Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Keskustele palstaa koskevista asioista
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

.. olisiko vain mummon ego liian suuri? :lol:
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

JUUU :D
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus kirjoitti:.. olisiko vain mummon ego liian suuri? :lol:
Taidat muuten osua aika syvälle sisimpiimme. Meidän on vaikeaa olla riittävän nöyriä. Aina egomme on kuitenkin päsmäämässä ;)
Vieras

Re: Näky; Kasvot kankaalla

Viesti Kirjoittaja Vieras »

tähän kyllä pitää tuoda tämä kohta vastapainoksi raamatusta... ;)

Jesajasta

Luku 58:2, 3 ja 4

2. Mina he muka etsivät joka päivä ja haluavat tietoa minun teistäni kuin kansa, joka tekee vanhurskautta eikä hylkää Jumalansa oikeutta.
He vaativat minulta vanhurskaita tuomioita, haluavat että Jumala lähestyisi heitä:

3. Miknsi me paastoamme, kun sinä et sitä näe, kuritamme itseämme, etkä sitä huomaa?
Omia asioitannehan te ajatte paastopäivänänne ja ahdistatte työhön kaiken työväkenne.

4. Riidaksi ja toraksi te paastoatte, raakoja nyrkiniskuja te käytätte.
Te ette paastoa niin että äänenne kuultaisiin korkudessa.
olli

Re: Näky; Kasvot kankaalla

Viesti Kirjoittaja olli »

Vieras kirjoitti:tähän kyllä pitää tuoda tämä kohta vastapainoksi raamatusta...
Vastapainoksi mille ? Miksi tarvitaan vastapainoa ?
Vieras

Re: Näky; Kasvot kankaalla

Viesti Kirjoittaja Vieras »

olli kirjoitti:
Vieras kirjoitti:tähän kyllä pitää tuoda tämä kohta vastapainoksi raamatusta...
Vastapainoksi mille ? Miksi tarvitaan vastapainoa ?
Voisit kyllä sanoa hieman enemmän, kuin varsin mielenkiintoinen, koska tokihan tuo on mielenkiintoinen mutta kaikille ei samalla tavalla.
Elikkä mitä mielenkiintoista tuo sinulle nyt kertoo?



tää on semonen juttu jossa miellä on ristiriita, koska minä olen myös valmistaunut siihen että tempausta ei ole ja tuomiot alkavat...

kun te taas ajattelette että pääsette ennen tuomioiden aikaa tempauksessa pois...

mulle se on nytten ihan sama onko tempausta vai ei... ;)
ettekö muista mistä juuri vähän aika sitten juttelemimme? :D
Vieras

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Vieras »

varsin mielenkiitonen uutinen... ;) :shock:

http://www.taloussanomat.fi/informaatio ... 0167996/12

LM: Helsingissä saa nyt olutta 500 euron viinarannekkeella – viranomaiset ihmeissään

Helsingin keskustassa järjestettävässä Suuret oluet – pienet panimot -tapahtumassa tarjolla oleva viinaranneke herättää hämmennystä viranomaisissa.

Asiasta uutisoi Lännen Media.

Helsingin rautatientorilla järjestettävässä oluttapahtumassa voi maksaa käteisellä tai rannekkeella, mutta kortilla maksaminen ei ole mahdollista.

Viinarannekkeita tarjotaan tapahtuman sisäänkäynnillä. Rannekkeen ottavan asiakkaan on todistettava henkilöllisyytensä, jolloin rannekkeen antaja tekee saman tien luottopäätöksen. Rannekkeella saa ostaa 500 eurolla alkoholia tapahtuma-alueelta, ja lasku tulee kotiin myöhemmin.

Rannekkeessa on lähimaksuominaisuus, joka kirjaa ostot jälkikäteen laskutettaviksi.

– Harmaalla alueella tässä liikutaan. On syytä epäillä, että tässä anniskellaan velaksi, mikä on nykylainsäädännön mukaan laitonta, Etelä-Suomen aluehallintoviraston alkoholiyksikön päällikkö Riku-Matti Lehikoinen sanoo Lännen Medialle.

Lehikoisen mukaan tapahtuman järjestäjä tai viinarannekkeista vastaava Arvato eivät ole kertoneet viinarannekkeiden käytöstä anniskeluluvan hakemisen yhteydessä.

Nykyisen alkoholilain mukaan alkoholijuomia ei saa myydä velaksi, joskin alkoholijuomia saa ostaa luottokortilla. Alkoholin velaksimyyntikielto poistuu tänä vuonna.
Samuli

Re: Näky; Kasvot kankaalla

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Ehkäpä myös tämä kohta käy. Ja huomatkaa, että tässä puhutaan sydämen tilasta. Herra tutkii jokaisen sydämen, onko se otollinen Hänelle.

Luukas
21:34 Mutta pitäkää vaari itsestänne, ettei teidän sydämiänne raskauta päihtymys ja juoppous eikä elatuksen murheet, niin että se päivä yllättää teidät äkkiarvaamatta
21:35 niinkuin paula; sillä se on saavuttava kaikki, jotka koko maan päällä asuvat.
21:36 Valvokaa siis joka aika ja rukoilkaa, että saisitte voimaa paetaksenne tätä kaikkea, mikä tuleva on, ja seisoaksenne Ihmisen Pojan edessä."
Sinettisormus

Re: Näky; Kasvot kankaalla

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Meitä on kahta lajia, niitä jotka Herraa odottavat ja niitä, jotka ei odota. Ja ehkä vielä kolmannet, jotka eivät vielä tiedä mitä tekisivät ja mihin uskoisivat. Löysin aiheeseen sopivan, hauskan kuvan, tunnelmaa piristämään: :D

Kuva
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Kasvot kankaalla

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

No onpas hyvä kuva! Tossahan on nimenomaan pelastussanoman syvin totuus. Armo jatkuu...
Sinettisormus

Re: Näky; Kasvot kankaalla

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... en voinut olla noukkimatta sitä, niin oli hyvä kuva :P ...ja muistin nuo kirjoituksesi tuosta armon jatkumisesta. :roll:
Vieras

Re: Näky; Kasvot kankaalla

Viesti Kirjoittaja Vieras »

mulla on ollu koko ajan semmonen tunne että jos tommonen tempaus on?

niin minä en ole mukana siinä vaan minulla on vielä täällä tehtävä Herralta jäljellä odottamassa jonka jouduin suorittamaan... ;)

tästä taisimme joskus jarmonkinkaa jutella alussa kun tutustuimme... :D
Sinettisormus

Re: Näky; Kasvot kankaalla

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

.... näinkin voi käydä, ja ne jotka jäävät tänne vielä jotain tehtävää suorittamaan, ovat hyvin tärkeässä ja vaativassa tehtävässä, sillä silloin aika on paha ja uskovan tulee olla uskossaan hyvin vahva.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Kasvot kankaalla

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mulla on muutamia tuttavia jotka sanovat että jäävät vaikkei olisi mitään syytä olla pääsemättäkään. He vain omasta tahdostaan jossain sisimmässään ymmärtävät yleensä tulevien palvelustehtäviensä kautta jäävänsä tänne.
Eräskin tuttavani sanoo että hän on saanut näyn, jossa kaikki menee junaan joka menee jonnekin ihanaan paikkaan. Hän itse saisi mennä siihen junaan mutta hän vaan jää ja juna lähtee. Sitten hän katselee kun juna meni mutta hetken päästä hänelle tulee joku taksi, joka vie hänet sinne samaan paikkaan. Eri kyyti.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Kasvot kankaalla

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Ymmärrätte varmaan että nämä kaikki sopivat pelastussanoman sisällön kanssa ihan harmoniassa. Minulle on nimittäin hengessä monesti tullut tänne jääviä ajatellen sellainen rauha sydämeen. Ensin kun ajattelen että olishan se aivan käsittämättömän kauheaa jäädä sellaisesta rannalle. Ei vois mitenkään käsittää sitä ahdituksen määrää mikä siinä tulisi sydämeen. Kuitenkin kun ajattelen sitä syvemmin ja henki alkaa puhutella, niin saan suurenmoisen rauhan, koska se henki sanoo minulle, että he tarvitsevat sen, se on heille pelastuksen kannalta välttämätön aika.
Sinettisormus

Re: Näky; Kasvot kankaalla

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Aamen. Minäkin jossain välissä sain noita näkyjä junista, jotka kulkivat pitkissä tunneleissa ja lopulta tuli suuaukko josta sarasti tuon uuden maan valo.
Kirjoitin niistä aikanani suomi24:llä, kun olin opetuslapsi1 ja yksin armosta kirjoitteli samanlaisista juna unista.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Kasvot kankaalla

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Okei, mä en ole tainnu bongata sellasta. Muistan vaan sun opetuslapsi nikkis ja hyvät jutut muuten.

Sinähän "viers" käytit kanssa joskus "opetuslapsi" nimimerkkiä, jos en väärin muista? Mutt siitähän taitaa olla aikaa.
Vieras

Re: Näky; Kasvot kankaalla

Viesti Kirjoittaja Vieras »

en kyl ite muista... kun siellä noita "opetuslapsi" nimimerkkejä on ollut vuosien saatosssa useampikin...

tää on jännä tää sun profetia kun tää on kirjoitettu juuri sinä vuonna kun uudistuin uskossa ja luulen että olen yksi henkilö tässä mainitussa profetiassa... ;)

ketkä on nämä muut?
pelastussanomasta 10.9.2008

Aina kaksin, kun julistetaan – aina yksin, kun valmistaudutaan

Mooseksella oli Aaron, Elialla oli Elisa ja Paavalilla oli Siilas. Aina kuitenkin saattoi pari myös vaihtua, mutta perusasia oli kuitenkin sama. Heitä oli kaksi ja niin tulee olemaan nytkin, kun Suomi saa herätyksensä. Herätyksen piti alkaa jo nyt elokuussa, mutta Jumalan suunnitelman aika ei ollut vielä täyttynyt. Niinpä pellon reunaan jäi taas ruostumaan monta uutta ja terävää sirppiä.

Minulle on armossa annettu tieto kahdesta kärkijulistajasta, profeetasta Suomessa, jotka molemmat jäävät kun morsian lähtee. Heistä toista saatan seuraillakin lähes päivittäin ja se toinen nimi tulee olemaan suuri, kun hänen aikansa tulee. Tämä toinen suuri profeetta asuu Lapissa Inarin järven rannalla ja hän tietää kohtalonsa, mutta ei vielä myönnä, eikä usko sitä todeksi.

Tämä tuleva profeetta jopa vihaa kaikkia kristittyjä, kuin Paavali, ollessaan vielä Saul, koska tietää mikä kivi hänen päänsä päälle on asetettu. Ja se kivi lasti kuumenee pään päällä joka päivä kuumemmaksi. Hän kuvittelee tätä hänelle asetettua tehtävää lapselliseksi ja älyvapaaksi fantasiatarinaksi, jota joku luulee todelliseksi elämäksi.

Usko puuttuu kokonaan. Romahdus jää odottamaan aikaansa ja silloin tämä mies pirstaloituu pahemmin kuin kukaan muu, koska hän tiesi jo kaiken. Tuo tieto nakertaa tälläkin hetkellä hänen päässään, eikä anna rauhaa. Jokainen kristittyjen pieleen mennyt profetia muuttuu naurun hirnahduksiksi ja pilkkasanoiksi, mutta rauhaa sielu ei silti koskaan saa.

Tämä mennyt elokuu oli kuin kliimaksi, joka jäi saavuttamatta.

Näytti täysin varmana jo siltä, että nyt se kaikki alkaa. Sitten kaikki hiljeni kuin mitään ei enää olisi. Profetoinnit lakkasivat ja tuli äänettömyys.

Edellisessä jutussa menin hätäisesti hieman liian pitkälle, koska se seitsemäs sinetti avataan kylläkin vasta kun morsian on poissa, jota kestää noin puoli hetkeä, eli noin puolisen vuotta.

Täytyy vaan muistaa, että tällä hetkellä Jeesus saattaa hakea koska tahansa morsiamen pois. Eli siis, ole valmis. Viides sinetti on kuolleiden ylösnousemus, kuudes ja seitsemäs sinetti ovat yhtäaikaisia ensimmäisen pasuunan kanssa, jossa on paljon asiaa samalla kertaa.

Toinen noista tulevaisuuden julistajista asuu tässä lähelläni ja näen hänestä hyvin paljon. Hän on esimerkillinen kristitty, mutta jotain kummallista siinä silti on. Hän on saanut profetioita ja tietää hyvin myös kohtalonsakin, joka on peräti kovin merkillistä.

Olen huomannut mm. viime kesänä, heti alkukesästä, että nyt häneen syttyi se profeetan palo. Hän aloitti selvästi suuren sivun kääntämisen uudelle lehdelle. Sitten se kaikki pysähtyi kuin seinään. Hän ikään kuin putosi vielä alemmas missä oli ollut ennen. Minä mietin että mikäs ihmeen kumma tämä nyt on?

Selitys löytyy juuri tästä elokuusta. Täällä oli se toinen kliimaksin katkeaminen, joka johtaa uuteen ja vielä voimakkaampaan kasvuun noin puolen vuoden kuluttua tästä.

Jumalan suunnitelma on monimutkainen ja ihminen on aina siinä jäljessä, eikä osaa kuin selitellä, niin valitettavasti minäkin. Jumalalla on silti ollut tapana valmistella tulevaa, kuin nuotiota, jossa on aluksi pieni liekki, jota viritellään. Välillä se sammuu pieneksi hiillokseksi, jossa se kerää lämpöään pienellä alueella ja voimaa suureen paloon, kunhan siihen puhalletaan jälleen uusi henki. Lopulta kun viimeinen Jumalan henkäys puhalletaan valmiiseen hiillokseen, se roihahtaa täyteen paloon.

Silloin nämä kaksi, muiden julistajakaksikkojen mukana, joita on yhteensä 12 miestä (heissä ei ole yhtään naista, koska tämä on Jumalan säätämä roolijako, eikä ihmisen), he lähtevät julistamaan ja herättävät koko Suomen maan.

Kun Suomi on herännyt, se ei heille riitä, vaan he julistavat koko maailmassa.

Herätys alkaa Inarin järven rannalta ja saapuu hiljalleen eteläsuomeen, herättäen koko maan.

Täältä eteläsuomesta se herätys lähtee niin itään, kuin länteenkin ja jatkaa suoraan etelään.

Julistuksen reitti muodostaa ristin muotoisen kuvion, jossa ristin keskus on täällä miehittämättömässä eteläsuomessa. Silloin ei ole kielimuurit esteinä, eikä hengen puuttuminen, koska Pyhä Henki on laskettu kaiken lihan päälle. Vain Jeesus julisti yksin ruumissa, mutta ei hänkään hengessä. Aamen.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Kasvot kankaalla

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Jep, mä muistan kyllä ton ja sä kans tiedät kuka on Ari ja mistä se tulee jne... ja sen minkä profetian siitä sain. Se on vaikea ollut uskoa varsinkin kun luulin saaneeni vain tämän sadonkorjuutavan profetian. Mutta lopulta mut niin hiljaa ja kauniisti "pakotettiin" uskoman se ja alkaa julistaa sitä.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Näky; Kasvot kankaalla

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tämä oli se minkä oletin...
Minulle on armossa annettu tieto kahdesta kärkijulistajasta, profeetasta Suomessa, jotka molemmat jäävät kun morsian lähtee. Heistä toista saatan seuraillakin lähes päivittäin ja se toinen nimi tulee olemaan suuri, kun hänen aikansa tulee. Tämä toinen suuri profeetta asuu Lapissa Inarin järven rannalla ja hän tietää kohtalonsa, mutta ei vielä myönnä, eikä usko sitä todeksi.
...kun eihän mulla tietenkään ollut varmuutta mihin saakka tätä odotusta pitää jatkaa ja mihin elämä vielä johtaa. Hassua kun esimerkiksi otetaan vaikkapa Harri Veijonen joka profeteerasi jo -90 luvun puolella Gorban palaavan valtaan suurena antikristuksena. Sitten sitä vaan jatkuu ja jatkuu, niin vanhenee Veijonen kuin Gorbakin, eikä anttiristusta vaan näy eikä kuulu, puhumattakaan tämä valtaannoususta. Kohta se Gorba jo kuolla kupsahtaa ja mitä sitte?
Vähän samalla tavalla tässä joutuu katselemaan omaakin profetiaansa... eikö mitään ikinä tapahdukaan? Me vaan vanhetaan mutta mikään ei muutu miksikään.
Kun sain tämä pohjolan profeetasta kertovan profetian Rauno Helpin kokouksen aikana Tuusulassa elokuussa 2006 niin luulin toki että tuo tehtävä alkaisi aika lailla heti ja sillä selvä... Ja mitä vielä!!! Nyt on menny 10 vuotta.
Vastaa Viestiin