Kaikenlaista jutustelua 12
Re: Kaikenlaista jutustelua 12
Hei Uskon Jeesukseen, ymmärsin että ketju vain pariksi päiväksi suljettiin eikä sinun takiasi, ole rauhassa. Siinä haettiin yleistä foorumin rauhaa aiheen puolesta, se ei johtunut teidän viimeisistä viesteistänne. Niin sen näin sivusta kanssapalstalaisena tulkitsen. On mielenkiintoinen aihe ollut teillä pyöriteltävänä, ja keskustelua eri puolilta punnittuna. Siunausta kaikille.
Se on juuri näin, Kulkija.Kulkija kirjoitti: ↑Eilen, 22:42 Hei Uskon Jeesukseen, ymmärsin että ketju vain pariksi päiväksi suljettiin eikä sinun takiasi, ole rauhassa. Siinä haettiin yleistä foorumin rauhaa aiheen puolesta, se ei johtunut teidän viimeisistä viesteistänne. Niin sen näin sivusta kanssapalstalaisena tulkitsen. On mielenkiintoinen aihe ollut teillä pyöriteltävänä, ja keskustelua eri puolilta punnittuna. Siunausta kaikille.
Toimenpide ei liity mitenkään UJ sinuun.
Tällä palstalla ei ole eikä saa tulla olemaan tabuja.
Hyvässä hengessä ja jumalisesti voi keskustella mistä tahansa.
Itse ainakin pidän siitä, jos saan hyvän sparraajan opponoimaan.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
- Uskon Jeesukseen
Viimeksi muokannut Uskon Jeesukseen, 24 Helmi 2026, 00:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Uskon Jeesukseen
Aurinkoinen ilma oli tänään...
Viimeksi muokannut Uskon Jeesukseen, 24 Helmi 2026, 00:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lukitus liittyy suurempaan kokonaisuuteen joka ei näy kaikille.Uskon Jeesukseen kirjoitti: ↑Eilen, 23:13Kiitos viestistä... mielestäni on kuitenkin niin että jos esim. valvojan näkemys on ristiriidassa ketjun aiheen kanssa niin silloin hänen tulisi jäävätä itsensä valvojuudesta sillä kertaa ja osallistua kirjoitteluun siten että ei anna eriävien näkemyksiensä johtaa siihen etteivät jotkut toiset ihmiset saa vapaasti esittää näkemyksiään.Kulkija kirjoitti: ↑Eilen, 22:42 Hei Uskon Jeesukseen, ymmärsin että ketju vain pariksi päiväksi suljettiin eikä sinun takiasi, ole rauhassa. Siinä haettiin yleistä foorumin rauhaa aiheen puolesta, se ei johtunut teidän viimeisistä viesteistänne. Niin sen näin sivusta kanssapalstalaisena tulkitsen. On mielenkiintoinen aihe ollut teillä pyöriteltävänä, ja keskustelua eri puolilta punnittuna. Siunausta kaikille.
Ok, varmaankin väärin tuoda asia esiin tällä tavalla, mutta jollakin tapaa mielestäni tämä asia tulisi selvittää.
Uskoisin Sannan vapauttavan topsun suurinpiirtein "heti" kun tulee paikalle, malttia.
En tallaa toisen adminin varpaille menemällä sitä itse vapauttamaan.
Vielä kerran. Tuo ei ollut mitään henkilökohtaista.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
1. AmenUskon Jeesukseen kirjoitti: ↑Eilen, 23:18
1. eihän kenenkään tarvitse mennä ko. ketjuun jos tietää että ketju triggeröi...
2. Näin se on - opponenttiudesta en tiedä... vaikeaa se onkin näin oppositiosta...![]()
2.
- Uskon Jeesukseen
Viikon päästä satelee jo vettä... 
Viimeksi muokannut Uskon Jeesukseen, 24 Helmi 2026, 00:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Säästele näitä asiaan liittyvälle palstalle. Hyvät yöt.Uskon Jeesukseen kirjoitti: ↑Eilen, 23:59Ei tietenkään henkilökohtaista... mutta come on, Sanna triggeröityi itse päivän aiheesta, koska jokin avaruuskuva ei vastannut hänen käsitystään siitä miltä maa näyttää avaruudesta... sitten hän kertoo omatekoisen kuvansa avulla että avaruuskuva on yhtä mahdollinen feikki kuin hänen nojatuoli hiekalla feikkinsäkin.Rutger kirjoitti: ↑Eilen, 23:20Lukitus liittyy suurempaan kokonaisuuteen joka ei näy kaikille.Uskon Jeesukseen kirjoitti: ↑Eilen, 23:13Kiitos viestistä... mielestäni on kuitenkin niin että jos esim. valvojan näkemys on ristiriidassa ketjun aiheen kanssa niin silloin hänen tulisi jäävätä itsensä valvojuudesta sillä kertaa ja osallistua kirjoitteluun siten että ei anna eriävien näkemyksiensä johtaa siihen etteivät jotkut toiset ihmiset saa vapaasti esittää näkemyksiään.Kulkija kirjoitti: ↑Eilen, 22:42 Hei Uskon Jeesukseen, ymmärsin että ketju vain pariksi päiväksi suljettiin eikä sinun takiasi, ole rauhassa. Siinä haettiin yleistä foorumin rauhaa aiheen puolesta, se ei johtunut teidän viimeisistä viesteistänne. Niin sen näin sivusta kanssapalstalaisena tulkitsen. On mielenkiintoinen aihe ollut teillä pyöriteltävänä, ja keskustelua eri puolilta punnittuna. Siunausta kaikille.
Ok, varmaankin väärin tuoda asia esiin tällä tavalla, mutta jollakin tapaa mielestäni tämä asia tulisi selvittää.
Uskoisin Sannan vapauttavan topsun suurinpiirtein "heti" kun tulee paikalle, malttia.
En tallaa toisen adminin varpaille menemällä sitä itse vapauttamaan.
Vielä kerran. Tuo ei ollut mitään henkilökohtaista.
Ja kun kerroin hänelle että tuohan on feikki elikkäs eihän "oikealla" feikillä voi argumentoida jonkin toisen kuvan olevan feikki ja josta asiaa ei kuvateknisesti voi havaita vaan taustalla on tämä Nasa valehtelee-ajattelu jonka mukaan kaikki on jotain muuta kuin mitä Nasa kertoo olevan.
Poistakaa koko ketju... ei se minua haittaa...
Mikä on tämä lukitukseen liittyvä kokonaisuus.... ahaa modet pohtii että voiko Raamatun väittää toteutuvan kirjaimellisesti... vaikka osa kirjoituksista on kuvaannollista puhetta... ja tämä asia on nyt pohdinnassa...
Saar 1:5 Ja aurinko nousee, ja aurinko laskee ja kiiruhtaa sille sijallensa, josta se jälleen nousee.
Flättärit esittävät että aurinko pysyy koko ajan samalla korkeudella jossa se siirtyy flättäreitten mielestä katoamispisteesen niin että tästä syystä maanpiirin toisella puolella on pilkkopimeä.
Yllä oleva raamatunjae taas kumoaa tuon väittämän sanoessaan auringon laskee ja nousee.
Psalmi 19:4 (19:5) Niiden mittanuora ulottuu yli kaiken maan ja niiden sanat maanpiirin ääriin. Auringolle hän on tehnyt niihin majan.
5 (19:6) Se on niinkuin ylkä, joka tulee kammiostaan, se riemuitsee kuin sankari rataansa juostessaan.
Jos Raamattua luettaisiin kirjaimellisesti niin silloinhan aurinko "juoksisi" ja olisi jonkinlaisessa majassa.
- Uskon Jeesukseen
Minulle on aivan sama vaikka koko ketju poistetaan... tätä viestiä aiemmin joku kommentoi kutakuinkin että ketju on suljettu koska kyse on suuremmasta kokonaisuudesta...
mnjoo... foorumin litteän maan ystävät ovat päätyneet siihen että nytpä koko universumikin on litteä joten lättyketju kii ja lättyversumi uuden ketjun aiheeksi.
Joo laittakaa kii...
mnjoo... foorumin litteän maan ystävät ovat päätyneet siihen että nytpä koko universumikin on litteä joten lättyketju kii ja lättyversumi uuden ketjun aiheeksi.
Joo laittakaa kii...
No hyvää ja armorikasta Herran huomenta. Mahtavaa että saa herätä tänäänkin syyttelyihin
Joo tuo litteä keskusteluja suljettiin sen vuoksi että se aiheutti mielipahaa muille kuin ketjun kirjoittajille. Mutta älä huoli UJ, se on nyt avattu niin ei tarvitse enempää ampua alas siitä, että totuutta yritetään pimittää.
Jos viittasit minuun niin en ymmärrä mitä ristiriitaa tarkoitat. Annoin keskusteluun mahdollisuuden molempiin näkökantoihin, enkä varsinaisesti ole kummankaan puolella tai vastaan.
Mikä mun mielestä on rakentavaa keskustelua on sellainen, että yhdessä pohdittaisiin vaihtoehtoja ja sitä mistä ollaan samaa mieltä.
Rakentavahan keskustelu syntyy eriävistä mielipiteistä ja siinä ei ole tavoitteena "voittaa" mitään väittelyä, vaan ymmärtää toista osapuolta ja etsiä yhteistä tarttumapintaa. Vaatii siis malttia, mutta on huomattavasti hedelmällisempää kuin pelkkä huutokilpailu. Toki ko. keskustelussa ei ikinä päästy tähän ja itseä kiinnostaviin aihealueisiin.
Oma motivaatio kyllä kannattaisi tarkistaa aina ennen mihinkään keskusteluun ryhtymistä. Nyt kun minun niskaan laitetaan kaikki mahdollinen syytös, kannattaisi varmaan myös pohtia miksi tasan yksi aihe aiheuttaa noin paljon vihaa ja puolustuskantaa? Tämä siis ihan yleisenä huomatutuksena.
Ketjun sulkeminen yleisön pyynnöstä ei ole triggeröitymistä. Ja sinä itse pyysit todistetta siitä miten NASAn kuva olisi mahdollinen ja kun se annettiin siitä ilmeisesti nousi mielipaha. Kyse ei ollut siitä mitä mieltä minä olen tai ajattelen ja edelleen - en ole ollut pallo teoriaa vastaan.
Ja kun täällä näköjään ruetaan nostamaan ihmisiä tapetille sanoistaan, voitaisiin edes pysyä totuudessa eikä lisäillä värikynää juttuihin.
Ja mitä jääväämiseen tulee, niin sehän on tässä tapauksessa turhaa, koska ainakin mulla oli molemmat kannat avoinna.
Ja mitä itse jo. ketjuun tulee - niin älä murehdi veli, jäävään itseni kyllä ihan itse siitä syystä, että nämä asiat ei pysy asioina eikä myöskään palstan sisällä.
Palstan sääntöihin kuuluu että kaikki on linjassa Raamatun kanssa. Vaikka Raamatusta voikin uskotella itselleen minkä tahansa opin ja vääristää sen - sääntöihin kuuluu Raamatun ilmoittamassa asiassa pysytään oli se sitten kirjaimellista tai ei ja siitä sallitaan eriäväkin keskustelu.
Se että ylläpito ei puutu kaikkeen ei liity Raamatun totuuteen millään tavalla. Palstalla on haluttu pitää sananvapaus ja tähän mennessä se onnistunutkin ilman suurempia kolhuja.
Ketju siis on avattu, anna palaa Frank
Ja ko. ketjua ei suljeta toistaiseksi siitä syystä, että alkaa kuitenkin uusi syyttelymyrsky totuuden pimittämisestä, kun kerran pelkkä lukituskin sai sen aikaan. Ylläpito toki jatkossa puuttuu asiaan jos se menee asiattomaksi, leviää muualle tai menee henkilökohtaisuuksiin.
Täytyisi muistaa että me kaikki ollaan täällä Jeesuksen edustajia ja uskosta osattomia ei kiinnosta niinkään se onko eri näkemyskantoja olemassa, vaan kuten Raamattukin sanoo, yhteisestä rakkaudesta meidän tunnistetaan tai pitäisi tunnistaa. Ja yhteinen rakkaus ei laita ihmisiä enää 2000 luvulla roviolle Jumalan nimissä tai ilman. No ehkä vähän karkea vertaus tähän aamuun mutta noin herättelyksi.
Kävin nyt myös modaamassa ketjun nimen molempia näkökantoja tukevaksi jos se vähentäisi palstaraivoa edes vähäsen.
Ja kuten varmaan UJ ymmärsit, kaikki palaute ei ollut kohdistunut sinuun, vaan ketjusta levinneisiin asioihin.
Joo tuo litteä keskusteluja suljettiin sen vuoksi että se aiheutti mielipahaa muille kuin ketjun kirjoittajille. Mutta älä huoli UJ, se on nyt avattu niin ei tarvitse enempää ampua alas siitä, että totuutta yritetään pimittää.
Uskon Jeesukseen kirjoitti: ↑Eilen, 23:59 Kiitos viestistä... mielestäni on kuitenkin niin että jos esim. valvojan näkemys on ristiriidassa ketjun aiheen kanssa niin silloin hänen tulisi jäävätä itsensä valvojuudesta sillä kertaa ja osallistua kirjoitteluun siten että ei anna eriävien näkemyksiensä johtaa siihen etteivät jotkut toiset ihmiset saa vapaasti esittää näkemyksiään.
Jos viittasit minuun niin en ymmärrä mitä ristiriitaa tarkoitat. Annoin keskusteluun mahdollisuuden molempiin näkökantoihin, enkä varsinaisesti ole kummankaan puolella tai vastaan.
Mikä mun mielestä on rakentavaa keskustelua on sellainen, että yhdessä pohdittaisiin vaihtoehtoja ja sitä mistä ollaan samaa mieltä.
Rakentavahan keskustelu syntyy eriävistä mielipiteistä ja siinä ei ole tavoitteena "voittaa" mitään väittelyä, vaan ymmärtää toista osapuolta ja etsiä yhteistä tarttumapintaa. Vaatii siis malttia, mutta on huomattavasti hedelmällisempää kuin pelkkä huutokilpailu. Toki ko. keskustelussa ei ikinä päästy tähän ja itseä kiinnostaviin aihealueisiin.
Oma motivaatio kyllä kannattaisi tarkistaa aina ennen mihinkään keskusteluun ryhtymistä. Nyt kun minun niskaan laitetaan kaikki mahdollinen syytös, kannattaisi varmaan myös pohtia miksi tasan yksi aihe aiheuttaa noin paljon vihaa ja puolustuskantaa? Tämä siis ihan yleisenä huomatutuksena.
Piti oikeen käydä tarkistamassa että olenko ollut jossain kohtaa ketjun aiheena puolustaja ja siis tarkistamassa omat kommenttini ja niistä muutama tässä:Uskon Jeesukseen kirjoitti: ↑Tänään, 00:11 mnjoo... foorumin litteän maan ystävät ovat päätyneet siihen että nytpä koko universumikin on litteä joten lättyketju kii ja lättyversumi uuden ketjun aiheeksi.
En nyt kutsuisi "lätty" fanaattisuudeksi tai ylipäätään sen puolustajaksi.Sanna kirjoitti: ↑Eilen, 05:40 Kyseinen taho muuten tarkoittaa hepreaksi pettämistä. Puolueeton keskustelu aiheesta kiinnostaa, biljoonafirman löydöksien käyttäminen argumentteina ei.
Kriittinen ajattelu ei myöskään tarkoita että kaikki pitää torpata. Esim Suomen valtion ja poliisitoimen kohdalla olisi naiivia väittää, ettei meillä ole täällä korruptiota, mutta sehän ei tarkoita että koko Suomi on mätä sen työntekijöilleen.
Uskon Jeesukseen kirjoitti: ↑Eilen, 23:59
Ei tietenkään henkilökohtaista... mutta come on, Sanna triggeröityi itse päivän aiheesta, koska jokin avaruuskuva ei vastannut hänen käsitystään siitä miltä maa näyttää avaruudesta... sitten hän kertoo omatekoisen kuvansa avulla että avaruuskuva on yhtä mahdollinen feikki kuin hänen nojatuoli hiekalla feikkinsäkin.
Ketjun sulkeminen yleisön pyynnöstä ei ole triggeröitymistä. Ja sinä itse pyysit todistetta siitä miten NASAn kuva olisi mahdollinen ja kun se annettiin siitä ilmeisesti nousi mielipaha. Kyse ei ollut siitä mitä mieltä minä olen tai ajattelen ja edelleen - en ole ollut pallo teoriaa vastaan.
Ja kun täällä näköjään ruetaan nostamaan ihmisiä tapetille sanoistaan, voitaisiin edes pysyä totuudessa eikä lisäillä värikynää juttuihin.
Joo, musta olisi ihan tosi mahtavaa, jos aikuiset ihmiset puhuisivat suoraan, kun asia nyppii eikä niistä saisi kuulla kauttarantain viesteillä muilta tahoilta, että mitä on puhuttu.Uskon Jeesukseen kirjoitti: ↑Eilen, 23:59 hänen tulisi jäävätä itsensä valvojuudesta sillä kertaa ja osallistua kirjoitteluun siten että ei anna eriävien näkemyksiensä johtaa siihen etteivät jotkut toiset ihmiset saa vapaasti esittää näkemyksiään.
Ja mitä jääväämiseen tulee, niin sehän on tässä tapauksessa turhaa, koska ainakin mulla oli molemmat kannat avoinna.
Ja mitä itse jo. ketjuun tulee - niin älä murehdi veli, jäävään itseni kyllä ihan itse siitä syystä, että nämä asiat ei pysy asioina eikä myöskään palstan sisällä.
Uskon Jeesukseen kirjoitti: ↑Eilen, 23:59 Mikä on tämä lukitukseen liittyvä kokonaisuus.... ahaa modet pohtii että voiko Raamatun väittää toteutuvan kirjaimellisesti... vaikka osa kirjoituksista on kuvaannollista puhetta... ja tämä asia on nyt pohdinnassa...
Palstan sääntöihin kuuluu että kaikki on linjassa Raamatun kanssa. Vaikka Raamatusta voikin uskotella itselleen minkä tahansa opin ja vääristää sen - sääntöihin kuuluu Raamatun ilmoittamassa asiassa pysytään oli se sitten kirjaimellista tai ei ja siitä sallitaan eriäväkin keskustelu.
Se että ylläpito ei puutu kaikkeen ei liity Raamatun totuuteen millään tavalla. Palstalla on haluttu pitää sananvapaus ja tähän mennessä se onnistunutkin ilman suurempia kolhuja.
Ketju siis on avattu, anna palaa Frank
Täytyisi muistaa että me kaikki ollaan täällä Jeesuksen edustajia ja uskosta osattomia ei kiinnosta niinkään se onko eri näkemyskantoja olemassa, vaan kuten Raamattukin sanoo, yhteisestä rakkaudesta meidän tunnistetaan tai pitäisi tunnistaa. Ja yhteinen rakkaus ei laita ihmisiä enää 2000 luvulla roviolle Jumalan nimissä tai ilman. No ehkä vähän karkea vertaus tähän aamuun mutta noin herättelyksi.
Kävin nyt myös modaamassa ketjun nimen molempia näkökantoja tukevaksi jos se vähentäisi palstaraivoa edes vähäsen.
Ja kuten varmaan UJ ymmärsit, kaikki palaute ei ollut kohdistunut sinuun, vaan ketjusta levinneisiin asioihin.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.
Raamattu - ainoa historiallinen teos, jonka tapahtumia yritetään jatkuvasti selittää pois tai korvata vaihtoehtoisella, nykyaikaan sopivammalla katsantokannalla.
Raamattu - ainoa historiallinen teos, jonka tapahtumia yritetään jatkuvasti selittää pois tai korvata vaihtoehtoisella, nykyaikaan sopivammalla katsantokannalla.
Huomenta 
Eduskunnasta poikkeuksellinen kannanotto
Eduskuntaryhmät: ”Suomi seisoo Ukrainan rinnalla. Nyt ja tulevaisuudessa. Yhdessä.”
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c ... f5584904ef
Jos uutisointi ei olisi niin korruptoitunutta kuin se on - olisi hieno nähdä sama lause tueksi Israelin sotaan.
•Israel ei edelleenkään ole aloittanut yhtäkään kahakkaa.
•Se, että puolustaa Israelia eikä tarkoita, että pitäisi sallia Gasan lasten kärsimykset ja sota ylipäätään.
•Hamas on edelleen ainoa joka käyttää lapsikilpiä aseinaan ja polttaa sekä tappaa myös vastapuolen lapsia.
Eduskuntaryhmät: ”Suomi seisoo Ukrainan rinnalla. Nyt ja tulevaisuudessa. Yhdessä.”
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c ... f5584904ef
Jos uutisointi ei olisi niin korruptoitunutta kuin se on - olisi hieno nähdä sama lause tueksi Israelin sotaan.
•Israel ei edelleenkään ole aloittanut yhtäkään kahakkaa.
•Se, että puolustaa Israelia eikä tarkoita, että pitäisi sallia Gasan lasten kärsimykset ja sota ylipäätään.
•Hamas on edelleen ainoa joka käyttää lapsikilpiä aseinaan ja polttaa sekä tappaa myös vastapuolen lapsia.
No nyt!
Liittovaltion muutoksenhakutuomioistuin sallii Louisianan panna täytäntöön osavaltion lain, joka velvoittaa julkiset koulut näyttämään kymmentä käskyä.

Liittovaltion muutoksenhakutuomioistuin sallii Louisianan panna täytäntöön osavaltion lain, joka velvoittaa julkiset koulut näyttämään kymmentä käskyä.
https://www.christianpost.com/news/loui ... rules.html”Ei ole epäilystäkään siitä, että kymmenellä käskyllä on valtava uskonnollinen merkitys”, totesi muutoksenhakutuomioistuin.
Joo, mä mietin, että kuinka raamatullinen toi ”litteän maan teoria” ylipäätään on vai onko se enemmänkin maailmankuvallinen? Sitä kautta voisi joka tapauksessa päästä keskustelussa eteenpäin.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
- Uskon Jeesukseen
.
... ja jos joku ei kirjoita ketjuun niin eihän hänen ole mikään pakko lukea ketjun viestejä jos aihealue ahdistaa... jos jossakin ketjussa on kummitusjuttuja niin hui... en mene lukemaan... kummitelkoot kirjoittajat keskenään...
Muistan kyllä jossakin viestissä pyytäneeni anteeksi kun joku oli loukkaantunut... tosin en tiedä oliko hän loukkaantunut minun kirjoituksistani...
...mikä kaikki palaute ei ole kohdistunut minuun... eli mikä palaute on... onhan minullakin oikeuksia ketjuun kirjoittajana samalla tavoin kuin ketjuun kirjoittamattomillakin... elikkä Sanna kerropa tuo asia...
Sanna kirjoitti: ↑Tänään, 06:45 No hyvää ja armorikasta Herran huomenta. Mahtavaa että saa herätä tänäänkin syyttelyihin![]()
....
Täsmennätkö Sanna vielä noita väittämiä
... ja jos joku ei kirjoita ketjuun niin eihän hänen ole mikään pakko lukea ketjun viestejä jos aihealue ahdistaa... jos jossakin ketjussa on kummitusjuttuja niin hui... en mene lukemaan... kummitelkoot kirjoittajat keskenään...
Muistan kyllä jossakin viestissä pyytäneeni anteeksi kun joku oli loukkaantunut... tosin en tiedä oliko hän loukkaantunut minun kirjoituksistani...
...mikä kaikki palaute ei ole kohdistunut minuun... eli mikä palaute on... onhan minullakin oikeuksia ketjuun kirjoittajana samalla tavoin kuin ketjuun kirjoittamattomillakin... elikkä Sanna kerropa tuo asia...
Niin sitähän varten joku on sen ketjun tehnyt että siitä saa keskustella onko vai ei
Ja jos se koko palstan mielestä on väärää oppia ja niiden jotka jotakin kommentoivat, eivät ole puolesta eikä vastaan niin kuin tuossa aamun avauksessa kävi ilmi, niin ehkä sitä ketjua ei olisi kannattanut alunperinkään sallia. Ja saahan sen poistettuakin jos niin halutaan.
- Uskon Jeesukseen
Maapallo totuutena voitti koska ketjun uusi nimi on Litteän maan teoria vs. pyöreä maapallo... eli jälkimmäinen on totta koska sitä ei mainita tuossa lauseessa teoriana...

(vitsi vitsi vitsi...)
(vitsi vitsi vitsi...)
Viimeksi muokannut Uskon Jeesukseen, 24 Helmi 2026, 09:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Joo ei ole mutta luettu ilmeisesti on.Uskon Jeesukseen kirjoitti: ↑Tänään, 09:19
Uskon Jeesukseen kirjoitti: ↑Tänään, 09:19
...mikä kaikki palaute ei ole kohdistunut minuun... eli mikä palaute on... onhan minullakin oikeuksia ketjuun kirjoittajana samalla tavoin kuin ketjuun kirjoittamattomillakin... elikkä Sanna kerropa tuo asia...![]()
No varmaan itse tiedät mikä ei ole. Käsittääkseni meillä pysyi keskustelu ihan ketjussa ja sen asioissa. Ja siitä ei ollut kommentoitavaa.
Allekirjoittaneet voisivat kyllä itse tässä ilmoittautua eikä jättää likapyykkiä muille mutta ketju on siis avattu tänään joten saat jatkaa kirjoittamista jos haluat. Ja niin kuin ylläpidon osuudessa kirjoitin, se ei ollut minun päätös vaan sivusta seuraajien reaktion takia tehty rauhoitusyritys. Joten aiheen keskustelun voisi jatkossa pitää siellä
- Uskon Jeesukseen
Eli kysyin siis että mikä palaute on... kohdistunutSanna kirjoitti: ↑Tänään, 09:42Joo ei ole mutta luettu ilmeisesti on.Uskon Jeesukseen kirjoitti: ↑Tänään, 09:19
Uskon Jeesukseen kirjoitti: ↑Tänään, 09:19
...mikä kaikki palaute ei ole kohdistunut minuun... eli mikä palaute on... onhan minullakin oikeuksia ketjuun kirjoittajana samalla tavoin kuin ketjuun kirjoittamattomillakin... elikkä Sanna kerropa tuo asia...![]()
No varmaan itse tiedät mikä ei ole. Käsittääkseni meillä pysyi keskustelu ihan ketjussa ja sen asioissa. Ja siitä ei ollut kommentoitavaa.
Allekirjoittaneet voisivat kyllä itse tässä ilmoittautua eikä jättää likapyykkiä muille mutta ketju on siis avattu tänään joten saat jatkaa kirjoittamista jos haluat. Ja niin kuin ylläpidon osuudessa kirjoitin, se ei ollut minun päätös vaan sivusta seuraajien reaktion takia tehty rauhoitusyritys. Joten aiheen keskustelun voisi jatkossa pitää siellä![]()
Tummensin tuonne lainaukseenkin...
Ehdotan kyllä toisenkin kerran että ketjun voi sulkea unohtaa poistaa... mikä protokolla tai netiketti ei vaadi sen olemassaoloa... minun luvalla Sanna saat sen poistaa...
Jos siitä joku kokee mielipahaa niin halipompelia hänelle...
No varmaan tuo värikynä mikä lähti siitä valokuvasta.
Joo mulla ei ole mitään tarvetta tuolle ketjulle, mutta ylläpidossa on varmaan joutilaita ihmisiä hoitamaan ko. ketjun poisto
Joo mulla ei ole mitään tarvetta tuolle ketjulle, mutta ylläpidossa on varmaan joutilaita ihmisiä hoitamaan ko. ketjun poisto