Pahoillaan

Keskustele palstaa koskevista asioista
Sinettisormus

Re: Pahoillaan

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Saat anteeksi, olet minulle kaikesta huolimatta rakas. Sinusta taistellaan kuin katso7 veljestä aikanaan ja se Taisto saavutti ihmeellisen voiton, Jeesuksessa Kristuksessa.
Se tapahtui Hänen voimassaan, me olimme siinä vain työvälineitä jotka eivät tahtoneet irroittaa otettaan tästä rikkinäisestä ihmisestä.
Näin koen myös sinun kohdallasi.

https://aktiivikristinusko.fi/mita-raam ... -ihmisille

Silloin Pietari tuli Jeesuksen luo ja kysyi: “Herra, kuinka monta kertaa minun on annettava anteeksi veljelleni, joka rikkoo minua vastaan?” Jeesus vastasi hänelle: “Minä sanon sinulle: ei seitsemän kertaa, vaan seitsemänkymmentä kertaa seitsemän!”» Matt. 18:21-22.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Pahoillaan

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Aamen. Hyvä, että suhtaudut vanhojen viestien poistoon kiitollisuudella. Nyt voit aloittaa ikään kuin "puhtaalta pöydältä".

Ehdotan, että mietit haluaisitko ottaa itsellesi jonkun kuvakkeen, kuten aika monella palstalaisella on, piristivät osaltaan tunnelmaa.

Jarmo, Eero, ja muutkin, neuvovat kyllä mielellään.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Pahoillaan

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Mautsa! Tervetuloa takaisin, veli.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Pahoillaan

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Valo loistaa pimeydessä, pimeys ei ole saanut sitä valtaansa.” (Joh. 1:5)
Angelicus
Viestit: 402
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Pahoillaan

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Parahin mautsa! Aikaisin olit tekstiä kirjoittanut. Aamuhetki kullan kallis juurikin silloin kun sen viettää rukoillen ja Sanaista aamupalaa nauttien. Kirkastukoon tiesi päivä päivältä.
Avatar
Marie
Viestit: 344
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Pahoillaan

Viesti Kirjoittaja Marie »

Jumalan siunausta sinulle Mautsa, olet osunut aivan oikeaan, tajunnut syvällä tasolla Herran tahdon. Parantajamme, Pelastajamme, Vapauttajamme, Jeesus Kristus sanoo Sanassaan menkää ja parantakaa sairaits, ajakaa riivaajia ulos. Olen miettinyt tätä samaa asiaa vuosia, (vuosikymmeniä) yrittänyt ajaa riivaajia ulos ihmisistä Jeesuksen nimessä ja Jeesuksen antamalla auktoriteetillä. Lähisukulaiseni sairastaa psykoottista masennusta. Takana monta itsemurhayritystä.
Olen yrittänyt myös hänestä ajaa pois masennuksen henkeä onnistumatta. Vaikka minä tiedän nämäJeesuksen käskyt parantumiseen ja toimin sen mukaan, vieläkin on sukulaiseni sairas. Myös mieheni kuoli rukouksistani huollimatta eturayhassyöpäään. Nuorin lapseni kuoli tutustuttuaan vääriin ihmisiin 21 vuotiaana. Voit uskoa Mautsa että on tullut rukoiltua. Rukoiltu sillä voimalla ja auktoriteetillä kuin minulla on. Ei auttanut rukoukseni. Jos sinä osaat niin kerro meillekin että mekin opimme.
Sinettisormus

Re: Pahoillaan

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, Marie.
On täälläkin monet taistelut taisteltu, on sidottu ja ajettu riivaajia. Itsessämme ei mitään voimaa ole. Kun jotain tapahtuu se on todella lähtöisin Herrasta. Ja joskus saa todistaakkin ihmeitä. On tullut vapautusta ja pelastusta, joku on löytänyt Jeesuksen uudestaan.
Paras esimerkki meille täällä oleville, on katso7 veli. Hänestä kävimme pitkän taiston, se ei käynyt hetkessä, mutta se tapahtui!
Olemme voittajan puolella. Siitä sen enempää, sillä olemmehan noissa hetkissä ja tilanteissa vain Herran työkaluja.

10:17 Mutta joka kerskaa, hänen kerskauksenaan olkoon Herra.
10:18 Sillä ei se ole koetuksen kestävä, joka itse itseään suosittelee, vaan se, jota Herra suosittelee.
2. kor.
Avatar
Marie
Viestit: 344
Liittynyt: 02 Tammi 2020, 10:40

Re: Pahoillaan

Viesti Kirjoittaja Marie »

Aamen Sinettisormus. Luin jostain tällä palstalla en muista mistä ja tunnen näin : Minä olen pienenpieni mutta minulla on Suuri Jumala.
Sinettisormus

Re: Pahoillaan

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

PSALMIT 84
1. Veisuunjohtajalle; veisataan kuin viininkorjuulaulu; koorahilaisten
virsi.
2. Kuinka ihanat ovat sinun asuinsijasi, Herra Sebaot!
3. Minun sieluni ikävöitsee ja halajaa Herran esikartanoihin, minun sydämeni ja ruumiini pyrkii riemuiten elävää Jumalaa kohti.
4. Löysihän lintunen majan ja pääskynen pesän, johon se poikasensa laskee: sinun alttarisi, Herra Sebaot, minun kuninkaani ja minun Jumalani.
5. Autuaat ne, jotka sinun huoneessasi asuvat! He kiittävät sinua alati. Sela.
6. Autuaat ne ihmiset, joilla on voimansa sinussa, joilla on mielessänsä pyhät matkat!
7. Kun he käyvät Kyynellaakson kautta, he muuttavat sen lähteitten maaksi, ja syyssade peittää sen siunauksilla.
8. He käyvät voimasta voimaan, he astuvat Jumalan eteen Siionissa.
9. Herra, Jumala Sebaot, kuule minun rukoukseni, ota se korviisi, Jaakobin Jumala. Sela.
10. Jumala, meidän kilpemme, käännä katseesi, katso voideltusi kasvoja.
11. Sillä yksi päivä sinun esikartanoissasi on parempi kuin tuhat muualla; mieluummin minä olen vartijana Jumalani huoneen kynnyksellä, kuin asun jumalattomien majoissa.
12. Sillä Herra Jumala on aurinko ja kilpi; Herra antaa armon ja kunnian, ei hän kiellä hyvää niiltä, jotka nuhteettomasti vaeltavat.
13. Herra Sebaot, autuas se ihminen, joka sinuun turvaa!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Pahoillaan

Viesti Kirjoittaja Eero »

Jos haluat Mautsa päästä eroon tuosta sinua riivaavasta hengestä, niin aloita parannus ja lue vaikka Isä meidän -rukous ja tee se sydämestäsi käsin. Tai mene vaikka ehtoollisellle, kirkot ovat vielä auki mun käsittäkseni. Silloin se alkaa lähteä sinusta, mutta pakolla Herra ei ketään paranna. Siinä on se asia mikä on tultava sinusta itsestäsi.

Mulle on Herra näyttänyt, että en ole parempi kuin mikään murhanies, siksi en ees yritä tehdä mitään omasta voimastani, olen antamut kaiken Herran käsiin. Synti ei meistä lähde, mutta Herra voi verellään pestä meidät puhtaaksi ja peseekin.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Pahoillaan

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos mautsa.
Olen viime päivät ja viikot ollut jonkun kasvun edessä. Herra on puhunut minulle Hänen tahdostaan. Ettei Hänen ajatuksensa ole meidän ajatuksia.
Hän tietää mitä tarvitsemme ja miten meitä ohjaa ja johdattaa. Meidän ei tarvitse itsessämme yrittää sillä mitä liha voisikaan?
Tänään luin näitä kommenttejasi uusin silmin.
Saatana voi olla tämä maailman uskonnollisuus. Näin pukeutuen ""valkoiiin vaatteisiin", eksyttäen.
Olen saanut kokea sellaiset henget ja olen niitä Jeesuksen nimessä ja veressä lähettänytkin.
Jumala piti minulle tuosta aiheesta 2009 vuoden kestävän pelko koulutuksen ja kun sen lopulta ymmärsin sain myös nähdä sen toimivuuden.
Kun olemme oikeasti uskossa ja elämme uskon varassa, saamme elää taivaallisessa ilmapiirissä, Jeesuksen kasvojen edessä. Hän alkaa antamaan enemmän ilmestyksiä.
Meillä on täydellinen, laillinen valta rukoilla ja lähettää sairauksia ja syntejä pois.
Jeesus Kristus on sen kaiken tehnyt jo ristillä. Ne kaikki on jo tehty. Ei Hänen enää niitä tarvitse tehdä. Me saamme käyttää tuota oikeutta jonka Jeesus meille lupasi, menkää ja tehkää!
Hän siis todella käski meidän tehdä.. parantaa sairaita ja tämä kaikki löytyy Jumalan Sanasta.
Kun teemme nämä taivaallisessa ilmapiirissä on meillä myös taivaalliset joukot takanamme meitä tukemassa. Näin uskon työmme täytyy ..
Saittekohan tästä mitään selvää ..
Herra on tuonut näitä ajatellessa ohjelmia ja videoita jotka opettivat juuri näistä asioista, aivan uudella tavalla.
Koen että olen taas Jumalan ihmeellisessä koulussa ja jotain uutta on tulossa, jokin läpimurto.
Saatana on aika avuton kun elämme tuossa taivaallisessa ilmapiirissä, kuin kuplan sisässä johon sen nuolet ei pääse.
Se voi pilkata meitä maailman sanoin, mutta ne eivät meitä satuta ...
Sinettisormus

Re: Pahoillaan

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Raamatussa on monta kohtaa tuosta.
Matt.10. Jeesus myös käskee opetuslapsiaan parantamaan ja he tekivät niin ja tänään mekin saamme tehdä sitä saamaa, mutta ei uskonnollisuuden varassa vaan uskon:
7. Ja missä kuljette, saarnatkaa ja sanokaa: 'Taivasten valtakunta on tullut lähelle'.
8. Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.

Verenvuoto tautinen nainen koski Jeesuksen vaatteen tupsua ja parantui. Hänen usko sen teki, kun se on tarpeeksi vahva, eikä siinä ole jos sanoja, joita saatana kylvää ja kaikkea näin kyseenalaistaa.

Tuolla Sananjulistus osiossa on noita videoita ja ohjelmia joita olen viime päivät katsellut ja jatkan katselua ja kuuntelua, sillä ne ovat vahvistaneet ajatuksiani joita Herra on laskenut sydämelleni.
Otsikon alla Herätys liikehdintää.
Sinettisormus

Re: Pahoillaan

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

AAMEN!!!
Angelicus
Viestit: 402
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: Pahoillaan

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Hieno juttu!
Vastaa Viestiin