Kaikenlaista jutustelua 12
Re: Kaikenlaista jutustelua 12
Kiitos! Haluan luottaa ja uskoa että Jumala johdatti minut tänne takaisin. Tulkoot Siunausten Sateet tänne! Hengen sateet!
Tv 7:lta tuli vastaus Jeesuksen viestiin, liitän sen tähään, ja rakkaat siskot ja veljet, liittykää tekin rukousrintamaan rukoilemaanSuomen puolesta:
Shalom Anne!
Kiitos viestistäsi!
Herra puhui viime vuonna Muurinaukossa-rukousarmeijalle, että Hän on antanut meille "Abrahamin armon".
Ymmärsimme, että se liittyy esirukoukseen Suomen puolesta, kuten Abrahan rukoili Sodoman puolesta.
Rukousarmeijassa on muutama tuhat sitoutunutta esirukoilijaa, jotka rukoilevat maakunnissa omilla
vuoroillaan jatkuvasti (jo 10 vuoden ajan) Suomen puolesta. Uskon, että Herra on jo valmistanut pelastuksen
Suomelle - vaikka vielä tulemme tarvitsemaan kuritusta.
Siunauksin
Marita
Shalom Anne!
Kiitos viestistäsi!
Herra puhui viime vuonna Muurinaukossa-rukousarmeijalle, että Hän on antanut meille "Abrahamin armon".
Ymmärsimme, että se liittyy esirukoukseen Suomen puolesta, kuten Abrahan rukoili Sodoman puolesta.
Rukousarmeijassa on muutama tuhat sitoutunutta esirukoilijaa, jotka rukoilevat maakunnissa omilla
vuoroillaan jatkuvasti (jo 10 vuoden ajan) Suomen puolesta. Uskon, että Herra on jo valmistanut pelastuksen
Suomelle - vaikka vielä tulemme tarvitsemaan kuritusta.
Siunauksin
Marita
Rauhaa Tuija ja tervetuloa takaisin. Miten on tuon aamuisen raamautunlauseen laiton , sinähän laitoit monta vuotta, haluatko edelleen laittaa, siis haluatko pestisi takaisin?
Kiitos Marie. Totta kai saat jatkaa sitä, en ole tullut mitään kaappaamaan takaisin.
Katsotaan mihin Jumala johtaa ja ohjaa. Hän on viime aikoina ollut kovin ihmeellinen ja vastaillut rukouksiin omalla hiljaisella tavalla. Sitä on vain pitänyt oppia kuuntelemaan.
Katsotaan mihin Jumala johtaa ja ohjaa. Hän on viime aikoina ollut kovin ihmeellinen ja vastaillut rukouksiin omalla hiljaisella tavalla. Sitä on vain pitänyt oppia kuuntelemaan.
Jumala, anna tänne palstalle Hengen sateet. Anna ihmisten saada kokea täällä Sinun läsnäolosi. Olkoon tämä ahdistuksissa oleville turvapaikka. Paikka jossa oikeasti saa kokea Vahvasti Jumala Sinun Rakkautesi ja että se loistaa myös meissä, Sinun omistasi, jotta meidät tunnistetaan Sinun omiksi, jotka kirkastamme Sinun nimeäsi !!!
Halleluja!!
Halleluja!!
Minä voin tuoda tuota PÄIVÄN SANAA. Toki jokainen voi tuoda jos kokee jonkin Sanan sopivaksi kuhunkin hetkeen.
Tervetuloa takaisin Tuija ja Herramme Jeesuksen Kristuksen Siunausta!
Jos nyt joskus tuntuu siltä, ettei täällä halua olla, niin pidä vaan taukoa, mäkin olin melkein koko talven poissa, kunnes Herra johdatti takaisin, vaalitaan siis palstaa, Pyhän Hengen Henkireikää maan päällä!
Jos nyt joskus tuntuu siltä, ettei täällä halua olla, niin pidä vaan taukoa, mäkin olin melkein koko talven poissa, kunnes Herra johdatti takaisin, vaalitaan siis palstaa, Pyhän Hengen Henkireikää maan päällä!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.
https://herrannimessa.blogspot.com
Kiitos Eero ja olet oikeassa.
Yritti kovasti tuo kone juuri heittää minua pois täältä. Ei suostunut uskomaan tuota uutta salasanaa? Mikä lie? Kirjauduin juuri uudelleen, vihollinen haluaa minut ulos täältä, mutta nyt toimin täällä Jeesuksen Kristuksen nimessä!
Yritti kovasti tuo kone juuri heittää minua pois täältä. Ei suostunut uskomaan tuota uutta salasanaa? Mikä lie? Kirjauduin juuri uudelleen, vihollinen haluaa minut ulos täältä, mutta nyt toimin täällä Jeesuksen Kristuksen nimessä!
Ollaa mökillä ja huonot yhteyden, vähän väliä Off tilassa johtuisiko siitä että ei halua avata tätä minulle?