Kaikenlaista jutustelua 12

Keskustele palstaa koskevista asioista
Maaret

Re: Kaikenlaista jutustelua 12

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Rutger kirjoitti: 19 Helmi 2025, 09:37
Ajatusruuaksi. Sana sanoo, että sielu on veressä. Mitä siis tämä pedon uskollisuusmerkki tekee verelle?
Itse ajattelen lähinnä että kyse on epäjumalan palveluksesta.
AI tehdään jumalaksi jolle myydään ihmiset omiksi. AI on heille jumala joka ruokkii (ostaa, myy), johdattaa (gps), suojelee (tietoturva). Näin he luopuvat oikeasta Jumalasta ja myyvät itsensä paholaisen omiksi.

Toki Ilmestyskirjassa mainitaan paiseet joten voi siitä sirusta irrota myrkkyjäkin kuten kaikesta mitä ihmiset keksii kemikaaleja.
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Rakkaudessa ei ole pelkoa.
Lisäksi. Kun on kymmeniä vuosia henkisesti valmistautunut eri skenaarioihin, niin siinä pahimmassakin tilanteessa lienee lähinnä tunne, että "mikäs sulta niin kauan otti". Tai ainakin itselläni olisi.
Toisaalta taas Tiitus 2:13 jota itse odotan (Ylöstempausta) milloin tahansa tapahtuvaksi, niin Maranatha Jeesus Kristus 🙏.
Jos kokee epävarmuutta tai pelkoa, niin Jeesuksella on siihenkin lääkkeet. Hän voi varustaa vaikka Kaalebin rohkeudella sitä anovan. 🙏
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Marie

Viesti Kirjoittaja Marie »

Ilkka Vakkuri. : Stubbin salaisuus. https://www.youtube.com/watch?v=kkI-T0yPp04

Tämä video selittää paljon.
Pitäisi jotenkin tallettaa ennen kuin katoaa you tubista
Maaret

Marie kirjoitti: 20 Helmi 2025, 06:56 Ilkka Vakkuri. : Stubbin salaisuus. https://www.youtube.com/watch?v=kkI-T0yPp04

Tämä video selittää paljon.
Pitäisi jotenkin tallettaa ennen kuin katoaa you tubista
Demokraatit ovat selvästi olleet kiduttaja see ii aan käskytettäviä tai rakkaassa yhteistyössä. Sellaista huutoa oli rouva klinttonin sotaviha että pahuus tuli selväksi minullekin.

Nykyinen "johtajamme" on jo olemukseltaan sellainen etten halua olla kilometrin säteelläkään hänestä.
Maaret

No suvakki pressana ei aja koko kansan eli Suomen asiaa koskaan vaan nimenomaan sitä demokr pahuuden korruptiota joka meilläkin kaikessa edistää pahuutta.

Eli mikään hallinto ei enää "jos koskaan" ole toiminut maan hyväksi vaan pahuuden ideologian hyväksi.
Ehkä tämä on se väkevä eksytys jonka Jumala lähetti jotta heidät kaikki tuomittaisiin. Tulisi selkeä jako eikä mitään harmaata aluetta jossa mietittäisiin "olisinko uskovien vai terroristien puolella".
Maaret

Eikö venäjän pelko naton leviämisestä muka ole todellinen pelko jos se koko ajan leviää?
Ja eikö pelko vallankumouksista ole todellinen kun niin on tehty Egyptissä, Libyassa, Irakissa....
Olematta kenenkään puolella niin äärilänsi on koko ajan vallankumouksilla vaihtanut muiden maiden johtajia.
Rahalla saa vallankumouksia ilman aseita muka "kansan haluna". Maksaa sinne jengin keskelle vaan huutajia "ristiinnaulitse, ristiinnaulitse!"

Kun tietää mitä pervoilua nuo vallankumoukset edistää niin ymmärtää siltäkin kannalta miksi venäjä kammoaa niitä.
Sanna
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Maaret kirjoitti: 20 Helmi 2025, 09:55
Nykyinen "johtajamme" on jo olemukseltaan sellainen etten halua olla kilometrin säteelläkään hänestä.
Vaikka uskovat ovat ennenkin nähneet pahan ja hyvä eron, luulen että ollaan ajassa, jossa maskit riisutaan. Yhä selkeämmin näkyy kahtia jako ihmisten suhteen ketä he pitävät arvossaan ja kuinka sokeita he ovat todellisuudelle.
Maaret kirjoitti: 20 Helmi 2025, 10:19 Rahalla saa vallankumouksia ilman aseita muka "kansan haluna". Maksaa sinne jengin keskelle vaan huutajia "ristiinnaulitse, ristiinnaulitse!"
Nykyajan cancel/some/woke/mielipide kulttuuri on hyvä esimerkki tästä ristiinnaulitse öyhötyksestä.
Vaikkapa case Räsänen. Eipä paljoa ole tarvinnut v@ltion heilutella pikkusormeaan woke kansaa kohtaan, lupaamalla heille, kuten saatana erämaassa Jeesukselle, että kumartamalla heitä saat kaiken maailman loiston ja valtakunnan. Ole mitä haluat ja häädä alta pois ne, jotka vastustavat. Ristiinaulitse huudoilla saadaan kristityt takaisin kaappeihin.

Ainoa vaan, että harhaanjohdetut ihmiset tulevat vielä tajuamaan, että saatanan ja ennenkaikkea v@ltion petos oli katkera. Leikellyt kehot eivät tuokkaan mielenrauhaa ja siinä kohtaa, kun v@ltio vetää pillit pussiin takaisin leikkauspäätösten kanssa, he ovat omillaan kallion reunalla kuuntelemassa vihollisen lisäjuonia alashyppäämisestä.

Meanwhile, näytöksen esirippujen takana v@ltio on hakannut päätöksiä päätösten perään kenenkään huomaamatta. Koska tuleva käsikirjoitus on saatu utopiaksi leimaalla pieni joukko ihmisiä häiriintyneiksi foliohatuiksi, kansa tajuaa yhtäkkiä olevansa keskellä sitä itseään. Tähän kun lisätään paniikki tartuntataudista ja usutetaan lääkityt lääkitsemättömiä vastaan, kansalaiset eivät ole enää yhteinen rintama ja hajota ja hallitse suunnitelman toinen vaihe, mikä löytyykin ilmestyskirjasta, voi alkaa.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Uskon Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Sanna kirjoitti: 21 Helmi 2025, 10:04
Nykyajan cancel/some/woke/mielipide kulttuuri on hyvä esimerkki tästä ristiinnaulitse öyhötyksestä.
Vaikkapa case Räsänen.
Onkos Räsäsen juttu jo ohi vai vieläkö on jatkokäsittelyjä... se jutun alullepanija... valtakunnansyyttäjä oliko titteli... jäi tiemmä jo eläkkeelle ...
AOAOAOAOAO
Site Admin

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 21 Helmi 2025, 10:24
Sanna kirjoitti: 21 Helmi 2025, 10:04
Vaikkapa case Räsänen.
Onkos Räsäsen juttu jo ohi vai vieläkö on jatkokäsittelyjä... se jutun alullepanija... valtakunnansyyttäjä oliko titteli... jäi tiemmä jo eläkkeelle ...
Menee korkeimpaan oikeuteen. https://uusitie.com/paivi-rasasen-tapau ... ikeudessa/

Muistelisin kuulleeni että käsittely olisi syksyllä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Mirjami

Viesti Kirjoittaja Mirjami »

Hyvä kun tuli tämä esille, en ole muistanutkaan. Nyt kaikki rukoustaisteluun Päivinkin puolesta :!:
Rutger
Site Admin

Tämä kyseinen kotimainen kanava on itselleni ihan uusi tuttavuus.
Videon alkuosassa kaveri kertoo Reutersin ja Pentagonin salaisesta sopimuksesta, jossa on sovittu ihmisten tahallisesta harhauttamisesta koskien erästä (epä)lääketieteellistä kampanjaa.
Mitä kaveri tästä sopimuksesta kertoo, pitää paikkansa. Se on tullut nyt julki vastikään.
Reutersia lähteenään käyttävät "kaikki", myös Suomessa.
Kesto noin 20 min.
https://youtu.be/xTcj3n8s0tA?si=sDlAlqCDpOtlpl1w
Miettikää. Suomessa kuten muissakin maissa tähän disinformaatiokampanjaan oli valjastettu niin poliitikot, lääkärit, päättäjät, julkkikset, ja papit kuin lukkaritkin. Suurin osa näistä lienee ollut ns. hyödyllisiä idiootteja.
Alkaa totuus paljastua ja vastoin painostajien ja mediamanipuloijien tahtoa, tätä ei muuten maailmalla unohdeta eikä netistä mikään katoa.
Luvassa kovia vääntöjä eri rintamilla.
Eikä pidäkään unohtaa.
Salaliittolaiset on saatava vastuuseen, samoin kuin nämä asiassa valveutuneiden ihmisten kansalaisoikeuksien riistämisiä julkisuudessa vaatineet poliitikot jne.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Rutger
Site Admin

Shabbat Shalom.
On muuten palstan 55555. viesti.
Maaret

Katsoin eilen elokuvan "Tartunta" "Contagion" vuodelta 2011. Julkaistu amerikassa 9.9.11 !!

Aivan järkyttävää miten se oli kuin suoraan koronakampanja. Jopa tartuntakartta oli samannäköinen kuin jossakin uutisessa näytettiin. Kaikki toiminta oli samanlaista , identtistä.

Koronapassikin oli päätähdellä.
Taudin lähde sama kuin koronassa ja nimi MEV-1 kun korona oli SARS-CoV2.
Ja lopussa tietysti tauti säilöttiin nestetyppeen samaan paikkaan missä usa säilyttää kaikki maailman rutot.

Toistiko maailman tuhoajat elokuvan idean kokeena ja miksi sen tekivät?
Marie

Viesti Kirjoittaja Marie »

Voisin ajatella että kun Jumala ei tee mitään ilmoittamatta ensin profeetoille, niin saatana matkii tätä menettelyä ja haluaa kertoa maailmalle mitä se itse pyrkii tekemään ihmisille, kuitenkin peitellysti . saatana matkii Jumalaa.

Tämä näkyi myös useamman voden takaisen olympialaisten avajaisnäytöksessä jossa esitettiin hoitajia ja lapsia sairaalavuoteilla joiden vanhemmat vietiin pois. Tämä esitys oli täysin outo ja epämiellyttävä. Tässä kerrottiin ko..nan tulosta.
Rutger
Site Admin

Kuvassa Oulun hiippakunnan piispa Jukka Keskitalo.
Mitä näet?
https://www.piplia.fi/ajankohtaista/oul ... virkaansa/
Pigeon

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Näen hänen päähineen(valitettavasti)!
Saavatko piispat itse suunnitella oman päähineensä??
https://chicpienimuotihuone.fi/ateljee/ ... paramentit

Lisäys:
Näköään aiheesta on jo kohistu
https://www.hs.fi/suomi/art-2000005918501.html
https://yle.fi/a/3-10508744
mutta miksi pitää suunnitella ja valita asu, joka kulkee epämääräisellä alueella. Ei herätä luottamusta.
Rutger
Site Admin

Tuo pietarinristi stoori on tosi vanha. Sillä selitetään paavinkin väärinpäin olevat ristit.
Lisäksi kuvassa nähtävissä Dagonin pappien hattu, samaa kalanpäähattua pitävät myös katolilaisessa kirkossa.
Ei varmaan toimittaja "huomannut" kysyä, että miksi piispa pitää hatussaan kenties ehkä mahdollista Pietarin väärinpäin olevaa teloitusvälinettä eikä Jeesuksen Kristuksen tyhjää ristiä?
Rutger
Site Admin

Paavi Franciscus on kriittisessä tilassa.
Uskon Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Rutger kirjoitti: 23 Helmi 2025, 03:18 Paavi Franciscus on kriittisessä tilassa.
Alla oleva "profetia" löytyi... huijausta varmaan mutta moneskos paavi onkaan nyt virassa sen antamisen jälkeen..?

...ensin tieto että 266-7 paavia on ollut yhteensä...
Wikipedia:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of ... graphical)
Paaveja on ollut 266, kuten Annuario Pontificio (Paavillinen vuosikirja) on listannut otsikon "I Sommi Pontefici Romani" (Rooman korkeimmat paavit) alla. Jotkut lähteet lainaavat lukua 267, mukaan lukien Stephen II , joka kuoli neljä päivää valinnan jälkeen , mutta ennen vihkimistä

...ja sitten "profetia":
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Saint_Malachy

"Paavien profetia" liitetään St. Malakiaan, jonka väitetään ennustaneen, että ennen viimeistä tuomiota olisi enää 112 paavia . Benediktiiniläinen Arnold de Wyon löysi ja julkaisi niin kutsutun "Tuomiopäivän profetian " vuonna 1590. Useimmat tutkijat pitävät asiakirjaa 1500-luvun monimutkaisena huijauksena.

...paavin tittelit :shock: :

https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of ... graphical)
Paavi kantaa titteliä: Rooman piispa, Jeesuksen Kristuksen sijainen, Apostolien prinssin seuraaja, Universaalisen kirkon ylimmäinen paavi, Italian primaatti, Rooman maakunnan arkkipiispa ja metropoliitta, Vatikaanivaltion suvereeni, Jumalan palvelijoiden palvelija
ja se on virallisesti muotoiltu "Hänen Pyhäksi".
Rutger
Site Admin

Jep. Tämä Malachin ennustus on itselleni tuttu. Sen mukaan Frankie olisi viimeinen paavi. Saapa nähdä.
Vastaa Viestiin