Onko Järki

Keskustele palstaa koskevista asioista
Kulkija

Re: Onko Järki

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Voisin itse olla Mautsan paikalla, monet kerrat on ollut kyseenalaistava mieli milloin minkäkin asian suhteen ja myös ne monet kerrat kun olen saanut nähdä toisten kärsivällisyyttä ja pitkämielisyyttä kanssani ovat ajan kanssa puhutelleet samalla kuin Sanakin.
Kulkija

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Ja kaikestahan voi keskustella ja kyseenalaistaa saa, toki mielellään kasvaa siinä niin että olisi hyvä jokaisen olla, sitä täällä yhä opettelen.
Tuija

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen. Tärkeitä vastauksia tulee teiltä. Emmehän kukaan ole täydellisiä joten kuka heittää ensimmäisen kiven? Kyllä kai sitä olisi aika kivi kasan alla jos näin olisi.
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Shalom!

Mä siirsin tän ketjun nyt tänne Palstan asioihin, johon se paremmin kuuluu.

Jos luet Mautsa tätä, niin voit kyllä rekisteröityä palstalle uudestaan ja esittää asiasi täällä, mutta häiriköinti johtaa sitten kirjoituskieltoon mikäli se jatkuu.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
katso7

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Seurakunta on perhe ei niitä lapsia heti voi ikkunasta pihalle viskata täi laittaa lastenkotiin jos ne kiukuttelee tai on eri mieltä asioista! Kuinka kypsymättömiä olemme ja teemme tämän kaiken muka totuuden nimissä!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Eero
Viesti:

Oon samaa mieltä, ja sinulla jos kellä katso7 on vara tämä sanoa!

Tuija

Amen katso7 veli! Amen!
kalamos
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kalamos »

... sensuroitu

Kyllä totisesti on.
Ei järjen häivääkään
ylläpidon toimenpiteissä.
Kalamos yksi ruoko suuressa kaislameressä, jota Tuuli huojuttaa.
Uskon Jeesukseen

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Voisikos tälläiset sisäpiirikeskustelut siirtää jonkinlaiselle vain jäsenille näkyvään ketjuun... sellainen on teknisestikin mahdollista... miksipä kaikkien immeisten ympäri maailman tulisikaan nähdä näitä keskusteluja.... :?:

Alla oleva oli UKK:ssa:

Miksi en pääse alueelle?
Jotkin alueet saattavat olla rajattu vain tietyille käyttäjille tai ryhmille. Katsoaksesi, lukeaksesi, kirjoittaaksesi tai muiden toimintojen tekeminen alueella saattaa tarvita erikoisoikeuksia. Jos haluat oikeudet, ota yhteyttä foorumin valvojaan tai ylläpitäjään

Voisiko tämä ketju olla vain kirjautuneille... tai sitten olla oma keskustelualue, johon tämä ketju olisi sisällytetty...

Eräällä toisella phhBB-ohjelmistoon perustuvassa foorumilla vastaava on "Suljettu osasto" ja se tosiaankin näkyy vain kirjautuneille...

Sinnehän voisi tämän ketjun siirtää siellä sitten ketjun aloittajan kanssa keskustelua semmingin armollisesti ja turvallisesti jatkaen...?
:roll:
Viimeksi muokannut Uskon Jeesukseen, 03 Loka 2024, 18:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kalamos
Viesti:

Tämä on Mautsan avaama keskustelu
asiasta, johon itsekin olen täällä
kiinnittänyt huomiota.

Ei ole soveliasta piilottaa tätä keskustelua
aloittajalta, joka
- kuten joku asian ilmaisi -
heitettiin ikkunasta ulos.
Uskon Jeesukseen

kalamos kirjoitti: 03 Loka 2024, 18:29 Tämä on Mautsan avaama keskustelu
asiasta, johon itsekin olen täällä
kiinnittänyt huomiota.

Ei ole soveliasta piilottaa tätä keskustelua
aloittajalta, joka
- kuten joku asian ilmaisi -
heitettiin ikkunasta ulos.
Laitoinkin tuohon että ketjun aloittajan kanssa voisi jatkaa keskustelua vain kirjautuneille tarkoitetussa keskustelualueelle; jos hän siis palaa foorumille kuten aiemmin yllä kerrottiin mahdollista olevan kutsun kera - ellei hän palaa niin silti voisi olla jokin vain kirjautuneille tarkoitettu ketju/keskustelualue...?

Ja joo... ketjun aloittanut viesti on sensuroitu joten asia johon on kiinnitetty huomiota on kadonnut/poistettu sensuurin myötä...kö... vai onko? :roll:
kalamos
Viesti:

Eli ikkunasta ulos heitetyn
täytyy itse palata takaisin
... uudelleen alas heitettäväksi.
Uskon Jeesukseen

kalamos kirjoitti: 03 Loka 2024, 18:46 Eli ikkunasta ulos heitetyn
täytyy itse palata takaisin
... uudelleen alas heitettäväksi.
Ilmeisesti on niin teknisistä syistä että hänen itse täytyy liittyä tänne takaisin, koska lienee niin että häntä ei voi liittää takaisin tai että hänen ainakin täytyy esittää info siitä että hänet liitetään takaisin ...
Noin se ehkä on... jos hänen käyttäjänimensä noin vain hänelle kertomatta aktivoitaisiin uudelleen niin eihän hän tuolloin tiedä että käyttäjänimi on aktiivinen... siksi tuossa aiemmin oli että hän voi rekisteröityä uudelleen... tuota kautta hänen ja foorumin "vuoropuhelu" asian suhteen toimii voisiko jopa sanoa että reaaliajassa tai ainakin molemmin puolen on tieto siitä että missä mennään jäsenyyden suhteen?
kalamos
Viesti:

Ohitan nyt tuon teknisen puolen.

Asia ydin on siinä,
että Mautsa tyrmättiin
täysin yllättäen ja aiheetta.

Anteeksipyyntöä ei ole
ylläpidolta kuulunut.

Ei edes anteeksiantoa.
Vain uhkaus uudelleen ulos heittämisestä.
Tuija

Joo. Olen muutamasta käynyt katsomassa tuolla suomi24:llä eikä ole kukaan siellä käynyt.
Mautsa odottaa siellä yhteyden ottoa.
Viimeksi muokannut Tuija, 03 Loka 2024, 19:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuija

Jos tää asia jätetään näin, niin en tahdo olla tässä mukana ja minut saa myös poistaa, korostan sanaa JOS.
Tuija

1.Tess.5: 14. Me kehoitamme teitä, veljet: nuhdelkaa kurittomia, rohkaiskaa alakuloisia, holhotkaa heikkoja, olkaa pitkämieliset kaikkia kohtaan.
15. Katsokaa, ettei kukaan kosta kenellekään pahaa pahalla, vaan pyrkikää aina tekemään hyvää toinen toisellenne ja kaikille.
16. Olkaa aina iloiset.
17. Rukoilkaa lakkaamatta.
Tuija

Minä haluan nyt poistua ... ehkä AO poistaa minut.
Kiitos kuitenkin näistä vuosista. Valvokaa, sillä aika on pian.
T. Tuija
Eero
Viesti:

Joo, otetaans rauhallisesti.

Ensinnäkin, ketään ei täällä saa solvata eikä herjata ja jos tämä on toistuvaa, eivätkä varoitukset auta, niin silloin siihen puututaan.

Se, että pyysin Mautsaa kirjautumaan uudelleen, oli mun puolelta kompromissi ja sovintoehdotus, ettei tätä asiaa puitaisi missään muualla. Mutta edelleenkin jos palstalla haluaa kirjoitella, niin tulee pyrkiä siihen käytökseen, johon Herra meitä kehottaa, se on kirjattu palstan sääntöihinkin.

Mutta tässä on vihollinen yrittämässä työntää kynsiään vähän joka raosta meidän uskovien väliin, niin pidetään nyt maltti ja vältetään turhaa riitelyä. Eriävät näkemykset on sitten asia erikseen ja jokaisen oma mielipide saa ja pitääkin näkyä ja kuulua palstalla.

Herrsn Rauhaa!

Uskon Jeesukseen

Minulle tulee mieleen sana seulonta... ja sitten sanat "Rukoilkaa lakkaamatta" ja että tämä asia tulee käsitellyksi... pysykää vahvoina... pysykää siinä missä olette...

Tästä selvitään eikä kenenkään tarvitse poistua... :)
Lukittu