoilen päivittäin,
jonka voi myös laulaa halutessaan..

https://m.youtube.com/watch?v=158_Xp5Oyjs&t=207s


Kyösti Kallion rukouksen sanat

Taivaallinen Isämme
katso armossasi kansamme puoleen.
Sinä olet luonut sen
ja rakastat sitä.
Sinä näet, että se on
mitä suurimmassa vaarassa.
Siksi rukoilemme Sinua: Herra,
auta meitä hädässämme
äläkä anna meidän hukkua.
Lahjoita kääntymys
synnin ja laittomuuden teiltä,
jotka johtavat kansamme tuhoon.
Herra, armahda meitä.

Herra Jeesus Kristus,
ilman Sinua olemme voimattomia
hävittäviä voimia vastaan,
jotka tulvivat kansamme yli
ja myrkyttävät sen.
Siksi me kerskaamme Sinun voitostasi
pahuuden henkivaltoja vastaan,
joiden vaikutukset
ovat joka päivä sanoin ja kuvin
julkisuudessa nähtävissä.
Herra, sinä olet Golgatan ristillä
voittanut pimeyden vallat.
Niiden täytyy väistyä myös tänään,
koska ylistämme
Sinun nimeäsi niiden ylitse.
Tähän me uskomme,
sillä Sinä voit myös
meidän aikanamme varjella
ihmiset saatanalliselta eksytykseltä.
Herra, armahda meitä.

Auta meitä
Pyhän Henkesi kautta
ryhtymään omassa elämässämme
taisteluun syntiä vastaan
ja olemaan kestäviä loppuun asti.
Tee meidät kansamme keskellä merkiksi
Sinun vapauttavasta armostasi.
Täytä meidät niin
Sinun rakkaudellasi,
että me tulemme kuuliaisiksi
Sinun käskyillesi.
Rakkautesi olkoon meissä se voima,
joka voittaa
pimeyden vallat kansassamme.
Herra Jeesus Kristus,
kaiken me voimme Sinun kauttasi,
siihen me uskomme.
Armahda meitä.

Amen.
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisista jutustelua 7

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

AMEN. Tuo rukous on hyvä perusta
🙇‍♀️👑💖
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kaikenlaisista jutustelua 7

Viesti Kirjoittaja Eero »

Siunattua Äitienpäivää kaikille äideille! 🌼🌺🌼
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Tuula1

Re: Kaikenlaisista jutustelua 7

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Olen Jumalan maailmassa suunnan näyttäjänä ja näin koen sen. Uskokaa vain Herraan Jeesukseen niin hyvin käy. Minut hyllytettiin 30 päiväksi ihan mitättömän sanomisen takia facebookista ja koen, että tähän ei se sanominen painanut, vaan Jumalan Henki jota kannan, kun Raamatusta puhun. Niinhän kävi Räsäsellekkin, että sai tuomion Jumalan sanan takia.
Maaret

Re: Kaikenlaisista jutustelua 7

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Luin juuri Paavalin kirjeitä ja sehän puhuu koko ajan pimeyden valtakunnasta ja sen lapsista ja kuinka Jeesus on "siirtänyt meidät valkeuden valtakuntaan".

Kun vielä oli sivistys Suomessa niin meidänkin oli helppo vain hengellistää tämä. Mutta nyt kun pimeys leviää yhä enemmän kaikkeen mitä yhteiskunnassa tehdään ja päätetään niin tuokin Raamatun opetus muuttuu meillekin hyvin konkreettiseksi ja realistiseksi.
Tuula1

Re: Kaikenlaisista jutustelua 7

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

http://www.kristinusko.fi/mita-ovat-hengen-hedelmat/

Jeesus puhuu tästä, jotta pysyisimme Hänessä.
Maaret

Re: Kaikenlaisista jutustelua 7

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Kun nykyään joutuu kuuntelemaan niin paljon valheita TVstä niin jospa taidankin tehdä niin etten enää koskaan katso yhtäkään ohjelmaa missä puhutaan suomea. 🤔
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kaikenlaisista jutustelua 7

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Maaret kirjoitti: 11 Touko 2021, 15:48 Kun nykyään joutuu kuuntelemaan niin paljon valheita TVstä niin jospa taidankin tehdä niin etten enää koskaan katso yhtäkään ohjelmaa missä puhutaan suomea. 🤔
Tuolla perusteella joudut lopettamaan myös kaiken suomenkielisen tekstin lukemisen. :roll:
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Maaret

Re: Kaikenlaisista jutustelua 7

Viesti Kirjoittaja Maaret »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 11 Touko 2021, 16:53
Maaret kirjoitti: 11 Touko 2021, 15:48 Kun nykyään joutuu kuuntelemaan niin paljon valheita TVstä niin jospa taidankin tehdä niin etten enää koskaan katso yhtäkään ohjelmaa missä puhutaan suomea. 🤔
Tuolla perusteella joudut lopettamaan myös kaiken suomenkielisen tekstin lukemisen. :roll:
Niin mä vähän aavistinkin, mutta oli tuosta mun kommentista se hyöty että rutiininomaisesti taas avasin YLEn uutiset ja sitten muistin mitä kirjoitin ja suljin heti TVn ettei taas tarvitse tulla pahalle tuulelle uusista valheista.

Eihän se aina tarkoita että YLE keksii ne valheet mutta kun kertoo muiden valheista niin on valheiden levittäjä silloinkin.
Maaret

Re: Kaikenlaisista jutustelua 7

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Jossain vaiheessa olin tosi huolissani tuosta ulkomaalaisten invaasiosta. Nyt kun koko ajan joutuu toteamaan että Suomi vihaa suomalaisia ja varsinkin köyhiä työttömiä niin mulle alkaa olla ihan sama vaikka koko suomenkieli katoaisi maan päältä.

Juuri oli eilen uutisissa että yksityiset metsänomistajat ovat myyneet metsänsä pienellä voitolla ulkomaalaisille sijoittajille. Eli kun nuo sitten tuhoaa Suomen metsät niin saavat pienen voiton voittaneet nauttia siitäkin aikaansaannoksestaan Suomen tuhoamiseksi. Ei auta sitten enää itkeä kun lähimetsä on kadonnut ja mökin piha keskellä kuivaa erämaata.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kaikenlaisista jutustelua 7

Viesti Kirjoittaja Eero »

Siunattua Helatorstaita rakkaat palstalaiset! Tänään on siis Herramme Jeesuksen Taivaaseenastumisen päivä:

1:9 ...kohotettiin hänet ylös heidän nähtensä, ja pilvi vei hänet pois heidän näkyvistään.
1:10 Ja kun he katselivat taivaalle hänen mennessään, niin katso, heidän tykönänsä seisoi kaksi miestä valkeissa vaatteissa;
1:11 ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."

Apt. 1
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Kaikenlaisista jutustelua 7

Viesti Kirjoittaja Ella »

Amen!
Ilm. 1:7 Katso hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät saavat nähdä hänet, niidenkin jotka hänet lävistivät,
ja kaikki sukukunnat vaikeroitsevat hänen tullessansa. Totisesti Amen.

Siunattua Helatorstaita kaikille!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Kaikenlaisista jutustelua 7

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Herramme Jeesuksen siunaamaa helatorstaita kaikille!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisista jutustelua 7

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos kaikille. Siunattua Helatorstaita myös täältä.

💖👑💖
Vastaa Viestiin