Onko Järki

Keskustele palstaa koskevista asioista
Eero
Viesti:

Re: Onko Järki

Viesti Kirjoittaja Eero »

Herran Tahto tapahtukoon, kaikessa!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Tuija

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen.
Uskon Jeesukseen, olet niin oikeassa. Nyt on käynnissä seulonta ja puhdistuksen aika. On tärkeää valvoa, kuinka elämme Jumalan sanan mukaan. Isä meidän rukous on hyvä mittari toteutuuko se meissä. Juuri tuo anteeksianto. Jumala antaa meille sen mitan mukaan mitä me jaamme ympärille.
Tämä kohta täytyy nyt muuttua elämässämme.
Olkoon siis tämä anteeksi annettu, meidän kohdalla kuin myös Mautsan kohdalla. Tuetaan hänet kasvuun. Olemme siinä aiemminkin onnistuneet, pitkän taistelun jälkeen kyllä, mutta kuitenkin. Muistetaan vain kuka oikeasti on meitä vastaan ja annetaan sille pannit Jeesuksessa Kristuksessa. Jeesus on meidän Herra!.
Ei kumarreta sitä mitä maailma antaa vaan kohti taivaallisia!
AAAMEN!
Tuija

Sain tämän viime yönä veljeltäni. Tärkeää sanomaa, joka sopii myös tähän tilanteeseen.

Mielenkiintoinen juttu..
Tuossa puhutaan lammas ja vuohi kansoista. Noutajan eilen mietin kun kirjoitin.

Veronika Westin 28.9.2024 saama sanoma Suomelle
Jumalalle rakkaan Suomen sisällä on parhaillaan taisteluhuuto – sodan pauhu nousee Suomen seurakuntien yli jumalallisen palauttamisen ja Jumalan valtakunnan uskonpuhdistuksen puolesta.
Näen Suomen seisovan tienristeyksessä tällä hetkellä. Jaakobin tikkaat muodostuvat tämän kansakunnan ylle enkelien noustessa ja laskeutuessa.
Jumalallisen siirtymävaiheen ja muutoksen aika on tämän kansakunnan yllä.
Tuoretta tulta, uutta viiniä ja öljyä putoaa ja virtaa tämän tuhlaajakansakunnan päälle - kansakunnan, joka on nyt alkanut painia syntymäoikeutensa ja kohtalonsa puolesta - kansakunnan, joka kamppailee uuden nimen siunauksen puolesta - kansakunnan, joka kantaa taisteluhuutoa: "Emme päästä irti ennen kuin!"
Herran enkeli julistaa Suomelle, että sillä on viisi vuotta jäljellä. Jumalan valtakunnan uskonpuhdistus tai vuohikansakunta – Suomi, sinä valitset!
Kun kuulin Hengen puhuvan, näin yhtäkkiä Serubbaabelin ja Joosuan kaksiosaisen viitan putoavan seurakunnan päälle Suomessa!
Ja minä kuulin nämä sanat: "Joosua ja Serubbaabel, ylipapin ja kuninkaan viitta - sillä se ei ole voimalla eikä voimalla - vaan minun Hengelläni - sillä ennallistamisen öljy tulee varmasti virtaamaan tämän tuhlaajakansakunnan päälle sen kääntyessä ja palatessa luokseni!”
Sitten kuulin: ”Katso! Sillä kansa, joka kerran on ollut pelon ja häpeän ikeessä, kruunataan kuninkuusvallalla ja auktoriteetilla – ja se on puettu ylimmäisen papin voiteluun – kantaen Jumalan valtakunnan uskonpuhdistuksen ennallistamisöljyä kansoille!
https://www.hiskingdomprophecy.com/an-urgent-word-for..
Jouko Pihon kommentti:
Näin tulee tapahtumaan. Suomeen tulee Joosuan (ylipappi) ja Serubbaabelin (maallinen hallitsija) kaksiosainen herätys eli sekä uskonnollinen että kansallinen herätys, mistä olen puhunut ja kirjoittanut jo vuosien ajan ja josta diakoni Fritjof Ojansuu profetoi jo 1960-luvulla.
Kuvassa Veronika West.

Anna-Liisa Arpomaa:-Kyllä. Uskovat ovat heräämässä ja ovat alkaneet pukeutua taisteluvarustuksiin. 🙏🇫🇮❤️
-Muutos tapahtuu vain parannuksenteon ja sinnikkään uskonrukouksen kautta! Siis Uskovien parannuksenteon ja uskovien sinnikkäiden rukousten kautta! Silloin Herra vuodattaa Henkensä ja herätys alkaa.

Seija Järvinen: -Mun kotiin tultiin jo 25 vuotta sitten puhumaan ja kysymään, lähdenkö palvelemaan Jumalaa.
Ensin olin hämmästynyt ja pelloissani , sitten rauhoituin ja vastasin myöntävästi. Sanoivat että on kiire, saada ihmiset uskon tielle, paljon on tehtävää jotta ihmiset tulevat uskoon ja tekevät parannusta omassa elämässä. Nyt on kiire saada ihmiset uskon tielle. Ja että herätys on tulossa.

Arja Anttila: -Näin uskon itsekkin. Aamen

Leo Sippola: -Tilaisuudessa olleena koin, että Veronika W:llä kyllä on auktoriteetti ja ilmestys - profeetta. Veronikan kutsujalla eli Päivi Heikkilällä on ilmestys ja ymmärrys ennalleasetetusta srk:sta viisine virkoineen.
Tuo Suomen syntymäoikeus puhuttelee minua. Veronika puhui siitä jo 6 vuotta sitten Suomessa ollessaan.

Päivi Heikkilä:, Leo Sippola... minulle oli yllätys, että seurakunnan ennalleen asettamisella on niin tärkeä merkitys myös koko kansaa koskien, jopa lammas- tai vuohikansaksi valinnassa.
Mutta siinä mielessä se on täysin ymmärrettävää, että kaikessa, myös kansojen kohtaloissa, on kysymys Herrasta Jeesuksesta, kulma -ja huippukivestä, siitä että Hän, myös Jumalan Sanana, saa ensimmäisen
sijan kaikessa, niinkuin Jumala on asettanut.
Enkelin ilmoituksessa v.1920 Turun tuomiokirkossa oli myös kyse seurakunnan paluusta Raamattuun edellytyksenä Suomen selviämiseen kolmannesta sodastaan. Saattaa hyvinkin myös tässä Veronika Westin enkeli-ilnestyksessä ja -sanomassa olla niinikään kyse samasta sodasta, ehkä 5 vuoden kuluttua, ja siitä selviämisestä…
Mutta tässä on enemmästäkin kyse; koko maamme kohtalosta kansojen tuomioissa Jumalan edessä.
Meidän on siis rukoiltava Suomen seurakunnan paluuta Sanaan, ennen muuta Ef.2:20, Ef.4:11-16 ja Ef.5:27; eli Jumalan järjestykseen ihmisjärjestyksen sijasta!

Heidi Ammons: Päivi Heikkilä...mitä tuolla lammas- ja vuohikansalla tarkoitetaan?

Päivi Heikkilä: Heidi Ammons...katso Matt.25 kansojen tuomiosta. Perustuu pääosin suhteesta Israeliin, eli siinäkin tulee Jumalan kansa etusijalle jakolinjana. Myös UT:n seurakunta on Jumalan kansaa, se selviää useistakin Raamatun teksteistä.
Muuten hyvä kysymys Heidi! Meidän pitäisikin tehdä kysymyksiä ja etsiä vastauksia Raamatusta. Varsinkin nyt kun on lopunajan jakautuminen edessä, myös ”kristittyjen” suhteen: Kristuksen morsian tai porttokirkko, viisaat neitsyet ja tyhmät neitsyet… Enää kohta ei ole harmaata välimaastoa, jonne voi piiloutua, vaan ainoastaan valkoinen ja musta, totuus ja valhe…
Nyt on aika myös yksilöiden tehdä lopullinen valinta, on jo 11. hetki ja Herran tulo lähellä.
kalamos
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kalamos »

Eero kirjoitti: 03 Loka 2024, 21:11
Ensinnäkin, ketään ei täällä saa solvata eikä herjata

Juuri sen tähden,
että täällä saa solvata ihmisiä,
minä lopetin kirjoittamisen täällä
jo monta vuotta sitten.

Muistanet ketä solvattiin
ja millä perusteella.

Ja Sinä olit ensimmäisenä
vahvistamassa tuota
perverssiä ja solvaavaa avausta.

Eikä sitä ole vieläkään poistettu.
Ja silloin kävi vielä niin,
että tuon ihmisen nimi
nostettiin toisten toimesta
minunkin avaamaani keskusteluun.

Eli tuota kauheaa solvausta
vain levitettiin täällä
eikä ollenkaan ymmärretty,
että kysymys suorastaan
rikollisesta toiminnasta.

Mutta nyt tähän ketjuun.
Mautsa ei solvannut ketään.

Tuohon avaukseen sisältyi
erittäin tärkeä huomio,
jonka minäkin olen tuonut esiin
joskin hyvin lyhyesti.

Nyt Mautsa ei pääse tälle foorumille
kirjoittamaan.

Hän esitti S24-foorumilla
julkisen anteeksipyynnön.

Kukaan ei ole vieläkään vastannut.
Sitten hän tuli kalamos-foorumille
purkamaan tuskaansa.

Joten vielä on tämän foorumin
ylläpidolla mahdollisuus
tehdä jotakin,
eikä vain odottaa
Herran tahdon toteutumista.

Herran tahto on,
että te otatte yhteyttä
Mautsaan.

epäkelpo olento-mautsa
Kalamos yksi ruoko suuressa kaislameressä, jota Tuuli huojuttaa.
Tuija

Kävin anonyminä vastaamassa Mautsalle. Katsotaan miten reagoi? Toivon Jumalan kääntävän tämän kaiken hyväksi.
Jotenkin koen myös että tässä kohtaa olisi myös katso7 veljellä työsaraa, koska olet myös kovan koulun käynyt. Nyt olisi kova pelto käännettäväksi ja viljeltäväksi. Jeesus Kristus on siinä kanssamme, johto miehenä.
Tuija

Minä en ole ylläpito mutta koin sen tehdä sisarena...
Tapahtukoon vain ja ainoastaan Jumalan tahto ja Hänen suunnitelma.
Marie

Viesti Kirjoittaja Marie »

Huomenta ja rauhaa jokaiselle.
Minäkin haluan sanoa mielipiteeni Mautsan mielipiteistä ja kirjoittelusta. Jokainen saa ajatella niinkuin haluaa, uskovia Herramme johdattaa ajatuksissakin ja teoissa. Tässä taistellaan Mautsan sielusta, pelastuksen puolesta. Ja taistelu on kovaa.

Olisi hyvä ratkaisu jos Mautsa tulee takaisin kirjoittelemaan että kaikki solvaukset ja pahat puheet poistetaan välittömästi ettei kukaan niitä joudu lukemaan ja se muu kirjoitus sallitaan. Hän on tällä hetkellä saatanan välikappale tuomaan riitaa ja eripuraa. Herramme on sanonut että hedelmistään puu tunnetaan ja pitäkää se mikä hyvää on. Ja olen pahoillani että ylläpito joutuu lukemaan meidän puolestamme näitä solvauksia. Rakas Jeesus auta Mautsa pääsemään elämässä ettenpäin Sinun rakkaudessasi
Tuija

Muistetaan, että Mautsa veljellä on hyvä Raamatun tuntemus, mutta se toinen jalkaa raahaa maailmassa jättäen tielleen ikävää uraa.
Tuija

Amen Marie. Ajattelin aivan tuota samaa. Jos olemme anteeksi antavia, tulee meidän aloittaa puhtaalta pöydältä.
Tuija

23 PSALMI.
1. Daavidin virsi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.
2. Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään; virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa.
3. Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden.
4. Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.
5. Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen.
6. Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.

Amen.

Korostan tässä tuota jaetta, 5.
Uskon Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

...voisikos tämän keskustelun tahi ketjun siirtää keskustelualueelle, joka näkyisi vain kirjautuneille... tämä foorumi on kuitenkin kaikkien luettavissa netissä ja tämä keskustelu on luonteeltaan aivan kuin jossakin seurakunnassa käytävä sielujen hoitokokous jota ei käydä torilla kaiken markkinaväen kuullen ja nähden - vaara on myös siinä Suomi24-tyyppisillä maailman foorumeilla syntyy viestiketjuja tämän kaltaisten keskustelujen sisällöstä...
Uskon Jeesukseen

Tuija kirjoitti: 04 Loka 2024, 08:34 Sain tämän viime yönä veljeltäni. Tärkeää sanomaa, joka sopii myös tähän tilanteeseen.

Mielenkiintoinen juttu..
Tuossa puhutaan lammas ja vuohi kansoista. Noutajan eilen mietin kun kirjoitin.

Veronika Westin 28.9.2024 saama sanoma Suomelle
Jumalalle rakkaan Suomen sisällä on parhaillaan taisteluhuuto – sodan pauhu nousee Suomen seurakuntien yli jumalallisen palauttamisen ja Jumalan valtakunnan uskonpuhdistuksen puolesta.
jne.
https://www.hiskingdomprophecy.com/an-urgent-word-for..
Tuon suomennetun sanoman linkki vei näkemään An urgent word for America-profetian vuodelta 2017 - alla muuten samanalkuinen linkki, josta kuitenkin avautuu tuo sanoma Suomelle...
https://www.hiskingdomprophecy.com/an-u ... f-finland/
AOAOAOAOAO
Site Admin

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 04 Loka 2024, 10:24 ...voisikos tämän keskustelun tahi ketjun siirtää keskustelualueelle, joka näkyisi vain kirjautuneille... tämä foorumi on kuitenkin kaikkien luettavissa netissä ja tämä keskustelu on luonteeltaan aivan kuin jossakin seurakunnassa käytävä sielujen hoitokokous jota ei käydä torilla kaiken markkinaväen kuullen ja nähden - vaara on myös siinä Suomi24-tyyppisillä maailman foorumeilla syntyy viestiketjuja tämän kaltaisten keskustelujen sisällöstä...
Koko tämän ketjun poistoa on kyllä harkittu. Tuolla moderaatiosassa on asioista keskusteltu, ja sehän on juuri sellainen "ongelmien" keskustelualue.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Tuija

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 04 Loka 2024, 10:24 ...voisikos tämän keskustelun tahi ketjun siirtää keskustelualueelle, joka näkyisi vain kirjautuneille... tämä foorumi on kuitenkin kaikkien luettavissa netissä ja tämä keskustelu on luonteeltaan aivan kuin jossakin seurakunnassa käytävä sielujen hoitokokous jota ei käydä torilla kaiken markkinaväen kuullen ja nähden - vaara on myös siinä Suomi24-tyyppisillä maailman foorumeilla syntyy viestiketjuja tämän kaltaisten keskustelujen sisällöstä...

Mietin tuota ... ja sitten sain vastauksen kuin Herralta saatuna: " Jos olemme antaneet oikeasti anteeksi, niin kaikki on pois pyyhitty."
Näinhän Jumalakin antaa syntimme anteeksi, eikä niitä enää ole. Eli täytyy pois pyyhkiä tämä kaikki ja valmistaa Herran eteen uusi pöytä, juhlapöytä kuin tuhlaaja pojan tarinassa.
Kiitos Jeesus 🙏

Amen?
Uskon Jeesukseen

Tuijan esiin tuoman Suomi-profetian voisi lisätä esim. Profetioihin tai Suomen kohtalo-keskustelualueella ennen tämän ketjun mahdollista poistoa... keskustelua voinee jatkaa jollakin vain kirjautuneille näkyvässä ketjussa... jos tarpeen...
katso7

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Miten Mautsaan saa yhteyden?
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Tuija

https://keskustelu.suomi24.fi/t/1865305 ... ssanoma-fi
Tuonne Mautsa oli jättänyt meille viestin, johon tänä aamuna vastasin. Muuta yhteyttä tässä vaiheessa en tiedä, ellei ylläpidolla ole mitään yhteystietoa?
kalamos
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kalamos »

AOAOAOAOAO kirjoitti:

Koko tämän ketjun poistoa on kyllä harkittu. Tuolla moderaatiosassa on asioista keskusteltu, ja sehän on juuri sellainen "ongelmien" keskustelualue.
Tämä Sinun olisi
pitänyt heti tehdä,
jos avauksessa oli mielestäsi
jotain asiatonta.

Ei siis suinkaan poistaa Mautsaa.
Sinun väärä tekosi aiheutti ongelman.
Kalamos yksi ruoko suuressa kaislameressä, jota Tuuli huojuttaa.
AOAOAOAOAO
Site Admin

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

kalamos kirjoitti: 04 Loka 2024, 11:41
AOAOAOAOAO kirjoitti:

Tämä Sinun olisi
pitänyt heti tehdä,
jos avauksessa oli mielestäsi
jotain asiatonta.

Ei siis suinkaan poistaa Mautsaa.
Sinun väärä tekosi aiheutti ongelman.
KYllä se "ongelma" on sääntöjen rikkominen, eikä se, että ylläpito reagoi rikkomuksiin. Eikä tämä "mautsa/Mauri/paamat ym." ole mikään uusi ongelma, vaan pitkään jatkunut, ja aina samoilla kuviolla toistunut.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Tuija

Niin kuin eilen laitoin:

1.Tess.5: 14. Me kehoitamme teitä, veljet: nuhdelkaa kurittomia, rohkaiskaa alakuloisia, holhotkaa heikkoja, olkaa pitkämieliset kaikkia kohtaan.
15. Katsokaa, ettei kukaan kosta kenellekään pahaa pahalla, vaan pyrkikää aina tekemään hyvää toinen toisellenne ja kaikille.

Pitkämielisyyttä tulee harjoittaa, tuo "napin painallus" käy joskus liian herkästi meillä itse kullakin. Tuossa sananpaikassa on meille hyvää ohjetta.

Näitä kun eilen mietin ja Herralle tuskailin tuli sanat tuosta pitkämielisyydestä ja siksi sen jaoin.
Lukittu