Palstalla 30 000 kommenttia

Keskustele palstaa koskevista asioista
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Palstalla 30 000 kommenttia

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kuva
Sinettisormus

Re: Palstalla 30 000 kommenttia

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Onnea ja Siunausta Jarmo palstallesi, kuin kaikille siskoille ja veljille!
Nyt lähden ullakko seurakunnan kokoukseen ...
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Palstalla 30 000 kommenttia

Viesti Kirjoittaja Ella »

Onnea ja Siunausta myös minun puolesta Jarmo!
Kiitos myös kaikille siskoille ja veljille!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Palstalla 30 000 kommenttia

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Siunausta KAIKILLE palstalaisille, ja erityisesti meidän superaktivistille, Sinetille ! Hän yksin on vastannut joka kolmannesta viestistä ! :D :D :D

Ja, Kiitos Jarmolle palstan perustamisesta ! Täällä on hyvä henki, vaikka meillä kaikilla on välillä hyvinkin erilaisia mielipiteitä !
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Palstalla 30 000 kommenttia

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kyllä, tämä palsta on niin hieno juttu! Ja tärkeintähän on että ollaan kaikki vastaanotettu Jeesus, joka on Tie, Totuus ja Elämä.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Palstalla 30 000 kommenttia

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 20 Syys 2020, 01:09 ! Täällä on hyvä henki, vaikka meillä kaikilla on välillä hyvinkin erilaisia mielipiteitä !
Tämä on tärkeä huomio! Älkää lähtekö ovet paukkuen palstalta, jos ette ole jonkun kanssa samaa mieltä. Me olemme kaikki monissakin asioissa eri mieltä, eikä ole sellaista paikkaa olemassakaan, jossa oltaisiin kaikessa samaa mieltä. Erävät mieleipiteet ja ajatukset kuuluvat ennen kaikkea luomistyön tulokseen. Meillä on Raamattu ja jos olemme sen peruskivistä samaa mieltä, niin meidän Kristittyinä tulee kantaa vastuu toimeentulemisesta keskenämme. Meillä on sama pomo kuitenkin kaikilla ja sama vapahtaja Herramme Jeesus Kristus, kuten Eero tuossa jo totesi.

Kiitos kaikille näistä vuosista ja on ollut ihanaa seurata palstan toimintaa. Erityiskiitos tietenkin Sinetille, joka on palstan äiti hahmo.
Sinettisormus

Re: Palstalla 30 000 kommenttia

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos teille myös puolestani. On ollut ilo olla täällä kanssanne ja teistä on tullut hyvin rakkaat ja niinhän se on, että jotka ovat Herran omia, he myös tuntevat toistensa kesken yhteyden Herrassa ja näin saamme olla siskoja ja veljiä keskenämme. Tästä tunnistamme keitä olemme, Krisuksessa.
Emme vertaa itseämme ja tehtäviämme toisiin, emme vähätellä muiden uskoa, emmehän tunne lähimmäisen sydäntä ja sydämen asennetta. Herra on antanut meille jokaiselle oman tehtävän, oman suunnitelman, eri armolahjojen kautta, toteutettavaksi sen mukaan, mikä uskon määrä kullakin on.

On ollut valtava ilo ja suorainainen lahja myös, että muutamia olen teistä saanut tavata kasvotusten kotikokouksissamme. Kiitos Jeesus tämänkaltaisesta yhteydestä.
Haluan tuoda tämän Sanan paikan, jota katso7 veljemme niin usein sanoo, kun keskustelemme puhelimessa ja tämä on niin tosi ja hyvä muistaa:

”Ei se ole koetuksen kestävä, joka itse itseään suosittelee, vaan se, jota Herra suosittelee.” 2.Kor.10:18.
Sinettisormus

Re: Palstalla 30 000 kommenttia

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Sinettisormus

Re: Palstalla 30 000 kommenttia

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

Puhdasta Jumalan Öljyä Lamppuihimme! Pidetään ne palamassa!
Sinettisormus

Re: Palstalla 30 000 kommenttia

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Anna Lamppuuni Öljyä Herra : https://www.youtube.com/watch?v=thBusHPygLI
Sinettisormus

Re: Palstalla 30 000 kommenttia

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Palstalla 30 000 kommenttia

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Haluaisin alustan perustajana sanoa pari sanaa. Olen elämäni aikana huomannut, että mitä isommaksi seurakunta kasvaa, sitä suurempia sen ongelmat tulevat olemaan. Sama pätee tällaisessa seurakunnassa verkossa. Tämä ei ole sen kummempaa, vaikka olemme säännöt luoneet ja kaiken pitäisi olla selvää, niin aina on ihmisiä, jotka venyttää sääntöjään, etsii porsaanreikiä ja sanoo: "ei minussa ole vikaa, vaan noissa muissa" ja sitä rataa. Saatana sekottaa monesti kaiken hyvän, sen paljoudella.
Meillä on nyt hyvä määrä valvojia ja olen ollut 100% koko ajan heidän päätösten takana. Enkä poistu siitä takaa. Valvojamme ovat tarkkaan valittuja, joilla on terve pää ja jalat maassa ja pää Jeesuksen luona.

Edetään näillä ja koitetaan pitää palsta meille Jumalan lasten kannalta keitaana, johon on kiva tulla lepäämään ja lukemaan hunajanmakuisia viestejä ja lepäämään Herran kämmenellä.

-jarmo-
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Palstalla 30 000 kommenttia

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Siunausta ja menestystä jatkossakin sinulle Jarmo. Kiitos että olet tehnyt mahdolliseksi tämän palstan. Toivoo katso7
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Palstalla 30 000 kommenttia

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Oon sanonut monesti, että tämä palsta on Henkireikä isolla H:lla, tämän pimenevän maailman keskellä. Tänne on hyvä tulla ja täällä tietää olevansa siskojen ja veljien kanssa, oli sitten mitä hyvänsä. Kiitos Jarmo siis palstasta ja luotetaan Herramme suojelukseen ja johdatukseen jatkossakin. Kaikissa asioissa Jeesuksen nimeen. Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Palstalla 30 000 kommenttia

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

mautsa kirjoitti: 04 Loka 2020, 07:41 Jarmo!. miksi et poistanut myös kirjoitus oikeuttani sivullesi?.
Olit kaiketi 3 viikon bannissa vaan...
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Palstalla 30 000 kommenttia

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Ei tänne kenenkään ole pakko kirjoitella. Mutta tilin poistaminen on sikäli turhaa, että olen nähnyt niin monta kertaa, kun Jumala on ohjannut jonkun kirjoittelijan takaisin tänne, vaikka onkin ovet paukkuen lähtenyt. En siksi mielellään poisais tilejä, vaikka pyydetäänkin. Mutta toki poistan jos vaaditaan poistamaan. Teen sen vain sitten hieman ikävin mielin, koska tiedän, että tämä on hyvä paikka ja moni kaipaa sitten takaisin jossain vaiheessa.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Palstalla 30 000 kommenttia

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

mautsa kirjoitti: 04 Loka 2020, 10:08 Jarmo. enhän minä koskaan voisi lähteä täältä "ovet paukkuen".
Nii :lol: :lol: ku tääl ei oo ovia :lol: :D
Sinettisormus

Re: Palstalla 30 000 kommenttia

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuin myös sinulle, veliseni. 🤗
kasvua edistävä
Viestit: 39
Liittynyt: 06 Loka 2020, 23:52

Re: Palstalla 30 000 kommenttia

Viesti Kirjoittaja kasvua edistävä »

On toki hyvä asia että palstalla on paljon kommentteja.
Mutta minua huolestuttaa se että jäseniä on yli 50 ja vain viisi jäsentä on antanut yhteensä 20 000 kommenttia.
Eikö siinä ole jotain pielessä. Tuntuu siltä, että foorumilla keskustelee vain muutama ja muut eivät ikäänkuin sovi mukaan.

En halua kritisoida turhaan, koska minulla ei ole asiaan ratkaisua. Mutta eikö foorumin vatäjillä ole mietinnän paikka miten saada enemmän porukkaa mukaan.
En tiedä, vaan tämä on vaan lonkalta heitto. Voiko olla niin, että kun joku harvoin äänessä oleva heitää kysymyksen tai mielipitään, niin nämä vahvat ja kokeneet jyräävät ehkä jo aiemmin tunnetuilla mielipiteillään asian kumoon ja loppuun. Silloin ei jää muille juuri mitään sanottavaan.

Tai niin, että nämä konkarit itse keksivät aiheita, jotka heitä itseään innostaan keskinäiseen väittelyyn.

Sori vaan kun olen ilon pilaaja
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Palstalla 30 000 kommenttia

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

kasvua edistävä kirjoitti: 11 Marras 2020, 22:39 On toki hyvä asia että palstalla on paljon kommentteja.
Mutta minua huolestuttaa se että jäseniä on yli 50 ja vain viisi jäsentä on antanut yhteensä 20 000 kommenttia.
Eikö siinä ole jotain pielessä. Tuntuu siltä, että foorumilla keskustelee vain muutama ja muut eivät ikäänkuin sovi mukaan.

En halua kritisoida turhaan, koska minulla ei ole asiaan ratkaisua. Mutta eikö foorumin vatäjillä ole mietinnän paikka miten saada enemmän porukkaa mukaan.
En tiedä, vaan tämä on vaan lonkalta heitto. Voiko olla niin, että kun joku harvoin äänessä oleva heitää kysymyksen tai mielipitään, niin nämä vahvat ja kokeneet jyräävät ehkä jo aiemmin tunnetuilla mielipiteillään asian kumoon ja loppuun. Silloin ei jää muille juuri mitään sanottavaan.

Tai niin, että nämä konkarit itse keksivät aiheita, jotka heitä itseään innostaan keskinäiseen väittelyyn.

Sori vaan kun olen ilon pilaaja
Itse asiassa täällä oli vielä vähän aika sitten yli 120 jäsentä, joista monet olivat jo aikoja sitten hiljenneet. Jäsenistöstä poistettiin nämä ja nyt meitä on 57, joista muutamat kirjoittelevat. Jokusia poistoja on toki tehty vuosien varrella häiriköinnin takia.

Ketään ei voi pakottaa kirjoittamaan. Ketään ei voi pakottaa "aktiiviseksi". Ketään ei voi pakottaa kommentoimaan avauksia tai toisten kommentteja.

Jotkut kokevat itselleen mukavammaksi/parhaimmaksi keskustelujen seuraamisen, ilman että itse kirjoittavat ketjuihin. Se on vapautta.

Olen itse vuosien varrella käynyt vilkaisemassa erilaisia keskustelufoorumeja, kaikki ovat olleet omanlaisiaan. Useimmiten niissä on ns.vakikirjoittajat, aktiivit, sitten on siellä taustalla viihtyvät. Itsekin olen eräällä foorumilla siellä takarivissä, koska en vain jaksa lähteä mukaan, vaikka jotkut aiheet kiinnostaisivatkin ( kyseessä on ei-hengellinen foorumi ).
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Vastaa Viestiin