Kaikenlaista jutustelua 12

Keskustele palstaa koskevista asioista
Sanna
Site Admin

Re: Kaikenlaista jutustelua 12

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Rutger kirjoitti: 03 Huhti 2025, 18:19 Oletteko katsoneet elokuvan 6.päivä?
MIT:n tiedemiehet haluavat alkaa kasvattamaan varaosaihmisiä kantasoluista.
Nämä bodyoidit eivät kuulemma tunne kipua eivätkä ole älyllisesti niin kehittyneitä, että ymmärtäisivät elämässään olevan mitään pielessä.
Aletaanko tässä kasvattamaan sielunviholliselle armeijaa, kroppia jotka ovat tyhjiä astioita demonien miehittää?
https://www.dailymail.co.uk/sciencetech ... ODIES.html
Siihen nähden kuinka paljon porukkaa kaatuu r○k○te sopan jälkimaininkeihin, niin tuntuu oudolta että kropista olisi pulaa. Toki kaikki eivät tee elintestamenttia.

Tuohan on kätevä tapa "luoda" uusi ihmiskunta, tarpeeksi tyhmiä lampaiksi. Samalla saa eliitin haureellisiin harrastuksiin lapsia.

Tuosta "ei tunne kipua" tulee mieleen lennokkaat ihmiskunnan keksimät faktat, että kohdussa oleva lapsi ei tunne kipua tai reagoi äitinsä tunnetiloihin, samoin kuin aivopieru vielä noin 20 vuotta sitten jolloin sanottiin ettei pienet lapset tunne kipua 🙄

Mutta joo, raamatullisesti katsottuna, kyllähän tuo pedon armeijalta kuulostaa.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Sanna kirjoitti: 03 Huhti 2025, 19:06
Rutger kirjoitti: 03 Huhti 2025, 18:19 Oletteko katsoneet elokuvan 6.päivä?
MIT:n tiedemiehet haluavat alkaa kasvattamaan varaosaihmisiä kantasoluista.
Nämä bodyoidit eivät kuulemma tunne kipua eivätkä ole älyllisesti niin kehittyneitä, että ymmärtäisivät elämässään olevan mitään pielessä.
Aletaanko tässä kasvattamaan sielunviholliselle armeijaa, kroppia jotka ovat tyhjiä astioita demonien miehittää?
https://www.dailymail.co.uk/sciencetech ... ODIES.html
Siihen nähden kuinka paljon porukkaa kaatuu r○k○te sopan jälkimaininkeihin, niin tuntuu oudolta että kropista olisi pulaa. Toki kaikki eivät tee elintestamenttia.

Tuohan on kätevä tapa "luoda" uusi ihmiskunta, tarpeeksi tyhmiä lampaiksi. Samalla saa eliitin haureellisiin harrastuksiin lapsia.

Tuosta "ei tunne kipua" tulee mieleen lennokkaat ihmiskunnan keksimät faktat, että kohdussa oleva lapsi ei tunne kipua tai reagoi äitinsä tunnetiloihin, samoin kuin aivopieru vielä noin 20 vuotta sitten jolloin sanottiin ettei pienet lapset tunne kipua 🙄

Mutta joo, raamatullisesti katsottuna, kyllähän tuo pedon armeijalta kuulostaa.
5/5 kommentti 👍🫡
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Rutger
Site Admin

Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Rutger
Site Admin

Shabbat Shalom 💙🤍💙
Uskon Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

:?: :idea: :!: SHOKKIKYSYMYS:

Entä jos 15.4.25 sekunnilleen klo 5.43.21 Usassa tapahtuisi vuoden 1930 kaltainen talousromahdus, niin kuinka Suomessa tulisi nyt ennen tuota päivämäärää toimia...

Vaikuttaisiko kuinka Suomen talouteen tai jopa sotilaallisessa mielessä maan turvallisuuteen... jos Usa romahtaisi täysin niin alkaisiko esim. Venäjä ärhentelemään tänne päin ...

:shock: :o :roll:
Uskon Jeesukseen

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 06 Huhti 2025, 17:44 :?: :idea: :!: SHOKKIKYSYMYS:

Entä jos 15.4.25 sekunnilleen klo 5.43.21 Usassa tapahtuisi vuoden 1930 kaltainen talousromahdus, niin kuinka Suomessa tulisi nyt ennen tuota päivämäärää toimia...

Vaikuttaisiko kuinka Suomen talouteen tai jopa sotilaallisessa mielessä maan turvallisuuteen... jos Usa romahtaisi täysin niin alkaisiko esim. Venäjä ärhentelemään tänne päin ...

:shock: :o :roll:
https://yle.fi/a/74-20154282

Analyysi: Aasia romahti Trumpin tullien takia – Kiina voi nyt saada toivomansa mahdollisuuden
Maanantain pörssiromahdus muistuttaa siitä, että Aasia voi imaista muun maailman mukanaan taantumaan.

:roll: :roll: :roll:

Entä tästä eteenpäin... :?:
Uskon Jeesukseen

Noinko on, että WEF olisi nyt nurin ynnä muut ...?

Netissä:

Dollarin purkaminen käynnissä. Kiina julistanut taloussodan USA:ta vastaan. SWIFT-maksusyysteemi pyritään korvaamaan. Öljyä myydään ilman dollareita.

China Levies Economic WAR Against U.S.; Brings Global Payment System Online Bypassing SWIFT - Settling OIL Sales without Dollars

https://urly.fi/3OhZ (tänään)

"Kiinassa yli 2 000 mantereen pörssiyhtiötä on laskenut alarajalle, ja Kiinan aktiivisimmat CSI 1000 -osakeindeksifutuurit ovat nyt laskeneet 10 prosenttia ja osuvat alarajaan. Kiina on avannut todellisen taloussodan kostoksi!

KIINA ALOITTAA MAAILMANLAAJUISEN DIGITAALISEN MAKSUVERKON OHITTAMALLA SWIFTin"

"Hal Turnerin pika-analyysi

Tiedätkö mikä tämän aiheutti? Trump. Tiedätkö miksi? He yrittivät tappaa hänet; mutta Trump voitti.

Hän tuhosi globalismin. Sitä ei ole enää olemassa
. Se on loppu, se on päätetty, se on kuollut. Hän vei sen takapihalle ja ampui sen teloitustyylillä sahatulla haulikolla, ja hän yksinkertaisesti tulee rennosti ulos sen veren roiskuessa ympäriinsä kertomaan meille siitä.

WEF on poissa. Davos on poissa. Klaus Schwab on poissa. Kestävän kehityksen tavoitteet ovat poissa. Monikansalliset yhtiöt ovat poissa. Veroparatiisit ovat poissa.

Maailma sellaisena kuin sen tunsimme on poissa. Miksi? Koska se vastusti Donald Trumpia; se yritti saada hänet kukistumaan, syytteeseen asetetuksi, pidätetyksi, vangituksi ja teloitetuksi.

Joten hän tappoi sen. Ja hän teki sen käyttämällä HEIDÄN OMAA JÄRJESTELMÄÄNSÄ! RAHAA.

Nyt se on kuollut, sen ruumis on edessämme.

Suurten rahoituslaitosten ja uusliberalististen toimijoiden markkinat kaikkialla maailmassa yrittävät henkisesti käsitellä menetyksiään ja sitä tosiasiaa, että he ovat itse kuolleet: kieltämistä, neuvotteluita, vihaa, masennusta.
...meidän pitäisi juhlia...."
Marie

Viesti Kirjoittaja Marie »

Olenkohan minä ymmärtänyt oikein, että Trump laittoi nämä tullimaksut niille maille jotka itse ovat aiemmin asettaneet tullimaksuja USA:lle. Luin jostain että kun tullimaksut tulivat ajankohtaiseksi niin Israel ja joku muu maa poistivat omat tullimaksunsa ja ja heidän maansa eivät saaneet USAN tullimaksuja.
Jos Suomi olisi tehnyt samoin meillle ei olisi tullut tullimaksuja.
Uskon Jeesukseen

Marie kirjoitti: 08 Huhti 2025, 06:59 Olenkohan minä ymmärtänyt oikein, että Trump laittoi nämä tullimaksut niille maille jotka itse ovat aiemmin asettaneet tullimaksuja USA:lle. Luin jostain että kun tullimaksut tulivat ajankohtaiseksi niin Israel ja joku muu maa poistivat omat tullimaksunsa ja ja heidän maansa eivät saaneet USAN tullimaksuja.
Noin olen minäkin kutakuinkin ymmärtänyt... vaan onko tuosta kaikesta seurauksena "vain" taantuma.... voiko tulla jokin *Usan vuoden1930 kaltainen lama Usaan ja kaikkialle... lopulta painetaan inflaation vuoksi miljoonan euron seteleitä ja leipä maksaa 100 000 euroa... tosin lienee niin että nyt tulee jokin raha-, finanssi-, maksu-, ynnä muu talousjärjestelmän muutos, jossa käteinen katoaa ja tilalle tulee digitaalinen valuutta ....

*Oliko Usan tuolloinen lama millainen vaikutuksiltaan muuhun maailmaan... oliko Usassa suurinumeroisia seteleitä kuten esim. Saksassa oli joskus... 1930 vuoden jälkeen ennenkö vuotta 1940...jne.

Jossain oli että jo syksyllä EU:ssa tulisi käyttöön digitaalinen valuutta tms. plus digi-ID kai myöskö...
Uskon Jeesukseen

Marie kirjoitti: 08 Huhti 2025, 06:59 Olenkohan minä ymmärtänyt oikein, että Trump laittoi nämä tullimaksut niille maille jotka itse ovat aiemmin asettaneet tullimaksuja USA:lle. Luin jostain että kun tullimaksut tulivat ajankohtaiseksi niin Israel ja joku muu maa poistivat omat tullimaksunsa ja ja heidän maansa eivät saaneet USAN tullimaksuja.
Alla NWO-Havainto-sivuston näkemyksiä... jotain perää noissa väittämissä voi ollakin... digitaalinen euro lokakuussa kai jne. yms.

TIISTAINA, HUHTIKUUTA 08, 2025
Tuontitulli, vientulli, Pörssiromahdus ja Digieuro

EU:n ja USA:n välillä on nyt median mukaan kova kauppasota siitä, että kumpi laittaa toiselle kovemman vientitullin. Mutta uutisten lukija ei välttämättä huomaa, että tässä onkin nyt kysymys poliittisesta harhautusoperaatiosta, jolla halutaan kääntää huomio pois siitä, kun pörssiromahdus on jo käynnissä.

EU:n keskuspankin pääjohtaja Christine Lagarde lipsautti jo, että digitaalisen euron deadline on sovittu lokakuuhun 2025
, joten tästä voi jo päätellä ja ennustaa tulevaa syksyä, jolloin luultavasti talous sekä pörssi on jo sakannut siihen pisteeseen, että se on syöksenyt mm. asuntomarkkinat sekä pankit kriisiin. Joten sitten kun varsinkin työssäkäyvät ihmiset vaativat vihaisina rahojaan pankeista mahdollisesti ulos jo syyskuussa 2025, niin Suomenkin muutamat pankit saattavat laittaa talletuspaon estämiseksi nostorajat tileille.

Tämä talousjärjestelmän romahduksesta seuraava levottomuus taas saa ehkä aikaiseksi mellakoita, jotka ovat mahdollisesti seurausta mm. hintojen rajusta noususta.

Mutta kuten koronasekoilussakin kehitettiin se vanha keppiä ja porkkanaa juoni sille, että painostettiin ihmiset ottamaan se tutkittu ja turvallinen immuniteetin tuhoava koronarokote, niin tällä kerralla kyse onkin yksittäisten kotitalouksien ja ihmisten omaisuudesta, joka taas halutaan ryöstää EU:n keskuspankille kaikilla keinoilla, joten tähän juoneen he kehittivät tämän digitaalisen euron.

Mutta koska eurot ovat edelleen fyysisenä FIAT-rahana olemassa, niin digieuron suunnitelmaan on juuri keksitty tämä keinotekoisesti luotu talouskriisi, jotta ihmiset hyväksyisivät digieuron sitten lopulta talouskriisin lopullisena pelastuksena.
...
Digitaalinen ID, eli digitaalinen identiteetti on siis tämä hanke, johon myös tämä digitaalinen euro tähtää ja siinä on tarkoitus luoda Kiinan mallinen pisteytysjärjestelmä, jossa kansalaiset pisteytetään heidän käyttäytymisen ja kuluttamisen perusteella

GREAT RESET (talouden nollaus
)

Mutta nyt menemme siihen itse asiaan, eli kun Sveitsin talousfoorumin ex puheenjohtaja Klaus Schwab puhui jo vuosia sitten siitä, kuinka tulee kohta se teollisuuden neljäs vallankumous ja se johtaa lopulta siihen talouden nollaamiseen (Eng. GREAT RESET), niin luultavasti tämä digieuro ja Digitaalinen ID siirtymä, joka on poliittisella retoriikalla ja kapulakielellä ilmiselvästi naamioitu Vihreäksi Siirtymäksi.

Tämä siis tarkoittaa sitä, että kaikki yksityisomistajuus tultaisiin lakkauttamaan ja luopumaan lopulta kaikesta FIAT-rahasta ja tilalle tulisi sitten tämä kylmä digieuro ja lopulta digitaalinen identiteetti, joka olisi osana tällaista ihmisten pisteytysjärjestelmää.
Lisäksi nämä elitistit haluavat luopua kaikesta yksityisautoilusta, joka lopulta myös kieltäisi kaikki mm. bensalla käyvät autot.

He haluavat sitten rakentaa kaupunkeihin näitä 15 minuutin kaupunkeja, joissa ihmisiä mm. valvottaisiin digitaalisesti ja määräiltäisiin, että kuinka monta kertaa saisi ajaa mm. pois 15 minuutin kaupunki alueelta ja jos ylittäisi ylimääräisen kaupungista poistumismäärän, niin tästä seuraisi sitten sakkoja jne.

EU:n komissiolla on muutenkin yksityisomaisuus jo mielessä, koska siellä laaditaan tänä vuonna 2025 rekisteri kaikista yli 200 000 euroa olevista omistuksista
. Joten Ursula von der Leyen haluaa vielä tyhjentää EU-maiden työssäkäyvien ihmisten omaisuuden kuin pajatson
Viimeksi muokannut Uskon Jeesukseen, 08 Huhti 2025, 13:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sanna
Site Admin

Nostorajahan periaattessa on jo. Automaatista ei saa yhellä nostokerralla kuin muistaakseni 400€. Tietysti sen voi kiertää, kun renkkaa tarpeeksi monta kertaa kortin sisälle. Koska järjestelmä on jo, ei vaadita kun napin painallus estämään kaikki käteisnostot.

Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Sanna
Site Admin

Onko siis WEF vetäytyminen, kauppatullit, pörssien mahalasku ja mahdollinen sota pelkkää kulissia? Saadaan aikaiseksi totaalinen kaaos, jotta syksyllä saadaan digi id ja käteiskielto helpommin pakotettua kansalle?

Muistaakseni tahallinen pörssin ja talouden kyykkäys on sodan kanssa testattu toimivaksi eliitin toimesta WW1 ja WW2 osalta 🤔

Rutger
Site Admin

Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen kerta, mutta törkeää yhtä kaikki.
"Trump väittää natsien kohdelleen juutalaisia rakkaudella".
Juutalainen Dershowitz perkaa tämän valeuutisen harvinaisen tuohtuneena.
Samassa videossa Alan kertoo kantansa Iranin ydinase pyrkimyksistä.
Kannattaa kuunnella.
Kesto puoli tuntia.
https://www.youtube.com/live/x6tQEpA9Np ... YM3uU9-Ske
Rutger
Site Admin

Bergoglio kuoli.
Rutger
Site Admin

Kuoliko nyt vai jo aiemmin, hmm, voimme vain arvailla.
Marie

Viesti Kirjoittaja Marie »

umv lehdestä poimittua: Suomen Pankki aiheutti jättitappiot myymällä kultaa ja ostamalla dollareita joulukuussa
Julkaistu 16.04.2025 14:46, 9713 lukukertaa

Kullan hinta on ollut kovassa kasvussa koko alkuvuoden, tavoittaen yhä uusia ennätyksiä ja dollarin arvo on puolestaan laskenut suhteessa euroon. Kullan hinta alkoi nousemaan käytännöstä päivästä, kun Suomen Pankki ilmoitti myyneensä viisi tonnia Suomen kultavarantoa. Lisäksi keskuspankki osti erityisesti dollaria, kasvattaen jättitappiota.
AOAOAOAOAO
Site Admin

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Marie kirjoitti: 23 Huhti 2025, 12:47 umv lehdestä poimittua: Suomen Pankki aiheutti jättitappiot myymällä kultaa ja ostamalla dollareita joulukuussa

Kullan hinta on ollut kovassa kasvussa koko alkuvuoden, tavoittaen yhä uusia ennätyksiä ja dollarin arvo on puolestaan laskenut suhteessa euroon. Kullan hinta alkoi nousemaan käytännöstä päivästä, kun Suomen Pankki ilmoitti myyneensä viisi tonnia Suomen kultavarantoa. Lisäksi keskuspankki osti erityisesti dollaria, kasvattaen jättitappiota.
Tuo "umv" on humpuuki-kanava. Mitä tulee "tappioihin", niin ei ole mitään tappiota ellei myy hankkimaansa vierasta valuuttaa matalammalla kurssilla kuin on itse siitä maksanut. Jos Suomen Pankki on myynyt kultavarantoja, niin on todennäköisesti tehnyt sillä suurehkot myyntivoitot kullan nykyisen korkean kurssin ansiosta.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Uskon Jeesukseen

AOAOAOAOAO kirjoitti: 23 Huhti 2025, 18:43
Marie kirjoitti: 23 Huhti 2025, 12:47 umv lehdestä poimittua: Suomen Pankki aiheutti jättitappiot myymällä kultaa ja ostamalla dollareita joulukuussa

Tuo "umv" on humpuuki-kanava. Mitä tulee "tappioihin", niin ei ole mitään tappiota ellei myy hankkimaansa vierasta valuuttaa matalammalla kurssilla kuin on itse siitä maksanut. Jos Suomen Pankki on myynyt kultavarantoja, niin on todennäköisesti tehnyt sillä suurehkot myyntivoitot kullan nykyisen korkean kurssin ansiosta.
Löysin ko. UMV-lehden artikkelin aiheesta - jos noin on kuten lehti alla kirjoittaa niin Suomen pankki olisi myöhemmän ajankohdan kullanmyynnillä välttynyt UMV-lehden esittämiltä jättitappioilta jne. yms.

UMV:
Tosiasiassa Suomen Pankki aiheutti päinvastoin maksukyvyn kriisiä jättitappioilla. Kulta myytiin sen ollessa suhteellisen heikossa arvossa, noin 2 560 dollaria. Parissa kuukaudessa kullan hinta on kivunnut yhä uusiin ennätyksiin, 3 300 dollaria. Tämä tarkoittaa, että kulta myytiin joulukuussa noin 30 % halvemmalla, kuin mitä kultavarannosta olisi kuitattu pari kuukautta myöhemmin huhtikuussa.

Kultaa myytiin STT:n mukaan joulukuussa noin viisi tonnia, minkä jälkeen Suomen Pankin kultavaranto on ollut noin 44 tonnin kokoinen. Tämän päivän hinnalla viisi tonnia kultaa olisi tuottanut 480 miljoonaa euroa eli kultamyynnin tappio sen ollessa heikoimmillaan on ollut jopa 150 miljoonaa dollaria verrattuna siihen, että kauppa tehtäisiin tänään.

Mutta ei tässä vielä kaikki. Suomen Pankki kertoi, että valuuttavarantoa kasvatettiin tuolloin ostamalla pääosin Yhdysvaltain dollareita. Siis mitä on tapahtunut dollarille suhteessa euroon valuuttakaupan jälkeen?

Dollari oli tuolloin lähes korkeimmillaan eli noin 0.95 suhteessa euroon. Tämän jälkeen dollarin arvo on laskenut reilusti ja tänään dollarin arvo on suhteessa euroon 0,88 dollaria. Arvonalennus valuuttavarannossa on ollut 8% verrattuna tähän päivään.

:roll: :geek: :shock:

Sana humpuuki tulee englanninkielen sanasta humbug...
Hum sanalle löytyi ainakin yksi merkitys: A hum /hʌm/; Latinaksi: nurina ja bug taasen on: Ohjelmointivirhe (puhekielessä bugi) on tietokoneohjelman lähdekoodissa oleva virhe...

Elikkä AO:n nurina liittyen UMV-lehteen voi johtua hänen tietokoneensa ohjelmointivirheestä... :lol:
Viimeksi muokannut Uskon Jeesukseen, 23 Huhti 2025, 22:23. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Sanna
Site Admin

Tuo kullan myynti oli ihan yleinen juttu valtamedian lehdissäkin. Surkea sijoitus. Ja tappio siihen nähden, mitä myydyn kullan arvo tässä kohtaa olisi.
Mitä tulee jeneihin tai jenkkien paperirahaan, talouden kyykätessä vessapaperikin lienee arvokkaampaa. Vain 🫏🫏 harrastaa tuollaista sijoittelua :roll:

AOAOAOAOAO
Site Admin

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Sanna kirjoitti: 23 Huhti 2025, 20:15 Tuo kullan myynti oli ihan yleinen juttu valtamedian lehdissäkin. Surkea sijoitus. Ja tappio siihen nähden, mitä myydyn kullan arvo tässä kohtaa olisi.
Mitä tulee jeneihin tai jenkkien paperirahaan, talouden kyykätessä vessapaperikin lienee arvokkaampaa. Vain 🫏🫏 harrastaa tuollaista sijoittelua :roll:
Ei ole olemassa mitään "tappiota", vaan todennäköisesti kullan myynnnillä on saavutettu suuri voitto, olettaen että myyty kulta on aikoinaan hankittu selvästi nykykurssia edullisemmalla hinnalla, mikä on hyvin todennäköistä.

Kukaan, joka on joskus tehnyt osakekauppaa, tai ostanut esim. raaka-aine-futuureja, tietää ettei kukaan voi tietää minkään sijoitusinstrumentin tulevia hintatasoja etukäteen.

Ja, edelleenkin sama koske tuota valuuttakauppaa. Tappiota ei tule ellet tietoisesti myy hankkimaasi valuuttaa huonommalla vaihtokurssilla kuin olet sen aikoinaan itsellesi hankkinut.

Foorumilla on aiemminkin käsitelty tuota "likasankoa" nimeltä MV-media, tai UMV.

https://fi.wikipedia.org/wiki/MV-media

ja, UMV on manttelinperijä.....https://mvlehti.net/

Venäjämielisiä p...kan suoltajia...
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Vastaa Viestiin