Palstalla 30 000 kommenttia

Keskustele palstaa koskevista asioista
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Palstalla 30 000 kommenttia

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Tämä viesti on 300. viestini palstalla, joten olen kirjoittanut yhden prosentin verran viestejä.

Aktiivisuus määrittynee lähinnä sen mukaan missä ajassa viestit on kirjoittanut. Eli jos olet ollut palstalla vuoden ja kirjoittanut 100 viestiä, olet aktiivisempi kuin se, joka on ollut kymmenen vuotta ja kirjoittanut vaikkapa 700-800 viestiä.

Eli ensimmäinen 100 viestiä vuodessa ja toinen 70-80 viestiä samassa ajassa.
Angelicus
Viestit: 402
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Palstalla 30 000 kommenttia

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Tämä on vähän kuin yhdistys. Usein se menee niin, että yhdistyksessä on se porukka joka on aktiivinen ja muut sitten osallistuu kukin oman kykynsä mukaan, tai ei ollenkaan. Tällä saitilla on sisäänrakennettu tuo ” seuraa johtajaa” - puoli niin, että uskomme oman uskonmäärämme mukaan ja rukoilemme asioille Jumalan tahdon mukaista toteutumista.
Solissa

Re: Palstalla 30 000 kommenttia

Viesti Kirjoittaja Solissa »

No itse näen asian näin kun sama asia kuin seurakunnissa : vain oma sisäpiiri porukka on, joille jutellaan, ovat luultavasti tavanneet livenä ja soitelleet ja rukoilleet yms toistensa puolesta, me ns ulkopuoliset jotka yritetään tulla juttuihin mukaan ei mahdut koska emme ymmärrä mistä joistakin asioista on kyse

Ja suurin osa on töissä eivätkä välttämättä edes joka viikko käy täällä
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Palstalla 30 000 kommenttia

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

No nythän sinä olet tässä sisäpiirissä ja juttelet muille! :D
Solissa

Re: Palstalla 30 000 kommenttia

Viesti Kirjoittaja Solissa »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 12 Marras 2020, 13:12 No nythän sinä olet tässä sisäpiirissä ja juttelet muille! :D
On olemassa sisäpiiri ja sitten "sisäpiiri" se että juttelee täällä netissä muiden kanssa ei oo sama asia kuin livenä nähdä tai soitto /viestittely
kasvua edistävä
Viestit: 39
Liittynyt: 06 Loka 2020, 23:52

Re: Palstalla 30 000 kommenttia

Viesti Kirjoittaja kasvua edistävä »

Hyvä kun asiaa on mietitty. Eihän mulla itsellä ole tässä mitään ongelmaa, kunhan vaan kysyin.
Vaimokin sanoi, että foorumit joilla hän käy, (puutarha tai vanhat huonekalut) on sama juttu. Tietyt aktiivit vastaa kaikeen.

ps. Olen hyvin tiedostanut että olen vähän kiusallinen tyyppi normaali elämässäkin. Eli kyselen ja sotkeennun asioihin mitkä ei mulle kuulu.
Se johtunee ainakin osin siitä, kun minulla on aspergerin oireyhtymä. Hulluuden piikkiin voi tehdä melkein mitä vaan. heko heko.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Palstalla 30 000 kommenttia

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Solissa kirjoitti: 12 Marras 2020, 14:03
Uskon Jeesukseen kirjoitti: 12 Marras 2020, 13:12 No nythän sinä olet tässä sisäpiirissä ja juttelet muille! :D
On olemassa sisäpiiri ja sitten "sisäpiiri" se että juttelee täällä netissä muiden kanssa ei oo sama asia kuin livenä nähdä tai soitto /viestittely
En ole nähnyt kettän palstalaista livenä, enkä sen kummemmin soitellutkaan kenellekään palstalaiselle. Itselleni on riittänyt tämä foorumi sellaisenaan.

Ja, jos jotkut haluavat tavata toisiaan, niin sehän on hieno asia. :)

Aiemminkin on todettu, että palstalla on hyvä henki, vaikka olemme ajoittain joistakin asioista eri mieltä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Palstalla 30 000 kommenttia

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

kasvua edistävä kirjoitti: 12 Marras 2020, 17:42 Vaimokin sanoi, että foorumit joilla hän käy, (puutarha tai vanhat huonekalut) on sama juttu. Tietyt aktiivit vastaa kaikeen.
Se vasta olisikin surullista, jos kukaan ei vastaisi kenellekään. ;) ....ei edes ne harmilliset " aktiivit"...
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Vastaa Viestiin