Onko Järki

Keskustele palstaa koskevista asioista
AOAOAOAOAO
Site Admin

Re: Onko Järki

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

kalamos kirjoitti: 04 Loka 2024, 19:11 Huusit taas.

Ja valehtelit.

Sillä todellakin sanoit,
että
mautsa/Mauri/paamat ym
on ongelma.
Vieläpä pitkään jatkunut ongelma.

Edelleen on käynyt ilmi,
että Sinä rikoit sääntöjä,
kun poistit Mautsan.
Kun puhuin "ongelmasta" selvästi sanoin tuossa aiemmassa viestissäni että sääntöjen rikkominen on ongelma, jota "mautsa " on tehnyt ,vuosia.

Ja, se ei ole "huutamista, jos tekstissä käyttää boldausta, mutta "ISOJEN KIRJAINTEN" käyttäminen taas on "huutamista.

Ja, kyllä, voi todella sanoa että mautsa on samalla myös ongelma, koska hän rikko sääntöjä jatkuvasti, huolimatta monista saamistaan varoituksista, banneista, erottamisista, viestien poistamisista, useamman vuoden ajalta. Hän ei välitä säännöistä.

Jos sinä Kalamos oikeasti olet huolissasi hänestä, pyydä hänet kotisivuillesi, ja anna mautsan rellestää siellä.

Sinä olet riidanhaluinen persoona, ja haluat ilemisesti vain arvostella ylläpidon/minun toimintaa.

Voisi kysyä, miksi kukaan muu, kuin ylläpito ei esim. puolustanut Rutgeria, kun "mautsa" aloitti/ siis, jatkoi, Rutgerin haukkumista. Mautsahan oli bannilla, jota minä en ollut, tällä kertaa, hänelle antanut, vain palaten jatkaakseen haukkumistaan.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Tuija!

Kyllä tässä kaikessa saattaa olla myös Herralla näppinsä pelissä, nythän me eletään juutalaisten syyspyhien aikaa, joka on juuri alkanut Pasunansoiton päivällä ja huipentuu Suureen Sovituspäivään eli Jom Kippuriin 11.-12.10. sekä sen jälkeiseen seitsemänpäiväiseen Lehtimajan juhlaan ja Pyhään Kokoukseen.

Suuren Sovituspäivän teema on juuri pahojen tekojen eli syntien katumus ja niiden sovitus eli anteeksiantamus on tämän kaiken ytimessä.

Näistä juhlista on keskusteltu palstalla aikojen saatossa paljonkin ja niillä saattaa olla hyvinkin suuri merkitys myös lopunaikojen lopun tapahtumissa. Varmasti palstalaisilta löytyy paljonkin tarkkanäköisiä huomiota niiden suhteen.

Aloitetaan siis puhtaalta pöydältä keskinäisen anteeksiannon kautta, nyt on siihen juuri sopiva hetki ja aika!

Shabbat Shalom!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Shabbat Shalom kaikille.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
AOAOAOAOAO
Site Admin

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

No, niin. Kaikki ovat mielipiteensä tuoneet esille, ei jäänyt varmaan kenellekään epäselväksi mitä mieltä kukin oli. Leppoisaa ja sydämellistä keskustelua.....

Ketju nyt suljetaan, sitä on jo useasti ehdotettu ja pyydetty. Ettei syntyisi enempää ns. pahaa verta foorumilaisten välille.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Lukittu