Miten tulisi toimia väärien profetioiden kanssa ?

Keskustele palstaa koskevista asioista
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Miten tulisi toimia väärien profetioiden kanssa ?

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kun Yhdysvaltojen vaalien loppuhuipentuma lähenee, ja myös vaaleja koskevat monet profetiat odottavat samalla täyttymystään, TAI tyhjiin raukeamista, niin kunka tulisi toimia niiden profetioiden kanssa, joita on foorumille tuotu, mutta jotka SELVÄSTI osoittautuvat vääriksi ?

Olisiko tarpeellista foorumilla olla osio, johon tuotaisiin/siirrettäisiin kaikki vääriksi osoittautuneet "profetiat", että voisimme myöhemminkin, niin tarvittaessa, tarkistaa kenen puheisiin ei ollut luottamista ?

Oma mielipiteeni on myönteinen, mutta mitä muut ajattelevat ? :geek:
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Uusiluomus

Re: Miten tulisi toimia väärien profetioiden kanssa ?

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Joo voisihan nuo laittaa omaan osioon niin helpompi koetella myös tulevat profetiat siltä osin että näkee tosiaan kuka on mitäkin höyrynnyt , sellainen kaatopaikka osio
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Miten tulisi toimia väärien profetioiden kanssa ?

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Kunhan ei syyllistetä eikä nolata toinen toistamme eikä muitakaan uskoviksi tietämiämme. Profetiat on vaikea aihe. Me itsekukin - vilpittömätkin - voidaan tehdä virheellisiä tulkintoja. Jos jokin profetia ei toteudu, profeetta ei välttämättä ole väärä. Jumala itsekin on perunut profetioitaan, kun asioiden puolesta on rukoiltu.

Eri asia on sitten ne, jotka tietäen ja jatkuvasti julistavat omia houreitaan eksyttääkseen uskovat oikealta tieltä. Näille tuo paasausosio olisikin paikallaan.
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Miten tulisi toimia väärien profetioiden kanssa ?

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Magda-sisko kirjoitti: 09 Tammi 2021, 13:01 Jos jokin profetia ei toteudu, profeetta ei välttämättä ole väärä. Jumala itsekin on perunut profetioitaan, kun asioiden puolesta on rukoiltu.
Juuri tuolla perusteella näkee joskus perusteltavan, miksi "profetia"ei toteutunutkaan. Mielestäni hyvin kyseenalainen tapa. Jeesus itse sanoi profeetan tunnistettavan siitä, jos profeetan puhe toteutuu, ja väärän profeetan siitä, ettei hänen puhumansa toteudu.

rauha, rauha.....

....ja, näitä vääriä profeettoja on Raamatun mukaan paljon. He eksyttävät monia.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Miten tulisi toimia väärien profetioiden kanssa ?

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Ainakin merkintä ettei toteutunut? Oikeastaahan ne voisi poistaa, tosin jotkut profetiat lienevät ehdollisia, eli Jumala antaa mahdollisuuden parannuksentekoon tai profetiassa mainitun aiheen puolesta tulisi rukoilla?

Oletko AO (tai muut) seurannut viime aikoina Coverstonen prof. toteumisia.

Joillakin sivustoilla vielä elätellään toiveita Trumpin voitosta.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Miten tulisi toimia väärien profetioiden kanssa ?

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Minä itse olen tuonut hyvin monta muiden ihmisten saamaa profetiaa/unta/näkyä/Jumalan suoraa sanallista puhetta uskovalle foorumille.

Ja, sanon nyt jo etukäteen, että minä itse uskon esim. kaikkien profetioiden olevan totta, jotka puhuvat Obaman antikristuksena olemisesta. Uskon vakaasti yhä näin. 9.1.2021 Aamen.

Mitä tulee profetioihin,jotka käsittelevät Trumpin "voittoa", eli jatkamista Yhdysvaltojen presidenttinä, niin ne henkilöt joiden sanomia=profetioita olen profetiapalstalle välittänyt asiaa koskien, niin yhtä lailla sanon uskovani että profetiat ovat totta. Vaikka juuri nyt on ehkä kaikkein vaikeinta uskoa, saati käsittää, kuinka ihmeessä tämä Trumpin presidenttiys voisi enää jatkua. :D

Ja, nuo Dana Coverstonen saamat unet aiheesta, etenkin sitä..." Trumpin polvillaan oloa, Hillary Clintonin pitäessä roomalaista gladiaattoriveistä Trumpin kurkulla"....jne. Ne kertovaivat kaiki Trumpin todella huonosta tilanteesta, jossa Trump juuri nyt on. Trumpilla ei ole enää oikein kunnon tukea, siis sellaista joka voisi todellisesti auttaa, vaan hänen tilanteensa on aika lailla toivoton......inhimillisesti ajatellen. :)

Mutta, muistakaamme Aabrahamia ! Hän vei omaa poikaansa Iisakia teloituspaikalle, uhriksi, ja Aabrahamin tuli itse surmata Iisak. Vaikka Jumala oli luvannut jälkeläisten paljouden Iisakin kautta. Mitä mahtoi Aabraham tuolloin ajatella Jumalan lupauksesta ? Ajatteliko hän sitä ollenkaan, vai painoiko häntä murhe ja pelko oman poikansa puolesta ? Tuskon Aabraham tuona synkkänä kolmen, ehkä neljänkin, vuorokauden aikana osasi ajatella "jotain ihmeen profetiaan", eli Jumalan lupausta. VAI, AJATTELIKO ?

Room.4:18 Ja Aabraham toivoi, vaikka ei toivoa ollut, ja uskoi tulevansa monen kansan isäksi, tämän sanan mukaan: "Niin on sinun jälkeläistesi luku oleva
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Miten tulisi toimia väärien profetioiden kanssa ?

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Minulla on vaatehuoneessa 4 lippalakkia, jotka tilasin netistä pari kuukautta sitten,niiden tulo kyllä kesti. Kaksi sinistä, kaksi valkoista.

TRUMP
MAKE AMERICA GREAT AGAIN

Saa nähdä, kehtaanko niitä päässäni pitää ensi kesänä :)

Toivon , niin kuin Aabrahamikin toivoi.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Miten tulisi toimia väärien profetioiden kanssa ?

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 09 Tammi 2021, 14:47 Ainakin merkintä ettei toteutunut. Oikeastaahan ne voisi poistaa, tosin jotkut profetiat lienevät ehdollisia, elo Jumala antaa mahdollisuuden parannuksentekoon tai profetiassa mainitun aiheen puolesta tulisi rukoilla.

Oletko AO (tai muut) seurannut viime aikoina Coverstonen prof. toteumisia.

Joillakin sivustoilla vielä elätellään toiveita Trumpin voitosta.
Minäkin "elättelen" toivoa. Tai, sanoisin ennemmin, etten osaa mitenkään nähdä/kokea näitä profetioita Trumpin voitosta väärinä. Minä yksin kertaisesti uskon niiden olevan tosia. Jos muuta sanoisin, niin valehtelisin.

Miten se, presidenttiyden jatkuminen, käytännössä toteutuu, niin ei aavistustakaan.

Coverstonella on nykyään paljon, ja säännöllisesti, noita lyhyehköjä rukousvideoita, niitä en seuraa.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Miten tulisi toimia väärien profetioiden kanssa ?

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Miksi poistaa? Voisiko vaihtaa vain keskustelualueen nimen joksikin muuksi? Magda-siskon kanssa samalla ajatuksella, että me emme tiedä aikatauluja, peruutuksia tai muutoksia. Ei oteta viisautta itsellemme niin kuin he, jotka poistavat sometilejä.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Miten tulisi toimia väärien profetioiden kanssa ?

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Seuraaja kirjoitti: 09 Tammi 2021, 15:21 Miksi poistaa? Voisiko vaihtaa vain keskustelualueen nimen joksikin muuksi? Magda-siskon kanssa samalla ajatuksella, että me emme tiedä aikatauluja, peruutuksia tai muutoksia. Ei oteta viisautta itsellemme niin kuin he, jotka poistavat sometilejä.
Ei ole ollut puhetta poistamisesta, vaan mahdollisen oman soion luomista niille profetioille, joista selvästi voidaan sanoa, etteivät toteutuneet.

Eli, palsta ns. väärille profetioille.

Lue aloitus uudestaan. :geek:
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Pi_O

Re: Miten tulisi toimia väärien profetioiden kanssa ?

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Mielestäni tämä menee vähän väärille uomille, jos aletaan toinen toisiamme sättiä.

Luuk. 6:42 Kuinka saatat sanoa veljellesi: 'Veljeni, annas, minä otan pois rikan, joka on silmässäsi', sinä, joka et näe malkaa omassa silmässäsi? Sinä ulkokullattu, ota ensin malka omasta silmästäsi, sitten sinä näet ottaa pois rikan, joka on veljesi silmässä.


Jaak. 4
11 Älkää panetelko toisianne, veljet. Joka veljeään panettelee tai veljensä tuomitsee, se panettelee lakia ja tuomitsee lain; mutta jos sinä tuomitset lain, niin et ole lain noudattaja, vaan sen tuomari.
12 Yksi on lainsäätäjä ja tuomari, hän, joka voi pelastaa ja hukuttaa; mutta kuka olet sinä, joka tuomitset lähimmäisesi?


Tämän päivän Raamatunlause Uskonkirjoista sopii tähän:

Kol. 3
12 Pukeutukaa siis te, jotka olette Jumalan valituita, pyhiä ja rakkaita, sydämelliseen armahtavaisuuteen, ystävällisyyteen, nöyryyteen, sävyisyyteen, pitkämielisyyteen,
13 kärsikää toinen toistanne ja antakaa toisillenne anteeksi, jos kenellä on moitetta toista vastaan. Niinkuin Herrakin on antanut teille anteeksi, niin myös te antakaa.



Ja mitä profetioihin tulee niin Joonan käynti Ninivessä, oli profetia, joka kannattaa näissäkin tilanteissa muistaa (Joona 3).

Oli pakko tulla tänne katsomaan, että mitä täällä tapahtuu, kun koko päivän on soinut Gospelina tulkittuna Lauran B:n - Gloria kappale. Sopii tähän teemaan eli maallisesta elämästä ylistys Jumalalle.

Eli jos on toinen toisiaan ruodittava niin olisiko parempi nostaa oman otsikon alle ne, jotka ovat toteutuneet :!: :?:
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: Miten tulisi toimia väärien profetioiden kanssa ?

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Pi_O kirjoitti: 09 Tammi 2021, 15:40 Mielestäni tämä menee vähän väärille uomille, jos aletaan toinen toisiamme sättiä.

Luuk. 6:42 Kuinka saatat sanoa veljellesi: 'Veljeni, annas, minä otan pois rikan, joka on silmässäsi', sinä, joka et näe malkaa omassa silmässäsi? Sinä ulkokullattu, ota ensin malka omasta silmästäsi, sitten sinä näet ottaa pois rikan, joka on veljesi silmässä.


Jaak. 4
11 Älkää panetelko toisianne, veljet. Joka veljeään panettelee tai veljensä tuomitsee, se panettelee lakia ja tuomitsee lain; mutta jos sinä tuomitset lain, niin et ole lain noudattaja, vaan sen tuomari.
12 Yksi on lainsäätäjä ja tuomari, hän, joka voi pelastaa ja hukuttaa; mutta kuka olet sinä, joka tuomitset lähimmäisesi?


Tämän päivän Raamatunlause Uskonkirjoista sopii tähän:

Kol. 3
12 Pukeutukaa siis te, jotka olette Jumalan valituita, pyhiä ja rakkaita, sydämelliseen armahtavaisuuteen, ystävällisyyteen, nöyryyteen, sävyisyyteen, pitkämielisyyteen,
13 kärsikää toinen toistanne ja antakaa toisillenne anteeksi, jos kenellä on moitetta toista vastaan. Niinkuin Herrakin on antanut teille anteeksi, niin myös te antakaa.



Ja mitä profetioihin tulee niin Joonan käynti Ninivessä, oli profetia, joka kannattaa näissäkin tilanteissa muistaa (Joona 3).

Oli pakko tulla tänne katsomaan, että mitä täällä tapahtuu, kun koko päivän on soinut Gospelina tulkittuna Lauran B:n - Gloria kappale. Sopii tähän teemaan eli maallisesta elämästä ylistys Jumalalle.

Eli jos on toinen toisiaan ruodittava niin olisiko parempi nostaa oman otsikon alle ne, jotka ovat toteutuneet :!: :?:
Samoilla linjoilla. Jos jotain pitää validoida, niin silloin toteutuneita. Tämänkin voisi toteuttaa niin, jos siihen on tarve että se olisi ajanmerkkejä vahvistava eikä tuotuja tuomitseva. Nythän ketjun ja keskustelun otsikko on jo asenteellinen käytettäessä sanaa "väärät profetiat".
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Miten tulisi toimia väärien profetioiden kanssa ?

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Seuraaja kirjoitti: 09 Tammi 2021, 17:35
Samoilla linjoilla. Jos jotain pitää validoida, niin silloin toteutuneita. Tämänkin voisi toteuttaa niin, jos siihen on tarve että se olisi ajanmerkkejä vahvistava eikä tuotuja tuomitseva. Nythän ketjun ja keskustelun otsikko on jo asenteellinen käytettäessä sanaa "väärät profetiat".
Älä laita sanoja ja asioita minun suuhuni. En ole missään vaiheessa puhunut tuomitsemisesta. Vai olenko ?

Tarkoitus olisi siis etteivät selvästi, todistettavasti, väärien profetioiden latelijat pääsisi kerta toisensa jälkeen uudestaan eksyttämään lukijoita, koska lukijat tietäisivät näiden väärien profeettojen taustan, eli aiemmat väärät profetiat.

Käytän esimerkkinä Pihon sivuja. Siellä on satoja ns. profeetallisia sanomia. Koska viestien määrä on niin valtava, unohtavat lukijat hyvin pian lukemansa, niin toteutuneet profetiat kuin väärätkin. Lisäksi Pihomelkein jokaiseenprofetiian/uneen/näkyyn/viestiin sanoo ; " Aamen. Uskon että näin tapahtuu". Mutta, kuka on tarkistanut jälkeenpäin onko oikeasti tapahtunut ?

On sanonta, että äänestäjien poliittinen muisti on lyhyt, mutta niin on uskovienkin muisti lyhyt mitä tulee näihin toteutumattomiin, eli vääriin, profetioihin.

Kysymyksessä on myös vastuusta, hengellisestä sellaisesta. Jos joku henkilö osoittautuu epäluotettavaksi, niin ei sitä pidä lakaista maton alle, vaan nostaa kissa pöydälle.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Pi_O

Re: Miten tulisi toimia väärien profetioiden kanssa ?

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Otetaan nyt ihan rauhallisesti!
AO, tämä sinun asenne jo kertoo, että millä mielellä tässä ollaan liikenteessä.
Kyllä se vähän tuomion puolelle menee, jos nostetaan ihmisiä epäedullisessa valossa ylös.

UJ, mm. Sisar Barbara, jonka vidoita ainakin minä ja AO on tänne linkittänyt on sanonut, että Jumala on hänelle ilmoittanut, että Trump poistetaan vallasta ylimielisyyden vuoksi.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=46d80vzS6gM

Itse olen ollut koko ajan samaa mieltä. Uskon, että Jumala käytti myös Trumppia. Mutta mielestäni Trump ei ole aito kristitty. Hän osaa mielistellä ihmisiä oman edun tavoittelussa. Vähän niin kuin väärät sanansaattajat - Kun raha kirstuun kilahtaa, sielu taivaaseen vilahtaa.

Mulla vaan soi Gloria päässä... Laura B:n versiossa se on naisen nimi.
Gloria on espanjaa ja tarkoittaa englanniksi Glory ja tarkoittaa suomeksi Kunnia.
Jos nimen pääte on -ia niin nimi on usein feminiininen, ja jos nimen pääte on -y niin nimi on usein maskuliininen. Eli Morsian ja Kristus yhdessä puivat maailman menoa ja lopuksi Ilm. 22:17.
Jos osaisin laulaa niin laulaisin oman version tubeen. Tai no, olen niitä ihmisiä, jotka eivät vain laula. Joten mistäs sen tiedän, että osaanko vai enkö :)
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Miten tulisi toimia väärien profetioiden kanssa ?

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Olen tuonut "molemmanlaisia" profetioita esiin; pidän hyvin mahdollisina Jeff Byerlyn "Johdossa oleva pelinappula, joka kaatuu, on Donald Trump"-sanomaa. Tuossa sanomassa kerrotaan myös, että Obama olisi antikristus. Voi olla niin, että Jumala antaisi Trumpin kaatua siksi, että ihmiset ovat laittaneet toivonsa Jumalan sijasta ihmiseen. Trumphan ei voi ratkaista Yhdysvaltojen eikä sen seurakunnansyntiongelmaa. Toisaalta voi olla niin, että Yhdysvaltojen tuomion täytyy tulla esille juuri ja nimenomaan demokraattien ollessa vallassa koska juuri he ovat olleet jumalattomien lakien taustoilla masinoijina.

Silloin kun sanomia tuodaan arvioitavaksi niin tulisi kai olla tasapuolinen, tuoda esiin esim. Trumpin voitto- tai tappio-sanomia molempia. Meistähän ei tule vääriä profeettoja jos lähetämme palstalle toteutumattomia tai vääriä profetioita luottaviksi. Eri asia on sitten omat profetiat.

http://seekingtruth.simplesite.com/
(Sanoma ennen puoltaväliä - ei siirry suoraan tähän sanomaan. Sivulla muitakin suomennettuja sanomia mm. "Pedon merkki ja talousromahdus
12.2.2019 Elizabethin Latterrain333-kanavalta"


Johdossa oleva pelinappula, joka kaatuu, on Donald Trump

Sanoma Jeff Byerly:lle

10.10.2020

Lapseni, kaikki ei ole miltä se näyttää. Edes monet valituistani eivät osaa koetella maailman tapahtumia selkästi ja oikein. Minun tuomioni ovat nyt koko maailman yllä, mutta silti monet eivät usko sitä. He kaipaavat aikoja, jotka eivät enää milloinkaan palaa. Tämä kaipaus tulee viemään monet kadotukseen, sillä he eivät etsi Minua ja Minun valtakuntaani, vaan omaansa. Monet ovat antautuneet maallisten tavoitteiden saastuttamiksi, kuten materiaalisen rikkauden, menestyksen ja palavien asioiden tavoittelulle. Vielä muutamia kuukausia sitten useimmilla länsimaalaisilla ihmisillä oli enemmän rikkautta kuin koskaan ennen, mutta heillä oli hyvin vähän, jos lainkaan, rikkauksia säilöttynä taivaaseen, missä sitä ei voi tämän maailman korruptio tuhota: koi, ruoste, tuli, tulva, varas tai mikään katastrofi. Osa vihollisen suunnitelmaa on talousjärjestelmän kaatamisen kautta ottaa pois ne asiat, joilla hän on houkutellut ihmisiä. Monien rikkaudet on jo viety pois ja heidät on tehty näin riippuvaisiksi maailman hallitusten antamista tuista, mutta nämäkin edut pian käytetään loppuun. Totaalinen ja täydellinen romahdus on tulossa hyvin pian.

Jo nyt ne asiat, mitä valtamediassa käsitellään, tulevat vähitellen johtamaan tuohon talouskriisiin. Monista teistä tuntuu, kuin te katsoisitte sivusta TV-sarjaa tai elokuvaa - tuo tunne ei ole sattumaa. Tämän maailman hallitsevat voimat ovat kirjoittaneet ja suunnitelleet juonia ja tarinoita, joita te olette katselleet. Tosin vain harvat ymmärtävät, että nämä tahot ovat myös niitä, jotka kontrolloivat tätä kollektiivisesti koettua fyysistä todellisuutta. He haluavat teidän uskovan ”hyvät vastaan pahikset” skenaarioon, mutta he ovat kaikki samalla puolella saman agendan ja tavoitteiden saavuttamiseksi. He ovat kaikki isästään saatanasta: jotkut heistä tietävät palvovansa saatanaa, mutta useimmat eivät. He palvovat häntä tekemällä hänen tahtonsa, ihan kuten ne, jotka tekevät Minun tahtoni palvovat Minua. Huono siemen ei tuota hyvää puuta ja hyvä siemen ei tuota huonoa puuta. Huono puu ei tuota hyvää hedelmää ja hyvä puu ei tuota huonoa hedelmää. Lähde ei voi tuottaa sekä katkeraa että makeaa vettä. He, joilla on Minun Pyhä Henkeni sisällään vaeltavat Minun teilläni ja ne, joilla on antikristuksen henki vaeltavat saatanan teillä.

Poikani, vuosien saatossa on ollut tapahtumia, joita hyvin harva näki tulevaksi. Samoin pian tulee tapahtumia, joita harvat tietävät ennalta. Useimmat eivät kiinnitä huomiota siihen, mitä Minun todelliset ääneni kuulevat Minulta, sillä he eivät ole ihmisten suosiossa. Heillä ei ole suuria palvelustehtäviä miljoonine seuraajineen tai suuria rakennuksia tai muita asioita, joita maailma pitää menestyksen mittareina. Lähes 3 vuotta sitten annoin sinulle selvän sanoman jaettavaksi omilleni näistä politiikan ”pelinappuloista” sekä vihollisen suunnitelmista, joilla hän aikoo tuoda uuden maailmanjärjestyksen koko maailmaan. En antanut sinulle kaikkia yksityiskohtia tästä suunnitelmasta. En anna kenenkään tietoon koko vihollisen suunnitelmaa, ihan kuten en anna kenenkään tietoon koko Minun lopun ajan suunnitelmaa. Sinun tulee nyt, enemmän kuin koskaan, luottaa Minuun ja vaeltaa uskossa sekä Sanassani Minun Henkeni voimalla. Etsi Minua ja älä anna vihollisen valheiden verkkojen eksyttää itseäsi. Minä olen totuus. Edessä olevat ajat ovat pimeitä, mutta Minun valoni valaisee polkusi, jos etsit Minua.

Lapseni, paljastan sinulle nyt hiukan lisää vihollisen suunnitelmasta, sillä tämä aika on pian tulossa päällesi. Olen kertonut sinulle jo aiemminkin, että mahtavat merivoimien lentotukialukset Ronald Reagan sekä Abraham Lincoln saavat iskun, mikä ajaa Amerikan massiiviseen konfliktiin. Moniin muihinkin merivoimien aluksiin tullaan iskemään, jolloin Amerikan valta-aseman aika merellä on ohi. Tämä tulee olemaan lavastettu isku (tämä tarkoittaa, että se maa, jonka raportoidaan olevan iskujen tekijä ei ole todellinen iskujen aiheuttaja). Amerikka tulee sitten kostamaan sille maalle, jonka annetaan ymmärtää olevan iskujen aiheuttaja. Tämän jälkeen New Yorkin tulinen isku tapahtuu, jossa myös Donald Trumpin nimeä kantava torni palaa ja tuhoutuu iskun kohteena. Tämäkin on lavastettu isku, joka saadaan näyttämään siltä, kuin olisi käytetty ydinasetta USA:ta vastaan. Tämä tapahtuma saa myös kansan uskomaan, että Donald Trump on menehtynyt, mutta kuten olen kertonut jo sinulle, niin hän on vain pelinappula näytelmässä. Pelinappulan tarkoitus on vain näytellä roolia, että hänet on haavoitettu tai jopa tapettu. Tämä sama ilmiö tapahtuu niin näytelmälavalla kuin oikeassa elämässä.

Johtava pelinappula näytelmässä on Donald Trump. Tänä syksynä hän kaatuu, mikä on yksi syy sille, miksi kutsun häntä tuolla ”fall guy” nimellä. Olen myös kutsunut häntä Raamatun kuningas Sauliksi sekä Beshhazzariksi, sillä hänellä on samoja ominaisuuksia heidän kanssa. Hänet on valittu maailman eliitin toimesta ja hänet on korotettu asemaansa ihmisten toimesta. Olen sallinut hänen olla asemassaan testatakseni ihmisten sydämet ja useimmat eivät ole läpäisseet testiä. Jotkut ovat pitäneet häntä pelastajanaan, joka tuo takaisin hyvät ajat, ja jotkut jopa nyt ajattelevat, että hän on antikristus. Hän ei ole kumpaakaan, hän on vain näyttelijä, pelinappula, joka näyttelee sitä roolia, joka hänelle annettiin niiden toimesta, jotka ovat hänen yläpuolellaan. Hän on ollut kokoajan ja on yhä vihollisen suuren suunnitelman rikoskumppanina. Häntä on kontrolloinut taustalta se, joka palaa pian maailman näyttämölle, eli Barack Hussein Obama, lopullinen antikristus. Trump otetaan pois vallasta ja myös dollari romahtaa, minkä seurauksena koko maailman talousjärjestelmä romahtaa, sillä Amerikan dollari on ollut sen johtotähtenä. Tämä romahdus antaa tilaa uudelle globaalille digitaaliselle valuutalle, minkä Obama ja hänen merkkinsä tulee tuomaan voimaan. Tulee nälänhätää, mallakoita, kaaosta, poikkeustila, sisällissota ja kuolemaa joka puolelle, varsinkin suuriin kaupunkeihin. Kun Obama palaa, niin sitä seuraa kaikkein pahin vaino, mitä Minun ruumiini on koskaan joutunut kokemaan. Minä varjelen Minun valittujani, 144 000 todistajaa, sillä he tulevat auttamaan Minua suuressa elonkorjuussa, sillä öljyä ja viiniä ei saa vahingoittaa.

Ihmisen tekemä tauti, koronavirus tai covid-19, on se mitä on käytetty ja tullaan käyttämään tämän suunnitelman läpiviemiseksi. Monet teistä tietävät, että tämä tauti on ollut paljon lievempi kuin mitä maailman johtajat olivat suunnitelleet. Silti useat heidän tavoitteistaan on saavutettu tällä ”harjoituskierroksella”. Tämän maailman valtaapitävät tahot ovat yrittäneet pitää tämän petoksen, valheet ja pelon voimassa, mutta yhä useammat ovat saaneet totuuden siitä selville. Sosiaalinen eristäminen, pakolliset maskit sekä yritysten ja koulujen sulkeminen ovat saaneet useimmat pelokkaiksi, mikä juurikin on heidän suunnitelmansa. Maailma on parhaillaan menossa siihen, mitä he kutsuvat pandemian ”toiseksi aalloksi”.

Monet julkisuuden henkilöt ja maailman johtajat ovat tulleet tai ovat tulossa tämän vihollisen uuden maailmanjärjestyksen pelinappuloiksi. Näiden pelinappuloiden niin sanotut sairastumiset ovat osana heidän suunnitelmaa edistää uuden maailmanjärjestyksen tuloa. Jälleen kerran Donald Trump on hyvä esimerkki tästä petoksesta. Näiden petosten ja valheiden avulla he saavat ihmiset uskomaan, että he tarvitsevat uusia hoitoja tai tappavia rokotteita, jotka ovat myrkkyä ja joiden tarkoitus on saada tuhottua Adamin puhdas rotu (suomentajan lisäyksenä: koska rokotteet mm. sisältävät elimistöämme saastuttavia retroviruksia eli eläinperäisiä viruksia). Tämä suunnitelma ei onnistunut ihan niin kuin he ovat toivoneet. Siksi he tulevat kaupunkiasutuksissa vapauttamaan enemmän tappavia tauteja, jotta he saavat aikaan sen reaktion kansassa, mitä he haluavat, eli enemmän paniikkia ja pelkoa. He tulevat sanomaan, että covid-19 on mutaatioitunut, mutta todellisuudessa nämä vapautetut virukset ovat useita muita tauteja kuten ebolaa ja verenvuotokuumetta, joka on tappavampi ja tarttuvampi kuin mikään, mitä maailma on vielä nähnyt. Minun omieni ei tule pelätä, sillä mikään rutto ei heitä kosketa, jos Minä saan olla heille se salainen suoja, jonka siipien alla he viipyvät. Mutta niille, jotka eivät tunne Minua tai luota Minuun, nuo rutot tulevat aiheuttamaan paljon enemmän pelkoa kuin koskaan aiemmin. He tulevat pitämään meteliä ja jopa vaatimaan noita tappavia ja myrkyllisiä hoitoja ja rokotteita. Tuleva rokote tulee sisältämään neljännen sinetin taudit ja rutot ja ne tulevat leviämään nopeasti ympäri maailmaa. Tämän jälkeen he tulevat tarjoamaan ihmisille ratkaisun, kaikkein lupaavimman hoidon, mikä tulee olemaan pedon merkki. Tämä pedon merkki tulee tietenkin tarjoamaan useita hyötyjä tulevalle pedon järjestelmälle. Kukaan ei voi ostaa, myydä tai käydä kauppaa uudessa järjestelmässä ilman pedon merkkiä. Minä tulen suojelemaan ja pitämään huolen valituistani ja heillä ei ole mitään tarvetta merkille, sillä he eivät ole osana pedon järjestelmää. Heidän tulee luottaa Minuun kaikissa asioissa enemmän kuin koskaan aiemmin.

Minä merkitsen omani heidän otsaansa ja vihollinen merkitsee omansa heidän otsaansa tai oikeaan käteensä. Minä muutan silmänräpäyksessä jokaisen, joka on syntynyt Minun Hengestäni ja jonka sisällä Minä asun. Vihollinen yrittää tehdä tämän saman teknologian avulla, joka tullaan laittamaan jokaiseen ihmiseen, joka on hänen oma ja osana pedon järjestelmää. Minä kommunikoin omieni kanssa Henkeni kautta. Vihollinen yrittää kopioida tätä tekoälyn sekä avaruusolioiden/langenneiden enkeleiden teknologian kautta - tuon viidennen, kuudennen ja seitsemännen sukupolven teknologian kautta, jota tullaan käyttämään yhdessä hänen merkkinsä kanssa. Vihollinen haluaa tietää jokaisen ihmisen ajatukset ja hän haluaa kontrolloida heitä. Minä tiedän jokaisen ihmisen ajatukset. Minä näen ne kaikki, mutta annan jokaiselle ihmisille vapaan tahdon valita, että kumpaa herraa he haluavat seurata ikuisuuteen.

Tämän kaiken ajoitus on Minun asettama. Kuten olen kertonut sinulle aiemmin, niin sinä näet merkit taivaassa: aurinkon, kuun ja tähdet, jotka ennustavat kansojen tuhoajan tuloa ja näet jopa ihmisen Pojan tulemuksen merkin. Hyvin pian näet merkkejä siitä, mitä kukaan ei osaa odottaa. Tämän tarkoitus on saada ihmiset näkemään, missä ajassa he elävät ja monet tulevat olemaan pelossa. Minun lapseni, jotka ovat valvoneet ja rukoilleet, eivät tule pelkäämään tämän nähdessään. Sitten sinä näet, että kaikki mitä Minä olen sinulle kertonut on totta ja että suuren voitelun ja muuttumisen aika on käsillä. Pahuuden omat tietävät, että se suuri tuho, jota he eivät voi estää on tulossa maailmaan ja he ovat valmistatutuneet siihen, mutta he eivät voi paeta. Minä tuhoan heidät, sillä en ole heidän kanssaan. Lapseni, olen kehoittanut teitä valmistautumaan ja sanon uudelleen, että valmistautukaa varaamalla vettä, ruokaa, suojaa ja muita tarvikkeita tämän lyhyen ajan sisällä, mitä teillä on aikaa valmistautua. Olette Minun Henkeni ohjauksessa. Minä olen kanssanne aina ja ikuisesti! Olette ajan lopun kynnyksellä ja tulette tuntemaan Minut vieläkin intiimimmin kuin koskaan aiemmin, jos etsitte Minua koko sydämestänne. Tehkää parannus ja kääntykää, jotta teidän synnit pestäisiin pois Minun verelläni ja jotta te näkisitte Minut, kun uudistuksen aika tulee. Silloin Minun Henkeni saa täydellisesti ja kokonaan vallata sinut ja muuttaa sinut sen kaltaiseksi, miksi sinut on tarkoitettukin aikojen alusta. Älä luovuta, vaan voita ja kestä loppuun asti Minun Hengelläni!

Sinun pelastajasi ja sielusi rakastaja,

Jeesus Kristus

Yahshua Ha Mashiach
Sinettisormus

Re: Miten tulisi toimia väärien profetioiden kanssa ?

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

:oops: Nyt täällä on väärä henki. :cry:
Seuratkaa vain Jeesusta Kristusta. :roll:
Uusiluomus

Re: Miten tulisi toimia väärien profetioiden kanssa ?

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 09 Tammi 2021, 17:59
Seuraaja kirjoitti: 09 Tammi 2021, 17:35
Samoilla linjoilla. Jos jotain pitää validoida, niin silloin toteutuneita. Tämänkin voisi toteuttaa niin, jos siihen on tarve että se olisi ajanmerkkejä vahvistava eikä tuotuja tuomitseva. Nythän ketjun ja keskustelun otsikko on jo asenteellinen käytettäessä sanaa "väärät profetiat".
Älä laita sanoja ja asioita minun suuhuni. En ole missään vaiheessa puhunut tuomitsemisesta. Vai olenko ?

Tarkoitus olisi siis etteivät selvästi, todistettavasti, väärien profetioiden latelijat pääsisi kerta toisensa jälkeen uudestaan eksyttämään lukijoita, koska lukijat tietäisivät näiden väärien profeettojen taustan, eli aiemmat väärät profetiat.

Käytän esimerkkinä Pihon sivuja. Siellä on satoja ns. profeetallisia sanomia. Koska viestien määrä on niin valtava, unohtavat lukijat hyvin pian lukemansa, niin toteutuneet profetiat kuin väärätkin. Lisäksi Pihomelkein jokaiseenprofetiian/uneen/näkyyn/viestiin sanoo ; " Aamen. Uskon että näin tapahtuu". Mutta, kuka on tarkistanut jälkeenpäin onko oikeasti tapahtunut ?

On sanonta, että äänestäjien poliittinen muisti on lyhyt, mutta niin on uskovienkin muisti lyhyt mitä tulee näihin toteutumattomiin, eli vääriin, profetioihin.

Kysymyksessä on myös vastuusta, hengellisestä sellaisesta. Jos joku henkilö osoittautuu epäluotettavaksi, niin ei sitä pidä lakaista maton alle, vaan nostaa kissa pöydälle.
Kyllä ehdottomasti pitää nostaa kissa pöydälle eikä lakaista maton alle, pihon sivut on hyvä esimerkki siitä että kaikenlainen höyrytys otetaan vastaan avosylin eikä näin tule olla. Jotkut profetiat ottavat aikansa ja saattaa mennä kymmeniä vuosia ennenkuin ne toteutuvat mutta sitten on paljon niitä huuhaa juttuja jotka ampuvat harhaan ja näistä asioista on hyvä pystyä keskustelemaan. Koska totuus kestää koettelun
Viimeksi muokannut Uusiluomus, 09 Tammi 2021, 19:13. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Miten tulisi toimia väärien profetioiden kanssa ?

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Myös:

1. Korinttolaiskirje
12:7 Mutta kullekin annetaan Hengen ilmoitus yhteiseksi hyödyksi.
12:8 Niinpä saa Hengen kautta toinen viisauden sanat, toinen tiedon sanat saman Hengen vaikutuksesta;
12:9 toinen saa uskon samassa Hengessä, toinen taas terveeksitekemisen lahjat siinä yhdessä Hengessä;
12:10 toinen lahjan tehdä voimallisia tekoja; toinen profetoimisen lahjan, toinen lahjan arvostella henkiä; toinen eri kielillä puhumisen lahjan, toinen taas lahjan selittää kieliä.
12:11 Mutta kaiken tämän vaikuttaa yksi ja sama Henki, jakaen kullekin erikseen, niinkuin tahtoo.

Millähän tavalla tuo henkien arvostelu voisi toimia profetioiden yhteydessä? En ole oikeastaan aiemmin ajatellut, että näitäkin sanomia voisi arvioida henkien arvostelun kautta. (Siis palstan profetioita)
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Miten tulisi toimia väärien profetioiden kanssa ?

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Pyydetään anteeksi ja annetaan anteeksi - näin ajattelen asian olevan. Yksityisviestein voidaan nostaa vaikk' koiratkin pöydälle, muutoinhan tässä asiassa ei päästä eteenpäin vaan viestejä tulee tähän ketjuun aiheen vierestä yhtä paljon kuin Vilkkilässä on kissoja. :idea: Yhdellä tai kahdella hiiren klikkauksella se onnistuu; säästetään hiirtä ja nostetaan kissa lattialle!
Vastaa Viestiin