Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Keskustele palstaa koskevista asioista
Sinettisormus

Re: kuulin sanat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

"Minulle on näytetty kaksi miestä - en ole nähnyt kasvoja, vaan niskat - jotka Jumala ottaa huutavan ääneksi Suomessa."
Tämä kohta pysäytti, sillä myös veljeni muutama vuosi sitten näki näyn, jossa oli kaksi miestä, joiden kasvoja ei nähnyt, vain niskat.... VAU!
Vieras

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Vieras »

tosta löysin itsen profetiasta ketjusta on vielä tämä mun viesti nostettava esille jonka olen sinne kirjoittanut...

varsin mielenkiintoista... ;)

(napsu)
Kirjoitus 3.7.2008 23:01 sivulta http://keskustelu.suomi24.fi/t/5978468/loysin-itseni

---

Vieras, tämä on tällä erää tasan tarkkaan viimeinen viesti jonka editoin enkä poista suoraan.

Pyydän että vihdoin uskot että pelastussanoman keskustelupalsta ei ole leikekirja johon kopioidaan kaiken maailman aiemmin kirjoitettuja tekstejä ympäri internettiä.

Jos haluat että viestisi pysyvät, annan sinulle nyt HYVIN YKSINKERTAISEN säännön:
Kirjoituksissasi on oltava vähintään puolet merkeistä itse kirjoitettua UUTTA tekstiä.
Vieras

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Vieras »

tosta johannes kastajasta tuli mieleen nämä kohta raamatusta... varsin mielenkiitoista... ;)

Apostilien teoista

Luku 18:24,25 ja 19:1-6

24. Efesoon saapui Apollos-niminen juutalainen, syntyisin Aleksandriasta, puhetaitoinen mies ja hyvä Raamatun tuntija.

25. Hänelle oli opetettu Herran tie ja hän puhui hengessä palavana mutta tunsi vain Johanneksen kasteen.

19

1. Apolloksen ollessa Korintossa Paavali vaelsi ylämaakuntien läpi ja tuli Efesoon. hän tapasi siellä muutamia opetuslapsia.

2. ja kysyi heiltä: Saitteko Pyhän Hengen tullessanne uskoon?
He vastasivat hänelle mikä on Pyhä Henki?

3. Hän kysyi: Millä kasteella teidät on sitten kastettu?
He vastasivat : Johanneksen kasteella.

4. Niin Paavali sanoi: Johannes kastoi parannuksen kasteella ja kehotti kansaa uskomaan häneen, joka oli tuleva hänen jälkeensä, se on, jeesukseen.

5. Sen kuultua he ottivat kasteen Herran Jeesuksen nimeen.

6. Paavalin pannessa kätensä heidän päälleen Pyhä Henki tuli heihin ja he puhuivat kielillä ja profetoivat.

Matteuksen Evankeliumista

Luku 3:11

11. Minä kastan teidät vedellä parannukseen, mutta Hän, joka tulee minun jäljessäni, on minua väkevämpi, jonka kenkiäkään en ole kelvollinen kantamaan.
Hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä ja tulella.
Vieras

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Vieras »

tästä tulikin muuten mieleen että minä en ole ikinä puhunut kielillä Herran Hengen vaikutuksesta...

mutta olen kylläkin puhunut niiden pajojen henkien vaikutuksen alasena...

mistäköhän johtuu että en ole saanut tuota kielillä puhumumisen lahjaa enkä ole kielillä puhunut?
olli

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja olli »

^

Minä en kuulu niihin jotka uskovat sen olevan jokaiselle uskovalle tarkoitettu asia, joka tulee kuin Manulle illallinen. Useat tuntemani ihmiset ovat kokeneet ettei jokaisen uskovan kielillä puhuminen ole Jumalan työtä. Toisaalta tunnen monia jotka puhuvat ja rukoilevat kielillä, enkä suinkaan väitä heidän olevan harhaanjohdettuja.

One size does not fit all.
Vieras

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Kuitenkin meidän täytyy tehdä palvelustyömme, jossa olemme sekä opettajina että oppilaina samaan aikaan.
tähän sopii hyvin tämä kohta raamatusta... ;) :mrgreen:

Paavalin kirjeestä roomalaisille

Luku 2:20 ja 21

20. Opettaessasi muita etkö opeta itseäsi?
julistaessasi, ettei saa varastaa varastatko itse?

22. Sanoessasi ettei saa tehdä huorin, teetkö itse huorin?
Kauhistuessasi epäjumalia kuitenkin ryöstätkö temppeleitä?
Vieras

Re: Uni elonkorjaajista

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Mutta kuten aina pidän tästä Jaakobin kirjeen sanoista, "älkää olko pelkkiä sanan kuulijoita, olkaa myös sen tekijöitä".
voi moro teitä... me ollaan näistä kaheksan vuotta juteltu ja oon kertonut omasta elämäsäni ja mua rupee ärsyttää se että pitääkö mun kaiki kertoa 100 kertaa udestaan?

nyttenko ootte kiinostu kuulemaa mun elämästä ja mun mielipitetitä kun ette ole niitä 8 vuoteen jakseneet kuunnella?

no mennää pikana sitten mun elmämä kerta... :)

sitten ootte mua "valovuoden jäljessä" ja ollaa ihan eri leveleillä te ootte "vanhan ajan uskovia" ja mä oon "uuden ajan uskova" tää teijän kaa kesustelu on ku juttelis mun äidin kanssa näistä uskon asioista...

eli uudistuimn uskossa n.8 vuotta sitten ja multa otettiin henki pois ja annettiin takasin ja saatana tuli hakee mua helvettiin mut mulle annettiin uus mahollisuus ja tämä uuden mahdollisuudenkin olen "sössinyt" toistamiseen...

oikei sitten elin oikein askeettista elämää 4,5 vuotta ja menin niin pitkälle että luovuin pankkitilistänikin ja muutin ruokavalioni kasvisruokavalioksi tein kaikesta parannuksen mistä piti ja en enää tehnyt näitä syntejä josta tein parannuksen...

no sitten tuli "burn out" ja ajattelin että miks ihmeessä mun pitää vaivata itteäni ja kieltää itteni kun ei muutkaan tee niin vaa elää synnissä ja tekee mitä haluaa nii miks mun pitäuis elää näin tiukkaa elämää kun ei muutkaan elä enkö saa tehdä elämällä mitä haluan?

siitä lähitkiin mun "kapina" ja tein ittestäni "huoran"... eli tämän sanonnan mukaan..
Moni sanoo että pitäiskö minun alkaa huoraksi, jotta olisin kelvollinen.
mitä te muuten tiedätte edes hengellisestä sodan käynnistä?

sitten rupesin tekemään oikein kaksin käsin syntiä niin paljon ku jaksoin ja pahaa sitten tein diilin saatanan kanssa ja rupesin lukemaan mustaa raamattua ja suoritin saatanalle tehtäviä yksi oli synnin puolesta puhuminen, toinen oli taas saada ihmiset puhumaan synnin puolesta ja kehottaa ihmisiä tekemään syntiä, sitten koulutin ihmisiä sotimaan saatanan puolesta ja miten uskovia vastaan soditaan kun "itse" en teitä vastaan halunnut ruveta sotimaan niin siihen piti kouluttaa armeija jamiten luokataan uskovia ja saadaan uskovat pahastumaan ja huokutellaan syntiin kuka sitten lankeaa niin se on eri asia siten opetin etsimään ihmisten heikkouksia ja saada tätä kautta ihminen ärsyyntymään ja herpaantumaan ja langemaan vaikka vihaan...

näin rupesin käymään kauppaa sieluista...

sitten kirosin ihmisiä mustan raamatun avulla...

sitten tämä lopulta johti "itsemurhaan" tämä 4 vuoden "sekoilu"...

sitten tulikin taas se hetki kun oli valittava Herra vai Saatana tai synti tai vanhurskaus?

jos en olisi näin tehnyt niin olisin joutunut helvettiin ja kuollut...

no tottaki valitsin Herran ja tein parannuksen lopulta ja sillä tiellä ollaan vielä on vähän parannettava mutta ei paljon pikku asioita pikku asioita...

tämän sekoilun päätteeki mulla ei oo enää mitään, ei mitään omaisuutta ei mainetta jne... eli mulla ei oo enää mitään "hävittävää" vaan voitettetavaa...

tiedättekö mitä teen seuraavaksi?

lopetan mun pankkitilin ja sanoudun irti rahajärjestelmästä ja muutan mun kotitilalle maalle siihen loppuu mun ostaminen ja myyminen...

koska mitä ihminen voi enää tehdä kun kieltää itsensä ja luopuu kaikesta maallisesta?

jopa pankkitilistäkin niin silloin ei voi enää ostaa ja myydä...

tämmönen on mun tarina ja se tulee jatkumaan... :mrgreen: :roll:
Vieras

Re: Uni elonkorjaajista

Viesti Kirjoittaja Vieras »

tämä unohtu sanoa tosta että silloin kun lähdin kapinaan niin yksi tehtäväni oli suistaa "maapallo radaltaan"...

ja olin nostamassa tätä pahuutta esiin minkä hedelmän me nytten näemme ja tämä pahuus jonka puolella olin niin sotii nytten meitä vastaan ja tässä "armeijassa" näkyy mun käden jälki eli silloin kun manansin saatanan enkeliruhtinaat jne.. esille veriloitsuilla...

pistäkää paremmaksi jos pystytte? ;)
Vieras

Re: Uni elonkorjaajista

Viesti Kirjoittaja Vieras »

annetaan vähäv vielä lisäselvitystä elämästäni eli olen ollut koko ikäni uskova ja enne uudistusta olin kait "epäuskon" tilassa tai missä lie?

no tää kävi nin että kun olin vanhassa elämässä bi-seksuaali niin ku olin viimesen kerran homostelemassa niin Herra otti mut kiinni muutama päivä ton jälkeen ja otti hengen pois ja anto takas...

sitten olen pienenä nähnyt Jumalan samallailla kun mooses en edes pyytänyt sitä mutta Jumala näyttäyti mulle näin ja olin tuolloin eskarissa jos oikein muistan...

2. Moos. 33:17-23

17 Herra vastasi Moosekselle: "Mitä sinä nyt pyydät, sen minä myös teen; sillä sinä olet saanut armon minun silmieni edessä, ja minä tunnen sinut nimeltäsi".
18 Silloin hän sanoi: "Anna siis minun nähdä sinun kirkkautesi".
19 Hän vastasi: "Minä annan kaiken ihanuuteni käydä sinun ohitsesi ja huudan nimen 'Herra' sinun edessäsi. Ja minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, armahdan, ketä armahdan".
20 Ja hän sanoi vielä: "Sinä et voi nähdä minun kasvojani; sillä ei kukaan, joka näkee minut, jää eloon".
21 Sitten Herra sanoi: "Katso, tässä on paikka minun läheisyydessäni; astu tuohon kalliolle.
22 Ja kun minun kirkkauteni kulkee ohitse, asetan minä sinut kallion rotkoon ja peitän sinut kädelläni, kunnes olen kulkenut ohi.
23 Kun minä sitten siirrän pois käteni, näet sinä minun selkäpuoleni; mutta minun kasvojani ei voi kenkään katsoa."

---------------
Eli oletko nyt miettinut loppuun asti mitä seuraa siitä, kun pyrit ruoskimaan itsesi täysin synnittömään elämään, joka kuitenkaan ei ole syntiselle ihmiselle mahdollista?
tähän pitää tuoda muutama kohta raamtusta vahvistukseksi tälle...

Luuk. 6:46

Miksi te huudatte minulle: 'Herra, Herra!' ettekä tee, mitä minä sanon?

Matt. 15:8

'Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta heidän sydämensä on minusta kaukana,

1. Kor. 9:24-27

24 Ettekö tiedä, että jotka kilparadalla juoksevat, ne tosin kaikki juoksevat, mutta yksi saa voittopalkinnon? Juoskaa niinkuin hän, että sen saavuttaisitte.
25 Mutta jokainen kilpailija noudattaa itsensähillitsemistä kaikessa; he saadakseen vain katoavaisen seppeleen, mutta me katoamattoman.
26 Minä en siis juokse umpimähkään, en taistele niinkuin ilmaan hosuen,
27 vaan minä kuritan ruumistani ja masennan sitä, etten minä, joka muille saarnaan, itse ehkä joutuisi hyljättäväksi.

---------------------

moni kyllä puhuu mutta ei tee mitään eli puheet jää vaan sanoiksi eikä mutu teoiksi...

------------------

siten kun elin tota oikein askeettista elämää niin paastosin myös ja tässä näitä paastokokomuksia...
Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

ViestiKirjoittaja Vieras » 15 Heinä 2016, 19:49

voin omista paasto kokemuksista silloin kun olin "suoralla" polulla nin ite pidin 3 päivän ja 3 yön esterin paaaston no itse asiassa pidensin sen niin siitä tuli 80h tunnin paasto ilman ruokaa ja juomaa ja sinä aikana "eristin" itseni täysin kaikesta maallisesta ja vietin aikaa Herran edessä ja sitten pidin yhen 5 päivän vesi paaston ja sitten oli 1-2 päivän paastoja ilman juomaa ja ruokaa sitten olin jonkun aikaa kasvisruoka paastolla ja näin meni joku pari kuukautta paastoten ja se vei hengellisesti ja uskossa ihan sairaasti eteen päin... ;)

johan tämä kohta sen todistaa mikä meissä on vikana vai ettekö te ikinä näe itsessänne mitään parannettavaa ja kehitettävää?

kyllähän jokainen haluaa työ elämäsäkin edetä eteen päin tai mitä ikinä tekeekin tai urheilussa jne...
lopuksi pitää lainata jarmon sanoa eli olen samassa tilanteessa kun jarmo että en voi enää kääntyä takas kuten ei jarmokaan... ;)
Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.


ViestiKirjoittaja -jarmo- » 14 Heinä 2016, 22:26

Hyvä vanha tuttu "vieras"

Ei näitä jutustelemalla ratkaista. Tiedät sen itsekin kun olet niistä jo 10 vuotta koittanu jutustella varmasti muidenkin kuin minun kanssani.

Pelastussanoma sivustolla löytyy kaikki tarpeellinen perusasia, josta minun on aika vaikea enää kääntyä poiskaan.

Olen tutkinut sekä tempausasian, että tämän syntiasian mielestäni melko ytimiä myöden ja olen havainnut sen tavan ajatella kaikkein mieluisammaksi sovistustyön suhteen. Ja kuten edelleenkin sanon, ettei tälläkään palstalla ole ainoatakaan ihmistä, joka aamulla herättyään ja kun on nyt nukkumaan laittamassa, ettei olisi joutunut sovittamaan tämän päivän syntejään. Siksi meillä on jokapäiväinen uhrimme Jeesuksessa Kristuksessa, eikä vain jos joskus satumme syntiä tekemään.

Silloin me olemme täysin sokeita näkemään sitä että olemme puoliksi rampoja. Henki olisi altis muttei liha.
Vieras

Re: Uni elonkorjaajista

Viesti Kirjoittaja Vieras »

tähän on vielä tuotava tämä kohta raamatusta vahvistukseksi...

1. Korinttolaiskirje 9:1-27

1 Enkö minä ole vapaa? Enkö minä ole apostoli? Enkö ole nähnyt Jeesusta, meidän Herraamme? Ettekö te ole minun tekoni Herrassa?
2 Jos en olekaan apostoli muille, olen ainakin teille; sillä te olette minun apostolinvirkani sinetti Herrassa.
3 Tämä on minun puolustukseni niitä vastaan, jotka asettuvat minua tutkimaan.
4 Eikö meillä olisi oikeus saada ruokamme ja juomamme?
5 Eikö meillä olisi oikeus kuljettaa muassamme vaimoa, uskonsisarta, niinkuin muutkin apostolit ja Herran veljet ja Keefas tekevät?
6 Vai ainoastaanko minulla ja Barnabaalla ei ole oikeutta olla ruumiillista työtä tekemättä?
7 Kuka tekee koskaan sotapalvelusta omalla kustannuksellaan? Kuka istuttaa viinitarhan, eikä syö sen hedelmää? Tai kuka kaitsee karjaa, eikä nauti karjansa maitoa?
8 Puhunko tätä vain ihmisten tavalla? Eikö myös laki sano samaa?
9 Onhan Mooseksen laissa kirjoitettuna: "Älä sido puivan härän suuta". Eihän Jumala häristä näin huolta pitäne?
10 Eikö hän sano sitä kaiketikin meidän tähtemme? Meidän tähtemmehän on kirjoitettu, että kyntäjän tulee kyntää toivossa ja puivan puida osansa saamisen toivossa.
11 Jos me olemme kylväneet teille hengellistä hyvää, onko paljon, jos me niitämme teiltä aineellista?
12 Jos muilla on teihin tällainen oikeus, eikö paljoa enemmän meillä? Mutta me emme ole käyttäneet tätä oikeutta, vaan kestämme kaikki, ettemme panisi mitään estettä Kristuksen evankeliumille.
13 Ettekö tiedä, että ne, jotka hoitavat pyhäkön toimia, saavat ravintonsa pyhäköstä, ja jotka ovat asetetut uhrialttarin palvelukseen, saavat osansa silloin kuin alttarikin?
14 Samoin myös Herra on säätänyt, että evankeliumin julistajain tulee saada evankeliumista elatuksensa.
15 Mutta minä en ole ainoatakaan näistä oikeuksistani hyväkseni käyttänyt. Enkä kirjoitakaan tätä siinä tarkoituksessa, että niitä minuun sovitettaisiin, sillä mieluummin minä kuolen. Ei kukaan ole minun kerskaustani tyhjäksi tekevä.
16 Sillä siitä, että julistan evankeliumia, ei minulla ole kerskaamista; minun täytyy se tehdä. Voi minua, ellen evankeliumia julista!
17 Sillä jos vapaasta tahdostani sitä teen, niin minulla on palkka; mutta jos en tee sitä vapaasta tahdostani, niin on huoneenhaltijan toimi kuitenkin minulle uskottu.
18 Mikä siis on minun palkkani? Se, että kun julistan evankeliumia, teen sen ilmaiseksi, niin etten käytä oikeutta, jonka evankeliumi minulle myöntää.
19 Sillä vaikka minä olen riippumaton kaikista, olen tehnyt itseni kaikkien palvelijaksi, voittaakseni niin monta kuin suinkin,
20 ja olen ollut juutalaisille ikäänkuin juutalainen, voittaakseni juutalaisia; lain alaisille ikäänkuin lain alainen, vaikka itse en ole lain alainen, voittaakseni lain alaiset;
21 ilman lakia oleville ikäänkuin olisin ilman lakia-vaikka en ole ilman Jumalan lakia, vaan olen Kristuksen laissa-voittaakseni ne, jotka ovat ilman lakia;
22 heikoille minä olen ollut heikko, voittaakseni heikot; kaikille minä olen ollut kaikkea, pelastaakseni edes muutamia.
23 Mutta kaiken minä teen evankeliumin tähden, että minäkin tulisin siitä osalliseksi.
24 Ettekö tiedä, että jotka kilparadalla juoksevat, ne tosin kaikki juoksevat, mutta yksi saa voittopalkinnon? Juoskaa niinkuin hän, että sen saavuttaisitte.
25 Mutta jokainen kilpailija noudattaa itsensähillitsemistä kaikessa; he saadakseen vain katoavaisen seppeleen, mutta me katoamattoman.
26 Minä en siis juokse umpimähkään, en taistele niinkuin ilmaan hosuen,
27 vaan minä kuritan ruumistani ja masennan sitä, etten minä, joka muille saarnaan, itse ehkä joutuisi hyljättäväksi.
Vieras

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Vieras »

sitten ootte mua "valovuoden jäljessä" ja ollaa ihan eri leveleillä te ootte "vanhan ajan uskovia" ja mä oon "uuden ajan uskova" tää teijän kaa kesustelu on ku juttelis mun äidin kanssa näistä uskon asioista...
sitten olen pienenä nähnyt Jumalan samallailla kun mooses en edes pyytänyt sitä mutta Jumala näyttäyti mulle näin ja olin tuolloin eskarissa jos oikein muistan...
tästä tulikin mieleen tämä kohta ilmestys kirjasta joka sopii minun mielestä tähän hyvin... ;)

Ilm. 14:3

Ja he veisasivat uutta virttä valtaistuimen edessä ja neljän olennon ja vanhinten edessä; eikä kukaan voinut oppia sitä virttä, paitsi ne sata neljäkymmentä neljä tuhatta, jotka ovat ostetut maasta.
Samuli

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Alla vielä tähän lakiin ja syntiin ja armoon kohta Raamatusta. Minäkin olen uskonut Jeesukseen ja Jumalaan niin kauan kuin muistan, mutta eihän se tosiaan vielä pelastusta tuo.

Oikeastaan kysehän on niinkin pienestä asiasta kuin elämän tarkoituksesta...yhden henkilön perpspektiivistä.
Ja minä olen ymmärtänyt että se on 42. (Uudelleen syntyä Kristuksen kautta Daavidin sukuun 42 polveksi. Löytyy ensimmäiseltä sivulta uudesta testamentista) Uskon, että Isämme on luonut myös huumorin.
http://www.independent.co.uk/life-style ... 05734.html

Room 3 19-28
Mutta me tiedämme, että kaiken, minkä laki sanoo, sen se puhuu lain alaisille, että jokainen suu tukittaisiin ja koko maailma tulisi syylliseksi Jumalan edessä;
sentähden, ettei mikään liha tule hänen edessään vanhurskaaksi lain teoista; sillä lain kautta tulee synnin tunto.
Mutta nyt Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia,
se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta.
Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla
ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa,
jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit
jumalallisessa kärsivällisyydessään, osoittaaksensa vanhurskauttaan nykyajassa, sitä, että hän itse on vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen.
Missä siis on kerskaaminen? Se on suljettu pois. Minkä lain kautta? Tekojenko lain? Ei, vaan uskon lain kautta.
Niin päätämme siis, että ihminen vanhurskautetaan uskon kautta, ilman lain tekoja.
Vieras

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Vieras »

varsin mielenkiitoista...
minä olen ymmärtänyt että se on 42. (Uudelleen syntyä Kristuksen kautta Daavidin sukuun 42 polveksi. Löytyy ensimmäiseltä sivulta uudesta testamentista)
nii tähän pitää sanoa että minä olen syntynyt 28.9.1984

paljonko tän foorumn keskiikä suunilleen on? :)

taidan olla nuorimmasta päästä täällä? :D

ja voin sanoa että mun sukupolvi on aika turmeltunut mutta musta eteen päin n.10 vuotta nuorempia kun minä niin nämä ne vasta turmeltuneita onkin ja nuoret uskovatkin on tästä sukupolvesta aika paljon erillasia kun minä tai te... :roll:
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Nuori olet vielä, minunkin lapseni ovat 80 ja 85 syntyneitä, joten sopisin äitiksesi ja ehkä välillä sille voin kuulostaa. :D Itse olen 60 syntynyt, joten kyllä täällä ikä haarukkaa löytyy. Jarmoakin olen hiukkasen vanhempi ;) ....eli olen jo melko vanha AKKA! :lol:

...kurkkaas lisää: http://vikki.pp.fi/BirgitMummu/Animaati ... Mummo6.gif :lol:
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Hehee :D hauskaa jutustelua täällä :)

Mutta yhden jutun olen pannut merkille. Suomi24:n profetiapalsta jää nykyään päviäsaikaan 6-0 kakkoseksi meidän palstan kanssa. Siellä on korkeintaan muutama henki, jotka nekin on sellaisa ikitrolleja tai änkyräateisteja, jotka päivystää siellä vain sanoakseen jotain nasevaa.

Meillä on välillä jopa x10 enemmän keskustelua ja eloa, etenkin laadussa meidän palsta vetää 1000-0 voiton.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mä luulen että Jyrki on aktivisteista ehkä paikan nestori. Taitaa olla syntyny -50 luvun alkupuolella.
Sinettisormus

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Suomi24:n profetiapalsta jää nykyään päviäsaikaan 6-0 kakkoseksi meidän palstan kanssa.
Toi oli ilo kuulla!
Jeeeee! Olemme Voitokasta Sakkia!: http://static-sls.smf.aws.sanomacloud.n ... k=lbXpzmYt
Mutta me katsommekin Jeesukseen Kristukseen, Voittajaan!
Samuli

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Hahaa... :)
joo oon varmaan kans nuoremmasta päästä 70-luvun lopulla syntynyt.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus kirjoitti:Jeeeee! Olemme Voitokasta Sakkia!: http://static-sls.smf.aws.sanomacloud.n ... k=lbXpzmYt
Mutta me katsommekin Jeesukseen Kristukseen, Voittajaan!
Kaikille tiedoksi, että jos haluatte kuvahaulla jonkun imagen näkyvän keskustelussa, niin kopioikaa linkki, kuten Sinetti yllä teki ja liittäkää se tänne. Sitten avaatte työkaluediittorin ja maalatkaa linkin osoite. Tämän jälkeen painakaa "Img" nappia ja esikatselkaa sen jälkeen. Lopuksi jos olette tyytyväisiä, niin julkaiskaa.

Alle liitän tuon mummon rollaattorilla:
Kuva
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4654
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaisia jutusteluja, onnitteluja yms.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

En vaan vielä ole kokeillu miten kokoa voisi muuttaa. Tämä on ihan älyttömän iso. Osaan vaan itse tehdä siitä pienemmän ja liittää sen sitten.
Vastaa Viestiin