Kaikenlaista jutustelua 12

Keskustele palstaa koskevista asioista
Tuija

Re: Kaikenlaista jutustelua 12

Viesti Kirjoittaja Tuija »

AAAMEN! 👑🙌
Pigeon

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Kukaan ei kai tällä palstalla ole Aamenta vastaan, se ei liene se pointti. Luettavuus Raamatun lauseissa vähän kyllä kärsii, kun siellä on monta Aamenta. Samoilla aatoksilla kuin Angelicus. Tässä tapauksessa mielestäni yksi ajaisi saman asian kuin useampi, mutta kukin tekee sen, mitä Pyhä henki sanoo.
Angelicus

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Pigeon kirjoitti: 13 Syys 2025, 10:08 Kukaan ei kai tällä palstalla ole Aamenta vastaan, se ei liene se pointti. Luettavuus Raamatun lauseissa vähän kyllä kärsii, kun siellä on monta Aamenta. Samoilla aatoksilla kuin Angelicus. Tässä tapauksessa mielestäni yksi ajaisi saman asian kuin useampi, mutta kukin tekee sen, mitä Pyhä henki sanoo.
Amen
AOAOAOAOAO
Site Admin

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Nimimerkki Angelicus pyysi nimimerkkinsä poistoa, joten tein nimimerkin poiston. Henkilö ei ollut mitenkään vihainen tai katkera.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sanna
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Oisko nyt taas tämänkin poiston voinu käyttää ylläpidon kautta, niin kuin ohjeistus on?
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Uskon Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Jeesus olkoon Herra.
Viimeksi muokannut Uskon Jeesukseen, 14 Syys 2025, 02:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kulkija

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Hyvä idea😂😂 Sehän on mahtava että on osoitettu jo vahvasti että ollaan todellakin valmiita sanomaan Aamen, joten olettaminen on ok!!
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Semmosta huumoria Amenesta.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Kulkija

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Lauluyhtye A-menen musiikkia tähän taustalle. Totisesti, niin olkoon. Aamenemme on ilmaus sille, että olemme samaa mieltä. Moni käyttää sanaa muuallakin.
Kiitos Taivaan Isälle huumorista! Ja samanmielisyydestä. Ja ennenkaikkea Sanasta🙏
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Mäkin heitän korteni kekoon, käytän Aamenta ja Shalomia myös aika paljon, harkiten, mutta sen mukaan mitä mieleen tulee, vaikka oon siis kaikkia turhia hokemia ja ”huoneentauluja” vastaan.

Tästä aiheesta on puhuttu muistaakseni aikaisemminkin, mua ei ainakaan näiden käyttö haittaa, varsinkin kun ne on yleensä juuri tuolla palstan ”Jumalanpalvelusketjussa”. Mutta sen oon huomannut, että ärsytystä tulee yleensä jos on väsynyt tai joku muu asia harmittaa tms.

Mutta toivottavasti päästään aamentelemaan kohta oikein kunnolla, koska Taivaassa sitä on sitten luvassa:
Ilm. A19:4 Ja ne kaksikymmentä neljä vanhinta ja neljä olentoa lankesivat maahan ja kumartaen rukoilivat Jumalaa, joka valtaistuimella istuu, ja sanoivat: "Amen, halleluja!"
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Uskon Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

https://www.google.fi/search?q=muhammad ... -serp#ip=1

Voisiko linkin sivustoilla esitetty henkilö olla lopullinen Antikristus...?
Vastaa Viestiin