P.s. Mukavaa, että tulit Rutger takaisin, vähän ikävä jo oli

Aika jännä sattuma. En nähnyt unta vaan valveilla aloin pari aamua sitten yhtäkkiä miettimään, että olemme vaimoni kanssa menossa häihin. Se oli siinä mielessä erikoista ettemme juurikaan käy missään ja nyt olimme menossa ja päällämme oli jostain syystä kansallispuvut. Pidin ajatusta itselleni niin erikoisena, että piti oikein netistä tutkia tarkemmin mitä kaikkia kansallispukuja Suomessa on. Kotikaupungillamme ei ole kansallispukuja niin vaimolla oli siis yllään Oulun kansallispuku, semmoinen nätti, kauniin sininen ja valkoinen paita ja sininen tykkimyssy. Omani seutua en muista mutta mustat suorat housut, musta takki, valkoinen paita, musta iso hattu ja helahoito vyöllä. Mustat kengät molemmilla. Vaatteilla koreilu on meille niin vierasta, että pidin omia ajatuksiani erittäin poikkeuksellisena. On tässä kai jotain..Tuija kirjoitti: ↑10 Tammi 2024, 09:25 Kerronpa päivän iloksi teille aamuisen uneni myös teille:
Näin pitkin aamua unta jossa mieheni ja minut piti vihkiä uudelleen. Sain kauniin hääpuvun ja vieraita tuli koko ajan. Huomasin ettei minulla ollut kukkia niin laitoin pienet lapset niitä minulle poimimaan. Sitten piti vihkiä mutta vieraita tuli lisää ja paristi näin keskeytyi. Sitten sanoin ettei minulla ollut taas niitä kukkia ja ilmoitin että kun tulee noita vieraita niin otan heidän lahjakukat vihkikukiksi. Sitten näin auton tulevan pihaan ja huomasin että sieltä tulee oikein pastori ja avustaja. Oli ensin tarkoitus tehdä se ihan omalla porukalla mutta nyt se muuttui yllättäen viralliseksi ja pukunikin muuttui suuremmaksi ja kauniimmaksi hääpuvuksi♀
♂
... oli se sekava uni mutta iloa täynnä.
Siunattua päivää! Bless to day!
Onnea ja toivotaan tuota
Onnea. On muuten kaikista kaunein kivi koskaan tuo sinisafiiri.