Tyyntä myrskyn edellä

Keskustele palstaa koskevista asioista
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Tyyntä myrskyn edellä

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Palstalla tänään hiljaista

Tässä tuli mieleen lause "Tyyntä myrskyn edellä" - aivan kuin jotain olisi tulossa, emmekä välttämättä ole varautuneet siihen. Tuo lause oli eräässä sanomassa, jonka juuri hiljattain luin.

Yhdysvaltojen vaalit odottavat ratkaisuaan, täällä Suomessa odotetaan muutaman kuukauden sisällä rokotteen saapumista, mikä on asia, jota jokaisen palstalaisen tutkailla ja olla siis ottamatta ko. rokotetta. Aiheesta lisää Lopunajat/Koronavilkku ja PCR- testi.

http://www.pelastussanoma.fi/keskustelu ... f=3&t=1901

Johanneksen evankeliumi:
14:27 Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.

Roomalaiskirje:
15:33 Rauhan Jumala olkoon kaikkien teidän kanssanne. Amen.

2.Korinttolaiskirje:
13:11 Lopuksi, veljet, iloitkaa, tulkaa täydellisiksi, ottakaa vastaan kehoituksia, olkaa yhtä mieltä, eläkää sovussa, niin rakkauden ja rauhan Jumala on oleva teidän kanssanne.

Efesolaiskirje:
2:15 kun hän omassa lihassaan teki tehottomaksi käskyjen lain säädöksinensä, luodakseen itsessänsä nuo kaksi yhdeksi uudeksi ihmiseksi, tehden rauhan,
4:3 ja pyrkien säilyttämään hengen yhteyden rauhan yhdyssiteellä:
6:15 ja kenkinä jaloissanne alttius rauhan evankeliumille.

Filippiläiskirje:
4:9 mitä myös olette oppineet ja saaneet ja minulta kuulleet ja minussa nähneet, sitä tehkää, niin rauhan Jumala on oleva teidän kanssanne.

Kolossalaiskirje:
1:20 ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa.

1.Tessalonikalaiskirje:
5:23 Mutta itse rauhan Jumala pyhittäköön teidät kokonansa, ja säilyköön koko teidän henkenne ja sielunne ja ruumiinne nuhteettomana meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen.

2.Tessalonikalaiskirje:
3:16 Mutta itse rauhan Herra antakoon teille rauhan, aina ja kaikella tavalla. Herra olkoon kaikkien teidän kanssanne.