Kaikenlaista jutustelua 12

Keskustele palstaa koskevista asioista
Tuija

Re: Kaikenlaista jutustelua 12

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen Kulkija, Amen.
Tuo kommenttisi sopi niin hyvin tuohon tämän päivän blogi tekstiini, jota mietin, olenko sitä arvollinen jakamaan, mutta jaoin kuitenkin, meidän yhteiseksi hyväksi ja pyydän samalla ANTEEKSI, kaikilta joita olen ymmärtämättä loukannut. Pyysin sitä anteeksiantoa jo Herrankin edessä. Asia jota meidän tulisi päivittää aikaajoin jokaisen omalla kohdallaan. Jos meistä tuota ei löydy, emme ole Jumalan lapsia.
Mutta Jumala todellakin rakastaa meitä kaikkia.
Tuija

Kirje hebrealaisille

12 LUKU.
1. Sentähden, kun meillä on näin suuri pilvi todistajia ympärillämme, pankaamme mekin pois kaikki, mikä meitä painaa, ja synti, joka niin helposti meidät kietoo, ja juoskaamme kestävinä edessämme olevassa kilvoituksessa
Tuija

... keskittyen Jumalan Sanaan ja siihen mikä Hänen on, ei mitä maailma opettaa.
Näkymätön Ninni

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Kulkija kirjoitti: Tänään, 09:04 Ihan omana yhteenvetonani kaiken oman palstailun kautta oppimani jälkeen🤗:

Jumala on luonut meidät erilaisiksi ja me heijastamme hänen kirkkauttaan eri tavoin jokainen tähän maailmaan, myös tällä palstalla. Jokainen olemme tänne tervetulleita aina. Voimme olla eri mieltä tapahtumista ja tuoda esiin niitä asioita jotka koemme tärkeiksi. Kommunikoimmekin eri tavoin ja luonteemme ovat erilaiset, kiitos Herran! Meillä on kuitenkin yhteinen usko Jeesukseen Kristukseen. Jokainen teemme myös virheitä ja harjoitamme päivittäin anteeksiantamisen tärkeää taitoa toisiamme ja itseämme kohtaan, Jeesuksen nimessä. Jeesus tekee myös työtä omassa sydämessä, kun toisen sanat jäävät kaihertamaan tai jos tunnemme jäävämme huomiotta. Hän kutsuu silloin seuraamaan yhä enemmän itseään! Rakastaen muita kanssakulkijoita. Jeesuksen ristintyön voima on aina tosi ja ajankohtainen. Kunnioitetaan toinen toistamme suuren kuninkaallisen perheen jäseninä. Olemme Jumalalle rakkaita! Ihan jokainen. Jumalamme on rakkaus💓🙏
Aamen! 🙏✝️🙏

Ja haluan myös pyytää anteeksi, jos olen ymmärtämättömyyttäni puuttunut asioihin joihin ei olisi pitänyt. En ole halunnut loukata ketään tietoisesti!
T: Ninni
Viimeksi muokannut Näkymätön Ninni, 21 Helmi 2026, 10:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuija

Tästä Herralle rukouksessa puhuinkin ja Hän kyllä minut tuntee, että sen minkä koen vahvasti vääräksi, niin reagoin, niinkuin Jeesus, kun kaatoi nuo pöydät ... 🙇‍♂️ 🙏
Tuija

... nämä on näitä meidän matkamme kompastuskiviä täällä, johon kaikkien jalat välillä kolhiintuu. 🙇‍♂️ 🙇‍♂️ 🙇‍♂️
Kulkija

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Voi joo, kyllä on yhtä kompastelua matka, teitä kaikkia enemmän täällä tuntuu olevan kulkija yhtenään nenä maassa😅 Kun oppisi vielä enemmän itselleen nauramaan niin olisi iloista matka.

Ja kyllähän me reagoimme, niin meidät on rakennettu.
Tuija

AAAMEN!! Niin iso AAAMEN !!!!! 🙌
Herra, me antaudumme ja tulemme eteesi Sun!!! 🙇‍♂️🙇‍♂️🙇‍♂️🙌🙌🙌🙌
Tuija

Muistutus Herralta, että alusta missä kirjoitamme ja kommentoimme, on : PELASTUSSANOMA! ✝️
Tuija

Heb.12:5. ja te olette unhottaneet kehoituksen, joka puhuu teille niinkuin lapsille: "Poikani, älä pidä halpana Herran kuritusta, äläkä menetä toivoasi, kun hän sinua nuhtelee;
6. sillä jota Herra rakastaa, sitä hän kurittaa; ja hän ruoskii jokaista lasta, jonka hän ottaa huomaansa".

- " ANNA ANTEEKSI" . ❤️‍🔥✝️❤️‍🔥
Tuija

"Sillä jos te annatte ihmisille anteeksi heidän rikkomuksensa, niin myös teidän taivaallinen Isänne antaa teille anteeksi. Mutta jos te ette anna ihmisille anteeksi, ei myöskään teidän Isänne anna anteeksi teidän rikkomuksianne."

Mark. 11:25

Tärkeä sanoma meille kaikille ...
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!

Joo, mä pyydän puolestani Sannalta ja Rutgerilta anteeksi, että nuo keskustelut menevät aina kiistelyksi, mikä ei ole Herran mielen mukaista. Mä luulen, että tämä asia kärjistyi noihin "liiteän maan teoriaan" ja Jerusalemin kolmanteen temppeliin, joista molemmat on mun mielestäni sellaisia asioista, ettei niihin tulisi veljien ja siskojen Herrassa repiä itseään rikki, kummassakaan asiassa ei ole Jeesus Kristus keskiössä.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Tuija

Amen 🙇‍♂️ 🙏
Nyt odotamme ... löytyykö anteeksiantoa, näihin anteeksi pyyntöihin.
Ehkäpä tällä oli tuolta ylhäältä opetuksellinenkin tarkoitus.?
Näkymätön Ninni

Viesti Kirjoittaja Näkymätön Ninni »

Eero kirjoitti: Tänään, 14:23 Aamen!

Joo, mä pyydän puolestani Sannalta ja Rutgerilta anteeksi, että nuo keskustelut menevät aina kiistelyksi, mikä ei ole Herran mielen mukaista. Mä luulen, että tämä asia kärjistyi noihin "liiteän maan teoriaan" ja Jerusalemin kolmanteen temppeliin, joista molemmat on mun mielestäni sellaisia asioista, ettei niihin tulisi veljien ja siskojen Herrassa repiä itseään rikki, kummassakaan asiassa ei ole Jeesus Kristus keskiössä.
Samoin ajatuksin! Aamen! 🙏✝️🙏
Tuija

Amen, kuin myös ❤️‍🔥❤️‍🔥
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Joo, en mä tiedä tarvitseeko tässä kenenkään pyytää anteeksi sen enempää keneltäkään, juuri noita loukkauskiviähän nää asiat tuntuvat olevan.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Tuija

Tuo on niin totta, Eero.
Vastaa Viestiin