Kaikenlaista jutustelua 6

Keskustele palstaa koskevista asioista
Angelicus

Re: Kaikenlaista jutustelua 6

Viesti Kirjoittaja Angelicus » 29 Marras 2020, 17:42

Adventus Domini - Herran tuleminen. Hoosianna- oi auta, pelasta! ”Olkaa valmiit, sillä ette tiedä, minä hetkenä ylkä saapuu.”

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 29 Marras 2020, 20:48

Aamen, tule Herra Jeesus!

”Hoosianna hoosianna
Hoosianna hoosianna
Saavu jo kuningas luoksemme
Täyttämään toivomme”
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 30 Marras 2020, 20:05

Tervetuloa keskuuteemme " totuuden miekka ".
Ole siunattu joukossamme, Jeesuksessa Kristuksessa.
💖👑💖
Hag. 2:23. Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot.

https://sinettisormus.blogspot.com/

-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jarmo- » 30 Marras 2020, 20:27

Tervetuloa myös minun puolestani! Ole siunattu ja iloitkaamme yhdessä Herrassa Jeesuksessa!

totuuden miekka

Viesti Kirjoittaja totuuden miekka » 30 Marras 2020, 20:29

Kiitos teille kaikille, että sain tulla tänne Pelastussanoma sivustolle. Olen jo kauan seurannut tätä tärkeää sivustoa. Nyt koin johdatuksen liittyä mukaan. Jumalan siunausta tälle sivustolle

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 30 Marras 2020, 20:39

Kiitos että tulit näkyväksi keskuuteemme.
Kiitos myös siitä että koet tämän foorumin tärkeäksi.
Itseasiassa tämä on meille monelle henkireikä. Täällä todella on Pyhä Henki läsnä ja on täällä ihmeitäkin tapahtunut. Tästä kaikesta saamme kiittää yksinomaan Jeesusta Kristusta.
NIIN SUURI HÄN ON !!!!
💖👑💖
Hag. 2:23. Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut, palvelijani Serubbaabel, Sealtielin poika, sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot.

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 30 Marras 2020, 23:03

Aamen! Ja tervetuloa ”Totuuden miekka”, hienoa saada sinut tänne keskuuteemme. Herran Rauhaa sinulle!

Marie

Viesti Kirjoittaja Marie » 02 Joulu 2020, 07:00

Eilen illalla Raamatunlukuni jälkeen valmistauduin nukkumaan, sammutin valot, suljin silmäni ja välittömästi näin suljettujen silmieni edessä valkoisen hevosen valkoisen ratsastajan kanssa laukkaamassa kovaa vauhtia aivan lähellä. Täytyy sanoa että pelästyin ja avasin silmäni että "näky" loppuisi. En tiedä mitä tarkoittaa.

Uskon Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen » 02 Joulu 2020, 07:44

Ilm.6:2 Ja minä näin, ja katso: valkea hevonen; ja sen selässä istuvalla oli jousi, ja hänelle annettiin seppele, ja hän lähti voittajana ja voittamaan.
???
Tästä on arvuuttelua, että onko se Kristus itse vaiko sitten joku muu, joka onkin "paha" koska kolme muuta neljästä ratsastajasta edustaa jotain tapahtuvaksi tulevaa pahuutta, sotaa ym.

Mahdollisesti tuo voisi tarkoittaa Suomessakin pian alkavia joukkorokotuksia.

Muistatko mitä luit Raamatusta? Siitä voisi löytyä yhteys uneen.

Marie

Viesti Kirjoittaja Marie » 02 Joulu 2020, 10:20

Uskon Jeesukseen: Muistatko mitä luit Raamatusta? Siitä voisi löytyä yhteys uneen.

Luin Hebrealaiskirjeen loppua 10:stä kappaleesta loppuun. Kurjaa kun tulee tällainen pelko ettei voinut katsoa enempää. Rakkaudessa ei ole pelkoa. Mutta sitä oikeesti hätkähtää kun jotain tapahtuu juuri sillä hetkellä (sekunteja). Sitten vasta muistaa että olen Jeesuksen turvassa.

Marie

Viesti Kirjoittaja Marie » 02 Joulu 2020, 10:22

Vielä lisäys että ei ollut uni vaan olin hereilä silmät kiinni.

AOAOAOAOAO
Site Admin

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO » 02 Joulu 2020, 14:40

Marie kirjoitti:
02 Joulu 2020, 07:00
Eilen illalla Raamatunlukuni jälkeen valmistauduin nukkumaan, sammutin valot, suljin silmäni ja välittömästi näin suljettujen silmieni edessä valkoisen hevosen valkoisen ratsastajan kanssa laukkaamassa kovaa vauhtia aivan lähellä. Täytyy sanoa että pelästyin ja avasin silmäni että "näky" loppuisi. En tiedä mitä tarkoittaa.
Kun luin viestisi, niin tämä tuli ensimmäisenä mieleeni ;

Ilm.19:11 Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja Hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa.

Mielestäni näkysi oli rohkaiseva, ei pelottava. :)
Minä Olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet Minun.

https://www.youtube.com/watch?v=-EUtxAQbeZ8 Virsi 222; Jeesus Kristus Elämämme.

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 02 Joulu 2020, 17:09

Tervetuloa tehmies24. Olet tuttu minulle. Ja koen nyt tämän Jumalan johdatuksen että olet nyt täällä.
Muistan sinut suomi24:ltä rukouksista.
Ihmeellistä on se että juuri eilen jostain syystä tulit mieleeni, käydessäni täällä Pelastussanomassa.
Äsken tulin kotiin ja tulin kurkkaamaan mitä täällä tänään on tapahtunut ja valtavaksi ilokseni näin sinut kirjautuneena tänne.
Ole veli siunattu Jeesuksessa Kristuksessa, täällä meidän kanssamme.

Uskon Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen » 02 Joulu 2020, 17:26

Marie kirjoitti:
02 Joulu 2020, 07:00
https://www.ksml.fi/paakirjoitus-mielipide/2371057

Kaksi merkittävää ratsastajaa ja valkoiset hevoset

Risto Moisio

Pohjois-Korean valtion uutistoimisto KCNA antoi ymmärtää, että suuria uutisia on luvassa, kun maan johtaja Kim Jong-un oli ratsastanut valkoisella hevosella pyhällä Paektu-vuorella. Näin pääkirjoitustoimittaja Tapani Luotolan mukaan (KSML 7.11.).

Ilmestyskirjassa valkoisella hevosella ratsastavasta kerrotaan näin:

”Minä näin taivaan avoinna: näin valkoisen hevosen ja sen selässä miehen. Hän on uskollinen ja totuudellinen, hän tuomitsee ja taistelee vanhurskaasti. Hänen silmänsä olivat kuin tulen liekit, hänellä oli päässään monta kruunua, ja häneen oli kirjoitettu nimi, jota ei tunne kukaan muu kuin hän itse. Hänellä oli pukunaan vereen kastettu viitta, ja hänen nimensä on Jumalan Sana.”

Jumalan Sana on myös Jeesuksen nimi. Näillä kahdella ratsastajalla onkin mielenkiintoisia yhtymäkohtia: suuret uutiset, valkoinen hevonen, pyhä Jumala, pyhä Paektu-vuori, Jerusalem on vuorella, Pohjois-Korean ohjukset liekkeineen ja sodan uhka, Jeesuksen silmät ovat kuin tulen liekit ja ”Hän taistelee vanhurskaasti”.

Sattumaako? Ei. Luotolan mukaan Pohjois-Korean diktatuurin perustaja Kim Il-sung tunsi protestanttiperheen lapsena Raamatun tarinat. Näin Kim Jong-unia voidaan edelleen kuvata raamatullisin kielikuvin Pohjois-Korean messiaana.

Pieniksi jäävät Pohjois-Korean uutiset verrattuna Jeesuksen paluuseen valkoisella hevosella maan päälle.

NÄIN KIRJOITTI KESKISUOMALAINEN 2019!

-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jarmo- » 02 Joulu 2020, 21:23

Tervetuloa tehmies24 myös minunkin puolestani. Ole siunattu ja iloitaan Herrassa Jeesuksessa yhdessä kanssasi.

-jarmo-
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jarmo- » 02 Joulu 2020, 21:27

Sitten toinen asia. Eero aloittaa sivuston siirron Nebulalta Shellitiin. Se on vuodessa puolet halvempi ja saamme yhtä paljon levytilaa, kuin nytkin meillä on. Lisäksi voimme maksaa 3 vuotta etukäteen, jonkinlaisella maksuajalla, niin sivustomme on siltä osin turvattu, vaikka sattuisi mitä tahansa, niin se ei kaadu ainakaan maksun puutteeseen. Tästä ja muusta uhasta huoletii sitten muuten Jeesus Kristus, kuten aina!

Halleluja Jeesus, tule takaisin ja perusta maan päälle valtakuntasi!

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 02 Joulu 2020, 22:52

Joo, piakkoin pistetään siirto käyntiin, niin saadaan sivusto puhtaasti suomalaisille servereille, jonnekin tuonne Länsi-Suomeen.

Herraan on luotto tässä asiassa, niin kuin kaikessa muussakin, mutta jos voitte rakkaat palstalaiset rukoilla tämän asian puolesta.

Ilmoittelen sitten erikseen vielä kun lähdemme tätä tekemään ja sen aikaa on siis palsta suljettuna. Hyvää aikaa lukea vaikka Raamattua!

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 04 Joulu 2020, 03:11

Shalom rakkaat palstalaiset!

No niin, nyt palsta sijaitsee hieman turvallisemmassa paikassa suojatun yhteyden takana eli ei voi kukaan esimerkiksi kalastella sisäänkirjautumistietoja. Siirto sujui hyvin, kiitos Herran!

Ota Herra Jeesus Kristus palsta ja palstalaiset Sinun veresi suojiin, niin kuin Sinä olet ottanutkin! Aamen.

P.S. Jos huomaatte jotain erikoisuuksia palstan toiminnassa, niin ilmoitelkaa. Mutta näyttäis ainakin päällisin puolin toimivan ihan hyvin.

Sinettisormus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus » 04 Joulu 2020, 09:09

Kiitos Eero tästä suunnattomasta työstä jonka teit palstan eteen. Olet Siunattu veli keskuudessamme.
💖👑💖

Eero
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero » 04 Joulu 2020, 09:24

Herralle kiitos, Hänen töitään teemme, mitä Hän kullekin antaa tehtäväksi.

Vastaa Viestiin