Kaikenlaista jutustelua 12
Re: Kaikenlaista jutustelua 12
Tiedä osasinko vieläkään tuota selittää
? Yritin hajoittaa ja lähettää henkivallan ilmatilaa Jeesuksessa Kristuksessa, kirjoitettussa muodossa. Se oli henkivaltojen taistelu, ei taistelu uskon veljiä eikä sisaria vastaan. 

Tuija kirjoitti: ↑Tänään, 18:56 Sanna:"En myöskään ymmärrä miten Jumalan luomasta maailmasta keskustelu tai Hänen omasta kansastaan keskustelu on saatanan kanssa vehtaamista. Mutta ehkä sitten olen yksin näiden mielipiteiden kanssa, pahoittelut siitä."
En tarkoittanut tuota asiaa niinkuin se näytti. Esitin sen tuossa kohtaa täysin väärin ja sitä yritinkin selittää huonoin tuloksin. Ihmettelimme palstan yleistä ilma alaa, mitä täällä tapahtuu ja minun on helposti tehty, että huudan henkivalloille, että poistuvat. Se ei ollut kenellekään täällä olevalle heng.koht. Niinkuin laitoin, ettei ole lihaa ja verta vastaan vaan henkivaltoja. Tiesin että ne tahtoi sekasortoa keskuutemme ja onnistui.
En tiedä osasinko tätä vieläkään selittää, mutta ajoin henkivaltoja pois Pelastussanomaan palstalta, en lihaa ja verta olevasta ihmisestä.
Ne kykenee tulemaan erilaisiin " ilmatiloihin".
Ajattelin että uskovina tuo ymmärretään, mutta olin valitettavan väärässä ja siitä pahoittelen suuresti, en siitä että " ISOIN KIRJAIMIN HUUSIN HENKIVALTOIHIN".
Kiitos tarkennuksesta
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.
Raamattu - ainoa historiallinen teos, jonka tapahtumia yritetään jatkuvasti selittää pois tai korvata vaihtoehtoisella, nykyaikaan sopivammalla katsantokannalla.
Raamattu - ainoa historiallinen teos, jonka tapahtumia yritetään jatkuvasti selittää pois tai korvata vaihtoehtoisella, nykyaikaan sopivammalla katsantokannalla.
AOAOAOAOAO kirjoitti: ↑Tänään, 19:01
Jossakin katsomassani profetia-videossa, taisi olla usemassakin, sanottiin III-maailmansodan jo alkaneen, ja juuri Ukrainasta.
Varmasti näin
Minua hävettää siinä mielessä, etten ymmärtänyt siinä hetkessä, ettei kaikilla ole ymmärrystä noista taisteluista, ja sitä kautta tulee nuo ikävät törmäykset.
🫣

🫣
Joo, mä oon oikeestaan odottanut koko ajan, että päästäisiin tosissaan keskustelemaan siitä mistä Raamattu puhuu, ilman että tarvitsisi koko ajan olla ”takajaloillaan” eli että menee kiistelyksi.
Siellä on esimerkiksi juuri noissa Kahdessakymmenessä neljässä vanhimmassa ja Sinetein suojelluissa paljon mielenkiintoisia kohtia, joista voisi saada irti paljonkin, jos keskustelu vaan olisi mahdollista eli että oltaisiin samalla puolella, niin kuin me kaikki tosiasiassa olemmekin.
Mä ymmärrän kyllä mitä Tuija siinä kohtaa keskustelua teki ja pisti meidät tauolle Herran avulla. Mä en ainakaan tarkoituksellisesti ole vihjaillut mitään tai pyrkinyt ”sivaltamaan” eli nää on kyllä juuri sitä vihulaisen väliintuloa keskusteluihin.
Siellä on esimerkiksi juuri noissa Kahdessakymmenessä neljässä vanhimmassa ja Sinetein suojelluissa paljon mielenkiintoisia kohtia, joista voisi saada irti paljonkin, jos keskustelu vaan olisi mahdollista eli että oltaisiin samalla puolella, niin kuin me kaikki tosiasiassa olemmekin.
Mä ymmärrän kyllä mitä Tuija siinä kohtaa keskustelua teki ja pisti meidät tauolle Herran avulla. Mä en ainakaan tarkoituksellisesti ole vihjaillut mitään tai pyrkinyt ”sivaltamaan” eli nää on kyllä juuri sitä vihulaisen väliintuloa keskusteluihin.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
Amen. Tätä kokoajan tarkoitin. Kiitos Eero että kerroit ymmärtävän, sydämessä nyt raskas " pala ", mutta henkivalloille siitä en iloa jaa. Jeesus Kritus on meidän Herramme, Hänessä on Voima joka kuoleman on jo niellyt ja voiton saanut!
Amen

Ps. Tuli tuohon ristin
tilalle ensin tämä
! Korjasin hymyillen sillä tuohan on ilmiselvä PELASTUKSEN KYPÄRÄ!
AMEN
Amen
Ps. Tuli tuohon ristin
AMEN
Nyt alkaa jo taas ilo nousta ... kiitos Jeesus 

Joo niin kuin laitoin, noi keskustelut on mun mielestä sujunut ihan asiallisessa hengessä enkä siis tarkoittanut sitä.Eero kirjoitti: ↑Tänään, 19:45 Joo, mä oon oikeestaan odottanut koko ajan, että päästäisiin tosissaan keskustelemaan siitä mistä Raamattu puhuu, ilman että tarvitsisi koko ajan olla ”takajaloillaan” eli että menee kiistelyksi.
UJ kyseli jossain viestissä osioo noihin sotaan liittyviin aiheisiin. Kaikkihan niitä ei halua lukea.
Oon jo pitempää meinannut ehdottaa sana vapaa / puimatanner nimistä osiota tuonne alku valikkoon missä saisi keskustella vapaammin, mutta tietenkin Raamattua kunnioittaen.
Siellä voisi olla niitäkin aiheita, mihin kaikki eivät halua ymmärrettävistä syistä osallistua.
Kyllähän meidän täytyy uskovina pystyä puhumaan kaikesta ja mun mielestä keskustelut ihan hyvin on tähänkin asti sujunut.
Eli siis otetaanko yleisö äänestys vapaan sanan alueelle, jotta ne jotka eivät halua altistua mahdolliselle kiivaammalle keskustelulle, tietäisivät suoraan mitä aluetta välttää?
Ja kukaanhan ei kiellä tuollaiselle osiolle kirjoittamasta siten, että ensin rukoilee - eikä kiireessä vastaten jos jo jokin muu asia ärsyttää valmiiksi.
Itse en ainakaan jonkin osion välttelyä näe ongelmaksi, koska ite ainakin tällä hetkellä välttelen niitä ketjuja, missä yleensä on esim. k piikki juttuja, koska en jaksa tällä hetkellä enempää lukea, mikä ei tietenkään tarkoita sitä, että niitä ei saisi palstalle tuoda, koska monia kiinnostaa ja monet ovat tietoa vailla.
No mun mielestä sanahan on täällä jo täysin vapaa ja omassa blogissaanhan voi kirjoittaa myös aiheesta kuin aiheesta palstan sääntöjen puitteissa.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.