Kaikenlaista jutustelua 13

Keskustele palstaa koskevista asioista
Rutger
Site Admin

Re: Kaikenlaista jutustelua 13

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Marie kirjoitti: ↑07 Loka 2026, 08:11 Siunaa Rakas Jeesus Israelia nyt, aina ja iankaikkisesti. Anna itavallisille hmisille anteeksi, he ovat aivopestyjä, kosta näille pahoille jotka sen ovat tehneet.
Amen 🙏
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Maaret

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Äärimmäisen rasittavaa lukea uutisia. 😖

En uskalla äänestää persuja jos Riikasta tulee pääministeri. 😳

Saksassa pelätään puumaa konekiväärit kädessä vaikka kaukoidässä ihmiset joutuu elämään niiden kanssa samoissa kylissä. 😮‍💨
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Shabbat Shalom 💙🤍💙

2 Moos 20:8-11 Muista pyhittää lepopäivä. Kuusi päivää tee työtä ja toimita kaikki askareesi; mutta seitsemäs päivä on Herran, sinun Jumalasi, sapatti; silloin älä mitään askaretta toimita, älä sinä älköönkä sinun poikasi tai tyttäresi, sinun palvelijasi tai palvelijattaresi tai juhtasi älköönkä muukalaisesi, joka sinun porteissasi on. Sillä kuutena päivänä Herra teki taivaan ja maan ja meren ja kaikki, mitä niissä on, mutta seitsemäntenä päivänä hän lepäsi; sentähden Herra siunasi lepopäivän ja pyhitti sen.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Kulkija

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Shabbat Shalom! Tätä on niin mukava toivottaa.
Marie

Viesti Kirjoittaja Marie »

Shabbat Shalom
Maaret

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Maaret kirjoitti: ↑08 Loka 2026, 11:56 Äärimmäisen rasittavaa lukea uutisia. 😖

En uskalla äänestää persuja jos Riikasta tulee pääministeri. 😳

Saksassa pelätään puumaa konekiväärit kädessä vaikka kaukoidässä ihmiset joutuu elämään niiden kanssa samoissa kylissä. 😮‍💨
Kuinka pelastetaan vuohi puuman käsistä tai siis hampaista :

https://youtu.be/L5dNmKT9hIA?
Vastaa Viestiin