Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.
Re: Näky; Kasvot kankaalla
joo odottavan aika on pitkä... mä on vaa miettinyt että kuinka kauan mun opettaminen kestää ja valmistuminen? kun siinäki on jo mennyt n.8 vuotta... 

jokohan koulutus on valmis? ja kaikki valmiina alkaamaan minulle se kyllä sopisi ollaahan tässä jo odotetltu vaikka kuinka kauan että pästäis tosi toimiin... 

- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Tässä AURAN KÄRKI profetiassa on siis kärki ja se peesaaja. Kumpi on kumpi, niin kärki on se joka tekee ja peesaaja se joka on huoltojoukot. Aivan samalla tavlla kuin Paavali ja Luukas tai Paavali ja Siilas...
Joka tapauksessa tämä Inarin mies on Ari, joka on minulle ehdottomasti vahvistettu olevan tämä ns. suuri tuleva Suomen profeetta. Voin vakuuttaa sitten ettei itseään vähemmän arvostavaa ja nöyrempää miestä sinä päivänä löydä koko maasta, kun hänen aika tulee. Sitä on turhaa spekuloida. Riittää että jokainen hänestä tehty kirjoitus, tekee hänelle latua kun on sen aika, koska sitten aikaa ei ole tuhlattavaksi kymmentä vuotta tullakseen tunnetuksi. Hänen pitää olla jo valmiiksi tunnettu ja odotettu. Se on koko humpan juju.
Aurassahan on aina aallot perässä ja tämä aura lähtee kulkemaan alas päin sieltä Ivalosta hitaasti saavuttaen Turun seudun. Turku tulee olemaan erityisessä asemassa ensimmäisten kahden vuoden aikana ylösotosta.
Turulla ja Jerusalemilla on valtavasti yhteenkuuluvuutta, kuten 7 kukkulaa, kaupunki ei ole enää hallintopääkaupunki mutta on uskonnon ja kirkon pääkaupunki. Molemmat ovat tuhottu täydellisesti kahdesti ja rakennettu sitten uudelleen. Pääministeri Rafael Paasio oli turkulainen poliitikko silloin keväällä 1967 jolloin hän toukokuussa teki virallisen valtiovierailun Israeliin ja syttyi ns. 6-päivän sota, jolloin Suomen ja Israelin liput liehuivat yhdessä koko sen sodan ajan salossa. Oli kaiketi muitakin yhtäläisyyksiä mutta tässä tärkeimmät.
Elikkä sain näyn joskus 2008 että katselin maapalloa siten että Suomi ja Inari oli ylhäällä ja Jerusalem alhaalla. Sitten sieltä Inarin seudulta lähti tämä aura liikkelle, joka laskeutui alas Turun seudulle, jossa tapahtui jotain erikoista. Turun seudulta lähti aura itään ja toinen länteen ja sitten tämä alkuperäinen jatkoi alas aina Jeruslaemiin asti. Siihen muodostui iso risti. Se merkkasi herätysksen päälinjaa.
Minä en osaa nimetä muuta kuin tämä Inarin miehen Arin, joka on sellainen 55-57 ikäinen harmaapäinen ja partainen tanakka mies. Hän on tinen säkkipukuinen todistaja ja toinen heistä nousee Israelista. He eivät tiedä toisistaan mitään, ennen kuin he kohtaavat toisensa Jerulasemissa, jonne hiedät sitten... valitettavasti! Mutta lopun tiedätte.
Joka tapauksessa tämä Inarin mies on Ari, joka on minulle ehdottomasti vahvistettu olevan tämä ns. suuri tuleva Suomen profeetta. Voin vakuuttaa sitten ettei itseään vähemmän arvostavaa ja nöyrempää miestä sinä päivänä löydä koko maasta, kun hänen aika tulee. Sitä on turhaa spekuloida. Riittää että jokainen hänestä tehty kirjoitus, tekee hänelle latua kun on sen aika, koska sitten aikaa ei ole tuhlattavaksi kymmentä vuotta tullakseen tunnetuksi. Hänen pitää olla jo valmiiksi tunnettu ja odotettu. Se on koko humpan juju.
Aurassahan on aina aallot perässä ja tämä aura lähtee kulkemaan alas päin sieltä Ivalosta hitaasti saavuttaen Turun seudun. Turku tulee olemaan erityisessä asemassa ensimmäisten kahden vuoden aikana ylösotosta.
Turulla ja Jerusalemilla on valtavasti yhteenkuuluvuutta, kuten 7 kukkulaa, kaupunki ei ole enää hallintopääkaupunki mutta on uskonnon ja kirkon pääkaupunki. Molemmat ovat tuhottu täydellisesti kahdesti ja rakennettu sitten uudelleen. Pääministeri Rafael Paasio oli turkulainen poliitikko silloin keväällä 1967 jolloin hän toukokuussa teki virallisen valtiovierailun Israeliin ja syttyi ns. 6-päivän sota, jolloin Suomen ja Israelin liput liehuivat yhdessä koko sen sodan ajan salossa. Oli kaiketi muitakin yhtäläisyyksiä mutta tässä tärkeimmät.
Elikkä sain näyn joskus 2008 että katselin maapalloa siten että Suomi ja Inari oli ylhäällä ja Jerusalem alhaalla. Sitten sieltä Inarin seudulta lähti tämä aura liikkelle, joka laskeutui alas Turun seudulle, jossa tapahtui jotain erikoista. Turun seudulta lähti aura itään ja toinen länteen ja sitten tämä alkuperäinen jatkoi alas aina Jeruslaemiin asti. Siihen muodostui iso risti. Se merkkasi herätysksen päälinjaa.
Minä en osaa nimetä muuta kuin tämä Inarin miehen Arin, joka on sellainen 55-57 ikäinen harmaapäinen ja partainen tanakka mies. Hän on tinen säkkipukuinen todistaja ja toinen heistä nousee Israelista. He eivät tiedä toisistaan mitään, ennen kuin he kohtaavat toisensa Jerulasemissa, jonne hiedät sitten... valitettavasti! Mutta lopun tiedätte.
Siunattu varmuus: https://www.youtube.com/watch?v=6nT6xlFiMpE
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Huomaatteko saman kuin minä nyt HOX. taas uusi vahvistus jota en ole ennen tajunnut INARI "in Ari" = Arin sisään tuleminen. Ja kun Ari on hebreaksi vielä leijona.
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Tiedättekö että kun minä pidin syksyllä 2006 ihan pöhkönä koko Ari-profetiaa, niin näitä vahvistuksia tuli joka ovesta ja ikkunasta silmät ja korvat täyteen, aina siihen päivään asti kun sanoin, että uskotaan-uskotaan- alan julistaa. Sitten tuli vielä yksi. En ole monelle uskaltanut edes sanoa, koska tämä on suoraan verrannollista siihen kun joltain nousee se kuuluisa "urea päähän".
Tukholman profetia saatiin kun palvelin armeijassa 1984 jossa yhdistyy nämä kaksi, sotilas/profetia Venäjästä. En voinut olla yhdistämättä, koska henkeni kolkutti asiasta. Rukoilin vaan nöyryyttä, koska tällainen tekee hulluksi ihmisen ja alkaa korottaa itseään.
Mutta sitten, mitä vielä? Eräällä kesäleirillä tapahtui jotain outoa tasan kymmenen vuoden päästä kuin nämä kaksi juttua. Enkä minä löytänyt tätä itse, vaan minulle tultiin tuomaan tämä paperilla ja sanomaan että katsos, tiedätkö että sinä ja Ari olette jo 1994 olleet lasten näkyprofetiassa. Lukekaa itse ja uskokoon kellä riittää siihen uskoa mutta voin sanoa että melkeen putosin polvilleni kun tämän sen kaiken jälkeen vielä luin:
http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/ ... irilla.htm
Tukholman profetia saatiin kun palvelin armeijassa 1984 jossa yhdistyy nämä kaksi, sotilas/profetia Venäjästä. En voinut olla yhdistämättä, koska henkeni kolkutti asiasta. Rukoilin vaan nöyryyttä, koska tällainen tekee hulluksi ihmisen ja alkaa korottaa itseään.
Mutta sitten, mitä vielä? Eräällä kesäleirillä tapahtui jotain outoa tasan kymmenen vuoden päästä kuin nämä kaksi juttua. Enkä minä löytänyt tätä itse, vaan minulle tultiin tuomaan tämä paperilla ja sanomaan että katsos, tiedätkö että sinä ja Ari olette jo 1994 olleet lasten näkyprofetiassa. Lukekaa itse ja uskokoon kellä riittää siihen uskoa mutta voin sanoa että melkeen putosin polvilleni kun tämän sen kaiken jälkeen vielä luin:
http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/ ... irilla.htm
tästä päästäänkin sitten toiseen juttuun jos kerran säkkipukuset todistajat on "tunnistettu" niin tästä päsemmekin sitten tähän juttuun Jesajasta kun säkkipukuset on tapettu niin jonkun aikaa tästä eteenpäin päästääkin tähän kohtaan...
Luku 4:1-6
1. Sinä päivänä seitsemän naista tarttuu yhteen mieheen sanoen: Me syömme omaa leipäämme ja vaatetamme itsemme omilla vaatteillamme, kunhan vain meidät otetaan nimiisi.
2. Sinä päivänä on oleva Herran Vesa oleva kaunis ja loistava.
Eloon jääneille israelilaisille maan hedelmä nousee rehevänä ja kuikoistavana.
3. Siionissa säilyneitä ja Jerusalemissa jäljellä olevia kutsutaan pyhiksi, kaikkia, jotka ovat kiejoitetut elävien lukuun,
4. kun Herra on pessyt pois Siionin tyttärien saastan ja huuhtonut Jerusalemista sen verenviat Hengellä joka tuomitsee ja puhdistaa.
5. Herra luo Siionin vuorelle koko asuinsijansa ylle ja sen juhlakokousten ylle pilven päivän ajaksi sekä savun ja tulen loimu yöksi.
Kaiken kirkkauden yllä on oleva peite.
6. ja verho varjoamassa päivän helteeltä sekä turvaamassa ja suojaamassa rajuilmalta ja seteelta.
nämä kohdat on varsin mielenkiitoisia Hesekielistä kuka on tämä ruhtinas ja mikä on tämä temppeli jossa tosta 39 luvusta eteen päin kerrotaan ja mikä on tämä sovitus ja kuka istuu Herran edessä?
65:20
20. Siellä ei ole enää lasta, joka eläisi vain muutaman päivän, ei vanhusta, joka ei täyttäisi päiviensä määrää.
Nuorin kuolee sata vuotiaana ja vasta sata vuotiaana synnintekijä joutuu kiroukseen.
Luku 39:12
12. Israelin kansa hautaa heitä seitsemän kuukautta puhdistaakseen maan.
44:3
3. Ruhtinas ainostaan saakoon ruhtinaana istua siellä ja aterioida Herran edessä. käyköön hän sisään porttieteisen kautta ja tulkoon ulos samaa tietä.
45:17 ja 22
17. Ruhtinas toimittakoon polttouhrit, ruokauhrin ja juomauhrin juhlina, uusinakuina ja sapatteina, kaikien israelin heimon juhla aikoina.
Hän uhratkoon syntiuhrin, ruokauhrin, polttouhrin ja yhteys uhrin toimittaakseen sovituksen Israelin kansalle.
22. Sinä päivänä uhratkoon ruhtinas omastapuolestaan ja maan kaiken kansan puolesta mullikka syntiuhriksi.
Luku 4:1-6
1. Sinä päivänä seitsemän naista tarttuu yhteen mieheen sanoen: Me syömme omaa leipäämme ja vaatetamme itsemme omilla vaatteillamme, kunhan vain meidät otetaan nimiisi.
2. Sinä päivänä on oleva Herran Vesa oleva kaunis ja loistava.
Eloon jääneille israelilaisille maan hedelmä nousee rehevänä ja kuikoistavana.
3. Siionissa säilyneitä ja Jerusalemissa jäljellä olevia kutsutaan pyhiksi, kaikkia, jotka ovat kiejoitetut elävien lukuun,
4. kun Herra on pessyt pois Siionin tyttärien saastan ja huuhtonut Jerusalemista sen verenviat Hengellä joka tuomitsee ja puhdistaa.
5. Herra luo Siionin vuorelle koko asuinsijansa ylle ja sen juhlakokousten ylle pilven päivän ajaksi sekä savun ja tulen loimu yöksi.
Kaiken kirkkauden yllä on oleva peite.
6. ja verho varjoamassa päivän helteeltä sekä turvaamassa ja suojaamassa rajuilmalta ja seteelta.
nämä kohdat on varsin mielenkiitoisia Hesekielistä kuka on tämä ruhtinas ja mikä on tämä temppeli jossa tosta 39 luvusta eteen päin kerrotaan ja mikä on tämä sovitus ja kuka istuu Herran edessä?
65:20
20. Siellä ei ole enää lasta, joka eläisi vain muutaman päivän, ei vanhusta, joka ei täyttäisi päiviensä määrää.
Nuorin kuolee sata vuotiaana ja vasta sata vuotiaana synnintekijä joutuu kiroukseen.
Luku 39:12
12. Israelin kansa hautaa heitä seitsemän kuukautta puhdistaakseen maan.
44:3
3. Ruhtinas ainostaan saakoon ruhtinaana istua siellä ja aterioida Herran edessä. käyköön hän sisään porttieteisen kautta ja tulkoon ulos samaa tietä.
45:17 ja 22
17. Ruhtinas toimittakoon polttouhrit, ruokauhrin ja juomauhrin juhlina, uusinakuina ja sapatteina, kaikien israelin heimon juhla aikoina.
Hän uhratkoon syntiuhrin, ruokauhrin, polttouhrin ja yhteys uhrin toimittaakseen sovituksen Israelin kansalle.
22. Sinä päivänä uhratkoon ruhtinas omastapuolestaan ja maan kaiken kansan puolesta mullikka syntiuhriksi.
Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.
Joo, niin päästään, ja se toinen juttu on se, että jos haluaa avata keskustelun uudesta aiheesta niin sitten sopii avata ketju johon kyseinen aihe sopii.Vieras kirjoitti:tästä päästäänkin sitten toiseen juttuun
Siirsin nyt tänne tuolta toisesta ketjusta taas tavaraa kun siellä alettiin höpistä aivan ketjuun kuulumattomista asioista.
Pitäkää nyt jo vihdoin itse huolta siitä että ketjussa keskustellaan ketjun aiheesta. Ja vieras, tämä ketju on sitten tasan ainoa ketju jossa sallin tuollaisen kommentin jota lainasinkin. Muissa ketjuissa EI PÄÄSTÄ TOISIIN JUTTUIHIN.
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Mä en usko välttämättä että kannattaa puhua hirveen paljon tuosta Ari profetiasta. Mä uskon että se asia on jo tarpeeksi levinnyt ja on complished, niin sanoutusti. Enkä mä siitä ole hirveän innokas puhumaan, koska inhoan itsessäni tätä tilannetta, jossa mulle puetaan profeetan viittaa. En ole koskaan ansainnut sellaista kunniaa, enkä suostu ottamaan sellaista vastaan.
minun mielestä tämäkin profetia liittyy vahvasti kaikeen tähän juttuun...
pihon sivulta...
pihon sivulta...

Uskovan naisen saama sanoma 7.8.2008
Kirjoitin päiväkirjaani 7.8.2008 klo 22.30 tällaisen saamani tekstin (seuraavana päivänähän alkoi Venäjä-(Etelä-Ossetia)-Georgia sota):
Huomenna 8.8. asiat muuttuvat, emme elä enää rauhan maassa, vaan alkaa epävarmuus, huoli, unettomat yöt.
Se, minkä luulimme olevan pysyvää, varmaa ja luotettavaa romahtaa äkisti. Kansa, joka on unohtanut menneisyytensä joutuu toteamaan, kuinka historia toistaa itseään eikä mikään ole muuttunut. Karhu, jonka luulimme nukkuvan ikiunta, on tuskin torkahtanut noustakseen taas voimansa tunnossa takajaloilleen uhmaten kaikkea. Mikään ei tule olemaan kuin ennen eikä mikään myöskään palaudu entiselleen.
Sitä ei kuitenkaan tämä kansa tiedä eikä myöskään karhu tiedä, että tämän kansan keskellä asuu leijona, joka on kruunattu Juudan kuninkaan kruunulla, jonka suonissa virtaa Jumalan omaisuuskansan veri ja joka on pyhitetty Herra Sebaotille.
Se, joka uhmaten nousee pyhää sukua vastaan tuhotakseen sen, vetää päällensä tuomion. Tämän pakanakansan keskellä asuu Israelin Jumalan kansan jäännös, mutta vaikka se on määrältään vähäinen, voimassaan se on vahvempi kuin mikään suurvalta, onhan sen voimana Väkevä Jumala.
Vaikka karhu yrittääkin polkea jalkoihinsa tämän kansan, se ei saa sitä saaliikseen, sillä Jumala itse on sokaissut sen silmät. Se kyllä yrittää katsoa, mutta ei silti näe. Me, Israelin sukukuntien jäännös, olemme turvassa Pyhän Jumalan silmien alla.
Pidä lujasti kiinni lapseni viittani liepeistä, turvaudu vaikka viimeisillä voimillasi kiinni minuun, sillä tämä kansa joutuu ahdinkoon.
Tämä kansa ei ole ymmärtänyt kääntyä teiltänsä Jumalan puoleen, vaikka aikaa on ollut, ajat ovat olleet suotuisat ja se on saanut osakseen monenlaista hyvää, siksi sen tuho tulee äkisti.
Teille, te Israelin sukukunnat ahdingon alku on tie vapautukseen, jolloin puhalletaan sofariin ja uusi aikakausi alkaa, sillä minun sanani on tosi.
Nostakaa siis päänne pystyyn silloin, kun pakanakansat painavat päänsä alas kauhusta ja tähyilkää merkkiviiriä, joka nousee niin korkealle, että pienin ja vähäpätöisinkin kansastani sen kyllä näkee ja ymmärtää käskyksi.
"Lähtekää piilopaikoistanne kohti Jerusalemia!"
tuosta uutisesta muistui mieleen tämä profetia pihin sivulta...
Annen uni "pedon merkistä" v. 2003
Unessa oli joitakin uskovaisia, olin heidän kanssaan. Oli tullut yleinen määräys, että käteen piti laittaa
injektioruiskulla jokin merkki tai kapseli.
Sen piti olla vaaraton ja jotkut uskovaiset olivat sitä mieltä, että sen merkin voi ottaa, kun se ei vielä ole se Raamatussa ennustettu ja varoitettu "pedon merkki" (Ilm.13:16-17).
He olivat ottaneet sen ja puolustivat sitä ja eräs henkilö ("uskovainen" hänkin) antoi ymmärtää, että ei siinä ole paljoakaan tietoa/informaatiota (nk. mikrosirussa/pedon merkissä pitäisi olla), kun jotakin vain vähän siitä ihmisestä, kehen se laitetaan.
Minä olin ainoa, joka sanoin ja varoitin, että älkää missään tapauksessa sitä ottako.
Sanoin, että vihollinen on tämän näin pimittänyt, saadakseen uskovaisetkin ottamaan sen.
Tiesin (minulle oli Herralta siitä annettu erityisesti tieto), että se oli juuri se Raamatussa ennustettu tappava merkki, että kuka sen ottaa "uskovainenkin", niin hänellä ei ole enää mahdollisuutta koskaan pelastua ja päästä taivaaseen.
Jotkut epäröivät kun siitä varoitin. Kun eräs mummukin kuunteli minua, hän kallistui minun puolelle.
Mutta kun hän meni sellaisten uskovaisten seuraan, jotka olivat toista mieltä asiasta, niin kun hän tuli heidän luotaan, niin hän oli menossa ottamaan merkkiä.
Erikoista oli se, että ne uskovaiset, jotka olivat sen jo ottaneet, olivat edelleen vielä olevinaan uskossa ja niin kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan.
Sanoin heille, että kyse voi olla valhe-Jeesuksesta, koska jos ihminen on ottanut sen merkin, josta Raamatussa varoitetaan, niin hän ei enää voi olla uskossa. He vastasivat minulle, että "pitää vain turvata Jumalan armoon".
Erikoista tässä myös vielä oli se, että ne jotka eivät olleet sitä ottaneet, saivat edelleen ostaa ja myydä. Eli se ei vaikuttanut siihen, niin kuin Raamatussa on sanottu.
Sekin oli eräs syy, miksi uskovaiset eivät uskoneet, että se on juuri se Raamatussa varoitettu asia, senkin tähden he menivät ottamaan sen. Mutta käsitin, että sekin oli silmälumetta ja vihollisen hämäystä, että uskovaiset menisivät lankaan. Siihen heräsin.
Tämän jälkeen otin aamulla Raamatun ja peukalopaikan, sillä mielellä että Herra vahvistaisi, oliko kyseinen uni Häneltä,
vai mitä tuo tarkoitti. Silmieni eteen tuli ensimmäisenä seuraavat sanat:
"Tämän kehottamisen minä aikaisempien, sinusta annettujen ennustusten mukaisesti uskon sinun tehtäväksesi, poikani Timoteus, jotta niiden nojalla taistelisit tuon jalon taistelun, säilyttäen uskon ja hyvän omantunnon, jonka eräät ovat työntäneet luotaan ja uskossaan haaksirikkoon joutuneet."
(1.Tim.1:18-19)
tähän profetiaan "vahvistus" jarmolta...

25.7.2016
Tässä tuli toinen syy-yhteys, miksi pedon merkki on turhaa aittaa väkisin
Tässä tänään kun luin näitä terroristi-iskujen artikkeleita, joissa saksalais pommimiestä oltiin juuri karkoittamassa maasta.. Sitten mietin että mikä kontrolli näihin pitäisi laittaa jottei nämä henkilöt pääsisi tekemään tekojaan.
Eli jos näihin tekijämiehiin istutetaan siru merkiksi että he ovat rikollisia, tai mikä tahansa tatuointi, niin he sen saavat jossain revittyä pois itsestään, eikä se luonnistu muutenkaan, koska ihmisiä tulee lisää koko ajan ja merkit katoaa.
Siksi potentiaaliseksi syylliseksi epäilty täytyy olla tämä puhdas ja siruttaa koko rehellinen kansa. Eli jos joku haluaa jäädä sirutuksesta pois, niin sehän on vain hänen oma ongelmansa. Hän ei enää pääse lentokentille jne. edes metroon.
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Hei kaikki taas! Pitäs keskustella jostain. Menny koko viikonloppu ettei ole paljon kellään ollu asiaa.
Toisaalta palstantäytettä ei kukaan kaipaa, jota kukaan ei sitten edes lue, joten en kaipaa kyllä eräitä tänne enää.
Toisaalta palstantäytettä ei kukaan kaipaa, jota kukaan ei sitten edes lue, joten en kaipaa kyllä eräitä tänne enää.
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Kertokaa mulle mitä on ilmennyt sen jälkeen kun rekisteröintipakko tuli? Onko kaikki paremmin vai huonommin.
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Sanokaa mitä olemme tehneet väärin, jos mun nimi on joka ikisessä osiossa ekana?
Olen tänään tahallan 1-2 tunnin välein täyttänyt niitä missä oli jonkun toisen kirjoitus ja vain Tuula kirjoitti koko päivänä.
Missä siis on vika? Onko minussa, palstassa muuten vain missä? Luonnollista on se että jos joku asia kiinnostaa, niin ihmiset ottavat kantaa ja osaa. Jos taas ei ole syytä ottaa osaa mihinkään, niin me olemme tehneet jotain väärin.
Olen tänään tahallan 1-2 tunnin välein täyttänyt niitä missä oli jonkun toisen kirjoitus ja vain Tuula kirjoitti koko päivänä.
Missä siis on vika? Onko minussa, palstassa muuten vain missä? Luonnollista on se että jos joku asia kiinnostaa, niin ihmiset ottavat kantaa ja osaa. Jos taas ei ole syytä ottaa osaa mihinkään, niin me olemme tehneet jotain väärin.
Olen itse ainakin ollut pari päivää kiireinen monissa jutuissa, ja siksi olen vain ehtinyt katsoa muiden kirjoitukset. Pari kertaa piti vastaillakin, mutta ei kerinnyt.
Mutta varsinaiseen huoleesi voin kyllä helposti auttaa - voinhan halutessasi muuttaa kaikkien kirjoituksiesi kirjoittajaksi jonkin toisen nimen, kun sattuu olemaan noita oikeuksia...
... niin sitten ei se sinun nimesi ole päällimmäisenä. 
Mutta varsinaiseen huoleesi voin kyllä helposti auttaa - voinhan halutessasi muuttaa kaikkien kirjoituksiesi kirjoittajaksi jonkin toisen nimen, kun sattuu olemaan noita oikeuksia...

- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Hehe! joo, se oli hyvä... 

- AOAOAOAOAO
- Site Admin
Rekisteröintivelvoite on siistinyt palstan. Hyvä niin.-jarmo- kirjoitti:Kertokaa mulle mitä on ilmennyt sen jälkeen kun rekisteröintipakko tuli? Onko kaikki paremmin vai huonommin.

Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19
https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
- AOAOAOAOAO
- Site Admin
Mikä on tuon "Arin" kristillinen seurakuntatausta ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19
- -jarmo-
- Site Admin
- Viesti:
Meinaat varmaan sitä saamaani profetiaa Lapin miehestä, josta tulee ns. säkkipukuinen toinen todistaja.AOAOAOAOAO kirjoitti:Mikä on tuon "Arin" kristillinen seurakuntatausta ?
Joo, siis ihan on supisuomalainen Oulaisista kotoisin alunperin ja perus luterilaisesta perheestä. Ei mitään erityistä kristillistä taustaa. Ainoa vapaisiin suuntiin herääminen hänellä tapahtui kun tämän vaimo sairastui vakavasti ja oli kuolemassa. He kävivät yhdessä ilmeisesti Ivalon vapaaseurakunnassa mutt aArihan suuttui sen jälkeen kaikkeen kristillisyyteen kun vaimo kuitenkin kuoli hänen käsivarsilleen.
Sen sijaan muuta taustaa on alkoholismin kautta raitistuminen 1995 ja siitä sitten raittiusliikeen kiertäväksi puhujaksi jopa ympäri maailmaa. Hänellä on lisäksi jonkinlainen opettajan pätevyys. En tarkkaan tiedä mikä, mutta hän oli jossain kohtaa sillä alalla.
Kuitenkin hän on erämaan kasvatti ja on asunut siellä erämaassa jo kymmeniä vuosia. Samoin hengellisesti erämaassa! Kuten tiedätte?